2.0 TFSI - Forum HotHatches
Random logo image... Refresh for more!

Bine ai venit vizitatorule. Te rugam sa alegi una din optiunile de mai jos:
( AUTENTIFICARE | INREGISTRARE )


Collapse

> Forum HotHatches Information

Latest News And Announcements!
Latest News
Avem stickere facute, gasiti la Bambu!
Gasiti mai multe detalii despre stickere Hot Hatches aici!
Daca aveti probleme cu inregistrarea , dati un mail la iancu_florin2005@yahoo.com!
Announcements
Pentru a afisa un film de pe youtube trebuie sa dati click pe "Adauga:YouTube" care e in stanga jos,iar in text puneti tot ce vine dupa "v=" in link.
Daca un post nu este acolo unde il stiati inseamna ca era offtopic si este in Chat room HotHatches
4 Pagini V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
2.0 TFSI, Despre motor
SpdR
mesaj Jun 26 2009, 01:13 PM
Trimis la #1


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 219
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 136
Masina Personala:VW Mk5 GTI



Cine are intrebari despre acest motor, cele mai bune piese aftermarket pt el, probleme etc, sa posteze aici (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bebe
mesaj Jun 26 2009, 05:19 PM
Trimis la #2


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 590
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Arad
Membrul Nr.: 20
Masina Personala:Seat Leon Cupra



Din cate am vazut, cea mai buna admisie pt. 2.0 TFSI este cea de le EVO MS.

Legat de TBE (sau doar downpipe +cat), care e diferenta intre Milltek si APR?


--------------------
'09 Seat Leon Cupra 2.0 TFSI REVO Technik 2+
'06 Peugeot 206 1.4HDI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grecu
mesaj Jun 26 2009, 10:04 PM
Trimis la #3


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 57
Inregistrat pe: 1-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 66
Masina Personala:VW Golf GTI 30 Edition



Admisia cea mai buna este Evoms , asa cum ai zis (IMG:style_emoticons/default/wink.gif)

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dr.Silviu
mesaj Jun 26 2009, 11:42 PM
Trimis la #4


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,249
Inregistrat pe: 5-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 76
Masina Personala:Audi A3 2.0T



Dar de admisia de la Forge? Ce parere aveti?
(IMG:http://i123.photobucket.com/albums/o304/jonnnny28/DSC05321.jpg)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grecu
mesaj Jun 26 2009, 11:45 PM
Trimis la #5


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 57
Inregistrat pe: 1-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 66
Masina Personala:VW Golf GTI 30 Edition



Lasa un link te rog , ca sa pot citi despre ea . Ms
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dr.Silviu
mesaj Jun 26 2009, 11:53 PM
Trimis la #6


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,249
Inregistrat pe: 5-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 76
Masina Personala:Audi A3 2.0T



Pai nu am decat niste poze.. am crezut ca aveti mai multe detalii...
(IMG:http://i123.photobucket.com/albums/o304/jonnnny28/DSC05317.jpg)
(IMG:http://i123.photobucket.com/albums/o304/jonnnny28/DSC05316.jpg)
(IMG:http://i123.photobucket.com/albums/o304/jonnnny28/DSC05320.jpg)
(IMG:http://i123.photobucket.com/albums/o304/jonnnny28/DSC05318.jpg)
(IMG:http://i123.photobucket.com/albums/o304/jonnnny28/DSC05318.jpg)

Este pus pe cel mai rapid GTI Ed30 DSG din lume si cel mai rapid GTI din UK (cel putin asa zice propietarul...)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sabin
mesaj Jun 27 2009, 12:12 AM
Trimis la #7


Administrator
*****

Grup: Member
Postari: 1,871
Inregistrat pe: 14-February 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 1
Masina Personala:Megane RS CUP



dual kit ca nu prea pricep ? ajutati-ma


--------------------
Sabin
Administrator HOTHATCHES.RO
Plaisir du conduite extreme



Custom Stage 2 Remap * ITG intake * FORGE Hoses * FORGE Intercooler* Custom 70 mm Straight Pipe Exhaust * Decat 70 mm * NGK Laser Platinum Spark Plugs * Ported Intake / Engine 4 mm * OMP bucket seats

[size=3]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dr.Silviu
mesaj Jun 27 2009, 10:31 AM
Trimis la #8


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,249
Inregistrat pe: 5-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 76
Masina Personala:Audi A3 2.0T



Da, este un o dubla admisie
(IMG:http://i123.photobucket.com/albums/o304/jonnnny28/DSC05321.jpg)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dr.Silviu
mesaj Jun 28 2009, 11:41 PM
Trimis la #9


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,249
Inregistrat pe: 5-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 76
Masina Personala:Audi A3 2.0T



http://www.forgemotorsport.com/content.asp?inc=blog&i=26
Ei estimeaza 14bhp peste puterea stock....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bebe
mesaj Jun 28 2009, 11:54 PM
Trimis la #10


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 590
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Arad
Membrul Nr.: 20
Masina Personala:Seat Leon Cupra



Cine stie.. sa vedem variantele finale si preturile. Daca o sa si coste cat doua admisii super (IMG:style_emoticons/default/laugh.gif) (IMG:style_emoticons/default/tongue.gif)


--------------------
'09 Seat Leon Cupra 2.0 TFSI REVO Technik 2+
'06 Peugeot 206 1.4HDI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rabanne_rbn
mesaj Jun 30 2009, 02:11 PM
Trimis la #11


Stage 4
****

Grup: Member
Postari: 251
Inregistrat pe: 30-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 148
Masina Personala:Audi S3 2.1T GT3076R / E46 M3 VF570 Supercharged



CITAT(Bebe @ Jun 28 2009, 11:54 PM) *
Cine stie.. sa vedem variantele finale si preturile. Daca o sa si coste cat doua admisii super (IMG:style_emoticons/default/laugh.gif) (IMG:style_emoticons/default/tongue.gif)



Mai degraba o solutie extravaganta sau pimpy, alegeti voi varianta. Doua admisii nu-si au absolut nici un sens, clapeta tot una ramane si din ce vad eu acolo este cea stock.


--------------------
Welcome to the Jungle:
E46 M3 Supercharged VF570 2012 Aniversary Black Edition
Audi S3 2.1T GT3076R



Uploaded with ImageShack.us
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SpdR
mesaj Jul 1 2009, 03:30 AM
Trimis la #12


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 219
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 136
Masina Personala:VW Mk5 GTI



Taci bre...scoatem si noi o admisie cu 3 filtre de aer si facem o caruta de bani >:) (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dr.Silviu
mesaj Jul 1 2009, 09:29 AM
Trimis la #13


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,249
Inregistrat pe: 5-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 76
Masina Personala:Audi A3 2.0T



Din ce am mai citit si pe alte forumuri, conteaza temperatura aerului care vine la turbo... Si cu aceasta gaselnita s-ar cobori cu cateva grade acea temperatura...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rabanne_rbn
mesaj Jul 1 2009, 01:17 PM
Trimis la #14


Stage 4
****

Grup: Member
Postari: 251
Inregistrat pe: 30-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 148
Masina Personala:Audi S3 2.1T GT3076R / E46 M3 VF570 Supercharged



CITAT(Dr.Silviu @ Jul 1 2009, 09:29 AM) *
Din ce am mai citit si pe alte forumuri, conteaza temperatura aerului care vine la turbo... Si cu aceasta gaselnita s-ar cobori cu cateva grade acea temperatura...


Ai citit pe forumuri dar specialistii ce zic de fapt? (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) Daca nu zic nimic iti zic eu: oricum aerul care intra in turbina este incalzit instantaneu de transferul caloric cu corpul turbinei care este asezata pe evacuare si care este incinsa permanent, apoi trecut prin intercooler, racit si bagat in admisie. Avantajul este de fapt reactia mai rapida a turbinei data fiind restrictia scazuta a filtrului de aer care da posibilitatea umplerii mai rapide a galeriei de admisie, nimic mai mult. Eu am ceas de temperatura in admisie si am testat, nu se schimba cu nici macar un grad temperatura aerului dupa clapeta de admisie orice filtru as folosi. Asta in cazul in care ati vrut o parere avizata, testata si sustinuta teoretic si practic (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) Ce are baiatul asta in poze e kitsch maxim, dar daca lui ii place...nu toti trebuie sa fie cunoscatori (IMG:style_emoticons/default/tongue.gif)


--------------------
Welcome to the Jungle:
E46 M3 Supercharged VF570 2012 Aniversary Black Edition
Audi S3 2.1T GT3076R



Uploaded with ImageShack.us
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan_wrc
mesaj Jul 1 2009, 01:22 PM
Trimis la #15


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 2,034
Inregistrat pe: 16-April 09
Membrul Nr.: 6
Masina Personala:Kart



daca n-ai un intercooler mare, degeaba ai 3 filtre sport (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rabanne_rbn
mesaj Jul 1 2009, 01:29 PM
Trimis la #16


Stage 4
****

Grup: Member
Postari: 251
Inregistrat pe: 30-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 148
Masina Personala:Audi S3 2.1T GT3076R / E46 M3 VF570 Supercharged



CITAT(bogdan_wrc @ Jul 1 2009, 01:22 PM) *
daca n-ai un intercooler mare, degeaba ai 3 filtre sport (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


Absolut, ca sa nu mai vorbim ca exista si o dinamica a aspiratiei, pe o anumita directie, prin priza de aer din fata, practic filtrul ala lateral e degeaba rau de tot. Fluxul de aer din fata in loc sa intre directional in admisie o mai ia si pe langa, cu alte cuvinte la viteze mari cand viteza de intrare depaseste viteza de aspiratie al doilea filtru poate deveni un fel de wastegate. Pun pariu ca nu s-au gandit la faza asta (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)


--------------------
Welcome to the Jungle:
E46 M3 Supercharged VF570 2012 Aniversary Black Edition
Audi S3 2.1T GT3076R



Uploaded with ImageShack.us
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zap
mesaj Jul 4 2009, 02:22 AM
Trimis la #17


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 97
Inregistrat pe: 12-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 98
Masina Personala:Focus ST facelift



Hai sa va dau ceva misto, informatii mai mult decat complete despre motorul 2.0 TFSI in PDF-ul atasat (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Fisiere Atasate
Fisier Atasat  mk5golfengine.pdf ( 3.18MB ) Numarul de Transferari: 37
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambu
mesaj Jul 4 2009, 08:14 AM
Trimis la #18


Administrator
*****

Grup: Administrator
Postari: 3,711
Inregistrat pe: 25-February 09
Din: Bucuresti/Titan
Membrul Nr.: 3
Masina Personala:RENAULT Megane RS



Poate are o supapa care nu permite aerului sa si iasa pe acolo (IMG:style_emoticons/default/tongue.gif) ; balarii de prost gust, nici carbonul nu-si prea are rostul si nici izolatiile pt. ca asa cum ai zis si tu aerul mai se incinge odata si apoi se raceste pana ajunge la destinatie.


--------------------
Viata e greu, lumea e hotu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dr.Silviu
mesaj Jul 4 2009, 10:12 AM
Trimis la #19


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,249
Inregistrat pe: 5-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 76
Masina Personala:Audi A3 2.0T



Eu nu cred ca Forge s-ar arunca sa puna balarii pe piata... Din ce am auzit este in stadiu de "developement" si nu varianta finala. Dar inca se asteapta cifre reale (!) si nu presupuneri....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nicky
mesaj Jul 5 2009, 12:08 AM
Trimis la #20


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 766
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Dublin vs. Bucharest
Membrul Nr.: 24
Masina Personala:Seat Cupra '09



Cresteri de putere asemanatoare cresterilor date de Admisia CAI (deci nu foarte mari) pot fi obtinute prin upgrade-ul pompei de benzina. Solutia cea mai eleganta este inlocuirea cu o pompa de benzina de inalta presiune (HPFP), mai ales APR HPFP (aprox. 900 Euro, pur informativ, doar pentru a avea un ordin de marime). Alternative mai ieftine sunt kiturile de upgrade (cilindru si pistonas), care incep de la aprox. 250 Euro (Autotech, KMD, AWE etc.)

Se schimba foarte usor componentele OEM ale pompei de benzina - have a look here: http://www.awe-tuning.com/pages/videos/vid...WE_FSI_HPFP.cfm


--------------------
KIP - the Orange Cupra 2.0 RS 2+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rabanne_rbn
mesaj Jul 6 2009, 01:49 PM
Trimis la #21


Stage 4
****

Grup: Member
Postari: 251
Inregistrat pe: 30-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 148
Masina Personala:Audi S3 2.1T GT3076R / E46 M3 VF570 Supercharged



CITAT(Dr.Silviu @ Jul 4 2009, 10:12 AM) *
Eu nu cred ca Forge s-ar arunca sa puna balarii pe piata... Din ce am auzit este in stadiu de "developement" si nu varianta finala. Dar inca se asteapta cifre reale (!) si nu presupuneri....


Daca mizeria aia e in stadiu de development...sa fim seriosi...orice specialist in aerodinamica iti poate spune ce am scris si eu mai sus. Cat despre chestia aia, s-au gandit ei mai bine cum sa-ti vanda doua admisii deodata nu una singura (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) Profit maximizat, marketing total (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)


--------------------
Welcome to the Jungle:
E46 M3 Supercharged VF570 2012 Aniversary Black Edition
Audi S3 2.1T GT3076R



Uploaded with ImageShack.us
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dr.Silviu
mesaj Jul 7 2009, 08:01 PM
Trimis la #22


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,249
Inregistrat pe: 5-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 76
Masina Personala:Audi A3 2.0T



Citat de la Forge (luat de la altcineva)

"The problem seems to be that the cold air feed in the slam panel simply cant supply the amount of air needed over 5000rpm. You can see from the dyno plots that the power and torque just fall away. The twintake doesnt have this restriction, as one filter is sealed to the slam panel, the other is open to the air behind the headlight.
Its interesting to note that on the new Mk6 GTi, VW have the same air filter configuration as the Scirocco, yet they have incorporated a 25mmx100mm hole on the top of the air feed essentially opening the feed to 'engine bay' makeup air, and thus reducing the restriction"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rabanne_rbn
mesaj Jul 8 2009, 06:27 PM
Trimis la #23


Stage 4
****

Grup: Member
Postari: 251
Inregistrat pe: 30-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 148
Masina Personala:Audi S3 2.1T GT3076R / E46 M3 VF570 Supercharged



Buna explicatia, la capitolul marketing pentru necunoscatori vad ca stau f bine. Sigur e vreun roman manelist inventator pe acolo pe la ei ca altfel nu-mi explic kitsch-ul asta (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)

Acest mesaj a fost editat de ronnie: Jul 9 2009, 12:00 AM
Motivul editarii: fara quote, multumim :)


--------------------
Welcome to the Jungle:
E46 M3 Supercharged VF570 2012 Aniversary Black Edition
Audi S3 2.1T GT3076R



Uploaded with ImageShack.us
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robi_zet
mesaj Jul 24 2009, 11:23 PM
Trimis la #24


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,207
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 19
Masina Personala:Vw Scirocco 2.0 TSI 200+10 Hp



Imi poate spune cineva pentu ce anume este interculerul? nu prea ma pricep, si cam cat costa unul mai mare?


--------------------
Vw Scirocco 2.0 TSI

1) Esti pe net
2) Esti pe forumul HotHatches.ro
3) Imi citesti semnatura
5) Nu ai observat ca lipseste punctul 4
6) Tocmai ai verificat daca exista punctul 4 sau nu
7) Zambesti, sau chiar razi:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bebe
mesaj Jul 25 2009, 12:29 PM
Trimis la #25


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 590
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Arad
Membrul Nr.: 20
Masina Personala:Seat Leon Cupra



Intercooler-ul raceste aerul incalzit de turbina inainte de a intra in motor. Nu stiu cat de mare e intercooler-ul stock de 2.0 TSI de 200 cai ca al tau si nici nu stiu pentru ce vrei si cat de mare vrei sa fie urmatorul. Eu vreau sa il vand pe al meu, si cred ca e mai mare ca al tau. Daca esti interesat imi poti spune (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
'09 Seat Leon Cupra 2.0 TFSI REVO Technik 2+
'06 Peugeot 206 1.4HDI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SpdR
mesaj Jul 25 2009, 03:32 PM
Trimis la #26


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 219
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 136
Masina Personala:VW Mk5 GTI



Din cate stiu, cel de Cupra/Ed30 e cam la fel cu cel de Gti... sau ma insel? (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bebe
mesaj Jul 25 2009, 03:39 PM
Trimis la #27


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 590
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Arad
Membrul Nr.: 20
Masina Personala:Seat Leon Cupra



Nu stiu. O sa ma interesez (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) M-am uitat acum pe ETKA si se pare ca sunte aproape identice (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) Deci Roby, daca vrei intercooler mai bun, pune cel de S3 (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
'09 Seat Leon Cupra 2.0 TFSI REVO Technik 2+
'06 Peugeot 206 1.4HDI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robi_zet
mesaj Jul 27 2009, 09:40 PM
Trimis la #28


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,207
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 19
Masina Personala:Vw Scirocco 2.0 TSI 200+10 Hp



si aveti idee cat costa?


--------------------
Vw Scirocco 2.0 TSI

1) Esti pe net
2) Esti pe forumul HotHatches.ro
3) Imi citesti semnatura
5) Nu ai observat ca lipseste punctul 4
6) Tocmai ai verificat daca exista punctul 4 sau nu
7) Zambesti, sau chiar razi:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dr.Silviu
mesaj Jul 27 2009, 09:44 PM
Trimis la #29


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,249
Inregistrat pe: 5-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 76
Masina Personala:Audi A3 2.0T



Nu stiu daca se potriveste de la S3 "TFSI". Cred ca ar trebui sa vezi cat costa cel de S3 facelift (TSI)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bebe
mesaj Jul 28 2009, 12:57 AM
Trimis la #30


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 590
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Arad
Membrul Nr.: 20
Masina Personala:Seat Leon Cupra



Se potriveste perfect. Cel putin ma refer la Cupra, dar 99% si GTI normal deci si la Scirocco. Doar sa nu fie altfel prinderile in fata. In plus fata de intercooler iti mai trebuie 2 furtune, cele de legatura. E bun cel de S3 TFSI, nici nu cred ca e schimbat fata de TSI si sincer nu am auzit de S3 TSI. Oricum, asa cum noua Octavie RS inainte era TFSI si acum e TSI dar nu e nici o diferenta, doar marketing, cred ca asa este si la Audi. Intercoolerul costa cam 10-11 milioane.


--------------------
'09 Seat Leon Cupra 2.0 TFSI REVO Technik 2+
'06 Peugeot 206 1.4HDI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grecu
mesaj Jul 28 2009, 03:29 AM
Trimis la #31


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 57
Inregistrat pe: 1-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 66
Masina Personala:VW Golf GTI 30 Edition



IC-ul costa un pic peste 12 mil , dar mai este nevoie si de 2 furtune , sau mai multe , nu sunt sigur ! Cand o sa vina al meu o sa fac poze si o sa va spun exact ce trebuie .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shy
mesaj Jul 29 2009, 10:54 AM
Trimis la #32


Stage 4
****

Grup: Member
Postari: 309
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti | Mosilor
Membrul Nr.: 18
Masina Personala:Evo X



Cele doua furtune costa aproape 400 lei (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
Alex
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dr.Silviu
mesaj Jul 29 2009, 01:42 PM
Trimis la #33


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,249
Inregistrat pe: 5-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 76
Masina Personala:Audi A3 2.0T



A aparut si o fisa dyno la admisie:
(IMG:http://i3.photobucket.com/albums/y89/vrsexy/cars/6089_223762570393_166492375393_8113.jpg)

Quote "MK5 2.0T FSI TWINtake Dyno - 15 peak horsepower gain @ 6200 rpm with an impressive 49 hp improvement @ 2400 rpm and over 100 lb/ft of torque @ 2400 rpm over the stock airbox. Tests conducted back to back within 30 minutes of each other, without even removing the car from the dyno to install the TWINtake."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dany_eok
mesaj Jul 29 2009, 08:15 PM
Trimis la #34


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 116
Inregistrat pe: 1-June 09
Din: Otopeni
Membrul Nr.: 70
Masina Personala:VW Golf 5 GTI Edition 30



O alta admisie misto este asta, de la Dbilas Dynamics:

(IMG:http://www.dbilas-dynamic.de/img/db01020440TFSIK04.jpg)


--------------------

www.overspeedtc.ro www.rbn-tuning.ro www.ghettotuning.ro www.cartuning.ro
E-mail: dan[ @ ]overspeedtc[ . ]ro
MY BRUTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bebe
mesaj Jul 30 2009, 01:50 AM
Trimis la #35


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 590
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Arad
Membrul Nr.: 20
Masina Personala:Seat Leon Cupra



Din ce am vazut pe afara si in Ro cea mai buna admisie e cea de la Evolution MotorSport - EVOMS


--------------------
'09 Seat Leon Cupra 2.0 TFSI REVO Technik 2+
'06 Peugeot 206 1.4HDI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hdc77ro
mesaj Aug 7 2009, 05:21 PM
Trimis la #36


Stage 1
*

Grup: Prieten HH Junior
Postari: 4
Inregistrat pe: 22-July 09
Membrul Nr.: 227
Masina Personala:audi a4 2.0 tfsi



salut. ce uleiuri recomandati pentru tfsi? motul power racing este compatibil. am vazut numai lucruri bune despre el.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SpdR
mesaj Aug 7 2009, 06:23 PM
Trimis la #37


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 219
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 136
Masina Personala:VW Mk5 GTI



Admisia de la Dbilas face pishu grav pe EvoMS... dar si pretul e pe masura (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Check it out (IMG:style_emoticons/default/tongue.gif)

hdc.. pune motul 300v in ea si tine'o numai pe motul... nu iti va parea rau (IMG:style_emoticons/default/tongue.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
George
mesaj Aug 7 2009, 07:06 PM
Trimis la #38


Stage 5
*****

Grup: Prieten HH
Postari: 849
Inregistrat pe: 16-June 09
Membrul Nr.: 110
Masina Personala:MY04 WRX STI



voi vreti subaru de recomandati motul ... (IMG:style_emoticons/default/tongue.gif)

pe siteul motul gasiti exact ce ulei este recomandat pentru masina voastra, oricare ar fi aia (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dr.Silviu
mesaj Aug 7 2009, 07:19 PM
Trimis la #39


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,249
Inregistrat pe: 5-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 76
Masina Personala:Audi A3 2.0T



Si parca se schimba mai des... asa-i?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nicky
mesaj Aug 8 2009, 12:08 AM
Trimis la #40


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 766
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Dublin vs. Bucharest
Membrul Nr.: 24
Masina Personala:Seat Cupra '09



cam la jumatate, in loc de 15k, schimba-l la 7.5k.
eu am cumparat 6L (3 cutii x 2L) Motul V300 5W40 cu 475 RON direct de la Motul Ro. Pentru 2.0 TFSI, eu cred ca e cea mai indicata solutie.


--------------------
KIP - the Orange Cupra 2.0 RS 2+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dr.Silviu
mesaj Aug 8 2009, 12:27 AM
Trimis la #41


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,249
Inregistrat pe: 5-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 76
Masina Personala:Audi A3 2.0T



La racing nick e 136ron un bidon de 2l de v300. Deci un pic mai ieftin
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hdc77ro
mesaj Aug 8 2009, 09:49 AM
Trimis la #42


Stage 1
*

Grup: Prieten HH Junior
Postari: 4
Inregistrat pe: 22-July 09
Membrul Nr.: 227
Masina Personala:audi a4 2.0 tfsi



momentan am castrol edge 5 w 30 in masina. am vazut o recomandare mai sus de 5w 40.
ok, motul era si intentia mea dau 5w 30 sau 5w 40.

p.s. multumesc de opinii.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robi_zet
mesaj Jun 10 2011, 06:50 PM
Trimis la #43


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,207
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 19
Masina Personala:Vw Scirocco 2.0 TSI 200+10 Hp



Filtru de benzina la ce presiune functioneaza? Eu pe masina am avut 6.4 bari(shimbat la porshe). Azi cand am schimbat filtru am vazut ca in toata programele si pe toti producatorii da 6.6 bari.


--------------------
Vw Scirocco 2.0 TSI

1) Esti pe net
2) Esti pe forumul HotHatches.ro
3) Imi citesti semnatura
5) Nu ai observat ca lipseste punctul 4
6) Tocmai ai verificat daca exista punctul 4 sau nu
7) Zambesti, sau chiar razi:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dr.Silviu
mesaj Jun 10 2011, 07:15 PM
Trimis la #44


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,249
Inregistrat pe: 5-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 76
Masina Personala:Audi A3 2.0T



Este varianta revizuita de 6.6 bari... ti-au pus bine. Pana acuma a fost de 6.4. Se pare ca incep sa inteleaga si ei ca era gatuit pe undeva...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Daemon
mesaj Jun 10 2011, 10:44 PM
Trimis la #45


Stage 2
**

Grup: Junior Member
Postari: 49
Inregistrat pe: 29-May 10
Membrul Nr.: 694
Masina Personala:Octavia 2.0 TFSI



Din pacate gresiti amandoi,ce vedeti acolo pe filtru este presiunea la care rezista pana "bubuie" din pacate nu are treaba cu presiunea de la pompa (IMG:style_emoticons/default/sad.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robi_zet
mesaj Jun 10 2011, 11:17 PM
Trimis la #46


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,207
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 19
Masina Personala:Vw Scirocco 2.0 TSI 200+10 Hp



Pai ce legatura are filtru cu pompa de benzina? Pompa de intalta presiune nu se afla in compartimetul motorului?


--------------------
Vw Scirocco 2.0 TSI

1) Esti pe net
2) Esti pe forumul HotHatches.ro
3) Imi citesti semnatura
5) Nu ai observat ca lipseste punctul 4
6) Tocmai ai verificat daca exista punctul 4 sau nu
7) Zambesti, sau chiar razi:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bebe
mesaj Jun 11 2011, 12:00 PM
Trimis la #47


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 590
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Arad
Membrul Nr.: 20
Masina Personala:Seat Leon Cupra



Filtrul de benzina are un regulator de presiune, inainte 6.4 bari, varianta revizuita 6.6.
Eu am avut pompa de benzina de inalta presiune blocata, facea 0 bari si masina mergea fix cu 6.4 Bari cat scria pe filtru. (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) Deci benzina din rezervor vine spre motor cu 6.4, respectiv 6.6 Bari!


--------------------
'09 Seat Leon Cupra 2.0 TFSI REVO Technik 2+
'06 Peugeot 206 1.4HDI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robi_zet
mesaj Jun 11 2011, 01:32 PM
Trimis la #48


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,207
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 19
Masina Personala:Vw Scirocco 2.0 TSI 200+10 Hp



Acelas lucru l-am patit si eu bebe, s-a dus pompa de inalta presiune numai mergea deloc si mergeam cu 6.4.


--------------------
Vw Scirocco 2.0 TSI

1) Esti pe net
2) Esti pe forumul HotHatches.ro
3) Imi citesti semnatura
5) Nu ai observat ca lipseste punctul 4
6) Tocmai ai verificat daca exista punctul 4 sau nu
7) Zambesti, sau chiar razi:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adyp2003
mesaj Jun 13 2011, 12:47 AM
Trimis la #49


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 214
Inregistrat pe: 19-June 09
Membrul Nr.: 122
Masina Personala:MkV GTI



CITAT(Daemon @ Jun 10 2011, 10:44 PM) *
Din pacate gresiti amandoi,ce vedeti acolo pe filtru este presiunea la care rezista pana "bubuie" din pacate nu are treaba cu presiunea de la pompa (IMG:style_emoticons/default/sad.gif)



Man, aia nu e presiunea la care rezista capsula filtrului, ci as zice ca e presiunea la care se deschide valva de recirculare din filtru. Adica benzina se duce cu 6.4 (mai nou 6.6 bar) spre pompa de inalta de la motor, iar atunci cand acea presiune e depasita, benzina se intoarce pe traseul de retur in rezervor, pana se stabilizeaza iar presiunea la <=6.4bar (de preferinta spre egal (IMG:style_emoticons/default/tongue.gif) ).

De aceea au doar trei tevi filtrele de benzina de pe 20tfsi (poate si la alte motoare): una aduce benzina din rezervor in filtru, a doua e returul de la filtru spre rezervor (pentru a stabiliza presiunea), iar a treia duce gazul spre HPFP.

Apropo de revizia filtrului: tocmai ce ma benoclez la Mann-ul WK69 pe care trebuie sa il pun cat de curand pe masina ca am facut 9.000 km cu ultimul filtru si i-a sosit clipa. Intr-adevar, e de 6.6 bar, ma miram eu ce s-a intamplat cu chinezii nostri, daca nu cumva stantasera gresit specificatiile pe filtru in timpul croazierei spre RO. (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)

PS: Feriti-va de marca UFI pentru filtrul de benzina ca face valve de recirculare de proasta calitate. Filtrul original cu care mi-a venit masina imi zornaia mereu sub masina (se auzea clar la ralanti) din cauza valvei de recirculare care era un pic nehotarata.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robi_zet
mesaj Jun 13 2011, 01:43 PM
Trimis la #50


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,207
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 19
Masina Personala:Vw Scirocco 2.0 TSI 200+10 Hp



Eu am avut UFI predentul.


--------------------
Vw Scirocco 2.0 TSI

1) Esti pe net
2) Esti pe forumul HotHatches.ro
3) Imi citesti semnatura
5) Nu ai observat ca lipseste punctul 4
6) Tocmai ai verificat daca exista punctul 4 sau nu
7) Zambesti, sau chiar razi:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adyp2003
mesaj Nov 29 2011, 03:38 AM
Trimis la #51


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 214
Inregistrat pe: 19-June 09
Membrul Nr.: 122
Masina Personala:MkV GTI



Intrebare de 10.000 de puncte: (IMG:style_emoticons/default/tongue.gif)
2.0TFSI are cumva EGR?

Eu as zice ca nu, in urma informatiilor gasite, dar as vrea sa imi confirme si cineva care cunoaste mai bine.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Nov 29 2011, 10:40 AM
Trimis la #52


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Nu cunosc structura motorului si a subansamblelor de pe 2.0tfsi, dar stiu ca mai toate motoarele (si sobele) astea EuroMult au EGR.


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adyp2003
mesaj Nov 29 2011, 01:43 PM
Trimis la #53


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 214
Inregistrat pe: 19-June 09
Membrul Nr.: 122
Masina Personala:MkV GTI



Am vazut si eu ca majoritatea benzinarelor de productie relativ recenta au EGR, dar in catalogul de piese ETKA nu prea arata ca ar avea "exhaust recirculation valve".
Am vazut ca se recircula gazele de carter prin valva PCV, dar asta nu cred ca are vreo treaba cu EGR-ul.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Nov 29 2011, 02:06 PM
Trimis la #54


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Nu are legatura, PCV-ul are rolul de a elilmina gazele din carter...


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rius
mesaj Nov 29 2011, 02:40 PM
Trimis la #55


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 847
Inregistrat pe: 5-August 10
Din: Navodari
Membrul Nr.: 754
Masina Personala:Renault Clio RS 182



CITAT(adyp2003 @ Nov 29 2011, 12:43 PM) *
avea "exhaust recirculation valve".



Exhaust Gas Recirculer e denumirea ei si e mai mult specifica motoarelor diesel, sunt cateva benzinare ce au folosit, dar au fost numai probleme cu ele si au hotarat sa reduca poluarea prin alte sisteme


--------------------

"Life is about passions. Thank you for sharing mine"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ABPostelnicu
mesaj Dec 12 2011, 03:36 PM
Trimis la #56


Stage 1
*

Grup: Junior Member
Postari: 2
Inregistrat pe: 2-December 11
Membrul Nr.: 3,444
Masina Personala:Audi A3 2.0 TDi



Din cate stiu EGR-ul se foloseste pentur doua lucruri:
- reducerea poluarii pentru o mai buna ardere
- o an trenare mai buna a turbinei pe turatie scazuta deoarece gazele inmagazineaza o cantitate mai mare de energie cinetica.

Spre exemplu la diesl nu prea merge rationamentul de mai sus deoarece gazele care sunt recirculate de valva egr sunt foarte sarace in oxigen astfel ca ele fac ca arderea sa fie mult mai ineficienta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robi_zet
mesaj Feb 11 2012, 08:37 PM
Trimis la #57


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,207
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 19
Masina Personala:Vw Scirocco 2.0 TSI 200+10 Hp



Am O problema. Odata cu frigul asta cand pornesc masina dimineata numai sta la 1200-14000 rpm. Sta pe la 900-1000 si tremura putin....


--------------------
Vw Scirocco 2.0 TSI

1) Esti pe net
2) Esti pe forumul HotHatches.ro
3) Imi citesti semnatura
5) Nu ai observat ca lipseste punctul 4
6) Tocmai ai verificat daca exista punctul 4 sau nu
7) Zambesti, sau chiar razi:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Feb 11 2012, 09:31 PM
Trimis la #58


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Presupunind ca nu ai DSG, cind ii dai cheie stai cu piciorul pe ambreaj? Cit stai cu piciorul pe ambreaj dupa ce porneste?


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robi_zet
mesaj Feb 11 2012, 10:08 PM
Trimis la #59


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,207
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 19
Masina Personala:Vw Scirocco 2.0 TSI 200+10 Hp



Nu stau deloc cu piciorul pe ambreaj. Doar atunci cand ii dau la automat.


--------------------
Vw Scirocco 2.0 TSI

1) Esti pe net
2) Esti pe forumul HotHatches.ro
3) Imi citesti semnatura
5) Nu ai observat ca lipseste punctul 4
6) Tocmai ai verificat daca exista punctul 4 sau nu
7) Zambesti, sau chiar razi:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adyp2003
mesaj Feb 12 2012, 02:50 PM
Trimis la #60


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 214
Inregistrat pe: 19-June 09
Membrul Nr.: 122
Masina Personala:MkV GTI



Si a mea face la fel de cand cu gerurile astea, dar nu face chiar in fiecare dimineata.

Probabil ca Mituc ne sugereaza ca e uleiul prea gros in cutie? Cat timp crezi ca ar trebui sa stam cu pedala calcata dupa pornirea motorului? Oare ajuta sa mesteci mamaliga inainte de start, sa rupi pelicula de ulei de pe pinioane?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Feb 12 2012, 03:57 PM
Trimis la #61


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Stai cu piciorul pe ambreaj inca 30-45 secunde dupa pornire, lasi pe liber si dai drumu la ambreaj stind inca 2-3 minute sa se mai miste uleiul si prin cutie.
Uleiul din cutie este cu siguranta prea gros, insa nu e asa mare problema ca in motor. La urma urmei e totusi un ulei cu indice de viscozitaet 70-75-80 la rece... si ajuta sa-l agiti putin inainte de a pleca de pe loc.


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Feb 12 2012, 04:26 PM
Trimis la #62


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



De ce sa stai cu piciorul pe ambreiaj atat timp ?


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Feb 12 2012, 06:13 PM
Trimis la #63


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Ce se intimpla cind iei piciorul de pe ambreaj imediat dupa pornire? <- de aia.

Daca ar fi mai cald (-10C sau mai cald) poti sa stai semnificativ mai putin, 10-15 secunde. La -20 sau mai frig insa... nasol.


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Feb 12 2012, 06:32 PM
Trimis la #64


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



Ok ,fii mai explicit te rog ca nu ma prind si nici nu prea am rabdare sa ma documentez acum.

....in sensul, care este avatajul facand asta.

Acest mesaj a fost editat de BSH: Feb 12 2012, 06:33 PM


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Feb 12 2012, 06:58 PM
Trimis la #65


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Avantajul e ca nu pui motorul in sarcina in timp ce e inca buimac.


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Feb 12 2012, 08:01 PM
Trimis la #66


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



Si care ar fi atunci dezavantajele tinand ambreiajul apasat atat timp si zilnic ?


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Feb 12 2012, 08:37 PM
Trimis la #67


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



E vorba doar de prima pornire dupa o perioada de stationare lunga pe timp rece, cind uleiul in cutie este foarte viscos si cutia se misca greu. Uleiul e atit de viscos incit cind dai drumu la ambreaj, desi nu e complata cutia in nici o treapta, e posibil sa simti cum masina vrea s-o ia inainte pentru ca da sa se invirta grupul cu totul.

Avantajul cred ca e evident, pe linga ca l-am mentionat mai sus. Sa-mi dau quote singur sau sa fac un desen dintr-ala ca o .ula cu sa de bicicleta ca ageorgian? (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Feb 12 2012, 08:40 PM
Trimis la #68


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



Aoleu, nu mai fi ma asa acru...

p.s - de ce ai luat doar cazut in care masina ar fi stat o perioada f lunga. omul a intrebat ce se intampla in cond in care merge zilnic cu masina.

Acest mesaj a fost editat de BSH: Feb 12 2012, 08:41 PM


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Feb 12 2012, 08:51 PM
Trimis la #69


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Pai toata lumea merge zilnic cu masina, insa chiar si asa masina nu e scutita de o pauza de aproximativ 10-12 ore peste noapte si respectiv 8 ore cit lumea e la servici... Ma rog, cea mai nasoala e oprirea aia de 10+ ore la mai putin de -20C zilele astea de peste noapte.

Eu incerc sa fac poante el imi zice ca-s acru... (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) Ma rog, gusturile nu se discuta (IMG:style_emoticons/default/laugh.gif)


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LIFEPHORM
mesaj Feb 12 2012, 11:21 PM
Trimis la #70


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 207
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Bucuresti - Victoriei
Membrul Nr.: 27
Masina Personala:NEW Seat Leon FR 2007



Ceva recomandari in afara de treaba cu ambreiajul si uleiul daca nu am mai pornit masina de cand a inceput sa ninga grav in Bucuresti? As vrea ca saptamana asta sa o misc putin. Deci are circa o luna de cand sta in acelasi loc. As mai fi pornit-o intre-timp, problema e ca e multa zapada in jurul ei si e greu de ajuns la ea. Asta se presupune ca urmeaza sa fac daca mai am baterie dupa atata timp...


--------------------
2007 Seat Leon FR 2.0 TFSI - 290 CP, Cupspoiler, Powertech Stage 2+, EVOMS Intake, Front OMP -30mm + Rear Eibach Sportline -50mm Lowering Springs, Motul Fluids, NGK Sparks, ECS Dogbone, 18" OZ Ultraleggera Black Matt + Bridgestone Potenza S001, Cupra 1P HPFP + Autotech Internals, Brembo Z18 Front Brakes + VW Mk5 R32 Rear Brakes, Goodridge Brake Lines, S3 IC, S3 Camshafts, S3 Injectors, BSH PCV Fix, Forge QSS, Eurojet TBE, RS4 FPR Valve, DLS MS6A Speakers + Bomba 20A1 SW On RNS-510, Dectane LED Taillights, more to come...

2000 VW Golf Mk4 "Techno Blue Metallic" 1.9 TDI, ALH Basic Equip.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Feb 13 2012, 12:10 AM
Trimis la #71


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Aplica linistit aceeasi abordare, tine ambreajul apasat macar juma' de minut. Daca masina sta asa mult timp nemiscata uleiul din cutie e ultima ta grija, problema cea mare e faptul ca s-a scurs tot uleiul din motor in baie.
Daca ai baterie (cel mai bine vii direct cu o masina donoare de curent) si exista vreo modalitate de a da cheie fara sa porneasca efectiv motorul (la mine de exemplu tre' sa tin acceleratia la fund in timp ce dau cheie si injectoarele nu primesc comanda de deschidere) ar fi bine s-o aplici, probabil sa dai vreo 10-15 secunde (in reprize de cite 5) macar sa mai misti uleiul. Oricum, presiune cine stie ce n-o sa aiba la cele 200-300rpm cu cit invirte electromotorul, dar macar il misti o idee chiar daca nu poate sa-l arunce pina in zona in care ar lubrefia segmentii (presiune mica + ulei rece si deci viscos).

Dupa pornire n-o tura (las-o in pace vreo 5 minute dupa ce-o pornesti) si o sa fie ok. La relanti uleiul se incalzeste mai greu dar macar se plimba si nu misti motorul in sarcina si ture multe cu uleiul ala rece si viscos, eventual lipsa pe alocuri dupa atita timp.


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LIFEPHORM
mesaj Feb 14 2012, 01:54 AM
Trimis la #72


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 207
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Bucuresti - Victoriei
Membrul Nr.: 27
Masina Personala:NEW Seat Leon FR 2007



Am rezolvat. A pornit de parca era ultima zi de vara din august... Macar in sezonul asta stiu si eu de ce am dat 500 de lei pe baterie. M-am uitat pe niste loguri si statea nemiscata din 10 Ianuarie... Multumesc frumos pentru sfaturi!

Acest mesaj a fost editat de LIFEPHORM: Feb 14 2012, 01:55 AM


--------------------
2007 Seat Leon FR 2.0 TFSI - 290 CP, Cupspoiler, Powertech Stage 2+, EVOMS Intake, Front OMP -30mm + Rear Eibach Sportline -50mm Lowering Springs, Motul Fluids, NGK Sparks, ECS Dogbone, 18" OZ Ultraleggera Black Matt + Bridgestone Potenza S001, Cupra 1P HPFP + Autotech Internals, Brembo Z18 Front Brakes + VW Mk5 R32 Rear Brakes, Goodridge Brake Lines, S3 IC, S3 Camshafts, S3 Injectors, BSH PCV Fix, Forge QSS, Eurojet TBE, RS4 FPR Valve, DLS MS6A Speakers + Bomba 20A1 SW On RNS-510, Dectane LED Taillights, more to come...

2000 VW Golf Mk4 "Techno Blue Metallic" 1.9 TDI, ALH Basic Equip.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Catawrc
mesaj Mar 10 2012, 10:58 PM
Trimis la #73


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 215
Inregistrat pe: 1-July 09
Membrul Nr.: 160
Masina Personala:Seat leon cupra



E o mare prostie sa ti ambreiajul apasat atat de mult ! In 2 secunde MAXIM urca uleiul in rampa si nu mai ai probleme cu ungerea bineteles dak pompa e buna. Incercati sa aveti un ulei mai subtire un pic iarna in masina si nu aveti probleme. Cutia de viteze nu supune motorul la o sarcina atat de mare pe loc incat sa dauneze dar in schimb dak tineti abreiajul apasat atat de mult in fiecare dimineatza se strica mult mai repede.


--------------------
Seat Leon Cupra by RBN
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Pagini V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 Utilizator(i) vizualizeaza acest topic (1 Vizitatori si 0 Utilizatori ascunsi)
0 Membrii:

 

Versiunea Lo-Fi Astazi este: 25th June 2025 - 09:20 AM