Ajutor - Cauta - Membrii - Calendar
Versiune Completa: Masuratori dyno
Forum HotHatches > HotHatches General > Discutii Generale HotHatch
zap
Un update ca n-am mai postat de mult pe topic, am facut un dyno acum cateva zile la Exelisis cu masina stock si mi-au iesit 245 hp cu 348 nm smile.gif
RollerMAN
Mai scade vreo 7% si vezi puterea reala, ca aia de exelixis intra in alta categorie laugh.gif
vlad_GTI
RollerDYNOman tongue.gif De unde ai scos astia 7%? Eu mi-am masurat masina la exelixis si mi-a dat 399 cp fata de 410 cp la Cluj. Si crede-ma ca dyno-ul de la Cluj (Superfolw) nu este deloc optimist.
RollerMAN
Inseamna ca ala din cluj e si mai optimist decat cel de la exelixis smile.gif)

Acei 7% sunt de la unii care au testat mai multe dyno-uri...si cam asta e diferenta....
vlad_GTI
Dar varianta in care masina lui are mai mult decat 225 cp stock nu e buna?
RollerMAN
Nu are nici o legatura masina lui, eu vorbesc sctrict despre dyno care da rezultate prea bune fata de celelalte dyno-uri din bucuresti.
vlad_GTI
Scuze de offtopic smile.gif
Roller explica-mi te rog de ce lui Rosonic i-a dat 150 si ceva cp stock?
RollerMAN
Acum serios chiar vrei sa intram in polemici de dyno...e un topic destul de mare pe 4 tuning in care se arata cum poti sa furi dyno-urile...deci chiar nu vad sensu sa mai scriem si aici.
RoSonic
Las la o parte abaterile/diferentele la masurare pe care le pot avea doua standuri (multi factori putand influenta - unul dintre cele mai importante fiind de ex. ventilatorul prin care se asigura racirea intercoolerului in cazul masinilor turbo) - ca nu vreau sa ma bag in acest subiect
mi se pare absurda invocarea in discutie a idei de "furt" - de ce ar fura cineva la masurarea unei masini stock ? Uite de exemplu la mine, cei de la Exelixis mi-au montat intercoolerul cumparat tot de la ei si mi-au facut masuratori inainte si dupa - masuratori care au avut valori apropiate - daca erau pusi pe asemenea manevre, nu ar fi facut in asa fel incat valorile obtinute cu intercoolerul montat sa fie mai mari decat cele fara ?
RollerMAN
Pai tocmai acele abateri....sunt cam mari la exelixis fata de restul....
RoSonic
Pai tu ca ultim argument ai mentionat "furtul".
RollerMAN
N-are rost....k iar incepem...si e clar ca vorbesc cu turcii...
zap
Eu am un singur scop cu dyno-ul respectiv, sa-mi testez masina pe masura stagiilor de modificare. Tinand cont ca dupa fiecare modificare acolo ruleaza, trebuie sa fi prost sa furi la dyno la testul initial stock smile.gif

In alta ordine de idei, rezultatul e extrem de aproapiat de ceea ce da un Focus ST facelift prin alte tari (putin mai mult ca aveam omv carerra 100 in rezervor fata de 95/98 ce se foloseste in civilizatie) si imi explica personal rezultatele vs. non-facelift cu soft

Scrie in brosura Ford atasata prin primele posturi ca poti depasi puterea de fabrica cu benzina buna. Citez :
"The maximum 225 hp (166 kW) is realised at 5500 rpm and the maximum 320 Nm of torque is available between
1600 rpm and 4000 rpm. Using super plus fuel can encourage the engine
to develop more power. The new Focus ST’s motor management systems and knock sensors
are calibrated to deliver nominal performance using 95 octane petrol. But, when other qualities
of fuel enter the tank, the knock sensors adjust the spark timing and cylinder pressure
accordingly. The engine management system is able to cope when inferior fuels with poorer
anti-knock properties are the only ones available, which would result in damaging
‘knocking’ effects under load. Yet it also recognises and utilises the better anti-knock characteristics
of superior 98 octane fuels. When using higher octane petrol, the performance improvement
lies within the legal maximum limit of five percent – with a 225 hp engine, that’s
a noticeable difference of up to 12 hp."
RollerMAN
Benzina de la noi de 100 este precum benzina din afara de 95....sa pui shell v power racing in masina si vezi atunci cum trage smile.gif
Oricum bafta la modificari si scuze pt offtopic.
RoSonic
QUOTE
Eu am un singur scop cu dyno-ul respectiv, sa-mi testez masina pe masura stagiilor de modificare. Tinand cont ca dupa fiecare modificare acolo ruleaza, trebuie sa fi prost sa furi la dyno la testul initial stock

Foarte corect punctul de vedere! Si asta nu inteleg multi - ca cele mai importante sunt valorile/cresterile relative si nu neaparat cele absolute. wink.gif

Spor la modificari !
octav_m
foarte tare zap...poate ne intalnim si noi intr-o noapte sa vedem diferentele biggrin.gif
BSH
As tinde si eu sa zic ca acel dyno e cam optimist, mie de ex mi`au dat 203 cai (da, cu acel ventilator enorm si cu capota ridicata) ceea ce ma face putin sa ma indoiesc.
pejte
Dar toate dyno-urile de la noi va estimeaza caii la motor? Nu ar fi mai corect sa ne exprimam in cai la roata?
bluey
Acei 7% mentionati de Dorin la mine au fost de 11%.Fata de alt dyno nu fata de realitate.
Dar cred ca se datoreaza in mare parte si datorita faptului ca la Exelixis ventilatoarele trag aer de afara.
Prefer sa imi notez in minte cifrele mai mici in cazuri de genul asta biggrin.gif Ca sa nu fii dezamagit la o confruntare pe strada sau cu masuratoare pe 400m
RollerMAN
Pai cam asta era ideea, ca n-are rost sa te imbeti ca ai nush cati cai si dupa aia pe strada sa vezi ca lucrurile stau cam altfel...
BSH
CITAT(bluey @ Sep 7 2010, 11:02 AM) *
Dar cred ca se datoreaza in mare parte si datorita faptului ca la Exelixis ventilatoarele trag aer de afara.


Exact...era toamna si temperatura afara era de 8 oC iar volumul de aer enorm.
SEBASTIAN
Probabil ca exelixis duce o politica prin care afisarea de valori mai mari atrage tunerii sa lucreze pe standul lor in vederea fericirii clientilor.
Nu e vorba de ventilatie sau altceva.
In timp s-a confirmat ideea mea.
Versiunea Lo-Fi. Pentru a vedea versiunea completa cu mai multe informatii, te rog Apasati aici.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.