REVO - Forum HotHatches
Random logo image... Refresh for more!

Bine ai venit vizitatorule. Te rugam sa alegi una din optiunile de mai jos:
( AUTENTIFICARE | INREGISTRARE )


Collapse

> Forum HotHatches Information

Latest News And Announcements!
Latest News
Avem stickere facute, gasiti la Bambu!
Gasiti mai multe detalii despre stickere Hot Hatches aici!
Daca aveti probleme cu inregistrarea , dati un mail la iancu_florin2005@yahoo.com!
Announcements
Pentru a afisa un film de pe youtube trebuie sa dati click pe "Adauga:YouTube" care e in stanga jos,iar in text puneti tot ce vine dupa "v=" in link.
Daca un post nu este acolo unde il stiati inseamna ca era offtopic si este in Chat room HotHatches
12 Pagini V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
REVO
Grecu
mesaj Jun 1 2009, 02:32 AM
Trimis la #1


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 57
Inregistrat pe: 1-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 66
Masina Personala:VW Golf GTI 30 Edition



Deschid acest topic pt ca eu am soft de la Revo si sunt foarte multumit de el .
As dori sa incep prin a spune ca REVO face softuri doar pt grupul VAG.
De ce am ales Revo ?
Cum am spus si mai sus , in primul rand pt ca ei fac doar pt grupul VAG si logic ei ar trebui sa stie cel mai bine motorul meu , iar pana acum , logica mea s-a dovedit a fi corecta. Momentan am evacuare de la Milltek (fara finala) si soft , iar masina merge foarte tare , am avut rezultate care m-au uimit si sunt foarte multumit.


Daca aveti intrebari legate de softul meu sau de Revo , va stau la dispozitie (IMG:style_emoticons/default/wink.gif) .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bebe
mesaj Jun 1 2009, 11:41 AM
Trimis la #2


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 590
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Arad
Membrul Nr.: 20
Masina Personala:Seat Leon Cupra



Si eu am REVO de peste 8000km si sunt foarte multumit (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) Nu ma asteptam sa mearga chiar asa tare (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)


--------------------
'09 Seat Leon Cupra 2.0 TFSI REVO Technik 2+
'06 Peugeot 206 1.4HDI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan_wrc
mesaj Jun 1 2009, 11:49 AM
Trimis la #3


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 2,034
Inregistrat pe: 16-April 09
Membrul Nr.: 6
Masina Personala:Kart



si eu am stat muuult timp in dubiu sa aleg REVO. softurile lor sunt f tari!
si omul care le pune, aka NADIR e extrem de treaba, si se pricepe f bine. am vazut cateva masini custom facute de el, si fug f bine.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shy
mesaj Jun 18 2009, 07:05 PM
Trimis la #4


Stage 4
****

Grup: Member
Postari: 309
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti | Mosilor
Membrul Nr.: 18
Masina Personala:Evo X



Am auzit multa lume laudand softul celor de la Revo si pe Nadir . Asta a fost unul din motivele pentru care am pus harta originala a masinii si astept o programare pentru un Stage 2+ .


--------------------
Alex
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bebe
mesaj Jun 19 2009, 12:54 AM
Trimis la #5


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 590
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Arad
Membrul Nr.: 20
Masina Personala:Seat Leon Cupra



Ai tot ce trebuie pt Stg2+? HPFP si ce admisie?


--------------------
'09 Seat Leon Cupra 2.0 TFSI REVO Technik 2+
'06 Peugeot 206 1.4HDI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shy
mesaj Jun 20 2009, 11:10 AM
Trimis la #6


Stage 4
****

Grup: Member
Postari: 309
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti | Mosilor
Membrul Nr.: 18
Masina Personala:Evo X



admisia este injen iar pompa apr se va recomanda , am gresit comanda .


--------------------
Alex
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grecu
mesaj Jun 20 2009, 08:22 PM
Trimis la #7


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 57
Inregistrat pe: 1-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 66
Masina Personala:VW Golf GTI 30 Edition



La Revo motoarele 2.0 TFSI dispun de un trail de 5 ore , care functioneaza la 80 % din capacitatea softului . Asta este un avantaj , pt ca iti poti face o idee despre soft inainte sa il cumperi .

@Alex tu ai incercat trail ? Daca da , sunt curios ce impresie ti-a facut .

Stage 2+ la GTI se treduce prin : Admisie , intercooler de S3 , evacuare turbo back si pompa de benzina = 290 cp
Stage 2+ la GTI 30 EDITION : Admisie , intercooler de S3 , evacuare turbo back si pompa de benzina = 350 cp

Admisia cea mai indicata este EvoMS .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan_wrc
mesaj Jun 20 2009, 08:26 PM
Trimis la #8


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 2,034
Inregistrat pe: 16-April 09
Membrul Nr.: 6
Masina Personala:Kart



si twincoolerul de la forge e stage 2++? (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
pe langa astea, mi-as permite sa adaug un DV bun, un PCV si alte maruntishuri...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grecu
mesaj Jun 20 2009, 08:44 PM
Trimis la #9


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 57
Inregistrat pe: 1-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 66
Masina Personala:VW Golf GTI 30 Edition



Da , am uitat de twin-cooler ......... ms bogdan (IMG:style_emoticons/default/wink.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zap
mesaj Jun 22 2009, 09:07 PM
Trimis la #10


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 97
Inregistrat pe: 12-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 98
Masina Personala:Focus ST facelift



Cred ca sunteti cam optimisti cu 350HP, mai jos sunt niste rezultate dyno de la niste meseriasi din UK

http://www.awesome-gti.co.uk/rollingroad/rr.gti_070608.html

E placut sa crezi in niste cifre pe care le arunca unii insa e pacat sa te imbeti cu apa rece. Unul din Golfurile Edition 30 din link are Custom Map, Carbonio, Forge FMIC, Forge DV, Fuel Pump, Full Milltek TBE si din 3 run-uri dyno ca medie nu depaseste 305 hp.

raspuns bogdan_wrc: pune in calcul si ce benzina au ei. ;:) ok, un 350 poate e prea mult, dar un 330 e sigur.
stii de R-GTI care scoate 420 de cai cu benzina de 91 si 500 cu din aia de 100?

la americani, cand au vazut ca se merge in RO cu setari 9-8-9, au crezut ca ii luam la misto. ei doar cu benzina de curse mergeau cu setari peste 8.
si englezul meu cand a facut softul a ramas mirat cat de putine corecturi face pt benzina. m-a intrebat daca am pus ceva special, ca nu prea credea ca e de pompa. a zis sa mai cresc chiar in setari...


Acest mesaj a fost editat de ronnie: Jun 23 2009, 11:38 PM
Motivul editarii: mutare posturi despre carburanti
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zap
mesaj Jun 22 2009, 09:52 PM
Trimis la #11


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 97
Inregistrat pe: 12-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 98
Masina Personala:Focus ST facelift



Actiunea se desfasoara in UK

Awesome GTI Store UK,
Unit 1 Siemens Road,
Northbank Industrial Park,
Irlam,
Manchester,
M44 5AH, UK

Intr-adevar, difera sensibil si in bine benzina noastra fata de a americanilor / a altora insa totusi, e o limita pentru povesti de marketing.
Un midrange mai sanatos face mult mai mult decat un peak scurt ca la iepurasi (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)

raspuns bodan_wrc: zap, stiu de unde sunt ei, mi-am luat destule de la awesome...dar de aia zic. benzina conteaza f mult.
perfect de acord cu plaja de putere...dar cum suna un 340 boost si un 330 constant..sa zicem? ipotetic vorbind. suna mai bine ca un 305 constant?


edit moderator: am mutat posturile o/t care urmau la topicul Carburanti si Fluide si am unit raspunsurile on-topic

Acest mesaj a fost editat de ronnie: Jun 23 2009, 11:42 PM
Motivul editarii: mutare posturi la topic Carburanti si Fluide
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrian
mesaj Jun 22 2009, 11:33 PM
Trimis la #12


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 101
Inregistrat pe: 25-May 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 61
Masina Personala:3071 Audi S3 2.0 TFSi



CITAT(zap @ Jun 22 2009, 09:07 PM) *
Cred ca sunteti cam optimisti cu 350HP, mai jos sunt niste rezultate dyno de la niste meseriasi din UK

http://www.awesome-gti.co.uk/rollingroad/rr.gti_070608.html

E placut sa crezi in niste cifre pe care le arunca unii insa e pacat sa te imbeti cu apa rece. Unul din Golfurile Edition 30 din link are Custom Map, Carbonio, Forge FMIC, Forge DV, Fuel Pump, Full Milltek TBE si din 3 run-uri dyno ca medie nu depaseste 305 hp.


Singura problema ar fi ca GTI-ul respectiv nu are un Revo Software (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)

Pe de alta parte daca te uiti ceva mai jos, este un ED.30 alb cu Revo Stage 1 si evacuare Milltek care a scos o putere medie mai buna decat ED.30 la care faci tu referire. Nu de alta dar un hardware trebuie exploatat coresponzator de software pentru rezultate optime.

Cat despre ED.30/Cupra/S3 TFSi am inregistrat fara probleme +350 Bhp cu setup-ul Revo STG 2+ si in unele cazuri chiar cu Revo STG 2. Pe website-ul nostru gasiti cateva astfel de grafice realizate pe dyno-uri independente, iar daca nu sunt suficiente, mai avem (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
REVO STG4 Audi S3 2.0 TFSi - Superchips STG1 Opel Vectra OPC - Superchips STG1+ Renault Clio 197

AUTOSOFT s.r.l. - Superchips & REVO Main Dealer
www.superchips.ro - www.revotechnik.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grecu
mesaj Jun 23 2009, 12:45 AM
Trimis la #13


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 57
Inregistrat pe: 1-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 66
Masina Personala:VW Golf GTI 30 Edition



Referitor la putere , eu sunt sigur ca am peste 300 cp ......... spun asta pt ca am avut ocazia sa compar masinuta mea cu anumite masini care au undeva la 400 cp , aspirat sau turbo ...... si eu am doar evacuare ( fara cat-back) si soft .......... masina poate sa faca 350 cp in configuratia mai sus mentionata ...... va asigur ........ si sper sa va arat , doar ca o sa mai dureze ceva timp .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrian
mesaj Jun 23 2009, 10:28 AM
Trimis la #14


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 101
Inregistrat pe: 25-May 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 61
Masina Personala:3071 Audi S3 2.0 TFSi



Am uitat sa mentionez, dar noi in primul rand urmarim comportamentul masinii pe strada, nu pe niste role care indiferent cat de performante sunt nu pot simula perfect conditiile reale de pe strada. De aceea setup-ul final si fine tuning-ul software-ului Revo se realizeaza pe strada in conditii cat se poate de reale si in functie de preferintele/cerintele clientului. In cazul in care clientul are mai multe preferinte, exista Revo Select Plus cu ajutorul caruia se poate schimba intre setari in aproximativ 10 secunde.


--------------------
REVO STG4 Audi S3 2.0 TFSi - Superchips STG1 Opel Vectra OPC - Superchips STG1+ Renault Clio 197

AUTOSOFT s.r.l. - Superchips & REVO Main Dealer
www.superchips.ro - www.revotechnik.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shy
mesaj Jun 23 2009, 09:43 PM
Trimis la #15


Stage 4
****

Grup: Member
Postari: 309
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti | Mosilor
Membrul Nr.: 18
Masina Personala:Evo X



CITAT(Grecu @ Jun 20 2009, 08:22 PM) *
La Revo motoarele 2.0 TFSI dispun de un trail de 5 ore , care functioneaza la 80 % din capacitatea softului . Asta este un avantaj , pt ca iti poti face o idee despre soft inainte sa il cumperi .

@Alex tu ai incercat trail ? Daca da , sunt curios ce impresie ti-a facut .

Stage 2+ la GTI se treduce prin : Admisie , intercooler de S3 , evacuare turbo back si pompa de benzina = 290 cp
Stage 2+ la GTI 30 EDITION : Admisie , intercooler de S3 , evacuare turbo back si pompa de benzina = 350 cp

Admisia cea mai indicata este EvoMS .

Am incercat softul trial . Multumesc pe aceasta cale lui Nadir si colegului pentru rabdare si bunavointa . Din pacate nu putut testa la capacitate maxima potentialul , am avut un deces in familie si cele 5 ore s-au epuizat neconcludent , intr-un mers obositor . Am reusit totusi sa aplic cateva kickdoun-uri iar masina pleca frumos , liniar fara insa acea explozie tipic motoarelor turbo ( si a hartii anterioare) dar este explicabil : imi trebuie ceva mai sus .... stg 2 (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) . In concluzie , rezultatul a fost multumitor si astept finante pentru varianta finala .


--------------------
Alex
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrian
mesaj Jun 24 2009, 10:17 AM
Trimis la #16


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 101
Inregistrat pe: 25-May 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 61
Masina Personala:3071 Audi S3 2.0 TFSi



Imi pare rau de deces Alex.

Referitor la Revo Trial, este 80% din ce stie Revo Stage 1.
Cu STG 2 si mai ales cu STG 2+ zona medie va fi amplu imbunatatita, la fel si finalul (IMG:style_emoticons/default/wink.gif)


--------------------
REVO STG4 Audi S3 2.0 TFSi - Superchips STG1 Opel Vectra OPC - Superchips STG1+ Renault Clio 197

AUTOSOFT s.r.l. - Superchips & REVO Main Dealer
www.superchips.ro - www.revotechnik.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dr.Silviu
mesaj Jun 24 2009, 11:43 AM
Trimis la #17


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,249
Inregistrat pe: 5-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 76
Masina Personala:Audi A3 2.0T



Mie mi-ar placea sa traga liniar si sa nu lase jumatate de cauciuc pe sosea din 3 sec... Mai bine trage si trage si trage si trage decat un "boom" violent.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrian
mesaj Jun 24 2009, 02:51 PM
Trimis la #18


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 101
Inregistrat pe: 25-May 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 61
Masina Personala:3071 Audi S3 2.0 TFSi



Asta nu este o problema, software-ul Revo are o caracteristica unica fiind "fully adjustable" si poate fi configurat in functie de preferintele clientului (IMG:style_emoticons/default/wink.gif)


--------------------
REVO STG4 Audi S3 2.0 TFSi - Superchips STG1 Opel Vectra OPC - Superchips STG1+ Renault Clio 197

AUTOSOFT s.r.l. - Superchips & REVO Main Dealer
www.superchips.ro - www.revotechnik.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlad_GTI
mesaj Jun 25 2009, 07:14 PM
Trimis la #19


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 994
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 134
Masina Personala:VW POLO GTI 1.8 Turbo REVO



Si eu sunt mandru posesor de soft REVO (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) ) ce pot sa zic, masina s-a schimbat radical incepand de la Trial version, momentan sunt la stage2 si sper cat mai curand sa ajung la stage3 (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)


--------------------
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp

Go to the top of the page
 
+Quote Post
fuscobal
mesaj Aug 10 2009, 12:54 AM
Trimis la #20


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 430
Inregistrat pe: 30-June 09
Membrul Nr.: 152
Masina Personala:VW Golf V GTI



REVO si la mine de vreo 9 luni si 15.000km. Softul si hardware-ul au fost testate pentru anduranta pe Nurburgring si au rezistat cu brio, motiv pentru care nu-mi fac nici un fel de probleme pentru ce se intampla pe strada unde solicitarile sunt incomparabil mai mici. Cum spuneau colegii mai sus, cand am pus americanilor pe vortex logurile cu boostconstant pana aproape de rosu pe setarea 9-8-9 au zis ca nu se poate asa ceva ! (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlad_GTI
mesaj Aug 31 2009, 02:16 AM
Trimis la #21


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 994
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 134
Masina Personala:VW POLO GTI 1.8 Turbo REVO



Un Golf 5, 1.4 TSi, 140 de cai de fabrica, cu soft Revo stage1 si filtru de aer BMC DIA, masurat pe dyno la Cluj:
177.2 cai putere la roata
224.4 cai putere estimati la motor
292.8 Nm
Fisiere Atasate
Fisier Atasat  b_77_ruy_3.jpg ( 131.18k ) Numarul de Transferari: 27
 


--------------------
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp

Go to the top of the page
 
+Quote Post
George
mesaj Aug 31 2009, 08:09 AM
Trimis la #22


Stage 5
*****

Grup: Prieten HH
Postari: 849
Inregistrat pe: 16-June 09
Membrul Nr.: 110
Masina Personala:MY04 WRX STI



aia 224 estimati la motor sunt cu pierderi de 25% . 25% are doar subaru pierderi . un FWD sau RWD are ceva mai putine . maxim 12-15% .


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dr.Silviu
mesaj Aug 31 2009, 10:44 AM
Trimis la #23


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,249
Inregistrat pe: 5-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 76
Masina Personala:Audi A3 2.0T



Asa stiam si eu ca sunt pierderi de 15% la fwd...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlad_GTI
mesaj Aug 31 2009, 07:24 PM
Trimis la #24


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 994
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 134
Masina Personala:VW POLO GTI 1.8 Turbo REVO



Puterea importanta este puterea la roata. Restul sunt estimari. Dynoul din Cluj de la spdzoom din cate stiu eu are incorporata o statie barometrica, si in functie de o gramada de variabile iti ESTIMEAZA puterea la motor. Deci daca se fac masuratori intr-o zi mai racoroasa puterea la roata va fi mai mare fata de ce va iesi intr-o zi mult mai calda. Dar puterea la motor va fi aproximativ egala. Sa ma corecteze kokozula daca gresesc (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)


--------------------
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp

Go to the top of the page
 
+Quote Post
julyan86
mesaj Aug 31 2009, 11:08 PM
Trimis la #25


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 353
Inregistrat pe: 16-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 34
Masina Personala:Honda Civic Type R



As vrea si eu sa stiu daca Nadir se baga si la aspirate ,poate il intreaba cineva care e prieten cu el ??? (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) Sa vedem ce iese !!!


--------------------
Honda Civic Type R ...EBC Brakes...Goodridge...OMP...H&R...Motul...Eibach...Exedy...HPS...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan_wrc
mesaj Aug 31 2009, 11:45 PM
Trimis la #26


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 2,034
Inregistrat pe: 16-April 09
Membrul Nr.: 6
Masina Personala:Kart



pana iti raspunde el, poti cauta pe site. REVO stiu ca face doar VAG. dar superchips are sfera mai larga.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kokozula
mesaj Sep 10 2009, 08:20 AM
Trimis la #27


Stage 2
**

Grup: Prieten HH Junior
Postari: 26
Inregistrat pe: 31-August 09
Membrul Nr.: 325
Masina Personala:Lancia



CITAT(George @ Aug 31 2009, 08:09 AM) *
aia 224 estimati la motor sunt cu pierderi de 25% . 25% are doar subaru pierderi . un FWD sau RWD are ceva mai putine . maxim 12-15% .


CITAT(Dr.Silviu @ Aug 31 2009, 10:44 AM) *
Asa stiam si eu ca sunt pierderi de 15% la fwd...


V-am raspuns la toti aici ... ---> http://www.hothatches.ro/index.php?s=&show...post&p=9991
Astept sa ma contraziceti. Desi sfatul meu este sa cautati pe net pierderile din transmisie declarate de catre fiecare fabricant. Hyundai de exemplu declara pierderi de 20-25%.

CITAT(vlad_GTI @ Aug 31 2009, 07:24 PM) *
Puterea importanta este puterea la roata. Restul sunt estimari. Dynoul din Cluj de la spdzoom din cate stiu eu are incorporata o statie barometrica, si in functie de o gramada de variabile iti ESTIMEAZA puterea la motor. Deci daca se fac masuratori intr-o zi mai racoroasa puterea la roata va fi mai mare fata de ce va iesi intr-o zi mult mai calda. Dar puterea la motor va fi aproximativ egala. Sa ma corecteze kokozula daca gresesc (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)

Da Vlad, asa e. In estimarea la motor nu se adauga un procent si punct, atat. Se calculeaza pierderi, se compenseaza cu presiunea atmosferica umiditatea si temperatura, tireloss si tot felu...

Dece nu va mira ca, din cate vad, alte dyno-uri nu pun pe grafice caii la roata? Un dyno masoara caii la roata si estimeaza caii la motor. This is the way it works.
Nu stiu cat de mult ar trebui sa va luati dupa estimarile de motor. Parerea mea e ca fiecare vrea sa auda cat mai multi cai. Caii care ii folositi in mers sunt cei pusi pe asfalt, nu cei de la motor. Ii puteti folosi pe aia de la motor daca aveti o cutie care nu are pierderi, cauciucuri, rulmenti ... etc.


--------------------
KoKozula was here ...

Go to the top of the page
 
+Quote Post
ronnie
mesaj Sep 11 2009, 12:12 AM
Trimis la #28


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,401
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 12
Masina Personala:Megane RS



Vad ca testarile pe dyno suscita din ce in ce mai mult interes din partea membrilor. Acesta fiind un topic despre un anumit soft, respectiv REVO, va invit sa continuati discutia pe topicul dedicat: Teste dyno.


--------------------
Ronnie
Black is beautiful

din clasici (încă) în viaţă: la tăţi ni-i greu...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlad_GTI
mesaj Sep 27 2009, 02:28 AM
Trimis la #29


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 994
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 134
Masina Personala:VW POLO GTI 1.8 Turbo REVO



Graficele dyno sunt mai putin importante. Cel mai important e cum merge masina pe strada. Un exemplu frumos este timpul obtinut azi in Ungaria de un Golf 5 GTI REVO....12.4 sec/400m, cea mai rapida masina FWD din Romania, si cel mai rapid GTI DSG din lume!!!


--------------------
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp

Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan_wrc
mesaj Sep 27 2009, 09:32 AM
Trimis la #30


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 2,034
Inregistrat pe: 16-April 09
Membrul Nr.: 6
Masina Personala:Kart



let me guess, unu alb...cu nr de HD?
de ce nu vorbesti sa intre si el pe aici? (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
LE: am avzut ca ai scris pe alt topic....popsie mereu a fost in fata cu masina lui...pana la urma s-a montat ceva soft la cutie?..ca stiu ca era in lucru.
f tare !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrian
mesaj Sep 27 2009, 12:32 PM
Trimis la #31


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 101
Inregistrat pe: 25-May 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 61
Masina Personala:3071 Audi S3 2.0 TFSi



Yes indeed Bogdan, aici este acel 12.4 run in compania unui Revo STG 2+ S3 (muu): http://www.youtube.com/watch?v=oQLU_jWExs8...re=channel_page

In ceea ce priveste masina, el are si un Revo DSG Performance Software (este singurul din .ro), dar vestea buna este ca in viitorul foarte apropiat vom lansa oficial produsul astfel incat toti posesorii de cutii DSG vor putea opta pentru acest performance software. Mai multe detalii in momentul lansarii :-)


--------------------
REVO STG4 Audi S3 2.0 TFSi - Superchips STG1 Opel Vectra OPC - Superchips STG1+ Renault Clio 197

AUTOSOFT s.r.l. - Superchips & REVO Main Dealer
www.superchips.ro - www.revotechnik.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bebe
mesaj Sep 27 2009, 11:55 PM
Trimis la #32


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 590
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Arad
Membrul Nr.: 20
Masina Personala:Seat Leon Cupra



Foarte tare... Am cam uitat de ultima etapa de drag din Ungaria si am si lenevit (IMG:style_emoticons/default/sad.gif) Acum imi pare rau (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Adi, probabil ne vedem saptamana viitoare pentru Stage 2 (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
'09 Seat Leon Cupra 2.0 TFSI REVO Technik 2+
'06 Peugeot 206 1.4HDI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrian
mesaj Sep 28 2009, 10:22 AM
Trimis la #33


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 101
Inregistrat pe: 25-May 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 61
Masina Personala:3071 Audi S3 2.0 TFSi



Ok mate, we are here (IMG:style_emoticons/default/wink.gif)


--------------------
REVO STG4 Audi S3 2.0 TFSi - Superchips STG1 Opel Vectra OPC - Superchips STG1+ Renault Clio 197

AUTOSOFT s.r.l. - Superchips & REVO Main Dealer
www.superchips.ro - www.revotechnik.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlad_GTI
mesaj Oct 13 2009, 11:35 AM
Trimis la #34


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 994
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 134
Masina Personala:VW POLO GTI 1.8 Turbo REVO



Golf GTI ed30, 230 cp, admisie cold air Injen, cu un soft care promitea +300cp. Rezultatul:

214.6 cai putere la roata
264.3 cai putere estimati la motor
352.3 nM Cuplu

(IMG:http://img517.imageshack.us/img517/2899/gticm.th.jpg)

Pe urma a urmat un soft REVO stage1, si s-a masurat masina exact in acelasi loc, (SPD ZOOM CLUJ) masina fiind in configuratie identica. Rezultatul:

264.9 cai putere masurati la roata
330.9 cai putere estimati la motor
471.0 nM cuplu

(IMG:http://img382.imageshack.us/img382/1530/gtirevo.th.jpg)

Deci o crestere de 50,3 de cai la roata si 118,7 nM cuplu.
Fisiere Atasate
Fisier Atasat  DSCF9294.jpg ( 143.81k ) Numarul de Transferari: 26
Fisier Atasat  DSCF9295.jpg ( 128.48k ) Numarul de Transferari: 18
 


--------------------
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp

Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlad_GTI
mesaj Nov 27 2009, 10:27 PM
Trimis la #35


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 994
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 134
Masina Personala:VW POLO GTI 1.8 Turbo REVO



Oferta speciala de sarbatori !


Pe perioada 27 Noiembrie 2009 - 31 Decembrie 2009, Revo Technik ofera o reducere de 20% pentru toate produsele sale.
Este modul nostru de a va spune Sarbatori Fericite !


(IMG:http://www.revotechnik.ro/content/article/b6f4i6e6t9.jpg)

-20% pentru Revo Performance Software
-20% pentru software-ul Revo DSG Performance Software
-20% pentru dispozitivul Revo Select
-20% pentru dispozitivul Revo Select Plus

Pachete speciale de sarbatori:

Cei care opteaza pentru un Revo DSG software impreuna cu un Revo ECU software pentru motor, beneficiaza de o reducere de 100 euro pentru software-ul DSG si de 20% reducere pentru software-ul Revo pentru motor.

Clientii Revo Technik deja existenti beneficiaza de o reducere de 50% pentru Revo DSG software pana pe data de 31 Decembrie 2009.


--------------------
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp

Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlad_GTI
mesaj Nov 30 2009, 04:56 PM
Trimis la #36


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 994
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 134
Masina Personala:VW POLO GTI 1.8 Turbo REVO



Skoda Octavia RS cu motor 2.0 tfsi de 200 de cai putere, cu soft Revo Stage 1 si admisie EVO MS

226,0 cai putere masurati la roata
276,3 cai putere estimati la motor
433,4 nM cuplu

Fisiere Atasate
Fisier Atasat  DSCF6045.jpg ( 125.16k ) Numarul de Transferari: 13
Fisier Atasat  hd_2007_20wsa_3.jpg ( 130.15k ) Numarul de Transferari: 22
Fisier Atasat  Skoda_20Octavia_20RS_20pe_20dyno.JPG ( 126.89k ) Numarul de Transferari: 7
 


--------------------
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dr.Silviu
mesaj Nov 30 2009, 05:10 PM
Trimis la #37


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,249
Inregistrat pe: 5-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 76
Masina Personala:Audi A3 2.0T



76 de cai doar din stage 1? ce cod de motor are? BWA?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlad_GTI
mesaj Nov 30 2009, 05:27 PM
Trimis la #38


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 994
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 134
Masina Personala:VW POLO GTI 1.8 Turbo REVO



Da, codul motor este BWA, si sunt 76 de cai din stage1 impreuna cu admisia EvoMS. Stage1 fara admisie este aproximativ 260cp.


--------------------
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shy
mesaj Nov 30 2009, 08:06 PM
Trimis la #39


Stage 4
****

Grup: Member
Postari: 309
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti | Mosilor
Membrul Nr.: 18
Masina Personala:Evo X



Pfffffff ..... impresionant (IMG:style_emoticons/default/Applause.gif)


--------------------
Alex
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlad_GTI
mesaj Dec 1 2009, 01:43 PM
Trimis la #40


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 994
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 134
Masina Personala:VW POLO GTI 1.8 Turbo REVO



Seat Leon Cupra 2.0 TFSi REVO stage 2

Rezultat:
309.2 hp Wheel power
385.0 hp Engine power
487.7 nM Torque

Modificari:

- Forge Cold Air Intake
- Milltek Downpipe
- Milltek Non Resonated Cat Back
- Revo Technik Stage 2 Software
- Revo Select Plus
Fisiere Atasate
Fisier Atasat  cupra.jpg ( 345.08k ) Numarul de Transferari: 13
Fisier Atasat  DSCF3843.jpg ( 461.29k ) Numarul de Transferari: 21
Fisier Atasat  DSCF3850.jpg ( 341.8k ) Numarul de Transferari: 11
Fisier Atasat  DSCF3852.jpg ( 300.71k ) Numarul de Transferari: 18
Fisier Atasat  DSCF3853.jpg ( 340.52k ) Numarul de Transferari: 9
 


--------------------
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nicky
mesaj Dec 1 2009, 02:01 PM
Trimis la #41


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 766
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Dublin vs. Bucharest
Membrul Nr.: 24
Masina Personala:Seat Cupra '09



Vlad, exista si un grafic nou cu Revo Stage 2+ pentru Dl. Mailat?


--------------------
KIP - the Orange Cupra 2.0 RS 2+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlad_GTI
mesaj Dec 1 2009, 02:07 PM
Trimis la #42


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 994
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 134
Masina Personala:VW POLO GTI 1.8 Turbo REVO



Urmeaza sa apara, dar pana atunci poti sa pui tu graficul cu Revo stage2+ de la Cupra ta (IMG:style_emoticons/default/wink.gif)


--------------------
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nicky
mesaj Dec 1 2009, 03:09 PM
Trimis la #43


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 766
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Dublin vs. Bucharest
Membrul Nr.: 24
Masina Personala:Seat Cupra '09



Seat Leon Cupra 2.0 TFSI Revo Stage 2+

Rezultat

325.0 WHP
380.0 BHP (14.47% pierderi estimate in transmisie)
469.0 Nm Torque

Modificari


- Forge Cold Air Intake
- Milltek Full Turbo Back Exhaust - Non Resonated
- KMD High Pressure Fuel Pump
- Revo Technik Stage 2+ Software


(IMG:http://s4.postimage.org/1Bo0J9.jpg) x (IMG:http://s4.postimage.org/1Boib9.jpg) x (IMG:http://s4.postimage.org/1Bonar.jpg) x (IMG:http://s4.postimage.org/1odh2S.jpg)



--------------------
KIP - the Orange Cupra 2.0 RS 2+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambu
mesaj Dec 1 2009, 07:16 PM
Trimis la #44


Administrator
*****

Grup: Administrator
Postari: 3,711
Inregistrat pe: 25-February 09
Din: Bucuresti/Titan
Membrul Nr.: 3
Masina Personala:RENAULT Megane RS



Bai cum arata graficul ala, incredibil, parca e desenat. Felicitari, chiar te invidiez, ai caii mei la 3500ron/min.


--------------------
Viata e greu, lumea e hotu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrian
mesaj Dec 1 2009, 08:16 PM
Trimis la #45


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 101
Inregistrat pe: 25-May 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 61
Masina Personala:3071 Audi S3 2.0 TFSi



Urmeaza un intercooler de Audi S3 pe Cupra lui Nicky, fiind cu aprox. 20% mai eficient decat cel actual care are bazinele laterale din plastic, asadar regim termic inferior fata de intercooler-ul de S3 care este realizat integral din aluminiu si o idee mai gros.
Astfel Cupra lui Nicky va putea sa ruleze cu alte valori de boost si avans, cu alte cuvinte more Power, more Torque (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
REVO STG4 Audi S3 2.0 TFSi - Superchips STG1 Opel Vectra OPC - Superchips STG1+ Renault Clio 197

AUTOSOFT s.r.l. - Superchips & REVO Main Dealer
www.superchips.ro - www.revotechnik.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nicky
mesaj Dec 1 2009, 08:22 PM
Trimis la #46


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 766
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Dublin vs. Bucharest
Membrul Nr.: 24
Masina Personala:Seat Cupra '09



Thanks, Adi! Sper ca pana de Craciun sa postez un grafic nou, de imediat dupa montarea intercoolerului si realizarea noilor setari (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) Sa vedem, sa vedem, sa vedem ce-o sa iasa (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)


--------------------
KIP - the Orange Cupra 2.0 RS 2+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrian
mesaj Dec 1 2009, 08:29 PM
Trimis la #47


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 101
Inregistrat pe: 25-May 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 61
Masina Personala:3071 Audi S3 2.0 TFSi



KIP in taci (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
REVO STG4 Audi S3 2.0 TFSi - Superchips STG1 Opel Vectra OPC - Superchips STG1+ Renault Clio 197

AUTOSOFT s.r.l. - Superchips & REVO Main Dealer
www.superchips.ro - www.revotechnik.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bebe
mesaj Dec 2 2009, 01:09 AM
Trimis la #48


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 590
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Arad
Membrul Nr.: 20
Masina Personala:Seat Leon Cupra



Ce repede va miscati (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) Eu astept primavara...ce sa fac iarna cu atatia cai (IMG:style_emoticons/default/laugh.gif) si da... trebuie sa ajung si eu la dyno.. (IMG:style_emoticons/default/sad.gif)


--------------------
'09 Seat Leon Cupra 2.0 TFSI REVO Technik 2+
'06 Peugeot 206 1.4HDI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nadir
mesaj Dec 3 2009, 07:10 PM
Trimis la #49


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 144
Inregistrat pe: 18-June 09
Membrul Nr.: 118
Masina Personala:audi s3



astazi am mai masurat o skoda octavia 2 rs cu stage 1 si cu filtru evoms
rezultatul fiind 265 caluti (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)


--------------------
Dealer Superchips si REVO
Audi S3 2.0 TFSI quattro - Milltek TBE - Evoms Intake - Sachs Performance Clutch - Forge Twincooler - APR HPFP - NKG Iridium Spark Plugs - Motul Fluids - Ferodo DS2500 Brake Pads - Bilstein B8 Shock Absorbers - H&R Springs - Superchips Stage 2+ - 12.2 @ KOE 2009
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kokozula
mesaj Dec 3 2009, 08:04 PM
Trimis la #50


Stage 2
**

Grup: Prieten HH Junior
Postari: 26
Inregistrat pe: 31-August 09
Membrul Nr.: 325
Masina Personala:Lancia



Pe ce dyno?


--------------------
KoKozula was here ...

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nicky
mesaj Dec 3 2009, 10:08 PM
Trimis la #51


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 766
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Dublin vs. Bucharest
Membrul Nr.: 24
Masina Personala:Seat Cupra '09



Cred ca pe cel din Pipera (Bucuresti), tot acolo unde am masurat si eu, ca tu esti prea departe de noi, Sorin.
Am zis ca o sa ajung si pe la tine odata si odata, sa vad ce valori imi ies.


--------------------
KIP - the Orange Cupra 2.0 RS 2+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nadir
mesaj Dec 11 2009, 04:13 AM
Trimis la #52


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 144
Inregistrat pe: 18-June 09
Membrul Nr.: 118
Masina Personala:audi s3



Skoda Octavia RS 2009 2.0 TSI

(Este acelasi motor ca pe modelul Scirrocco si Golf 6)


Am sa va atasez 3 grafice

1 cu masina stock
2 cu masina cu Turbo back si stage 1 REVO Performance 2
3 cu masina cu Turbo back si stage 1 REVO Performance 3


Stock
(IMG:http://www.freeimagehosting.net/uploads/th.92077a9d39.jpg)

Performance 2
(IMG:http://www.freeimagehosting.net/uploads/th.7b73329b94.jpg)

Performance 3
(IMG:http://www.freeimagehosting.net/uploads/th.86019b3440.jpg)



--------------------
Dealer Superchips si REVO
Audi S3 2.0 TFSI quattro - Milltek TBE - Evoms Intake - Sachs Performance Clutch - Forge Twincooler - APR HPFP - NKG Iridium Spark Plugs - Motul Fluids - Ferodo DS2500 Brake Pads - Bilstein B8 Shock Absorbers - H&R Springs - Superchips Stage 2+ - 12.2 @ KOE 2009
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shy
mesaj Dec 11 2009, 09:10 AM
Trimis la #53


Stage 4
****

Grup: Member
Postari: 309
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti | Mosilor
Membrul Nr.: 18
Masina Personala:Evo X



Ce sa zic, super rezultat. Am mai observat si la alte masini REVO, valorile date de cuplu sunt impresionante. Felicitari NADIR!

PS

E un soft agresiv sau doar asa imi pare mie?


--------------------
Alex
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan_wrc
mesaj Dec 11 2009, 10:53 AM
Trimis la #54


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 2,034
Inregistrat pe: 16-April 09
Membrul Nr.: 6
Masina Personala:Kart



ahh..si-a facut si teff soft (IMG:style_emoticons/default/sad.gif)
am dat de dracu'...

oricum, arata ff bine !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dr.Silviu
mesaj Dec 11 2009, 11:12 AM
Trimis la #55


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,249
Inregistrat pe: 5-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 76
Masina Personala:Audi A3 2.0T



In primul grafic masina este stock si scoate 228 cai? Sau mai are ceva modificari?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kokozula
mesaj Dec 11 2009, 11:25 AM
Trimis la #56


Stage 2
**

Grup: Prieten HH Junior
Postari: 26
Inregistrat pe: 31-August 09
Membrul Nr.: 325
Masina Personala:Lancia



Am masurat si eu un scirocco 2.0 tfsi stoc.... si tot 228 de cai a dat estimati la motor... (IMG:style_emoticons/default/tongue.gif)


--------------------
KoKozula was here ...

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Dec 11 2009, 11:36 AM
Trimis la #57


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Sint diferente intre modalitatile de masurare a masinii stock si respectiv resoftata?
Intreb asta pentru ca intr-devar, valorile maxime de cuplu arata uimitor, insa:
- in varianta stock motorul scoate maxim 310Nm aproximativ, si scoate 280 inca de la 2000rpm (sau vreo 2070);
- in variantele resoftate motorul coate 280Nm abia de la 3300rpm respectiv vreo 3050 pentru ultima versiune. Curba asta de cuplu o penalizeaza mult fata de stock la condus normal, chiar daca dupa 3500 masina devine semnificativ mai puternica decit stock, ceea ce e ciudat.
Am intrebat de diferente de masurare pentru ca dupa resoftare e posibil ca in timpul masuratorilor sa nu se fi apasat acceleratia maxim decit foarte tirziu sa nu se suprasolicite turbina - poate e doar asta cauza. Sau pur si simplu asa lucreaza noul soft?


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrian
mesaj Dec 11 2009, 12:59 PM
Trimis la #58


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 101
Inregistrat pe: 25-May 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 61
Masina Personala:3071 Audi S3 2.0 TFSi



Corect Mituc, conteaza cum si mai ales de UNDE (rpm) este accelerata masina pe dyno. Nu as putea sa spun din ce RPM a fost accelerata masina la maxim pe dyno deoarece nu am fost prezent, in schimb pot sa spun ca in logurile care le-am facut noi pe strada masina cu software are un comportament mult superior pe toata plaja de turatie fata de stock. Lucru care poate fi de altfel confirmat si de catre proprietarul masinii.

Plus mai este o chestiune, motorul este pus in sarcina optima pe strada, de aceea absolut toate reglajele fine pe care le aducem masinii se fac in baza data logging-ului realizat exclusiv pe strada.

*Edit:
In link-ul de mai jos gasesti rezultatele dyno test-ului realizat de Revo UK in aceleasi conditii, masina fiind accelerata de fiecare data identic: http://www.revotechnik.ro/chip-tuning/Skod...(facelift).html
Skoda RS 2.0 TSI pe care am masurat-o noi cu soft REVO Stage 1 nu era stock, avea evacuare completa si filtru de aer sport, de aici si cresterea mai consistenta de putere. In schimb la prima masuratoare cand avea softul de fabrica, masina era 100% stock.

P.S. A nu se confunda Skoda RS 2.0 TFSI cu Skoda RS 2.0 TSI. Noul 2.0 TSI este un motor complet nou si mai eficient decat 2.0 TFSI.


--------------------
REVO STG4 Audi S3 2.0 TFSi - Superchips STG1 Opel Vectra OPC - Superchips STG1+ Renault Clio 197

AUTOSOFT s.r.l. - Superchips & REVO Main Dealer
www.superchips.ro - www.revotechnik.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robi_zet
mesaj Dec 11 2009, 02:13 PM
Trimis la #59


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,207
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 19
Masina Personala:Vw Scirocco 2.0 TSI 200+10 Hp



(IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) eu pot sa ma astept sa am ceva mai multi? (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)


--------------------
Vw Scirocco 2.0 TSI

1) Esti pe net
2) Esti pe forumul HotHatches.ro
3) Imi citesti semnatura
5) Nu ai observat ca lipseste punctul 4
6) Tocmai ai verificat daca exista punctul 4 sau nu
7) Zambesti, sau chiar razi:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrian
mesaj Dec 11 2009, 02:39 PM
Trimis la #60


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 101
Inregistrat pe: 25-May 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 61
Masina Personala:3071 Audi S3 2.0 TFSi



Robi, tu ai acelasi motor ca si Skoda 2.0 TSI, asadar cu benzina buna masina ar trebui sa dea tot undeva la 220 Bhp stock.

Cu Revo Stage 1, fara alte modificari mecanice si in functie de setari/benzina folosita, vei avea intre 255 si 275 Bhp :-)


--------------------
REVO STG4 Audi S3 2.0 TFSi - Superchips STG1 Opel Vectra OPC - Superchips STG1+ Renault Clio 197

AUTOSOFT s.r.l. - Superchips & REVO Main Dealer
www.superchips.ro - www.revotechnik.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Dec 11 2009, 02:42 PM
Trimis la #61


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Robi, tu nu, cel putin nu inainte de a-ti schimba costumatia cotidiana (IMG:style_emoticons/default/tongue.gif)

Adrian, merci pentru confirmare, comparind graficele reiese ca intr-adevar acceleratia a fost apasata maxim mai tirziu, de unde si cuplul mai mic in prima faza pina sa faca max boost.
P.S.: Nu, nu confund TFSI cu TSI (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambu
mesaj Dec 11 2009, 02:43 PM
Trimis la #62


Administrator
*****

Grup: Administrator
Postari: 3,711
Inregistrat pe: 25-February 09
Din: Bucuresti/Titan
Membrul Nr.: 3
Masina Personala:RENAULT Megane RS



Deci Robi, fugi la softat ca e oferta! Incredibil ce usor va jucati cu motorul asta...singurul meu regret in decizia frantuzeasca...


--------------------
Viata e greu, lumea e hotu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrian
mesaj Dec 11 2009, 02:49 PM
Trimis la #63


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 101
Inregistrat pe: 25-May 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 61
Masina Personala:3071 Audi S3 2.0 TFSi



Aici este un Scirocco 2.0 TSI stock pe dyno la Sorin ( SPD ZOOM ). Cifrele vorbesc de la sine (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
http://www.spdzoom.ro/forum/viewtopic.php?f=30&t=203


--------------------
REVO STG4 Audi S3 2.0 TFSi - Superchips STG1 Opel Vectra OPC - Superchips STG1+ Renault Clio 197

AUTOSOFT s.r.l. - Superchips & REVO Main Dealer
www.superchips.ro - www.revotechnik.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dr.Silviu
mesaj Dec 11 2009, 03:10 PM
Trimis la #64


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,249
Inregistrat pe: 5-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 76
Masina Personala:Audi A3 2.0T



Si eu mi-am facut dyno la masina stock (TFSI nu TSI) si mi-a dat 183 cai la roata. Cat ar trebui sa am la motor? Daca pun ~15% pierderi ar trebui sa am undeva la 205 cai...
Scirocco cu 185 cai la roata are 228 la motor?


(IMG:http://img98.imageshack.us/img98/1241/pwr.th.png)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Dec 11 2009, 03:12 PM
Trimis la #65


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



Pierderile sunt mult mai mari. Eu am 203,4 cp si vreo 150 la roata. Pune un 25% acolo sa fii sigur.


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darian
mesaj Dec 11 2009, 03:17 PM
Trimis la #66


Stage 5
*****

Grup: Member
Postari: 1,679
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Bucuresti/Ramnicu Valcea
Membrul Nr.: 32
Masina Personala:Golf .:R MY2012 DSG



Mai dai in pisici:P 228 cp la motor cu benzina de 95 :|


--------------------
Golf .:R MY2012 DSG - powered by RBN
ex: Focus ST320 - powered by Dreamscience

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nicky
mesaj Dec 11 2009, 03:32 PM
Trimis la #67


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 766
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Dublin vs. Bucharest
Membrul Nr.: 24
Masina Personala:Seat Cupra '09



QUOTE (Dr.Silviu @ Dec 11 2009, 02:10 PM) *
Si eu mi-am facut dyno la masina stock (TFSI nu TSI) si mi-a dat 183 cai la roata. Cat ar trebui sa am la motor? Daca pun ~15% pierderi ar trebui sa am undeva la 205 cai...


Silviu, cred ca unul dintre noi a inteles gresit formula.

WHP = 183
Loss = 15% (0.15)

BHP = WHP / (1-Loss) = 183 / (1-0.15) = 183 / 0.85 = 215.3

Alta formula de retinut

Loss = (BHP-WHP) / BHP

Someone please correct me if I'm wrong (IMG:style_emoticons/default/laugh.gif)


--------------------
KIP - the Orange Cupra 2.0 RS 2+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Chuckie
mesaj Dec 11 2009, 03:54 PM
Trimis la #68


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,987
Inregistrat pe: 30-May 09
Membrul Nr.: 65
Masina Personala:Renault Megane R26



CITAT(BSH @ Dec 11 2009, 02:12 PM) *
Pierderile sunt mult mai mari. Eu am 203,4 cp si vreo 150 la roata. Pune un 25% acolo sa fii sigur.

25% pierderi?
ai 4x4?(IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
R26 F1 TEAM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nadir
mesaj Dec 11 2009, 04:07 PM
Trimis la #69


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 144
Inregistrat pe: 18-June 09
Membrul Nr.: 118
Masina Personala:audi s3



va dau un singur sfat
Vreti valori cat de cat reale la dyno nu mai puneti masina pe dyno fara ventilatie!


teff a scos 6 cai mai putin cu ventilatia oprita cand era stock daca avea soft pierdea cu mult mai mult dar nu are rost sa iti bati joc de masina si sa o accelerezi pe loc/in sarcina fara ventilatie. trebuie simulat un flow de aer minimm ca cel de pe strada.

toate bune


--------------------
Dealer Superchips si REVO
Audi S3 2.0 TFSI quattro - Milltek TBE - Evoms Intake - Sachs Performance Clutch - Forge Twincooler - APR HPFP - NKG Iridium Spark Plugs - Motul Fluids - Ferodo DS2500 Brake Pads - Bilstein B8 Shock Absorbers - H&R Springs - Superchips Stage 2+ - 12.2 @ KOE 2009
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dr.Silviu
mesaj Dec 11 2009, 04:11 PM
Trimis la #70


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,249
Inregistrat pe: 5-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 76
Masina Personala:Audi A3 2.0T



Deci as fi scos si mai multi cai? (am facut dyno fara ventilatie)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrian
mesaj Dec 11 2009, 04:21 PM
Trimis la #71


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 101
Inregistrat pe: 25-May 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 61
Masina Personala:3071 Audi S3 2.0 TFSi



Fiecare dyno masoara / estimeaza puterea in felul sau, and that's a fact (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)

De exemplu la dyno-urile Maha care sunt poate cele mai apreciate dyno de tip "rolling road" din lume, veti avea poate cele mai mici valori de WHP (putere la roata), in schimb puterea la motor va fi cea corecta. De exemplu daca pe dyno lui Sorin Scirocco a dat 228 Cp la motor si 185 Cp la roata, pe un Maha ar fi dat aproximativ acceasi putere la motor, dar atentie, mai putini Cp la roata. Mai mult, vedeti dyno Octaviei 2.0 TSI stock, masurata pe alt dyno la Exelixis, a dat tot 228 Cp la motor si aproximativ 183 Cp la roata.

Asadar aceste valori trebuiesc luate ca atare, fiind eronat sa compari rezultatul "la sange" a unei masini (whp / bhp) de pe un dyno cu rezultatul aceleiasi masini ( whp / bhp ) de pe alt dyno. Fiecare tip de dyno masoara/estimeaza puterea in felul sau, iar acest lucru difera de la un producator de dyno la altul.



--------------------
REVO STG4 Audi S3 2.0 TFSi - Superchips STG1 Opel Vectra OPC - Superchips STG1+ Renault Clio 197

AUTOSOFT s.r.l. - Superchips & REVO Main Dealer
www.superchips.ro - www.revotechnik.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nicky
mesaj Dec 14 2009, 08:48 PM
Trimis la #72


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 766
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Dublin vs. Bucharest
Membrul Nr.: 24
Masina Personala:Seat Cupra '09



Seat Leon Cupra 2008 Revo Stage 1 - Dyno Exelixis Pipera

Benzina de la Petrom + Octane Booster

Masina a fost echipata cu Admisie CAI si filtru aer ITG; se pare ca filtrele ITG dau rezultate bune pe Dyno.

BHP 334.6
WHP 264.6
Loss - 70 CP (20.92%)
Torque 451.3 Nm


(IMG:http://s3.postimage.org/dh579.jpg)

Masina urmeaza sa primeasca o evacuare full turbo back si o pompa de benzina de inalta presiune si mai apoi Revo Stage 2 sau Stage 2+.

Pierderea a fost mai mare la aceasta masina decat la a mea pentru ca puterea de varf (peak power) s-a obtinut la o turatie sensibil mai mare, mai aproape de plafonare (6,900 RPM), iar curba de pierdere (loss curve) e direct proportionala cu turatia (RPM).

Un rezultat extrem de bun! Keep up the good work, Marcel & Revo!


--------------------
KIP - the Orange Cupra 2.0 RS 2+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shy
mesaj Dec 14 2009, 09:17 PM
Trimis la #73


Stage 4
****

Grup: Member
Postari: 309
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti | Mosilor
Membrul Nr.: 18
Masina Personala:Evo X



De ce nu postati fisele asa cum s-a facut si cum se face ? Adica before and after. Va intreb pentru ca eu sunt hotarat sa trec la Revo dar mai intai trebuie sa imi arate ca poate mai mult decat ce am.


--------------------
Alex
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robi_zet
mesaj Dec 14 2009, 09:35 PM
Trimis la #74


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,207
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 19
Masina Personala:Vw Scirocco 2.0 TSI 200+10 Hp



Adrian sa inteleg ca sorin cu scirocco are sit la nr? (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) e prietenul meu


--------------------
Vw Scirocco 2.0 TSI

1) Esti pe net
2) Esti pe forumul HotHatches.ro
3) Imi citesti semnatura
5) Nu ai observat ca lipseste punctul 4
6) Tocmai ai verificat daca exista punctul 4 sau nu
7) Zambesti, sau chiar razi:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nicky
mesaj Dec 14 2009, 10:26 PM
Trimis la #75


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 766
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Dublin vs. Bucharest
Membrul Nr.: 24
Masina Personala:Seat Cupra '09



QUOTE (Suhoi @ Dec 14 2009, 08:17 PM) *
De ce nu postati fisele asa cum s-a facut si cum se face ? Adica before and after.


Eu nu am fisa dyno before, pentru ca intai am pus toate jucariile pe masina si apoi am pus softul si dupa destul timp am ajuns la Dyno. Dar dupa ce am pus softul am capatat un zambet larg (IMG:style_emoticons/default/laugh.gif) Eu iti recomand sa incerci Revo Trial, sa vezi ce inseamna o sensibila crestere de putere.

Pentru Marcel, Cupra prezentata astazi, avem asa:

BEFORE
(IMG:http://s4.postimage.org/2a5M9.jpg)

AFTER
(IMG:http://s4.postimage.org/2a3h0.jpg)

Cat despre cei 240CP pentru Leon Cupra 2.0TFSI, acesta este un caz fericit, in care puterea este peste cea declarata de producator. Sunt si cazuri in care puterea declarata de producator este sub cea estimata de Dyno (ex. 220 CP pt Seat Leon Cupra 2.0 TFSI). In plus, fiecare platforma apreciaza in felul ei Cuplul si Puterea unei masini.


--------------------
KIP - the Orange Cupra 2.0 RS 2+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Profesoru
mesaj Dec 14 2009, 10:48 PM
Trimis la #76


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 492
Inregistrat pe: 8-July 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 177
Masina Personala:Audi S3 1,8T



Adica , Cupra stock are 275 de cai si 330 Nm .......? Nicky unde se gasesc massini stock cu asa valori?Mie greu sa cred asa ceva , o Cupra stock mai tare ca un S3 (IMG:style_emoticons/default/wink.gif) , ca sta o Cupra langa S3 nu-i bai , inteleg , dar asa nemodificata?


--------------------
Stock for the moment
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nicky
mesaj Dec 15 2009, 12:01 AM
Trimis la #77


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 766
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Dublin vs. Bucharest
Membrul Nr.: 24
Masina Personala:Seat Cupra '09



Nu stiu ce sa va zic, poate o sa va explice Nadir cum s-au facut testele pentru Cupra lui Marcel si care crede el ca este motivul pentru care au iesit 275 BHP.

Eu doar va atrag atentia, din nou, ca pentru temperaturi de 0-5 C se obtin cu totul si cu totul alte valori de putere/cuplu decat pentru temperaturi de 35-40 C, de exemplu (nu stiu la ce temperaturi masoara fabrica puterea). Mie mi-au zis baietii de la Exelixis ca am castigat cateva zeci de CP doar din temperatura (aprox. 7-10 C cand am facut eu testul) si ca poate de aceea a fost cel mai puternic TFSI 2.0 masurat de ei pana atunci.

Alta varianta pentru cei 275 BHP este cea cu Dyno incorect calibrat. Dar cum zicea si Kokozula (SPD Zoom), nu tot timpul bat valorile date de producator cu cele evidentiate de testele Dyno pe masini stock, asa ca nu stim pe cine sa mai credem, ori producatorul, ori Dyno...


--------------------
KIP - the Orange Cupra 2.0 RS 2+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlad_GTI
mesaj Dec 15 2009, 11:16 AM
Trimis la #78


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 994
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 134
Masina Personala:VW POLO GTI 1.8 Turbo REVO



CITAT(Profesoru @ Dec 14 2009, 09:48 PM) *
Adica , Cupra stock are 275 de cai si 330 Nm .......? Nicky unde se gasesc massini stock cu asa valori?Mie greu sa cred asa ceva , o Cupra stock mai tare ca un S3 (IMG:style_emoticons/default/wink.gif) , ca sta o Cupra langa S3 nu-i bai , inteleg , dar asa nemodificata?


Adica da, dupa cum am vazut unele S3-uri masurate in UK, care erau absolut stock, si au dat puteri de 280-290Bhp.

Cat despre Cupra cu Revo stage1 si cu filtru de aer in carcasa ( deci NU cold air intake ) a dat pe acelasi dyno independent un maxim de 347 cp si peste 470NM! O putere mai mare si un grafic mult mai liniar decat la alte Cupra cu STAGE 2 de la alte firme autohtone si ATENTIE masurate pe acelasi dyno.

Concluzia o puteti trage singuri!
Fisiere Atasate
Fisier Atasat  nadircupra_fdw_jpg3.jpg ( 164.51k ) Numarul de Transferari: 18
 


--------------------
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp

Go to the top of the page
 
+Quote Post
kokozula
mesaj Dec 15 2009, 11:18 AM
Trimis la #79


Stage 2
**

Grup: Prieten HH Junior
Postari: 26
Inregistrat pe: 31-August 09
Membrul Nr.: 325
Masina Personala:Lancia



Depinde daca dyno are sonda meteorologica. Daca are, atunci in estimarea cailor la motor trebuie sa apice factori de corectie (de exemplu dyno meu lucreaza dupa standardul DIN - Deutsche Industrie Norm, Germany). Eu zic ca este foarte importanta aceasta sonda meteo, fiindca te ajuta sa stii daca diferenta de putere pe care o ai iarna se datoreaza modificarilor aduse masinii sau a aerului rece si dens.

In general un dyno la masuratorile inertiale nu necesita recalibrari (cel putin al meu asa este).


--------------------
KoKozula was here ...

Go to the top of the page
 
+Quote Post
nadir
mesaj Dec 16 2009, 12:15 AM
Trimis la #80


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 144
Inregistrat pe: 18-June 09
Membrul Nr.: 118
Masina Personala:audi s3



astazi am avut placerea sa pun pe dyno un Audi A3 20 tdi 2005 (140hp la baza)

masina are soft stage 1 REVO

am facut 2 masuratori una cu filtru pannel ITG si una cu filtru stock

de mentionat masina nu are filtru de particule (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)


Fisiere Atasate
Fisier Atasat  a3_tdi_2.0_nadir.jpg ( 155.99k ) Numarul de Transferari: 28
Fisier Atasat  NADIR_A3_2.0_TDI.jpg ( 155.49k ) Numarul de Transferari: 25
Fisier Atasat  NADIR_A3_2.0_TDI.jpg_1.jpg ( 156.76k ) Numarul de Transferari: 25
 


--------------------
Dealer Superchips si REVO
Audi S3 2.0 TFSI quattro - Milltek TBE - Evoms Intake - Sachs Performance Clutch - Forge Twincooler - APR HPFP - NKG Iridium Spark Plugs - Motul Fluids - Ferodo DS2500 Brake Pads - Bilstein B8 Shock Absorbers - H&R Springs - Superchips Stage 2+ - 12.2 @ KOE 2009
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Profesoru
mesaj Dec 16 2009, 01:25 AM
Trimis la #81


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 492
Inregistrat pe: 8-July 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 177
Masina Personala:Audi S3 1,8T



CITAT(vlad_GTI @ Dec 15 2009, 10:16 AM) *
Adica da, dupa cum am vazut unele S3-uri masurate in UK, care erau absolut stock, si au dat puteri de 280-290Bhp.

Cat despre Cupra cu Revo stage1 si cu filtru de aer in carcasa ( deci NU cold air intake ) a dat pe acelasi dyno independent un maxim de 347 cp si peste 470NM! O putere mai mare si un grafic mult mai liniar decat la alte Cupra cu STAGE 2 de la alte firme autohtone si ATENTIE masurate pe acelasi dyno.

Concluzia o puteti trage singuri!

Intreb , si eu , unde se afla masina asta , in UK ?exista pe strada.....?Are vreo prezentare pe vreun forum ceva , ca sunt tare curios , de fel, dau 23000 de euro pt o masina care e mai tare din fabrica decat un S3 ,


--------------------
Stock for the moment
Go to the top of the page
 
+Quote Post
George
mesaj Dec 16 2009, 01:36 AM
Trimis la #82


Stage 5
*****

Grup: Prieten HH
Postari: 849
Inregistrat pe: 16-June 09
Membrul Nr.: 110
Masina Personala:MY04 WRX STI



as vrea sa vad si eu o masina d'aia . STI ul meu are pe la 350 cp aproximativ la motor . chiar sunt curios daca are cineva asa ceva sa le punem pe un dyno.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Profesoru
mesaj Dec 16 2009, 01:57 AM
Trimis la #83


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 492
Inregistrat pe: 8-July 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 177
Masina Personala:Audi S3 1,8T



CITAT(George @ Dec 16 2009, 12:36 AM) *
as vrea sa vad si eu o masina d'aia . STI ul meu are pe la 350 cp aproximativ la motor . chiar sunt curios daca are cineva asa ceva sa le punem pe un dyno.

sunt uimit de valori stock , stiu ca Leoanele de 105 cai , 1,9 TDi vin mai impinse , gen 110 sau si mai sus 130 , dar de Cupre cu puteri peste S3 , sincer nu am auzit , de aici vine si uimirea mea , fara a supara pe cineva , sincer ma indoiesc , daar in ziua de azi nimic nu e impososibil , "traim aici si asta ne ia juma de viata"


--------------------
Stock for the moment
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciosmi
mesaj Dec 16 2009, 03:00 AM
Trimis la #84


Stage 4
****

Grup: Member
Postari: 268
Inregistrat pe: 15-May 09
Membrul Nr.: 21
Masina Personala:Leon Cupra MK II



In UK cel mai mult am vazut 276 cai pe o cupra stock.Sunt destule care au peste 240.Deci confirma oarecum ''dau 23000 de euro pt o masina care e mai tare din fabrica decat un S3 " (IMG:style_emoticons/default/laugh.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nadir
mesaj Dec 16 2009, 04:20 AM
Trimis la #85


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 144
Inregistrat pe: 18-June 09
Membrul Nr.: 118
Masina Personala:audi s3



stai calm ca si s3-urile au mai mult de 265 au cam 272-275 in multe teste am vazut asta (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)



--------------------
Dealer Superchips si REVO
Audi S3 2.0 TFSI quattro - Milltek TBE - Evoms Intake - Sachs Performance Clutch - Forge Twincooler - APR HPFP - NKG Iridium Spark Plugs - Motul Fluids - Ferodo DS2500 Brake Pads - Bilstein B8 Shock Absorbers - H&R Springs - Superchips Stage 2+ - 12.2 @ KOE 2009
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrian
mesaj Dec 16 2009, 11:17 AM
Trimis la #86


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 101
Inregistrat pe: 25-May 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 61
Masina Personala:3071 Audi S3 2.0 TFSi



Dupa cum a spus si Vlad, si Nadir, unele S3-uri 2.0 TFSi dau si 290 Bhp stock, dar majoritatea peste 280 Bhp daca se foloseste benzina corecta (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)

Bine, treaba aceasta nu trebuie generalizata, unele masini/modele au mai multi cai decat declara producatorul, altele mai putin. Nu este nimic nou sub soare.
Plus sunt eternele variabile la un dyno test: temperatura, ventilatie, presiune, benzina folosita, tipul de dyno, etc etc etc


--------------------
REVO STG4 Audi S3 2.0 TFSi - Superchips STG1 Opel Vectra OPC - Superchips STG1+ Renault Clio 197

AUTOSOFT s.r.l. - Superchips & REVO Main Dealer
www.superchips.ro - www.revotechnik.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Profesoru
mesaj Dec 16 2009, 11:35 PM
Trimis la #87


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 492
Inregistrat pe: 8-July 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 177
Masina Personala:Audi S3 1,8T



Good point , daca se pun in balanta , totiv acesti factori la valori maxime , poate sa iasa o asa valoare la masuratoare , dar in general producatorii cam stiu ce scot pe piata si pt ce bani , .........discutabil in fond si la urma urmei
Motivul editarii: quote la ultimul post


--------------------
Stock for the moment
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrian
mesaj Dec 17 2009, 11:51 AM
Trimis la #88


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 101
Inregistrat pe: 25-May 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 61
Masina Personala:3071 Audi S3 2.0 TFSi



Producatorii nu masoara masina pe dyno de tip Rolling Road (cu role).
Ei masoara puterea motorului pe un Engine Dyno, cu motorul scos afara din masina.
De asemenea puterea declarata de ei, poate fi influentata sau nu de aspectul numit MARKETING !


--------------------
REVO STG4 Audi S3 2.0 TFSi - Superchips STG1 Opel Vectra OPC - Superchips STG1+ Renault Clio 197

AUTOSOFT s.r.l. - Superchips & REVO Main Dealer
www.superchips.ro - www.revotechnik.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nicky
mesaj Dec 17 2009, 12:05 PM
Trimis la #89


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 766
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Dublin vs. Bucharest
Membrul Nr.: 24
Masina Personala:Seat Cupra '09



Asta am zis si eu mai demult, pe alte forumuri, chestia cu Marketingul.

Normal ca nu ar fi bine pentru grupul VAG sa se auda ca Leon Cupra (240CP) iese pe poarta fabricii cu putere apropiata/peste ce declara VAG pentru Audi S3 (265CP). Oricat de latin ar fi spiritul Leon, au o limita mai toate valorile astea...si limita nu e data de "capabilitatile" motorului - ca dovada faptul ca sunt masini cu aprox. 100CP fata de stoc, valori atinse exclusiv din soft (remapping***)

*** vedeti graficul lui Eugen de mai sus, Clean Revo Stage 1 Leon Cupra 2.0 TFSI.


--------------------
KIP - the Orange Cupra 2.0 RS 2+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nicky
mesaj Mar 21 2010, 12:20 AM
Trimis la #90


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 766
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Dublin vs. Bucharest
Membrul Nr.: 24
Masina Personala:Seat Cupra '09



Am pus mana pe un grafic nou al bunului meu prieten, Marcel.
Testul a fost efectuat la Exelixis, acolo unde masina mea a scos max. 382 BHP.

(IMG:http://s3.postimage.org/3LML9.jpg)

Power: 388 BHP
Torque: 491.5 Nm


Cred ca este cel mai puternic K04 Leon Cupra masurat pana acum la Exelixis. Marcel este inca intr-o etapa de acomodare cu masina, dat fiind faptul ca a facut upgrade de la Revo Stage 1 la Revo Stage 2+ abia zilele trecute.

De asemenea, este printre primele (daca nu chiar prima) Cupra din Romania cu admisie full ITG, cea folosita de cei de la Revo pe Development Vehicle-ul lor Seat Leon Cupra Revo Stage 2+.

Urmeaza si un diferential Wavetrac Made in USA, singurul diferential ce poate atinge performante de locking differential (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)

O adevarata bomba...and more to come...! KIP up the good work, Marcel! (IMG:style_emoticons/default/wink.gif) Good job, Revo! (IMG:style_emoticons/default/wink.gif)


--------------------
KIP - the Orange Cupra 2.0 RS 2+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darian
mesaj Mar 25 2010, 09:47 AM
Trimis la #91


Stage 5
*****

Grup: Member
Postari: 1,679
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Bucuresti/Ramnicu Valcea
Membrul Nr.: 32
Masina Personala:Golf .:R MY2012 DSG



Am mutat discutia aici pentru ca nu avea nici o legatura cu REVO.

Puteti continua acolo.


--------------------
Golf .:R MY2012 DSG - powered by RBN
ex: Focus ST320 - powered by Dreamscience

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrian
mesaj Mar 29 2010, 05:06 PM
Trimis la #92


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 101
Inregistrat pe: 25-May 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 61
Masina Personala:3071 Audi S3 2.0 TFSi



Pe perioada 27 Martie 2010 - 11 Aprilie 2010, Revo Technik ofera o reducere de 100 euro pentru produsele sale software pentru motor. Este modul nostru de a va spune Paste Fericit !

Reducerea de 100 euro se aplica in cazul tuturor produselor software complete pentru motor.

Promotia nu se aplica pentru Revo DSG software sau dispozitivele Revo Select si Revo Select Plus


(IMG:http://img220.imageshack.us/img220/4121/springsaleeuro.jpg)


--------------------
REVO STG4 Audi S3 2.0 TFSi - Superchips STG1 Opel Vectra OPC - Superchips STG1+ Renault Clio 197

AUTOSOFT s.r.l. - Superchips & REVO Main Dealer
www.superchips.ro - www.revotechnik.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlad_GTI
mesaj Apr 8 2010, 03:54 PM
Trimis la #93


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 994
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 134
Masina Personala:VW POLO GTI 1.8 Turbo REVO



Skoda Octavia RS 2.0 TFSI

Cu albastru este graficul cu software MTM: 327 Bhp si 431 Nm
Cu roz este graficul cu Revo Stage 3 (959 settings): 361 Bhp si 456 Nm
Cu rosu este graficul cu Revo Stage 3 (969 settings): 369 Bhp si 470 Nm
Cu verde este graficul cu Revo Stage 3 (979 settings): 371 Bhp si 478 Nm
Fisiere Atasate
Fisier Atasat  revo_vs_mtm_.jpg ( 216.09k ) Numarul de Transferari: 20
 


--------------------
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp

Go to the top of the page
 
+Quote Post
nadir
mesaj Apr 12 2010, 02:05 AM
Trimis la #94


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 144
Inregistrat pe: 18-June 09
Membrul Nr.: 118
Masina Personala:audi s3



de azi si pana miercuri sunt in Baia Mare daca e careva interesat sa ma contacteze la 0730724477

detalii despre pret si putere gasiti la noi pe site www.revotechnik.ro
membrii beneficiaza de 10% REDUCERE din pretul afisat


--------------------
Dealer Superchips si REVO
Audi S3 2.0 TFSI quattro - Milltek TBE - Evoms Intake - Sachs Performance Clutch - Forge Twincooler - APR HPFP - NKG Iridium Spark Plugs - Motul Fluids - Ferodo DS2500 Brake Pads - Bilstein B8 Shock Absorbers - H&R Springs - Superchips Stage 2+ - 12.2 @ KOE 2009
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlad_GTI
mesaj May 11 2010, 06:28 PM
Trimis la #95


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 994
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 134
Masina Personala:VW POLO GTI 1.8 Turbo REVO



Inca o Skoda Octavia RS 2.0 TFSI REVO stage 3

- turbo k04 S3 TFSI
- injectoare S3 TFSI
- evacuare Milltek
- admisie EvoMS
- pompa benzina APR
- intercooler S3

Rezultat:
311,8 cai putere masurati la roata
385,3 cai putere estimati la motor
478,2 nM cuplu


Fisiere Atasate
Fisier Atasat  hd_07_wsa_5a.jpg ( 88.28k ) Numarul de Transferari: 18
 


--------------------
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Daemon
mesaj Jun 19 2010, 10:40 PM
Trimis la #96


Stage 2
**

Grup: Junior Member
Postari: 49
Inregistrat pe: 29-May 10
Membrul Nr.: 694
Masina Personala:Octavia 2.0 TFSI



Salut am o octavia vrs cu turbo back custom la care am pastrat doar unul din catalizatoarele originale, cel de langa turbo a zburat.Am vazut ca stage 2 pt tfsi ar sti si de cat, la ce se refera: la un downpipe fara catalizator sau la unul cu catalizator de 100, 200 cpi?? As dori sa scot si catalizatorul ala si sa ii fac soft.



Multumesc
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bebe
mesaj Jun 20 2010, 02:24 AM
Trimis la #97


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 590
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Arad
Membrul Nr.: 20
Masina Personala:Seat Leon Cupra



Daemon, DECAT se refera la downpipe fara catalizator deloc, fara nici un catalizator. Si da, stg2 stie lucrul asta si nu iti aprinde nici un beculet in bord (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Daca pui catalizator de 100, 200 celule nu trebuie soft cu Decat pentru ca nu o sa ai probleme.


--------------------
'09 Seat Leon Cupra 2.0 TFSI REVO Technik 2+
'06 Peugeot 206 1.4HDI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlad_GTI
mesaj Jun 21 2010, 02:10 PM
Trimis la #98


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 994
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 134
Masina Personala:VW POLO GTI 1.8 Turbo REVO



Cu Revo stage 2 poti sa mergi fara catalizatoare fara nici o problema. Dar este recoamandat ca downpipe-ul sa fie de minim 2,75", ideal 3" ( 76mm ). De asemenea ai nevoie si de o admisie "cold air intake" de calitate


--------------------
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Daemon
mesaj Jun 22 2010, 05:29 PM
Trimis la #99


Stage 2
**

Grup: Junior Member
Postari: 49
Inregistrat pe: 29-May 10
Membrul Nr.: 694
Masina Personala:Octavia 2.0 TFSI



Salut, da am cold air de la injen la care am schimbat filtru ala de 2 lei cu un mult mai mare si am infasurat teava in banda aurie.Downpipeul are primul cot pe 76 restul e pe 70, o voi schimba cand trec la ko4, iar traseul pana in spate e pe 70 cu finala de la milltek, fara toba de foc.Ce mai am pe masina, dv schimbat cu cel nou, membrana plastic, dv relocation pe ko3, toate futunele turbo silicon forge.

Este in regula pt stage 2? un pm cu pretul daca se poate.



Multumesc pt informatii
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlad_GTI
mesaj Jun 23 2010, 09:56 AM
Trimis la #100


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 994
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 134
Masina Personala:VW POLO GTI 1.8 Turbo REVO



Salut, masina ta este ok din punct de vedere al pieselor pentru Revo stage2. Pretul pentru acesta este de 649 Euro - 10% reducere pentru membri = 584 Euro.


--------------------
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp

Go to the top of the page
 
+Quote Post

12 Pagini V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
2 Utilizator(i) vizualizeaza acest topic (2 Vizitatori si 0 Utilizatori ascunsi)
0 Membrii:

 

Versiunea Lo-Fi Astazi este: 1st September 2025 - 10:33 AM