Carburanti si Fluide - Forum HotHatches
Random logo image... Refresh for more!

Bine ai venit vizitatorule. Te rugam sa alegi una din optiunile de mai jos:
( AUTENTIFICARE | INREGISTRARE )


Collapse

> Forum HotHatches Information

Latest News And Announcements!
Latest News
Avem stickere facute, gasiti la Bambu!
Gasiti mai multe detalii despre stickere Hot Hatches aici!
Daca aveti probleme cu inregistrarea , dati un mail la iancu_florin2005@yahoo.com!
Announcements
Pentru a afisa un film de pe youtube trebuie sa dati click pe "Adauga:YouTube" care e in stanga jos,iar in text puneti tot ce vine dupa "v=" in link.
Daca un post nu este acolo unde il stiati inseamna ca era offtopic si este in Chat room HotHatches
13 Pagini V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
Carburanti si Fluide
Bebe
mesaj May 16 2009, 12:17 PM
Trimis la #1


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 590
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Arad
Membrul Nr.: 20
Masina Personala:Seat Leon Cupra



CITAT
Va propun sa discutam aici despre cel mai bun carburant, ulei de motor, lichid de frane s.a.


Legat si de benzina, bagati cel putin Petrom 99. Eu personal recomand OMV Carrera 100 sau ROMPETROL ALTO 101! Aceasta din urma, mi se pare peste cea OMV (ei spun cifra octanica minim 100) cu toate ca eu inainte nu aveam deloc incredere in Rompetrol


--------------------
'09 Seat Leon Cupra 2.0 TFSI REVO Technik 2+
'06 Peugeot 206 1.4HDI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambu
mesaj May 16 2009, 12:19 PM
Trimis la #2


Administrator
*****

Grup: Administrator
Postari: 3,711
Inregistrat pe: 25-February 09
Din: Bucuresti/Titan
Membrul Nr.: 3
Masina Personala:RENAULT Megane RS



Mie imi inspira mare incredere Rompetrol.


--------------------
Viata e greu, lumea e hotu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sabin
mesaj May 16 2009, 12:26 PM
Trimis la #3


Administrator
*****

Grup: Member
Postari: 1,871
Inregistrat pe: 14-February 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 1
Masina Personala:Megane RS CUP



EU merg pe Alto 101, dar inainte puneam numai Carrera 100.
Carrera 100 e super. Cand am pus Alto imi intra ESP-ul si in treapta 3.
Mi se pare ca trage mai bine cu Alto.


--------------------
Sabin
Administrator HOTHATCHES.RO
Plaisir du conduite extreme



Custom Stage 2 Remap * ITG intake * FORGE Hoses * FORGE Intercooler* Custom 70 mm Straight Pipe Exhaust * Decat 70 mm * NGK Laser Platinum Spark Plugs * Ported Intake / Engine 4 mm * OMP bucket seats

[size=3]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darian
mesaj May 16 2009, 03:27 PM
Trimis la #4


Stage 5
*****

Grup: Member
Postari: 1,679
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Bucuresti/Ramnicu Valcea
Membrul Nr.: 32
Masina Personala:Golf .:R MY2012 DSG



Voi ce ulei aveti in motor acum? Mie mi-au pus la revizie de la Motorcraft, dar la urmatoarea ma gandeam sa pun altceva.

Ce recomandati?


--------------------
Golf .:R MY2012 DSG - powered by RBN
ex: Focus ST320 - powered by Dreamscience

Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambu
mesaj May 16 2009, 03:32 PM
Trimis la #5


Administrator
*****

Grup: Administrator
Postari: 3,711
Inregistrat pe: 25-February 09
Din: Bucuresti/Titan
Membrul Nr.: 3
Masina Personala:RENAULT Megane RS



Eu am Motul si il recomand. La intalnirea renaultsport de la Poiana Tapului a venit un reprezentant al importatorilor aditivilor X1R cu un banc de probe. Am profitat de ocazie si am testat si motulul, a avut rezultate excelente.


--------------------
Viata e greu, lumea e hotu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sabin
mesaj May 16 2009, 03:52 PM
Trimis la #6


Administrator
*****

Grup: Member
Postari: 1,871
Inregistrat pe: 14-February 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 1
Masina Personala:Megane RS CUP



Rezultate foarte bune pentru Motul. Saracul reprezentant X1R nu stia ce sa mai faca (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) .

Eu acum merg pe Mobil 1 Rally edition.


--------------------
Sabin
Administrator HOTHATCHES.RO
Plaisir du conduite extreme



Custom Stage 2 Remap * ITG intake * FORGE Hoses * FORGE Intercooler* Custom 70 mm Straight Pipe Exhaust * Decat 70 mm * NGK Laser Platinum Spark Plugs * Ported Intake / Engine 4 mm * OMP bucket seats

[size=3]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambu
mesaj May 17 2009, 03:08 AM
Trimis la #7


Administrator
*****

Grup: Administrator
Postari: 3,711
Inregistrat pe: 25-February 09
Din: Bucuresti/Titan
Membrul Nr.: 3
Masina Personala:RENAULT Megane RS



Am constatat ca lichidul de frana este principalul vinovat pt care franele cedeaza la eforturi foarte mari. O sa il schimb odata cu placutele, dar habar nu am ce sa bag in locul lui.


--------------------
Viata e greu, lumea e hotu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darian
mesaj May 17 2009, 08:28 AM
Trimis la #8


Stage 5
*****

Grup: Member
Postari: 1,679
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Bucuresti/Ramnicu Valcea
Membrul Nr.: 32
Masina Personala:Golf .:R MY2012 DSG



Fratilor eu sunt fenomen nu am auzit de Motul (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) ). Explicati-mi si mie care e faza, este un ulei performant?

Iar in legatura cu lichidul de frana, un lichid(sport) face mare diferente, deoarece este creat special pentru ca moleculele sale sa rezista la compresii puternice si repetate. Lichidul stock are limitarile lui, cu cat franezi mai tare cu atat isi pierde din proprietati.


--------------------
Golf .:R MY2012 DSG - powered by RBN
ex: Focus ST320 - powered by Dreamscience

Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambu
mesaj May 17 2009, 09:58 AM
Trimis la #9


Administrator
*****

Grup: Administrator
Postari: 3,711
Inregistrat pe: 25-February 09
Din: Bucuresti/Titan
Membrul Nr.: 3
Masina Personala:RENAULT Megane RS



http://www.motul-romania.ro/default.asp?op...dsub=24&b=1
Este uleiul care se foloseste pe la VTM pe la noi si in special la motociclete.


--------------------
Viata e greu, lumea e hotu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj May 18 2009, 12:19 AM
Trimis la #10


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Alto101 este deocamdata cea mai buna benzina pe care am pus-o din iasi pina in amsterdam.
OMV100 este acelasi peste tot (pe la noi unele benzinarii de 2ROL il ma si lungesc, desi asta e o apucatura mai comuna pentru gazul de 95, ca ala il iau mai multi). OMV100 e ok, in ciuda faptului ca are mult sulf si alte reziduuri si daca mergi vreo 5-6 plinuri doar prin oras s-ar putea sa te chinui vreo 2 ore sa mergi in forja sa desfunzi masina.
Aral ultimate 100 si MOL EVO is cam la fel, cu mentiunea ca de prin februarie la noi s-a intimplat ceva cu mol evo (motorul mai mult imi hiriie decit biziie la apasari mai line ale acceleratiei, la apasari mai snatoase se simt pierderi de putere, si alte nazbitii).
Petrom99+ nu am prea pus, turbina incepe sa faca boost mare din te miri ce si mi s-a prut derutant. Alte probleme nu am avut cu el insa il evit.

De altele care nu sint pe la noi nu are sens sa va spun (Aral Super Plus, Shell V-Power), dar daca e nevoie puteti alimenta si cu astea, is ok (raspuns mai putin prompt al acceleratiei, o idee mai putina putere, dar nesemnificativ).


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darian
mesaj May 18 2009, 07:37 AM
Trimis la #11


Stage 5
*****

Grup: Member
Postari: 1,679
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Bucuresti/Ramnicu Valcea
Membrul Nr.: 32
Masina Personala:Golf .:R MY2012 DSG



Nu stiu daca mai merita Carera 100 in conditiele in care e aproape 4,3 lei, si Alto tot pe acolo este dar performantele sunt superioare.


--------------------
Golf .:R MY2012 DSG - powered by RBN
ex: Focus ST320 - powered by Dreamscience

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj May 18 2009, 06:03 PM
Trimis la #12


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Raspunsul meu ar fi ca nu, nu mai prea merita. Nu prea mai merita de cind aparuse MOL EVO, dar asa cum spuneam din februarie l-au distrus astia (am alimentat de la 3 statii diferite din iasi pina in bucuresti, de la toate acelasi comportament extrem de ciudat al motorului).
Insa pe vremea cind era la putere mol EVO, cei de la rompetrol aveau gazul ala de 98 care e extraordinar pentru aspirate (honda typeR, clio RS, si ce mai avem aspirat pe aici), insa cum crestea boost-ul motorul parca se sufoca, de parca ar fi intrat senzorul de detonatii in functiune sau ceva.


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ronnie
mesaj May 18 2009, 07:46 PM
Trimis la #13


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,401
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 12
Masina Personala:Megane RS



eu alimentez de ceva vreme cu carrera 100. de avut probleme, am avut destule, insa de o buna vreme masina merge ceas, n-am ce sa-i reprosez. de curiozitate o sa incerc si alto sa vad daca simt vreo diferenta.


--------------------
Ronnie
Black is beautiful

din clasici (încă) în viaţă: la tăţi ni-i greu...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nicky
mesaj May 18 2009, 10:01 PM
Trimis la #14


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 766
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Dublin vs. Bucharest
Membrul Nr.: 24
Masina Personala:Seat Cupra '09



*Ulei Motor - Motul V300 (above existing standards)
*Ulei Cutie - Motul Gear 300 (above existing standards)
Lichid Frana - Motul Dot 3 (resisten la temperaturi inalte)
Lichid Racire - Motul Inugel Expert Ultra
* Nu folositi aditivi daca aveti motoare relativ noi, un ulei bun e suficient. Motul ar fi aratat cresteri de putere (nu semnificative) la folosirea uleiulor din gama V300. Mai e unul tare, high RMP, dar e mai mult pentru curse si pentru cei care schimba uleiul precum apa de la stropgel.
Inca nu am trecut pe motul, sunt pe Castrol sintetic, asa a venit masina.

Combustibili - nu stiu ce sa zic, pana am plecat din Romania eram fan Mol Evo (imi facusem si card) desi consuma cam mult Mol, mergea si cam bine (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) Pana acum, in 95% din cazuri am pus Petrom 99+ si am fost foarte multumit, atat ca pret, cat si ca performanta.


--------------------
KIP - the Orange Cupra 2.0 RS 2+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robi_zet
mesaj May 18 2009, 10:41 PM
Trimis la #15


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,207
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 19
Masina Personala:Vw Scirocco 2.0 TSI 200+10 Hp



Unde ati gasit voi ROMPETROL ALTO 101 ca eu nu am vazut in viata mea, chiar asa de bune e? daca da ziceti si mie de unde sa bag,(stau in buc)


--------------------
Vw Scirocco 2.0 TSI

1) Esti pe net
2) Esti pe forumul HotHatches.ro
3) Imi citesti semnatura
5) Nu ai observat ca lipseste punctul 4
6) Tocmai ai verificat daca exista punctul 4 sau nu
7) Zambesti, sau chiar razi:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darky
mesaj May 18 2009, 11:03 PM
Trimis la #16


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 381
Inregistrat pe: 13-May 09
Din: Slobozia
Membrul Nr.: 9
Masina Personala:Megane F1 R26



Alto 101 gasesti la orice Rompetrol.
Cat despre Motul V300 stiu cel putin 3 pe aici care il folosesc si sunt pe deplin multumiti.


--------------------
Megane F1Team R26
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan_wrc
mesaj May 19 2009, 12:52 PM
Trimis la #17


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 2,034
Inregistrat pe: 16-April 09
Membrul Nr.: 6
Masina Personala:Kart



din RO pun mereu 99+. e cam la fel cu carerra 100. o sa incerc si alto 101.

cea mai buna benzina, pana acum o stiu ca fiind Vpower de la shell din HU.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
julyan86
mesaj May 19 2009, 02:03 PM
Trimis la #18


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 353
Inregistrat pe: 16-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 34
Masina Personala:Honda Civic Type R



CITAT(bambu @ May 17 2009, 03:08 AM) *
Am constatat ca lichidul de frana este principalul vinovat pt care franele cedeaza la eforturi foarte mari. O sa il schimb odata cu placutele, dar habar nu am ce sa bag in locul lui.


Motul RBF600 !!! Este foarte tare , eu il am , dar astept furtunasele metalice ca sa il pun , sa vedem diferenta (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) !!! Oricum , sunt super multumit de upgrade de frana in raport eficienta/pret !!!


--------------------
Honda Civic Type R ...EBC Brakes...Goodridge...OMP...H&R...Motul...Eibach...Exedy...HPS...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shadow
mesaj May 27 2009, 06:01 PM
Trimis la #19


Stage 1
*

Grup: Junior Member
Postari: 11
Inregistrat pe: 25-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 58
Masina Personala:Honda Civic Type-R FN2



CITAT(Darky @ May 18 2009, 11:03 PM) *
Alto 101 gasesti la orice Rompetrol.
Cat despre Motul V300 stiu cel putin 3 pe aici care il folosesc si sunt pe deplin multumiti.


Poti sa mai adaugi unul pe lista.
Folosesc Motul de cand mi-am luat masina si sunt super multumit de el.
Cat despre benzina Alto 101 mi s-a parut cea mai buna, dar in schimb cu OMV100 imi tremura masina la relanti de o apuca spumele. Hondele sunt f pretentioase la benzina din cate am vazut.


--------------------
www.MobShop.ro www.Mobila-online.ro
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red
Honda .:. Injen .:. HKS .:. CPL Racing .:.Recaro .:. Bridgestone .:. OZ .:. JVC .:. DLS .:. Alpine .:. Focal .:. 3M .:. Ferodo .:. Type-R
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan_wrc
mesaj Jun 22 2009, 09:31 PM
Trimis la #20


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 2,034
Inregistrat pe: 16-April 09
Membrul Nr.: 6
Masina Personala:Kart



pune in calcul si ce benzina au ei. ;:) ok, un 350 poate e prea mult, dar un 330 e sigur.
stii de R-GTI care scoate 420 de cai cu benzina de 91 si 500 cu din aia de 100?

la americani, cand au vazut ca se merge in RO cu setari 9-8-9, au crezut ca ii luam la misto. ei doar cu benzina de curse mergeau cu setari peste 8.
si englezul meu cand a facut softul a ramas mirat cat de putine corecturi face pt benzina. m-a intrebat daca am pus ceva special, ca nu prea credea ca e de pompa. a zis sa mai cresc chiar in setari...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ronnie
mesaj Jun 22 2009, 09:58 PM
Trimis la #21


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,401
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 12
Masina Personala:Megane RS



cred ca multora le face placere sa se imbete cu apa rece (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) .
@bogdan: cifra octanica pe care o afiseaza in vest are bunul-simt sa fie si reala. in minunata romania, cu benzina de cifra octanica declarata de 100 sau 101 mi s-au dus doua bobine si un injector. cu cea din afara, o caruta de masina mergea mult mai bine decat cu declaratele 99 si 98 de la noi. nu vorbesc de 91, ci de clasica 95. si nu neaparat de o anumita marca, oricare din benzinele din vest e mai curata si mai aproape de o cifra octanica reala decat combustibilul botezat de pe la noi (IMG:style_emoticons/default/laugh.gif)

Acest mesaj a fost editat de ronnie: Jun 23 2009, 11:40 PM


--------------------
Ronnie
Black is beautiful

din clasici (încă) în viaţă: la tăţi ni-i greu...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan_wrc
mesaj Jun 22 2009, 10:24 PM
Trimis la #22


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 2,034
Inregistrat pe: 16-April 09
Membrul Nr.: 6
Masina Personala:Kart



ronnie, vorbeste cu cineva care se ocupa de softuri, sa-ti verifice anumiti parametrii cu benzina de 99+, carerra 100 si alto 101, din statii curate. ai sa ramai extrem de bine surprinsa. crede-ma ca am stat de vorba cu niste englezi care masoara multe chetsii la un soft, o gramada de parametrii din harti si mi-au spus ca noi stam ff bine la benzina. cu conditia ca statia de unde alimentezi sa fie curata(fara apa), mare si sa nu aibe rugina in rezervoare.

la noi, ce se livreaza din rafinarii, chiar iese cu cifra octanica mare. de la 99 ca sa creasca la 100 se baga doar aditivi, dar totusi..intre 95 si 99 chiar sunt dif mari, si sunt si fata de cea de 92 de afara.

atentie, pentru ce benzina e masina declarata. o cifra octanica prea mare nu face nici bine mereu. unele masini mai vechi fac "spume" daca le scoti plumbu'.
la unguri exista la SHELL benzina mai buna ca la noi, dar e destul scumpa si e folosita mai mult de masini performante care chiar necesita aceasta diferenta.

un alt exemplu, personal. mi-a zis englezu clar cand mi-a facut softul. minim 98. am pus mereu de 99+ si nu am avut probleme. daca era asa slaba, la cat de sensibil e 1.8Tul cu nspe mii de senzori facea gura instant. dar am pus, repet, din statii mari, unde stiam ca e benzina curata.
am spus si mai devreme. la revo exista o "telecomanda" cu care schimbi tu setarile in functie de ce vrei.
http://www.revotechnik.com/products/selectPlus.aspx
si stiu 2 GTIuri modificate care merg cu 9-8-9, setari extrem de sus. americanii de pe vortex (cam cel mai mare forum de vw) se uitau ne-increzatori. dar din log-uri cu vag com le-a fost demosntrat ca la capitolul calitatea benzinei si cifra octanica stam mai bine ca ei.


poate o fi motorul de pe RS mai sensibil, sau a gasit ceva care nu-i place. mai ales daca masina e stock, nu ar trebui sa-ti faca probleme nici cu 95.

(la motorul meu, bobinele pica destul de des, fara legatura cu combustibilul)

in fine, suntem cam OT...daca vreti sa mai continuam facem topic special, dar macar pana aici sa ramana pe topic la REVO ca are legatura cu ei. o sa-l rog si pe nadir sau aiculdetzul sa intre sa-si spuna parerea, si ca persoane cunoscatoare si ca dealeri.

Acest mesaj a fost editat de ronnie: Jun 23 2009, 11:44 PM
Motivul editarii: prima parte a postului e la topicul REVO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ronnie
mesaj Jun 22 2009, 10:29 PM
Trimis la #23


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,401
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 12
Masina Personala:Megane RS



perfect adevarat cu OT. daca toata lumea e de acord, mut posturile la carburanti si fluide. nu de alta, dar discutia merita o continuare.


--------------------
Ronnie
Black is beautiful

din clasici (încă) în viaţă: la tăţi ni-i greu...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shy
mesaj Jun 23 2009, 09:28 PM
Trimis la #24


Stage 4
****

Grup: Member
Postari: 309
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti | Mosilor
Membrul Nr.: 18
Masina Personala:Evo X



CITAT(ronnie @ Jun 22 2009, 09:58 PM) *
cred ca multora le face placere sa se imbate cu apa rece, zap (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) .
@bogdan: cifra octanica pe care o afiseaza in vest are bunul-simt sa fie si reala. in minunata romania, cu benzina de cifra octanica declarata de 100 sau 101 mi s-au dus doua bobine si un injector. cu cea din afara, o caruta de masina mergea mult mai bine decat cu declaratele 99 si 98 de la noi. nu vorbesc de 91, ci de clasica 95. si nu neaparat de o anumita marca, oricare din benzinele din vest e mai curata si mai aproape de o cifra octanica reala decat combustibilul botezat de pe la noi (IMG:style_emoticons/default/laugh.gif)

bobinele su fost si sunt in coninuare unul din punctele slabe pentru Renault . Daca nu ma insel sunt 2 tipuri , dintre care cele sagem care se topesc efectiv ( mecanismul interior ) . => nu este din cauza benizinei . Vezi ca si asfaltul pe care rulezi este un motiv in + sa iti placa mai mult cum merge masina (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) glumeam aici . Deci , in Romania gasesti benzine despre care si mama OMV-ului ( austria ?) isi scoate palaria .


--------------------
Alex
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ronnie
mesaj Jun 24 2009, 12:01 AM
Trimis la #25


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,401
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 12
Masina Personala:Megane RS



sunt convinsa ca anumite statii si anumiti benzinari sunt corecti si nu indoaie carburantul cu alte fluide. din pacate, sunt destule statii unde calitatea a lasat si lasa de dorit. si spun asta in cunostinta de cauza, cam jumate din viata mi-am petrecut-o in "patria petrolului" si am avut ocazia sa vad live ce se intampla la sonde, la rafinarii, la tranportatorii de carburanti si la fosta companie de stat SNP PETROM si diversele bucatele care s-au rupt din ea, aka rafinarii si alte servicii specializate.

cat despre bobine+injectorul schimbate pe garantie, cauza oficiala trecuta in hartii a fost benzina slaba calitativ. asta in conditiile in care, cu foarte rare exceptii, am alimentat omv carrera 100, cel mai des de la statia de pe calarasi.

in fine, nu era intentia mea sa ridic in slavi benzina de afara. ce am vrut sa subliniez este ca atata timp cat am alimentat in afara, nu am avut niciodata probleme de genul gunoaie sau apa prin benzina. in Romania, am avut indeajuns de multe probleme si cu actuala si, mai ales, cu fostele din pricina carburantului.


--------------------
Ronnie
Black is beautiful

din clasici (încă) în viaţă: la tăţi ni-i greu...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan_wrc
mesaj Jun 24 2009, 09:34 AM
Trimis la #26


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 2,034
Inregistrat pe: 16-April 09
Membrul Nr.: 6
Masina Personala:Kart



de exemplu SHELL cam de aia s-a retras. si pe buna dreptate. se punea atata apa in ea de murea motorul.
dar in ultimul timp, daca punem din statii mari si curate nu cred sa fie probleme.

dar cred ca primul post al meu mutat aici, (cel de jos, de pe pagina 1) vine cam ca nunca in perete. mai bine mai lasati 1-2 pe topicul de REVO si dupa aia mutati. ca pana la ruma are legatura cu REVO.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
mesaj Jun 24 2009, 09:57 AM
Trimis la #27


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 96
Inregistrat pe: 6-June 09
Membrul Nr.: 80
Masina Personala:BMW 325 TI



eu merg Petrom 99 sau Carrera 100 am mai bagat si Rompetrol era 98 sau ceva de genu cu care masina mergea foarte bine(vizibil mai bine decat Carrera 100) Alto am bagat odata si masina a mers prost,ulei momentan merg pe ulei oem BMW care e Castrol de fapt.In concluzie in general incerc sa bag de la Petrom si numai 98 ,OMV mai rar nu imi dau seama de ce dar cu benzina de OMV merge mai prost am bagat odata 95 si a fost dezastru,Rompetrol nu cred ca o sa mai bag avand in vedere ultima experienta cu Alto ,ulei momentan oem(Castrol) poate pe viitor sar si eu la Motul am auzit lucruri bune de el.


--------------------
BMW 325 Ti
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fitze
mesaj Jun 24 2009, 11:11 AM
Trimis la #28


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 106
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 17
Masina Personala:Mitsubishi Lancer Evo X SST




Pentru cine doreste ulei MOTUL ma poate contacta. Preturi foarte bune...


--------------------
http://www.eurotuning.ro
Mail
::CLARION::AUDIOVOX::JL AUDIO::STINGER::CODE ALARM::
::BELTRONICS::ESCORT::::MEGUIAR'S::LUMAR::
::MOTUL::SPARCO::OZ::BBS::ATS::
::JANTE SI ANVELOPE AUTO::
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ska
mesaj Jun 24 2009, 11:45 AM
Trimis la #29


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 74
Inregistrat pe: 18-June 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 117
Masina Personala:Opel Astra CDTI 150cp



cred ca-s singurul de peaici care baga motorina LOOOL

doar EVO DIESEL de la MOL, de muuuult timp si nu am avut nici cea mai mica pb.


--------------------
Opel Astra 5u 1,9 CDTI 150cp IDS+
happiness is not around the corner... happiness is the corner !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dr.Silviu
mesaj Jun 24 2009, 11:55 AM
Trimis la #30


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,249
Inregistrat pe: 5-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 76
Masina Personala:Audi A3 2.0T



Merg pe Petrom 99+ de 1 an fara nici o problema... Cand am luat masina am bagat numai OMV Carrera 100 si mi s-a aprins o data "check engine" Am trecut pe 99 si mi s-a stins. De atunci am ramas fidel (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ronnie
mesaj Jun 24 2009, 12:14 PM
Trimis la #31


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,401
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 12
Masina Personala:Megane RS



@bogdan, daca te uiti si pe topicul de care aminteai, ai sa remarci ca am copiat si acolo posturile tale (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)

dupa ce am rezolvat problemele cu motorul (schimbare injector), eu am bagat (e drept foarte rar) Petrom 99 (cand n-am gasit OMV sau Rompetrol) si n-am vazut nicio diferenta notabila. la fel, am alimentat o vreme Alto 101 si mi s-a parut cam tot la fel. de fapt, masina a tras mai prost, insa as tinde sa cred ca era vorba de functionarea masinii cu A/C si a faptului ca racirea motorului se efectua mai greu la 38+ (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)


--------------------
Ronnie
Black is beautiful

din clasici (încă) în viaţă: la tăţi ni-i greu...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan_wrc
mesaj Jun 24 2009, 12:33 PM
Trimis la #32


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 2,034
Inregistrat pe: 16-April 09
Membrul Nr.: 6
Masina Personala:Kart



scuze ronnie, nu am urmarit (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) multumesc mult.

nu am incercat personal 101, dar stiu 2 masini modificate (destul de mult, cu big turbo, injectoare, pompa de benzina...etc) care merg mai bine cu alto 101 decat cu 99. in masuratori, sau cu testerul pus au avut rezultate mai bune.

astept de vreo 2 luni sa raman pe rezerva, sa stau bine cu banii si sa fac 1-2 plinuri. si asa 99+ se tot scumpeste de la saptamana la saptamana (IMG:style_emoticons/default/sad.gif) de la 3.8, la ~3.9, la 4.05, 4.17 si acum 4.23. acum 2 saptamani era 4.05. vineri am facut un plin cu 4.17, ieri iar am pus si e 4.23. cred ca se bazeaza pe sistemul "scumpirile mici si dese, cheia marilor succese" ? care raman "neobservate", ne-motivate..si ne-anuntate...

repet, inclin sa cred ca statia de benzina are o influenta ff mare asupra calitatii produsului finit, si cum la noi sunt multe statii vechi, altele conduse de cine nu trebuie....

prefer sa ma strang la portofel sa fac plinu mai des de unde stiu ca e ok benzina, decat sa fie nevoie sa alimentez din statii mici, fie ele si de "firma".

anu trecut am pus de la un petrom mic din valcea si pana la pitesti am mers in trepidatii. intre timp am aflat ca aveam si alte probleme, independente cat de cat de benzina, dar nu pot spune ca nu a fost si vina benzinei.

am vazut masuratori facute cu testere pt GTI, si cu 99+ si carerra 100 nu era nicio diferenta intre timpii scosi 0-100; 100-200..sau pe reprize. dar cosnumul e mai mare la carerra. asa ca fie pun pt uz normal 99+, si doar pt cazuri speciale alto 101.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sabin
mesaj Jun 24 2009, 12:34 PM
Trimis la #33


Administrator
*****

Grup: Member
Postari: 1,871
Inregistrat pe: 14-February 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 1
Masina Personala:Megane RS CUP



Aseara am pus Carrera 100 de la Petrom V . Costa 4,51 (IMG:style_emoticons/default/sad.gif)


--------------------
Sabin
Administrator HOTHATCHES.RO
Plaisir du conduite extreme



Custom Stage 2 Remap * ITG intake * FORGE Hoses * FORGE Intercooler* Custom 70 mm Straight Pipe Exhaust * Decat 70 mm * NGK Laser Platinum Spark Plugs * Ported Intake / Engine 4 mm * OMP bucket seats

[size=3]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
silvio
mesaj Jun 24 2009, 02:13 PM
Trimis la #34


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 16-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 33
Masina Personala:clio RS



si eu azi cu 4,54 (IMG:style_emoticons/default/angry.gif) cine stie cat o fi maine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ronnie
mesaj Jun 24 2009, 03:28 PM
Trimis la #35


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,401
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 12
Masina Personala:Megane RS



ultima data am alimentat pe 20.06 de la omv si carrera 100 era 4,54. o sa ma uit si pe bonurile mai vechi, pentru ca tin minte ca alto era mai ieftin.


--------------------
Ronnie
Black is beautiful

din clasici (încă) în viaţă: la tăţi ni-i greu...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Jun 24 2009, 04:46 PM
Trimis la #36


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



cred ca alto101 e acum 4.59. Dar nu ma intereseaza, e cea mai buna benzina pe care amintilnit-o prin europa, asadar...


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan_wrc
mesaj Jun 24 2009, 05:31 PM
Trimis la #37


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 2,034
Inregistrat pe: 16-April 09
Membrul Nr.: 6
Masina Personala:Kart



ai incercat si Vpower de la SHELL? sau cum se numeste aia tare din HU...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sabin
mesaj Jun 24 2009, 05:48 PM
Trimis la #38


Administrator
*****

Grup: Member
Postari: 1,871
Inregistrat pe: 14-February 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 1
Masina Personala:Megane RS CUP



Am facut plinul in Ungaria cu V-power racing de la Shell. Cea mai buna benzina cu care a mers masinuta mea.


--------------------
Sabin
Administrator HOTHATCHES.RO
Plaisir du conduite extreme



Custom Stage 2 Remap * ITG intake * FORGE Hoses * FORGE Intercooler* Custom 70 mm Straight Pipe Exhaust * Decat 70 mm * NGK Laser Platinum Spark Plugs * Ported Intake / Engine 4 mm * OMP bucket seats

[size=3]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Jun 24 2009, 07:35 PM
Trimis la #39


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Am incercat si shell VPower, e doar o benzina buna si nimic mai mult.

P.S.: sinteti foarte curajosi sa puneti benzina din ungaria. Cele mai murdare pompe ever.


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sabin
mesaj Jun 24 2009, 07:38 PM
Trimis la #40


Administrator
*****

Grup: Member
Postari: 1,871
Inregistrat pe: 14-February 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 1
Masina Personala:Megane RS CUP



V Power racing merge la Megane ca unsa !


--------------------
Sabin
Administrator HOTHATCHES.RO
Plaisir du conduite extreme



Custom Stage 2 Remap * ITG intake * FORGE Hoses * FORGE Intercooler* Custom 70 mm Straight Pipe Exhaust * Decat 70 mm * NGK Laser Platinum Spark Plugs * Ported Intake / Engine 4 mm * OMP bucket seats

[size=3]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zap
mesaj Jun 24 2009, 07:49 PM
Trimis la #41


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 97
Inregistrat pe: 12-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 98
Masina Personala:Focus ST facelift



Nu am observat nici o diferenta intre Petrom 99+ si Rompetrol Alto 101, decat la pret :>
Intre benzina 95 si cele de 99+/100/101 se simte, zice in prezentarea de la Ford ca 225 cp sunt cu benzina de 95 iar cu ceva mai bun (99+) s-ar mai castiga ceva :

"When using higher octane petrol, the performance improvement lies within the legal maximum limit of five percent – with a 225 hp engine, that’s a noticeable difference of up to 12 hp." - Brosura oficiala Ford Focus ST
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambu
mesaj Jun 25 2009, 10:41 AM
Trimis la #42


Administrator
*****

Grup: Administrator
Postari: 3,711
Inregistrat pe: 25-February 09
Din: Bucuresti/Titan
Membrul Nr.: 3
Masina Personala:RENAULT Megane RS



Eu am cam patit-o cu rompetrol de 95, am bagat in doua masini si ambele mergeau greoi.


--------------------
Viata e greu, lumea e hotu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RollerMAN
mesaj Jun 25 2009, 10:56 PM
Trimis la #43


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 2,497
Inregistrat pe: 8-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 87
Masina Personala:-



Vad ca din ce in ce mai multa lume lauda alto 101, trebuie sa incerc si eu sa vad cum este. Pana acum cand era cazu de o fugareala sau stateam mai bine cu banii bagam mol evo si era singura benzina unde simteam o diferenta semnificativa in bine.
Ca sa vorbim si de o diferenta semnificativa in rau va pot spune despre carrera 95 si carrera 100 care sunt penibile. Nu doar ca nu exista absolut nici o diferenta intre cele 2 dar mol 95 cu care alimentez deobicei este peste ele, si se simte o diferenta extrem de mare si la motoare mici si cu putini caluti.
De rompetrol m-am cam ferit de cand au fost multe probleme cu minunata benzina efix de 95 care ar vrea sa curete motorul si de la curatat motorul ajungeau multi de le trezeau cu cate o eroare d injectie.
Cu petrom 99+ nu pot sa zic ca am simtit vreo diferenta intre el si 95 de la mol.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mircea23MRC
mesaj Jul 9 2009, 03:25 PM
Trimis la #44


Stage 2
**

Grup: Junior Member
Postari: 25
Inregistrat pe: 15-June 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 108
Masina Personala:Seat Leon Cupra '08



Nu stiam ca alto 101 ii atat de laudata, eu de cand am luat masina am bagat cam tot timpul Carrera 100. Le-am incercat pe toate, inclusiv 95 de la OMV si Alto 101, insa am considerat ca 100 de la OMV e cel mai bun. Voi incerca alto din nou, poate s-a mai schimbat ceva (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fuscobal
mesaj Aug 11 2009, 10:30 AM
Trimis la #45


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 430
Inregistrat pe: 30-June 09
Membrul Nr.: 152
Masina Personala:VW Golf V GTI



Benzina : Merg pe Petrom 99 si Alto 101. Ambele sunt foarte bune, la mine nefiind diferente intre ele. Afara am mers cu Shell v-racing si este putin mai buna decat astea 2 de la noi. Din pacate la ultima iesire aveam ulei pe la bujii si imi intrerupea pe acceleratie motiv pentru care nu m-am bucurat pe deplin de benzina !
Uleiuri : Pe sistemul de franare merg cu Motul RBF-600, motor cu Motul 300V 5W30 si 40, cutie cu Motul motylgear
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vusiman
mesaj Aug 11 2009, 12:12 PM
Trimis la #46


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 491
Inregistrat pe: 7-August 09
Membrul Nr.: 282
Masina Personala:Clio RS 197



Eu merg pe 99+ si alto 101 care este superioara fata de 99+, se simte mult mai bine la turatii inalte dar o arde foarte repede la mers incet. Petrom 99+ este pe la mijloc iar efix 95 cea mai slaba dar buna prin oras cand nu mergi tare caci la turatii mari isi pierde suflu. Altceva nu bag.

Ultima data cand am pus alto 101 nu mi-a placut deloc cred ca era manevrata. Am pus de la statia vizavi de statia de metrou Mihai Bravu.

Ulei,am pus si motul 300V dar il papa. Am bagat 0.5 l la 10k. Acum merg pe Elf; pe asta vad ca nu-l papa. Care o fi faza?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
felixb
mesaj Sep 14 2009, 07:53 AM
Trimis la #47


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 55
Inregistrat pe: 23-July 09
Membrul Nr.: 234
Masina Personala:Clio 2 RS



99+ si Carrera 100...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Valentin
mesaj Sep 14 2009, 12:27 PM
Trimis la #48


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 66
Inregistrat pe: 13-July 09
Din: offfff.....
Membrul Nr.: 193
Masina Personala:911



Carrera 100 si de la 99+ , acolo am simtit diferenta. Iar uleiuri , numai Motul 300V .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sabin
mesaj Sep 14 2009, 01:53 PM
Trimis la #49


Administrator
*****

Grup: Member
Postari: 1,871
Inregistrat pe: 14-February 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 1
Masina Personala:Megane RS CUP



Motul 300 v the best . Alto 101 nu mai pun , se consuma mult prea repede. Carrera 100 cu un mic flacon de boost treatment (IMG:style_emoticons/default/tongue.gif)


--------------------
Sabin
Administrator HOTHATCHES.RO
Plaisir du conduite extreme



Custom Stage 2 Remap * ITG intake * FORGE Hoses * FORGE Intercooler* Custom 70 mm Straight Pipe Exhaust * Decat 70 mm * NGK Laser Platinum Spark Plugs * Ported Intake / Engine 4 mm * OMP bucket seats

[size=3]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shy
mesaj Sep 14 2009, 05:36 PM
Trimis la #50


Stage 4
****

Grup: Member
Postari: 309
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti | Mosilor
Membrul Nr.: 18
Masina Personala:Evo X



Ce boost treatment folosesti ? Se simte ceva? E scump?


--------------------
Alex
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sabin
mesaj Sep 15 2009, 05:04 AM
Trimis la #51


Administrator
*****

Grup: Member
Postari: 1,871
Inregistrat pe: 14-February 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 1
Masina Personala:Megane RS CUP



Am dat 20 Ron de la Petrom V . Nu mai stiu denumirea. Sper sa nu fie placebo, adica doar mintea mea sa creada ca masina trage mai bine.


--------------------
Sabin
Administrator HOTHATCHES.RO
Plaisir du conduite extreme



Custom Stage 2 Remap * ITG intake * FORGE Hoses * FORGE Intercooler* Custom 70 mm Straight Pipe Exhaust * Decat 70 mm * NGK Laser Platinum Spark Plugs * Ported Intake / Engine 4 mm * OMP bucket seats

[size=3]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Relu
mesaj Sep 15 2009, 08:47 AM
Trimis la #52


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 101
Inregistrat pe: 13-June 09
Membrul Nr.: 101
Masina Personala:Fiesta MK7 Ecoboost



CITAT(Sabin @ Sep 14 2009, 01:53 PM) *
Motul 300 v the best . Alto 101 nu mai pun , se consuma mult prea repede. Carrera 100 cu un mic flacon de boost treatment (IMG:style_emoticons/default/tongue.gif)

Esti sigur ca 300v e cel mai potrivit de la ei pentru masina ta ? Uite ce zice motul:

Model Megane RenaultSport 225 2.0T 16V (F4R - 165kW)
Engine PT
Year 2007-

Application Recommendation
Engine (PT)
Best - Specific 0710 0700 5W-40
Better - 8100 X-clean C3 5W-40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sabin
mesaj Sep 15 2009, 09:45 AM
Trimis la #53


Administrator
*****

Grup: Member
Postari: 1,871
Inregistrat pe: 14-February 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 1
Masina Personala:Megane RS CUP



Stiu ce zice Motul. Gama Motul race nu o sa apara ca ulei recomandat pentru masinile noastre.
Am spus 300 v cel mai bun, datorita folosirii lui , in Anglia , de majoritatea posesorilor de megane sport.


--------------------
Sabin
Administrator HOTHATCHES.RO
Plaisir du conduite extreme



Custom Stage 2 Remap * ITG intake * FORGE Hoses * FORGE Intercooler* Custom 70 mm Straight Pipe Exhaust * Decat 70 mm * NGK Laser Platinum Spark Plugs * Ported Intake / Engine 4 mm * OMP bucket seats

[size=3]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Relu
mesaj Sep 15 2009, 10:16 AM
Trimis la #54


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 101
Inregistrat pe: 13-June 09
Membrul Nr.: 101
Masina Personala:Fiesta MK7 Ecoboost



Hai sa-ti zic parerea mea. Eu nu cred ca exista cel mai bun ulei, ci uleiul de cea mai buna calitate care respecta specificatiile fabricantului masinii. Pentru unele masini de strada, motul recomanda 300v ca a 3-a varianta ! ( vezi STI 2005-2007 ) , primul fiind eco-energy (IMG:style_emoticons/default/wink.gif) . Pentru masina ta, sau pentru a mea, nu recomanda deloc 300v.
Fabricantul motorului ia in calcul particularitatile constructive ale fiecarui tip de motor cind alege un anume tip de ulei ( tolerante, jocuri, teperaturi, etc..). Personal, merg exclusiv pe recomandarile din manual.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Relu
mesaj Sep 15 2009, 10:25 AM
Trimis la #55


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 101
Inregistrat pe: 13-June 09
Membrul Nr.: 101
Masina Personala:Fiesta MK7 Ecoboost



CITAT(Sabin @ Sep 15 2009, 09:45 AM) *
.........
Am spus 300 v cel mai bun, datorita folosirii lui , in Anglia , de majoritatea posesorilor de megane sport.

Pai cred ca au zis ca si majoritatea: e mai scump, inseamna ca e mai bun. Parerea mea e ca gresesc.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mankiony
mesaj Sep 15 2009, 12:36 PM
Trimis la #56


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 91
Inregistrat pe: 7-August 09
Din: Rm Valcea
Membrul Nr.: 279
Masina Personala:MG ZR 160



Si eu am mers pe recomandarea celor de la motul pentru masina mea ( Best 8100 Eco-nergy 5W-30 sau Better 8100 X-cess 5W-40.
Am ales X-cess si sunt multumit. (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)


--------------------
MG ZR 160
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shy
mesaj Sep 15 2009, 01:30 PM
Trimis la #57


Stage 4
****

Grup: Member
Postari: 309
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti | Mosilor
Membrul Nr.: 18
Masina Personala:Evo X



CITAT(Relu @ Sep 15 2009, 10:16 AM) *
Hai sa-ti zic parerea mea. Eu nu cred ca exista cel mai bun ulei, ci uleiul de cea mai buna calitate care respecta specificatiile fabricantului masinii. Pentru unele masini de strada, motul recomanda 300v ca a 3-a varianta ! ( vezi STI 2005-2007 ) , primul fiind eco-energy (IMG:style_emoticons/default/wink.gif) . Pentru masina ta, sau pentru a mea, nu recomanda deloc 300v.
Fabricantul motorului ia in calcul particularitatile constructive ale fiecarui tip de motor cind alege un anume tip de ulei ( tolerante, jocuri, teperaturi, etc..). Personal, merg exclusiv pe recomandarile din manual.


Specificatiile producatorului trebuiesc respectate intocmai in ceea ce priveste indicele de vascozitate pentru tipul de motor. Partea cu furnizorul de ulei, consider ca poate ramane la alegerea fiecaruia. De ce spun asta? Masinilor pe care le vand, producatorul recomanda uleiuri Shell. Lasand la o parte strategiile de marketing, si alte artificii folosite la nivel foarte mare ( o mana spala pe alta, bartere, reclama, etc), acest ulei s-a cam "demodat" pe piata romaneasca si nu este nicidecum cel folosit la revizii. Al doilea aspect este ca, importatorul sau cel ce urmeaza a face servisarea masinilor are si el cateva alternative agreeate de producator. Si aici paleta este destul de vasta respectand asa cum am spus, unul din cele mai importante propietatii, indicele de vascozitate. Exemplul cel mai bun este ca timp de 2 ani, pe un anume model, s-au folosit 3 tipuri de ulei total diferite ca brand, din motive lesne de inteles (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) .
Eu la randul meu folosesc Motul si la motor, si la cutie, si la frane si imi voi pune si antigel daca exista (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) ), si sunt absolut sigur ca este cea mai buna alegere pe care o pot face.


--------------------
Alex
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ronnie
mesaj Sep 18 2009, 01:33 AM
Trimis la #58


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,401
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 12
Masina Personala:Megane RS



Sabin nu se bazeaza doar pe parerile posesorilor britanici de RS/R26. Exista destule Megane-uri Sport si in Romania care folosesc Motul 300 v. In plus, cei din clubul RS am avut parte de o demonstratie privind caracteristicile si performantele uleiului amintit, cred eu, satisfacator de lamuritoare (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) .


--------------------
Ronnie
Black is beautiful

din clasici (încă) în viaţă: la tăţi ni-i greu...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
George
mesaj Sep 18 2009, 01:37 AM
Trimis la #59


Stage 5
*****

Grup: Prieten HH
Postari: 849
Inregistrat pe: 16-June 09
Membrul Nr.: 110
Masina Personala:MY04 WRX STI



ronnie , siteul motul-romania.ro pune la dispozitie un ajutator in gasirea lubrificarii ideala (fara prostii baieti , da ? ) .
deci, se intra pe www.motul-romania.ro , in dreapta asistenta alegere lubrificanti , sipam pam tam tam ... gasim raspunsul .

PS: eu momentan am 300V , mostenire (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) de la vechiul proprietar in STI.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ronnie
mesaj Sep 18 2009, 01:52 AM
Trimis la #60


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,401
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 12
Masina Personala:Megane RS



stiu, George, situl. cat despre lubrifiere, momentan, Blackie si cu mine ne descurcam binisor si fara Motul (IMG:style_emoticons/default/tongue.gif)

ps. asta nu inseamna ca nu-mi sustin cele spuse 2 posturi mai sus (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
Ronnie
Black is beautiful

din clasici (încă) în viaţă: la tăţi ni-i greu...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Relu
mesaj Sep 18 2009, 08:32 AM
Trimis la #61


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 101
Inregistrat pe: 13-June 09
Membrul Nr.: 101
Masina Personala:Fiesta MK7 Ecoboost



CITAT(ronnie @ Sep 18 2009, 01:33 AM) *
Sabin nu se bazeaza doar pe parerile posesorilor britanici de RS/R26. Exista destule Megane-uri Sport si in Romania care folosesc Motul 300 v. In plus, cei din clubul RS am avut parte de o demonstratie privind caracteristicile si performantele uleiului amintit, cred eu, satisfacator de lamuritoare (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) .

Ronnie,
Faptul ca exista persoane care folosesc un alt tip de ulei decit cel recomandat, nu inseamna neaparat ca fac un lucru bun. Pentru mine personal, indicatiile fabricantului sunt singurele care spun care-i cel mai bun tip de ulei pentru fiecare motor in parte. Nu ma refer evident la brand.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
ronnie
mesaj Sep 18 2009, 01:26 PM
Trimis la #62


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,401
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 12
Masina Personala:Megane RS



Relu, nu vreau sa ma inteleaga cineva gresit: NU am nici cea mai mica intentie sa ridic in slavi sau sa fac reclama uleiului amintit de Sabin. Pur si simplu am vrut sa subliniez ca afirmatia lui se bazeaza pe niste argumente si pe experienta, nu este o afirmatie pur subiectiva, eventual "din auzite".

Personal, eu n-am folosit altceva in afara de uleiul recomandat (Elf 5w40) pe Blackie. Am sa ma hotarasc ce ulei o sa-i pun la revizia de 30 k.

Si inca ceva: personal nu cred in castigurile de putere aduse de utilizarea unui anumit tip de ulei sau a unui anumit tip de combustibil. Sunt convinsa doar ca fluidele potrivite (adica, asa cum punctai si tu, cele care respecta recomandarile producatorului pentru masina respectiva) asigura o buna ungere/o functionare corespunzatoare a motorului etc. si nimic mai mult.


--------------------
Ronnie
Black is beautiful

din clasici (încă) în viaţă: la tăţi ni-i greu...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambu
mesaj Sep 18 2009, 01:30 PM
Trimis la #63


Administrator
*****

Grup: Administrator
Postari: 3,711
Inregistrat pe: 25-February 09
Din: Bucuresti/Titan
Membrul Nr.: 3
Masina Personala:RENAULT Megane RS



In urma unor teste facute pe un banc de probe cu diverse uleiuri eu unu m-am convins, lafel colegii din comunitatea RenaultSport care au fost prezenti la demonstratie. Folosesc Motul pentru ca in acel test a fost mult peste asteptari si i-a ridiculizat un pic pe cei care erau veniti sa-si laude alta marfa, si il folosesc inainte ca Sabin sa il comercializeze. As mai merge pe Mobil1 cu incredere. Restul e...can-can.
L.E vad ca a amintit si Ronnie mai sus de acea demonstratie.


--------------------
Viata e greu, lumea e hotu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Relu
mesaj Sep 18 2009, 01:36 PM
Trimis la #64


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 101
Inregistrat pe: 13-June 09
Membrul Nr.: 101
Masina Personala:Fiesta MK7 Ecoboost



@ronnie
Corect,
Eu de ex. prefer Motul, si pe site-ul lor la masina mea am 3 variante de ulei ( dpdv tip ), din care nici una nu e 300v. Asa ca folosesc ce recomanda motul. Evident recomandarile fabricantului uleiului se bazeaza pe indicatiile fabricantului masinii.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dr.Silviu
mesaj Sep 18 2009, 02:40 PM
Trimis la #65


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,249
Inregistrat pe: 5-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 76
Masina Personala:Audi A3 2.0T



La mine motul recomanda:
Best: Specific 504 00-507 00 5W-30
Better: 8100 X-clean C3 5W-40
Good: 6100 Synergie+ 10W-40
Am vazut multa lume foloseste 300V la motor ca al meu si motul nici macar nu-l mentioneaza.
Si ele nici macar nu exista pe motul-romania.ro (IMG:style_emoticons/default/tongue.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Relu
mesaj Sep 18 2009, 02:55 PM
Trimis la #66


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 101
Inregistrat pe: 13-June 09
Membrul Nr.: 101
Masina Personala:Fiesta MK7 Ecoboost



Ce nu exista ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan_wrc
mesaj Sep 18 2009, 03:28 PM
Trimis la #67


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 2,034
Inregistrat pe: 16-April 09
Membrul Nr.: 6
Masina Personala:Kart



CITAT(ronnie @ Sep 18 2009, 01:26 PM) *
Personal, eu n-am folosit altceva in afara de uleiul recomandat (Elf 5w40) pe Blackie. Am sa ma hotarasc ce ulei o sa-i pun la revizia de 30 k.

din contra, sfatul meu e sa mergi cat mai mult cu acelasi tip de ulei. daca asa ai invatat-o..tine-o asa...pana la adanci batraneti sau pana faci modificari hardware importante.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dr.Silviu
mesaj Sep 18 2009, 05:40 PM
Trimis la #68


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,249
Inregistrat pe: 5-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 76
Masina Personala:Audi A3 2.0T



QUOTE (Relu @ Sep 18 2009, 02:55 PM) *
Ce nu exista ?

Astea:
Best: Specific 504 00-507 00 5W-30
Better: 8100 X-clean C3 5W-40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Relu
mesaj Sep 18 2009, 07:06 PM
Trimis la #69


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 101
Inregistrat pe: 13-June 09
Membrul Nr.: 101
Masina Personala:Fiesta MK7 Ecoboost



Pai de ce sa cauti ? Mergi pe masina, cauti uleiul recomandat si descarci PDF-ul.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sabin
mesaj Sep 18 2009, 07:18 PM
Trimis la #70


Administrator
*****

Grup: Member
Postari: 1,871
Inregistrat pe: 14-February 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 1
Masina Personala:Megane RS CUP



Pentru fiecare masina in parte http://www.ew2.lubesinfo.com/frameset.asp?...23&langid=1.


--------------------
Sabin
Administrator HOTHATCHES.RO
Plaisir du conduite extreme



Custom Stage 2 Remap * ITG intake * FORGE Hoses * FORGE Intercooler* Custom 70 mm Straight Pipe Exhaust * Decat 70 mm * NGK Laser Platinum Spark Plugs * Ported Intake / Engine 4 mm * OMP bucket seats

[size=3]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dr.Silviu
mesaj Sep 18 2009, 07:28 PM
Trimis la #71


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,249
Inregistrat pe: 5-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 76
Masina Personala:Audi A3 2.0T



Da.. Sabine de acolo am vazut ce imi trebuie... DAR, pe motul-romania.ro nu il au la descriere... nici macar separat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Valentin
mesaj Sep 21 2009, 10:56 AM
Trimis la #72


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 66
Inregistrat pe: 13-July 09
Din: offfff.....
Membrul Nr.: 193
Masina Personala:911



Baieti........e falsa ideea ca se invata masina cu un anumit tip de ulei , cum e falsa si ideea ca o anvelopa noua pe janta nu se echilibreaza 100-200km sa se aseze pe janta .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ronnie
mesaj Sep 22 2009, 02:17 AM
Trimis la #73


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,401
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 12
Masina Personala:Megane RS



Corect ai punctat, Valentine! Ceea ce conteaza e daca uleiul respectiv e potrivit sau nu pentru motorul masinii. Despre jante si cauciucuri noi, am avut experienta cu ele schimbate acum aproape 4 luni si erau perfect echilibrate dupa schimbare. De fapt, avusesera ceva probleme inainte, tocmai de aceea le-am schimbat (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)

As putea spune si mai mult despre carburanti: desi alimentez acelasi tip de carburant de la aceeasi statie, n-am cum sa nu observ fluctuatiile de calitate, identificate prompt de motor (cam de fiecare data cand imi face probleme, ultima "veche" de vreo saptamana). Am ajuns la concluzia ca nu prea conteaza cu ce marca de carburant alimentez, ceea ce conteaza e seriozitatea benzinarilor, a distribuitorilor si, in ultimul rand, a producatorului.

Si inca ceva, ca tot discutam mai demult de benzina de la noi fata de cea din afara, revin la ideea mea: in afara o fi benzina de cifra octanica maxim 95, dar:
1. are 95 (nu ca la noi, declarat 100, real Dumnezeu cu mila...)
2. cat am mers in afara, n-am avut probleme nici cu gunoaie, nici cu alte impuritati si nici nu a "stranutat" motorul, nici n-am avut probleme cu bobine sau injectoare duse.


--------------------
Ronnie
Black is beautiful

din clasici (încă) în viaţă: la tăţi ni-i greu...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darky
mesaj Sep 22 2009, 12:48 PM
Trimis la #74


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 381
Inregistrat pe: 13-May 09
Din: Slobozia
Membrul Nr.: 9
Masina Personala:Megane F1 R26



lasa ana ca la mine daca alimentez cu 95 imi da niste detonatii in toba de toata frumusetea ... plus ca se vede ca merge motorul in 3 ... asta in relanti
cand ii dau 99+, alto 101 sau evo5 nu mai zice nimic ... concluzia e aceeasi ca si la tine ... benzina foarte slaba calitativ


--------------------
Megane F1Team R26
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mankiony
mesaj Sep 22 2009, 08:07 PM
Trimis la #75


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 91
Inregistrat pe: 7-August 09
Din: Rm Valcea
Membrul Nr.: 279
Masina Personala:MG ZR 160



Aceeasi parere o am si eu despre carburati,imi facea masina foarte urat la pornire,tremura,nu pleca bine,dupa ce am incercat toate benzinariile din oras,am observat ca cu efix 95 de la rompetrol nu mai tremura dimineata si nici nu mai pleca greu,dar tot imi mai dadea detonatii in toba,insa acum ii bag numai alto 101 si au disparut toate.O sa raman pe alto 101,nu pentru ca ar trage mai bine,doar pentru ca se simte foarte bine motorul.


--------------------
MG ZR 160
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan_wrc
mesaj Sep 23 2009, 08:31 AM
Trimis la #76


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 2,034
Inregistrat pe: 16-April 09
Membrul Nr.: 6
Masina Personala:Kart



intrebare: de ce alimentati cu mai putin de 98..sa zic?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambu
mesaj Sep 23 2009, 10:09 AM
Trimis la #77


Administrator
*****

Grup: Administrator
Postari: 3,711
Inregistrat pe: 25-February 09
Din: Bucuresti/Titan
Membrul Nr.: 3
Masina Personala:RENAULT Megane RS



E mai economic pe termen scurt, dar in timp banii se investesc in injectoare...mergeti pe cifra octanica mare! Mie pe 95 imi merge foarte bine masina, dar nu mai alimentez decat cu 99+. Am simtit diferenta cand aveam tampoanele la motor duse si vibra ca naiba cu '95, iar dimineata la pornire "eram pe balans".


--------------------
Viata e greu, lumea e hotu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan_wrc
mesaj Sep 23 2009, 10:15 AM
Trimis la #78


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 2,034
Inregistrat pe: 16-April 09
Membrul Nr.: 6
Masina Personala:Kart



bun, hai sa reformulez intrebarea...cam cat de economic vrei sa fie un HH?
cat economisesti? 5l la un plin? wow...

in cazul asta, as incerca cu motorina sa vad ce consum scot.
am 65 000 km cu masina dar nu a vazut mai putin de 98 de la rompetrol niciodata.

nu va e clar ca masinile astea (nici a mea, ce sa mai zic de astea de generatie noua) nu sunt facute sa mergi in stilul asta economic?
si lasa-ma sa ghicesc...desi aveti 95 in rezervor tot nu va lasa piciorul sa nu-i dati in ture.
asta si cu legatura la topicul facut de darianst (parca!?) cu STul cu probleme dupa ce a mers cu 95...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ronnie
mesaj Sep 23 2009, 10:36 PM
Trimis la #79


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,401
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 12
Masina Personala:Megane RS



Bogdane, oful meu e ca, desi am alimentat constant cu benzina cu cifra octanica afisata de 98+ (de fapt 100 sau 101, extrem de rar 99), tot am avut probleme cu motorul din cauza combustibilului, dupa cum afirma cei din service-ul autorizat Renault. Nici n-am omorat-o, dimpotriva la mers de oras mi-a facut combustibilul cele mai mari probleme. Tu la ce concluzie ai ajunge? Ca pe mine ma cam lasa nervii si-mi vine sa dau de pamant cu nesimtirea si neseriozitatea benzinarilor/distribuitorilor sau producatorilor, ca nu-mi permit sa afirm ca vinovatul e sigur unul sau celalalt din acest lant.


--------------------
Ronnie
Black is beautiful

din clasici (încă) în viaţă: la tăţi ni-i greu...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nicky
mesaj Sep 23 2009, 11:54 PM
Trimis la #80


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 766
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Dublin vs. Bucharest
Membrul Nr.: 24
Masina Personala:Seat Cupra '09



Octane and power

It's a common misconception amongst car enthusiasts that higher octane = more power. This is simply not true. The myth arose because of sportier vehicles requiring higher octane fuels. Without understanding why, a certain section of the car subculture decided that this was because higher octane petrol meant higher power.
The reality of the situation is a little different. Power is limited by the maximum amount of fuel-air mixture that can be jammed into the combustion chamber. Because high performance engines operate with high compression ratios they are more likely to suffer from detonation and so to compensate, they need a higher octane fuel to control the burn. So yes, sports cars do need high octane fuel, but it's not because the octane rating is somehow giving more power. It's because it's required because the engine develops more power because of its design.

There is a direct correlation between the compression ratio of an engine and its fuel octane requirements. The following table is a rough guide to octane values per engine compression ratio for a carburettor engine without engine management. For modern fuel-injected cars with advanced engine management systems, these values are lowered by about 5 to 7 points.

Compression ratio Octane

5:1 72
6:1 81
7:1 87
8:1 92
9:1 96
10:1 100
11:1 104
12:1 108


La hothatches si nu numai, nu cred ca merita sa puneti benzina de 95, pentru ca 95-ul acela e, de fapt, mai putin de 95 si ajungeti sa faceti motorul sa mearga ciudat, sa opereze la temperaturi mai mari si cu randament scazut.

Si eu ma supar cand stiu ca una scrie si alta e, dar asta avem, asta folosim.

Mergeti pe min. 98 CO.
Petrom 99+ e cea mai buna ca raport consum-performante, dar preferata mea din Iulie 2009 e Alto 101, mergea cam bine masinuca...


--------------------
KIP - the Orange Cupra 2.0 RS 2+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan_wrc
mesaj Sep 24 2009, 08:58 AM
Trimis la #81


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 2,034
Inregistrat pe: 16-April 09
Membrul Nr.: 6
Masina Personala:Kart



ronnie, probabil alimentezi din statii cu rezervoare murdare sau cu angajati care umbla la combustibili...
altfel nu-mi explic...

poate trebuie sa ai mai mare grija de unde pui. eu de exemplu am doar 2 benzinarii in Ploiesti de unde alimentez (daca nu sunt plecat prin tara) si nu am avut probleme, desi 1.8T se stie ca este unul dintre motoarele cu cei mai multi senzori sensibili.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Oct 5 2009, 05:03 PM
Trimis la #82


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



CITAT(ronnie @ Sep 22 2009, 02:17 AM) *
As putea spune si mai mult despre carburanti: desi alimentez acelasi tip de carburant de la aceeasi statie, n-am cum sa nu observ fluctuatiile de calitate, identificate prompt de motor (cam de fiecare data cand imi face probleme, ultima "veche" de vreo saptamana). Am ajuns la concluzia ca nu prea conteaza cu ce marca de carburant alimentez, ceea ce conteaza e seriozitatea benzinarilor, a distribuitorilor si, in ultimul rand, a producatorului.

Si inca ceva, ca tot discutam mai demult de benzina de la noi fata de cea din afara, revin la ideea mea: in afara o fi benzina de cifra octanica maxim 95, dar:
1. are 95 (nu ca la noi, declarat 100, real Dumnezeu cu mila...)
2. cat am mers in afara, n-am avut probleme nici cu gunoaie, nici cu alte impuritati si nici nu a "stranutat" motorul, nici n-am avut probleme cu bobine sau injectoare duse.


Problemele tale mie-mi suna mai mult a una dintre astea sau o combinatie intre:
1. asa cum spunea Bogdan mai sus, alimentezi de la o statie cu gunoaie sau carburant combinat cu laturi de la cantina de vis a vis - schimba statia;
2. alimentezi de la o retea unde gazul pe care-l pui are un aditiv care nu-i convine motorului tau sau iti da senzorii peste cap - schimba statia cu una de la lt furnizor;
3. mergi foarte mult prin oras si chiar daca ajungi pe la 3-4k RPM pentru ca accelerezi usor/progresiv turbina nu face boost, nu prea ai presiune pe admisie si deci in cilindri, calamina nu are cine-o da la o parte (mai ales ca turbatele benzinare merg cu un ameste usor mai bogat decit ar trebui). Dupa ce se incalzeste motorul apasa si tu pina pe la 50% acceleratia dupa 2500-2700rpm sa faca putin boost, o sa smunceasca dar asta e (ramii in limitele legale de viteza, poti face asta in treptele 2 si 3 fara probleme).


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan_wrc
mesaj Oct 5 2009, 08:11 PM
Trimis la #83


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 2,034
Inregistrat pe: 16-April 09
Membrul Nr.: 6
Masina Personala:Kart



de aia e bine din cand in cand sa scoti masina la drumuri virajate sau sa o inveti cu autostrada... (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambu
mesaj Oct 14 2009, 08:47 AM
Trimis la #84


Administrator
*****

Grup: Administrator
Postari: 3,711
Inregistrat pe: 25-February 09
Din: Bucuresti/Titan
Membrul Nr.: 3
Masina Personala:RENAULT Megane RS



ecto de la lukoil ati incercat? Am vazut o reclama, cica e CO100, poate acum la inceput face reavagii..


--------------------
Viata e greu, lumea e hotu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ronnie
mesaj Oct 14 2009, 04:11 PM
Trimis la #85


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,401
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 12
Masina Personala:Megane RS



@ mituc&bogdan: Problema pe care a avut-o Blackie nu a tinut de utilizare. Problema a fost combustibilul.

Pe care nu l-am alimentat exclusiv de la o statie, cum mentionam si anterior alimentez de la lantul de benzinarii OMW, respectiv de la lantul de benzinarii Petrom si Rompetrol (ocazional). Ca paranteza, in ultima vreme chiar am alimentat amestecat (adica Alto peste Carrera) si n-a avut nici pe dracu masina. Dupa cum o perioada indelungata alimentam doar de la OMW Coposu ca mi-era mai comod si am avut si perioade cu probleme si perioade cand n-am avut nici cea mai mica problema cu ea.

In fine, ca sa nu prelungim inutil discutia si sa nu fie nevoie sa repet: problema a fost combustibilul si orice fluctuatie in calitatea acestuia este foarte usor sesizata de masina. Ceea ce mi se pare inacceptabil este tocmai aceasta fluctuatie a calitatii pe care am observat-o la acelasi producator si, asa cum aminteam, la aceeasi statie de-a lungul timpului.


--------------------
Ronnie
Black is beautiful

din clasici (încă) în viaţă: la tăţi ni-i greu...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Oct 14 2009, 09:51 PM
Trimis la #86


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Ei bine, eu am incetat sa mai alimentez cu MOL EVO dupa ce masina a inceput sa hiriie cam urit precum o aspirata supraturata. Am facut asta dupa aproape un an de alimentat de la ei si respectiv dupa 3 plinuri in care masina mi-a facut figura. Poate intre timp si-at revenit cei de la MOL, poate altii nu au simtit nimic, nu ma intereseaza atita timp cit cu actualul gaz merge cum trebuie (alto101).
Paranoia mea intr-ale carburantilor merge pina intr-acolo incit cind sint in oras alimentez de la aceeasi benzinarie si aceeasi pompa de la care stiu ca nu am avut probleme niciodata. Pot sa fie toate celelalte pompe libere, stau la coada. Nu, nu e de ris.


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pejte
mesaj Oct 14 2009, 10:43 PM
Trimis la #87


Stage 5
*****

Grup: Prieten HH
Postari: 513
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 45
Masina Personala:Ice Cold Opel Astra 1.6 Hatch



CITAT(Mituc @ Oct 14 2009, 09:51 PM) *
Pot sa fie toate celelalte pompe libere, stau la coada. Nu, nu e de ris.

Eu cand spuneam unor persoane ca benzina de la pompa 5 e mai buna decat de la 1 sau 3 ma faceau nebun. Se pare ca nu sunt (IMG:style_emoticons/default/huh.gif)

Rompetrol Mihai Bravu.


--------------------
2008 Opel Astra H 5dr 1.6 115+ CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan_wrc
mesaj Oct 15 2009, 08:30 AM
Trimis la #88


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 2,034
Inregistrat pe: 16-April 09
Membrul Nr.: 6
Masina Personala:Kart



CITAT(Mituc @ Oct 14 2009, 09:51 PM) *
Paranoia mea intr-ale carburantilor merge pina intr-acolo incit cind sint in oras alimentez de la aceeasi benzinarie

(IMG:style_emoticons/default/huh.gif) atunci sunt si eu paranoic ca numai asa fac...desi merg si 6 km pana la benzinarie (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) desi sunt altele mai apropiate. (faza tare e ca daca dupa ce fac plinul ma intorc ff tare, pana acasa deja se misca acul la rezervor (IMG:style_emoticons/default/laugh.gif) )


ronnie, e OMV (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) nu OMW.

si eu sunt curios de raspunsul la intrebarea lui bambu...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robi_zet
mesaj Oct 15 2009, 09:24 AM
Trimis la #89


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,207
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 19
Masina Personala:Vw Scirocco 2.0 TSI 200+10 Hp



Eu alimentez numai de la petrom-V cel de langa mall vitan nu stiu daca este vro diferenta intre OMV sau Petrom-V


--------------------
Vw Scirocco 2.0 TSI

1) Esti pe net
2) Esti pe forumul HotHatches.ro
3) Imi citesti semnatura
5) Nu ai observat ca lipseste punctul 4
6) Tocmai ai verificat daca exista punctul 4 sau nu
7) Zambesti, sau chiar razi:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambu
mesaj Oct 15 2009, 09:58 AM
Trimis la #90


Administrator
*****

Grup: Administrator
Postari: 3,711
Inregistrat pe: 25-February 09
Din: Bucuresti/Titan
Membrul Nr.: 3
Masina Personala:RENAULT Megane RS



Cred ca o sa ris eu primul cu LUK Oil dar sa se termine galetile din rezervor, ar trebui sa fie simplu.


--------------------
Viata e greu, lumea e hotu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pejte
mesaj Oct 15 2009, 10:06 AM
Trimis la #91


Stage 5
*****

Grup: Prieten HH
Postari: 513
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 45
Masina Personala:Ice Cold Opel Astra 1.6 Hatch



Reformuleaza ca nu s-a inteles nimic (IMG:style_emoticons/default/happy.gif)


--------------------
2008 Opel Astra H 5dr 1.6 115+ CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Oct 15 2009, 10:15 AM
Trimis la #92


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



CITAT(bogdan_wrc @ Oct 15 2009, 08:30 AM) *
si eu sunt curios de raspunsul la intrebarea lui bambu...


Pai relativ la intrebarea lui bambu... eu sint uimit, eu nu stiam ca lukoil vinde benzina, credeam ca doar gaz lampant, de obicei plin cu scame, gilme de ulei mineral si alte lucruri care ard... pina la urma.


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan_wrc
mesaj Oct 15 2009, 10:20 AM
Trimis la #93


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 2,034
Inregistrat pe: 16-April 09
Membrul Nr.: 6
Masina Personala:Kart



(IMG:style_emoticons/default/laugh.gif) mituc....si eu stiam asa in mare...de asta..poate si-au revenit.
pe de alta parte eu am avut mari probleme cu gazul lor, dar stiu un TFSI modificat care a mers mult si bine de la ei cu benzina...intre timp a schimbat la 99+ sau alto.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambu
mesaj Oct 15 2009, 11:34 AM
Trimis la #94


Administrator
*****

Grup: Administrator
Postari: 3,711
Inregistrat pe: 25-February 09
Din: Bucuresti/Titan
Membrul Nr.: 3
Masina Personala:RENAULT Megane RS



Reformulez:
Cred ca o sa risc(my bad) eu primul cu LUK Oil(ma refer la acel ECTO cu cifra octanica 100), dar sa se termine galetile din rezervor(benzina pe care o am acum), ar trebui sa fie simplu (sa o consum).
Cineva trebuie sa o incerce, oamenii investesc mult in reclame televizate zilele astea, cel putin o perioada ar trebui sa fie bun si ACTO asta.


--------------------
Viata e greu, lumea e hotu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
silvio
mesaj Oct 15 2009, 03:05 PM
Trimis la #95


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 16-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 33
Masina Personala:clio RS



dar unde au astia benzina asta ,ca am fost pe la doua statii Lukoil si nu aveau asa ceva
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ronnie
mesaj Oct 18 2009, 01:42 AM
Trimis la #96


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,401
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 12
Masina Personala:Megane RS



Tot respectul, Florine, ptr ca ai curajul sa incerci. Eu am alimentat doar de 2 ori LukOil si d-neaei a "stranutat" de fiecare data (IMG:style_emoticons/default/Very Angry.gif)

Bogdan, OMW e o ironie usoara: se leaga de calitatea declarata ("nemteasca") in realitate lipsa (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) . Daca te deranjeaza, pot sa scriu si forma clasica de omv (cu majuscule chiar nu-mi vine dupa ce combustibilul lor mi-a ars, in trecut, 2 bobine si un injector).


--------------------
Ronnie
Black is beautiful

din clasici (încă) în viaţă: la tăţi ni-i greu...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan_wrc
mesaj Oct 18 2009, 10:35 AM
Trimis la #97


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 2,034
Inregistrat pe: 16-April 09
Membrul Nr.: 6
Masina Personala:Kart



ronnie, eu chiar nu inteleg cum s-a intamplat asta. tot cred ca e de la statie sau altceva...
in PL nimeni nu s-a plans de calitatea benzinei carerra 100. nici pe vwf nu prea se plange lumea cu motoare fel de fel. deci tu esti cam exceptia.. (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambu
mesaj Oct 18 2009, 11:10 AM
Trimis la #98


Administrator
*****

Grup: Administrator
Postari: 3,711
Inregistrat pe: 25-February 09
Din: Bucuresti/Titan
Membrul Nr.: 3
Masina Personala:RENAULT Megane RS



CITAT(ronnie @ Oct 18 2009, 01:42 AM) *
Tot respectul, Florine, ptr ca ai curajul sa incerci. Eu am alimentat doar de 2 ori LukOil si d-neaei a "stranutat" de fiecare data (IMG:style_emoticons/default/Very Angry.gif)

Eu n-am avut probleme decat o singura data, dar cu Petrom; merita incercat si ACTO.


--------------------
Viata e greu, lumea e hotu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dr.Silviu
mesaj Oct 18 2009, 11:49 AM
Trimis la #99


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,249
Inregistrat pe: 5-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 76
Masina Personala:Audi A3 2.0T



Si eu am renuntat la omv de aproape un an dupa ce de 2 ori mi s-a aprins "check engine".
Cum am facut plinul cu petrom 99, s-a stins imediat.
De atunci numai cu 99+ si acum alto 101 fara probleme.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grecutzu2005
mesaj Oct 19 2009, 11:31 AM
Trimis la #100


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,195
Inregistrat pe: 25-May 09
Din: Timisoara
Membrul Nr.: 59
Masina Personala:Seat Leon Cupra



eu nu am nici o problema. bag benzina de la orice benzinarie.
odata am bagat de la una no name si nu tragea masina. dar daca bag de la luk oil rompetrol petrom omv mol sau ce palaria mea de benzinari mai sunt. nu am simtit niciodata nici o problema.
dar am si eu o benzinarie preferata
(IMG:style_emoticons/default/smile.gif) cand ies din timisoara sa ma duc spre casa dupa un pod este o benzinarie (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) petrom bag de acolo ca e o frumusete de fata. (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) si numai ca sa stau la povesti cu ea (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) nu pentru benzina lor.


--------------------
Seat Cupra 2.0 TFSI 240 HP.
Yamaha R6 - 2001
Λέω aυτa κaι είνaι τρελa!
www.JustClassics.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post

13 Pagini V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
8 Utilizator(i) vizualizeaza acest topic (8 Vizitatori si 0 Utilizatori ascunsi)
0 Membrii:

 

Versiunea Lo-Fi Astazi este: 25th June 2025 - 09:21 AM