Evacuare, turbo back, cat back - Forum HotHatches
Random logo image... Refresh for more!

Bine ai venit vizitatorule. Te rugam sa alegi una din optiunile de mai jos:
( AUTENTIFICARE | INREGISTRARE )


Collapse

> Forum HotHatches Information

Latest News And Announcements!
Latest News
Avem stickere facute, gasiti la Bambu!
Gasiti mai multe detalii despre stickere Hot Hatches aici!
Daca aveti probleme cu inregistrarea , dati un mail la iancu_florin2005@yahoo.com!
Announcements
Pentru a afisa un film de pe youtube trebuie sa dati click pe "Adauga:YouTube" care e in stanga jos,iar in text puneti tot ce vine dupa "v=" in link.
Daca un post nu este acolo unde il stiati inseamna ca era offtopic si este in Chat room HotHatches
Evacuare, turbo back, cat back, De care, de unde, cat?
Bebe
mesaj Jun 9 2009, 12:08 AM
Trimis la #1


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 590
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Arad
Membrul Nr.: 20
Masina Personala:Seat Leon Cupra



Ce firme de evacuari recomandati? Ce evacuari aveti sau ce ati vrea sa aveti pe masina? (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)

Din cate m-am interesat eu, am vazut ca pretul pentru un TBE Supersprint e cam acelasi cu cel de la Milltek, ce ati alege?
Sau ati face evacuarea in tara, ceva custom? (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
'09 Seat Leon Cupra 2.0 TFSI REVO Technik 2+
'06 Peugeot 206 1.4HDI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
3 Pagini V   1 2 3 >  
Start new topic
Rapsunsuri (1 - 54)
dany_eok
mesaj Jun 9 2009, 03:52 AM
Trimis la #2


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 116
Inregistrat pe: 1-June 09
Din: Otopeni
Membrul Nr.: 70
Masina Personala:VW Golf 5 GTI Edition 30



Eu sunt pentru evacuare custom (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)


--------------------

www.overspeedtc.ro www.rbn-tuning.ro www.ghettotuning.ro www.cartuning.ro
E-mail: dan[ @ ]overspeedtc[ . ]ro
MY BRUTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan_wrc
mesaj Jun 9 2009, 11:17 AM
Trimis la #3


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 2,034
Inregistrat pe: 16-April 09
Membrul Nr.: 6
Masina Personala:Kart



si eu as fi pt custom...dar e mai complicat la mine datorita finalei care e mare.


milltek sau supersprint...am vazut multe Milltek, toate suna bine.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sabin
mesaj Jun 9 2009, 11:44 AM
Trimis la #4


Administrator
*****

Grup: Member
Postari: 1,871
Inregistrat pe: 14-February 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 1
Masina Personala:Megane RS CUP



La Renault Megane merge catback Milltek cu un decat (downpipe) de la K-tec Racing. Cele mai bune rezultate , plus bubuituri si putin foc (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) .
Diametrul ideal este de 70-72 mm.

Desigur umblat la soft ca sa anulam sonda Lambda.


--------------------
Sabin
Administrator HOTHATCHES.RO
Plaisir du conduite extreme



Custom Stage 2 Remap * ITG intake * FORGE Hoses * FORGE Intercooler* Custom 70 mm Straight Pipe Exhaust * Decat 70 mm * NGK Laser Platinum Spark Plugs * Ported Intake / Engine 4 mm * OMP bucket seats

[size=3]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Jun 9 2009, 12:25 PM
Trimis la #5


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Si cu ITP-ul cum facem? Nu sint variante de modificare dupa care sa se pastreze cit de cit limitele de poluare, senzorii, samd? sonda lambda e destul de importanta, ea iti va reduce debitul de carburant daca pe esapament iese prea mult gaz nears, sau, cel mai important lucru dpdv. al functionarii corecte si duratei de viata a motorului, va mari debitul daca amestecul e prea sarac (e.g. prea mult oxigen pe esapament).
daca al doilea lucru nu se intimpla o sa pirlesti pistoanele (pistoanele sint racite si de benzina, nu doar de ulei, si in plus surplusul d eoxigen se va da la metalul de pe pistoane inainte de a se da la ulei care este greu combustibil).


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dany_eok
mesaj Jun 9 2009, 12:34 PM
Trimis la #6


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 116
Inregistrat pe: 1-June 09
Din: Otopeni
Membrul Nr.: 70
Masina Personala:VW Golf 5 GTI Edition 30



La ITP se rezolva cu o shpaga (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)


--------------------

www.overspeedtc.ro www.rbn-tuning.ro www.ghettotuning.ro www.cartuning.ro
E-mail: dan[ @ ]overspeedtc[ . ]ro
MY BRUTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sabin
mesaj Jun 9 2009, 12:37 PM
Trimis la #7


Administrator
*****

Grup: Member
Postari: 1,871
Inregistrat pe: 14-February 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 1
Masina Personala:Megane RS CUP



Cine avea decat la Megane , avea si soft pentru asta si masina mergea bine. Dar masina s-a vandut (IMG:style_emoticons/default/sad.gif) .
Oricum sunetul este ingrozitor de puternic si la un drum lung este enervant. Acum gusturile nu se discuta, fiecare cum doreste.


--------------------
Sabin
Administrator HOTHATCHES.RO
Plaisir du conduite extreme



Custom Stage 2 Remap * ITG intake * FORGE Hoses * FORGE Intercooler* Custom 70 mm Straight Pipe Exhaust * Decat 70 mm * NGK Laser Platinum Spark Plugs * Ported Intake / Engine 4 mm * OMP bucket seats

[size=3]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bebe
mesaj Jun 9 2009, 12:58 PM
Trimis la #8


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 590
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Arad
Membrul Nr.: 20
Masina Personala:Seat Leon Cupra



De ce sa fie compliat Bogdane? Si la mine finala e destul de mare, transversala pe masina, dar am vazut lucrari facute de niste prieteni (www.dogtuning.ro) care aratau si sunau foarte bine.
Eu nu stiu ce sa fac... custom sau ne custom :-s


--------------------
'09 Seat Leon Cupra 2.0 TFSI REVO Technik 2+
'06 Peugeot 206 1.4HDI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan_wrc
mesaj Jun 9 2009, 01:05 PM
Trimis la #9


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 2,034
Inregistrat pe: 16-April 09
Membrul Nr.: 6
Masina Personala:Kart



bebe, la mine finala arata cam asa:

(IMG:http://www.compucars.co.uk/gensale/99pic2.jpg)


si sunt putini care stiu sa o faca bine. sau cel putin pe unde am cautat eu.
la borla imi cereau 25 de mil cu tot cu catalizator si 20 fara. ceea ce mi se pare cam mult pt ceva facut de ei.

Acest mesaj a fost editat de ronnie: Jun 9 2009, 01:10 PM
Motivul editarii: am introdus direct poza in text
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shy
mesaj Jun 18 2009, 10:38 AM
Trimis la #10


Stage 4
****

Grup: Member
Postari: 309
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti | Mosilor
Membrul Nr.: 18
Masina Personala:Evo X



Am pe masina turboback Milltek . Sound bestial !


--------------------
Alex
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darian
mesaj Jun 18 2009, 10:58 AM
Trimis la #11


Stage 5
*****

Grup: Member
Postari: 1,679
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Bucuresti/Ramnicu Valcea
Membrul Nr.: 32
Masina Personala:Golf .:R MY2012 DSG



Pe mine m-ar tenta initial catback costum de la Pilot power. Ce parere aveti? Merita?
La pret mangoose este 600 euro iar la pilot cam 900-1000 ron.


--------------------
Golf .:R MY2012 DSG - powered by RBN
ex: Focus ST320 - powered by Dreamscience

Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan_wrc
mesaj Jun 18 2009, 11:14 AM
Trimis la #12


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 2,034
Inregistrat pe: 16-April 09
Membrul Nr.: 6
Masina Personala:Kart



de unde crezi ca vine diferenta aia?
pai si tu compari Borla cu Mongoose? la calitate..la cum sunt lucrate?
daca ii ai, banii aia dati pe ceva in plus merita.
si eu m-am uitat la Borla..tot pt ca sunt ieftini, dar mie mi-au cerut 20 mil ca am toba mare, si e 500e Milltek.
daca iti faci la ei, fa niste poze mai detaliate pe dedesubt.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tase
mesaj Jun 29 2009, 02:23 PM
Trimis la #13


Stage 2
**

Grup: Junior Member
Postari: 31
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Constanta
Membrul Nr.: 48
Masina Personala:Golf 5 gti



Eu merg de aproape 1 an cu un Cat-Back non-resonated de la Milltek si e super ok.
Nu prea zgomotoasa, bine lucrata se potriveste la marele fix.

Varianta custom as prefera-o daca ar fi vorba de o configuratie extrema a unei masini, cand evacuarile disponibile pe piata nu mai dau randament sau in alte cazuri, cand bugetul e mai mic.

Pentru masinile noastre de 200-400cp, evacuari gen Milltek, Supersprint sunt ok si nu iti dau batai de cap.
Si pana la urma cand dai 30.000 pe o masina parca nu-ti vine sa iti faci singur tobele in curte, parca mai bine e sa fie studiate si ele putin. Si pentru asta platesti, dar asta e. Vorba aia: "Obrazul subtire cu cheltuiala se tine."


--------------------
Superchips & Revo Constanta
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan_wrc
mesaj Jun 29 2009, 03:56 PM
Trimis la #14


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 2,034
Inregistrat pe: 16-April 09
Membrul Nr.: 6
Masina Personala:Kart



perfect adevarat, dar ce te faci cand evacuarea depaseste 15-17% din valoarea masinii?
daca masina ta ar costa 20 000e si evacuarea are fi cam..3000 asa? si una custom ar fi 700?
normal, nu se compara 100% cu milltek, dar eu vreau finala milltek si intermediara, dfara catalizator facuta (nu in curte, ci la niste semi-experti sa zicem, Pilot, sau alta firma din Buc.)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tase
mesaj Jun 29 2009, 04:24 PM
Trimis la #15


Stage 2
**

Grup: Junior Member
Postari: 31
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Constanta
Membrul Nr.: 48
Masina Personala:Golf 5 gti



In cazul tau e ok sa mergi pe custom. Cumperi pur si simplu finala de la Milltek si apoi vii cu teava pana in fata. Flansa de la downpipe o faci la un strungar care stie ceva meserie si iesi ieftin.
Daca urmezi traseul de evacuare de serie si doar cresti in diametru nu o sa fie nici o problema. La motorul tau mergi pe 2,75" cum face Milltek sau poti merge pe 3" dar asta in functie si de hardware-ul de pe masina. O sa ai mai mult de munca la Y pipe.
Succes si spor la treaba!


--------------------
Superchips & Revo Constanta
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sabin
mesaj Jun 29 2009, 04:31 PM
Trimis la #16


Administrator
*****

Grup: Member
Postari: 1,871
Inregistrat pe: 14-February 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 1
Masina Personala:Megane RS CUP



Cine cunoaste firme acceptabile la pret, pentru evacuare custom , va rog sa ma anuntati.
EU vreau sa imi tai toba finala si intermediara si sa pun teava. Diametru 2.5 inchi


--------------------
Sabin
Administrator HOTHATCHES.RO
Plaisir du conduite extreme



Custom Stage 2 Remap * ITG intake * FORGE Hoses * FORGE Intercooler* Custom 70 mm Straight Pipe Exhaust * Decat 70 mm * NGK Laser Platinum Spark Plugs * Ported Intake / Engine 4 mm * OMP bucket seats

[size=3]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bebe
mesaj Jun 29 2009, 05:04 PM
Trimis la #17


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 590
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Arad
Membrul Nr.: 20
Masina Personala:Seat Leon Cupra



Eu cunosc aici in Arad.. Cred ca e prea departe pentru tine (IMG:style_emoticons/default/sad.gif)


--------------------
'09 Seat Leon Cupra 2.0 TFSI REVO Technik 2+
'06 Peugeot 206 1.4HDI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan_wrc
mesaj Jun 29 2009, 06:25 PM
Trimis la #18


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 2,034
Inregistrat pe: 16-April 09
Membrul Nr.: 6
Masina Personala:Kart



CITAT(Tase @ Jun 29 2009, 04:24 PM) *
In cazul tau e ok sa mergi pe custom. Cumperi pur si simplu finala de la Milltek si apoi vii cu teava pana in fata. Flansa de la downpipe o faci la un strungar care stie ceva meserie si iesi ieftin.
Daca urmezi traseul de evacuare de serie si doar cresti in diametru nu o sa fie nici o problema. La motorul tau mergi pe 2,75" cum face Milltek sau poti merge pe 3" dar asta in functie si de hardware-ul de pe masina. O sa ai mai mult de munca la Y pipe.
Succes si spor la treaba!

deocamdata las downpipe stock, pt ca e cel mai permisiv de la 1.8Turi si nu incurca, atata timp cat e turbina stock. tine 300 de cai.
asa ca scot catalizatorul si las teava de 2"75 sau 3", exact cum ziceai urmand traseul deja existent, dar si teava facuta cum trebuie, unde trebuie, si pun finala (care e mare la mine, de asta nu prea o face lumea custom) de la milltek. si uite asa...nu ies sub 700 euro. DPul la mine e 600e lejer. catalizatorul 600 lire si doar finala e 480 lire de la milltek.

la borla mi-au cerut 20 de mil pt tot traseul, fara downpipe si fara catalizator, ceea ce mi s-a parut enorm totusi. catalizatorul e 5 milioane, adica diferenta enorma fata de cei 600euro de la milltek. probabil e vreun no name ceva.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tase
mesaj Jun 30 2009, 12:43 PM
Trimis la #19


Stage 2
**

Grup: Junior Member
Postari: 31
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Constanta
Membrul Nr.: 48
Masina Personala:Golf 5 gti



La tine recomand o evacuare finala gen Milltek, Supersprint traseu din teava si inlocuirea catalizatorului cu teava de la Supersprint.
Daca treci de 300 cp poti renunta si la Catalizator. Iar downpipe la 600 Eur mi se pare multicel totusi.
Segmentul din atasament este disponibil la 369 eur fara TVA.
Fisiere Atasate
Fisier Atasat  760202.jpg ( 25.43k ) Numarul de Transferari: 17
 


--------------------
Superchips & Revo Constanta
Go to the top of the page
 
+Quote Post
OvidiuV
mesaj Jun 30 2009, 07:45 PM
Trimis la #20


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 183
Inregistrat pe: 30-June 09
Membrul Nr.: 151
Masina Personala:BMW E92 335i



Eu mi-am comandat de la Blueflame.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sabin
mesaj Jun 30 2009, 07:57 PM
Trimis la #21


Administrator
*****

Grup: Member
Postari: 1,871
Inregistrat pe: 14-February 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 1
Masina Personala:Megane RS CUP



La Megane Blueflame nu aduce mare lucru si e f silentioasa.

Pentru noi Miltek e seful. Urmeaza acum de la K-tec o evacuare interesanta. Asteptam.


--------------------
Sabin
Administrator HOTHATCHES.RO
Plaisir du conduite extreme



Custom Stage 2 Remap * ITG intake * FORGE Hoses * FORGE Intercooler* Custom 70 mm Straight Pipe Exhaust * Decat 70 mm * NGK Laser Platinum Spark Plugs * Ported Intake / Engine 4 mm * OMP bucket seats

[size=3]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bebe
mesaj Jul 1 2009, 12:30 AM
Trimis la #22


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 590
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Arad
Membrul Nr.: 20
Masina Personala:Seat Leon Cupra



Intr-o luna imi pun downpipe-ul Milltek. Sa optez pt varianta cu cat de 200 sau fara cat? Argumente pro si contra pertinente. Mersi (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) Am vazut si celalalt topic dar mai caut pareri (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
'09 Seat Leon Cupra 2.0 TFSI REVO Technik 2+
'06 Peugeot 206 1.4HDI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sabin
mesaj Jul 1 2009, 04:24 AM
Trimis la #23


Administrator
*****

Grup: Member
Postari: 1,871
Inregistrat pe: 14-February 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 1
Masina Personala:Megane RS CUP



EU merg pe fara cat, doar daca rezisti la zgomot.


--------------------
Sabin
Administrator HOTHATCHES.RO
Plaisir du conduite extreme



Custom Stage 2 Remap * ITG intake * FORGE Hoses * FORGE Intercooler* Custom 70 mm Straight Pipe Exhaust * Decat 70 mm * NGK Laser Platinum Spark Plugs * Ported Intake / Engine 4 mm * OMP bucket seats

[size=3]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bebe
mesaj Jul 1 2009, 10:32 AM
Trimis la #24


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 590
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Arad
Membrul Nr.: 20
Masina Personala:Seat Leon Cupra



Masina fara cat va fi mult mai zgomotoasa?


--------------------
'09 Seat Leon Cupra 2.0 TFSI REVO Technik 2+
'06 Peugeot 206 1.4HDI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tase
mesaj Jul 1 2009, 03:16 PM
Trimis la #25


Stage 2
**

Grup: Junior Member
Postari: 31
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Constanta
Membrul Nr.: 48
Masina Personala:Golf 5 gti



CITAT(Bebe @ Jul 1 2009, 12:30 AM) *
Intr-o luna imi pun downpipe-ul Milltek. Sa optez pt varianta cu cat de 200 sau fara cat? Argumente pro si contra pertinente. Mersi (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) Am vazut si celalalt topic dar mai caut pareri (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


Din cate stiu eu pentru Cupra de 2.0 tfsi Milltek nu face catless, doar cu cataliztor sport de 200 de celule.
Fara cat e Supersprint si e mai ieftina.
Depinde ce vrei de la masina. Cel de la Milltek te tine mai bine de 300cp. Acum daca vrei mai mult si suporti mai mult zgomot, Supersprint.


--------------------
Superchips & Revo Constanta
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex
mesaj Jul 13 2009, 11:44 PM
Trimis la #26


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,375
Inregistrat pe: 12-July 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 189
Masina Personala:Audi S3 2.0T quattro



am tot vazut ca vorbiti de evacuari custom ... ce "firma" (garaj, mecanic, atelier, cunostinta) recomandati la noi care sa faca o evacuare custom performanta ?


--------------------
Actual cars:
Audi S3 - 2.0T quattro 265 HP - Milltek TBE | H&R Springs | 19" RS6 Wheels | Foliatec | Forge Shortshift | EvoMS V-flow | Revo Stage 2 - working on the next stage
Audi A1 - 1.2T 86 BHP - new project

Ex cars:
Golf 5 Gti - Pre-tuned in Deutschland - 290 HP | Superchips | Powerflex | INJEN | ITG | Milltek | D2 | H&R | Greddy - pocket rocket
Mini Cooper S Cabrio - 1.6K - Custom exhaust | Eibach Springs | Aero Kit | Team Dynamics Wheels
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SpdR
mesaj Jul 15 2009, 06:57 PM
Trimis la #27


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 219
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 136
Masina Personala:VW Mk5 GTI



La Razvan, sau NHT'ul.. face treaba f buna.
Te intereseaza?(IMG:style_emoticons/default/tongue.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sabin
mesaj Jul 15 2009, 07:00 PM
Trimis la #28


Administrator
*****

Grup: Member
Postari: 1,871
Inregistrat pe: 14-February 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 1
Masina Personala:Megane RS CUP



Neaparat si eu la Razvan pe viitor.


--------------------
Sabin
Administrator HOTHATCHES.RO
Plaisir du conduite extreme



Custom Stage 2 Remap * ITG intake * FORGE Hoses * FORGE Intercooler* Custom 70 mm Straight Pipe Exhaust * Decat 70 mm * NGK Laser Platinum Spark Plugs * Ported Intake / Engine 4 mm * OMP bucket seats

[size=3]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex
mesaj Jul 16 2009, 12:00 AM
Trimis la #29


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,375
Inregistrat pe: 12-July 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 189
Masina Personala:Audi S3 2.0T quattro



CITAT(SpdR @ Jul 15 2009, 06:57 PM) *
La Razvan, sau NHT'ul.. face treaba f buna.
Te intereseaza?(IMG:style_emoticons/default/tongue.gif)


ma intereseaza ... acum depinde si de preturi (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)



--------------------
Actual cars:
Audi S3 - 2.0T quattro 265 HP - Milltek TBE | H&R Springs | 19" RS6 Wheels | Foliatec | Forge Shortshift | EvoMS V-flow | Revo Stage 2 - working on the next stage
Audi A1 - 1.2T 86 BHP - new project

Ex cars:
Golf 5 Gti - Pre-tuned in Deutschland - 290 HP | Superchips | Powerflex | INJEN | ITG | Milltek | D2 | H&R | Greddy - pocket rocket
Mini Cooper S Cabrio - 1.6K - Custom exhaust | Eibach Springs | Aero Kit | Team Dynamics Wheels
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan_wrc
mesaj Jul 16 2009, 09:55 AM
Trimis la #30


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 2,034
Inregistrat pe: 16-April 09
Membrul Nr.: 6
Masina Personala:Kart



si eu sunt interesat... contact ceva?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex
mesaj Jul 16 2009, 11:28 AM
Trimis la #31


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,375
Inregistrat pe: 12-July 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 189
Masina Personala:Audi S3 2.0T quattro



SpdR hai ca ai deja clienti pentru Razvan (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)


--------------------
Actual cars:
Audi S3 - 2.0T quattro 265 HP - Milltek TBE | H&R Springs | 19" RS6 Wheels | Foliatec | Forge Shortshift | EvoMS V-flow | Revo Stage 2 - working on the next stage
Audi A1 - 1.2T 86 BHP - new project

Ex cars:
Golf 5 Gti - Pre-tuned in Deutschland - 290 HP | Superchips | Powerflex | INJEN | ITG | Milltek | D2 | H&R | Greddy - pocket rocket
Mini Cooper S Cabrio - 1.6K - Custom exhaust | Eibach Springs | Aero Kit | Team Dynamics Wheels
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SpdR
mesaj Jul 16 2009, 06:11 PM
Trimis la #32


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 219
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 136
Masina Personala:VW Mk5 GTI



Eu nu mai am nr. lui, dar acolo as vrea sa fac cate ceva la masinuta dupa ce iese. Iar preturile sunt f ok, mai ales dupa calitate/pret
Fac rost de nr si vi'l zic ca sa vbiti direct cu el..ok asa? (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex
mesaj Jul 16 2009, 07:14 PM
Trimis la #33


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,375
Inregistrat pe: 12-July 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 189
Masina Personala:Audi S3 2.0T quattro



e ok (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
Actual cars:
Audi S3 - 2.0T quattro 265 HP - Milltek TBE | H&R Springs | 19" RS6 Wheels | Foliatec | Forge Shortshift | EvoMS V-flow | Revo Stage 2 - working on the next stage
Audi A1 - 1.2T 86 BHP - new project

Ex cars:
Golf 5 Gti - Pre-tuned in Deutschland - 290 HP | Superchips | Powerflex | INJEN | ITG | Milltek | D2 | H&R | Greddy - pocket rocket
Mini Cooper S Cabrio - 1.6K - Custom exhaust | Eibach Springs | Aero Kit | Team Dynamics Wheels
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SpdR
mesaj Jul 25 2009, 03:37 PM
Trimis la #34


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 219
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 136
Masina Personala:VW Mk5 GTI



vrei sa iti dau nr de tel sau n vdm si mergi si tu, ca sa vorbesti direct cu el? (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex
mesaj Jul 25 2009, 05:55 PM
Trimis la #35


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,375
Inregistrat pe: 12-July 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 189
Masina Personala:Audi S3 2.0T quattro



pai tu ai drum pe la el ?


--------------------
Actual cars:
Audi S3 - 2.0T quattro 265 HP - Milltek TBE | H&R Springs | 19" RS6 Wheels | Foliatec | Forge Shortshift | EvoMS V-flow | Revo Stage 2 - working on the next stage
Audi A1 - 1.2T 86 BHP - new project

Ex cars:
Golf 5 Gti - Pre-tuned in Deutschland - 290 HP | Superchips | Powerflex | INJEN | ITG | Milltek | D2 | H&R | Greddy - pocket rocket
Mini Cooper S Cabrio - 1.6K - Custom exhaust | Eibach Springs | Aero Kit | Team Dynamics Wheels
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SpdR
mesaj Jul 25 2009, 07:50 PM
Trimis la #36


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 219
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 136
Masina Personala:VW Mk5 GTI



saptamana viitoare da (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex
mesaj Jul 25 2009, 09:01 PM
Trimis la #37


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,375
Inregistrat pe: 12-July 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 189
Masina Personala:Audi S3 2.0T quattro



pai vorbim

offtopic : zi-mi cum acopar gaurile de la suportul de numar (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)


--------------------
Actual cars:
Audi S3 - 2.0T quattro 265 HP - Milltek TBE | H&R Springs | 19" RS6 Wheels | Foliatec | Forge Shortshift | EvoMS V-flow | Revo Stage 2 - working on the next stage
Audi A1 - 1.2T 86 BHP - new project

Ex cars:
Golf 5 Gti - Pre-tuned in Deutschland - 290 HP | Superchips | Powerflex | INJEN | ITG | Milltek | D2 | H&R | Greddy - pocket rocket
Mini Cooper S Cabrio - 1.6K - Custom exhaust | Eibach Springs | Aero Kit | Team Dynamics Wheels
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SpdR
mesaj Jul 26 2009, 05:55 AM
Trimis la #38


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 219
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 136
Masina Personala:VW Mk5 GTI



nu prea ma pricep eu f bine la explicat si trebuie cateva scule...nu vrei sa facem asta cand mergem la Razvan? (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ronnie
mesaj Jul 26 2009, 03:59 PM
Trimis la #39


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,401
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 12
Masina Personala:Megane RS



Alo, Deutschland, topicul e despre evacuare. Daca e nevoie, mai deschidem topice pentru alte subiecte (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
Ronnie
Black is beautiful

din clasici (încă) în viaţă: la tăţi ni-i greu...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex
mesaj Jul 26 2009, 08:42 PM
Trimis la #40


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,375
Inregistrat pe: 12-July 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 189
Masina Personala:Audi S3 2.0T quattro



despre evacuare vorbeam si noi ... razvan este cineva care se ocupa de evacuari custom (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
Actual cars:
Audi S3 - 2.0T quattro 265 HP - Milltek TBE | H&R Springs | 19" RS6 Wheels | Foliatec | Forge Shortshift | EvoMS V-flow | Revo Stage 2 - working on the next stage
Audi A1 - 1.2T 86 BHP - new project

Ex cars:
Golf 5 Gti - Pre-tuned in Deutschland - 290 HP | Superchips | Powerflex | INJEN | ITG | Milltek | D2 | H&R | Greddy - pocket rocket
Mini Cooper S Cabrio - 1.6K - Custom exhaust | Eibach Springs | Aero Kit | Team Dynamics Wheels
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ronnie
mesaj Jul 26 2009, 11:27 PM
Trimis la #41


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,401
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 12
Masina Personala:Megane RS



Da, stiu de Razvan. Ideea era daca nu vrei sa deschizi topic pentru problema cu gaurile care cred c-ar interesa si alti membri (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
Ronnie
Black is beautiful

din clasici (încă) în viaţă: la tăţi ni-i greu...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex
mesaj Jul 26 2009, 11:35 PM
Trimis la #42


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,375
Inregistrat pe: 12-July 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 189
Masina Personala:Audi S3 2.0T quattro



deschid maine sa fac si niste poze ... oricum gaurile alea sunt valabile doar pentru gti (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)


--------------------
Actual cars:
Audi S3 - 2.0T quattro 265 HP - Milltek TBE | H&R Springs | 19" RS6 Wheels | Foliatec | Forge Shortshift | EvoMS V-flow | Revo Stage 2 - working on the next stage
Audi A1 - 1.2T 86 BHP - new project

Ex cars:
Golf 5 Gti - Pre-tuned in Deutschland - 290 HP | Superchips | Powerflex | INJEN | ITG | Milltek | D2 | H&R | Greddy - pocket rocket
Mini Cooper S Cabrio - 1.6K - Custom exhaust | Eibach Springs | Aero Kit | Team Dynamics Wheels
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bebe
mesaj Jul 30 2009, 01:52 AM
Trimis la #43


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 590
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Arad
Membrul Nr.: 20
Masina Personala:Seat Leon Cupra



In 10 zile trebuie sa imi vina Downpipe-ul Milltek. Am mers pe varianta Decat. Si Milltek face decat cu toate nu apare pe site (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
'09 Seat Leon Cupra 2.0 TFSI REVO Technik 2+
'06 Peugeot 206 1.4HDI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex
mesaj Jul 30 2009, 01:43 PM
Trimis la #44


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,375
Inregistrat pe: 12-July 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 189
Masina Personala:Audi S3 2.0T quattro



Spedereeeee cand mergem ?(IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
Actual cars:
Audi S3 - 2.0T quattro 265 HP - Milltek TBE | H&R Springs | 19" RS6 Wheels | Foliatec | Forge Shortshift | EvoMS V-flow | Revo Stage 2 - working on the next stage
Audi A1 - 1.2T 86 BHP - new project

Ex cars:
Golf 5 Gti - Pre-tuned in Deutschland - 290 HP | Superchips | Powerflex | INJEN | ITG | Milltek | D2 | H&R | Greddy - pocket rocket
Mini Cooper S Cabrio - 1.6K - Custom exhaust | Eibach Springs | Aero Kit | Team Dynamics Wheels
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SpdR
mesaj Aug 5 2009, 06:31 PM
Trimis la #45


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 219
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 136
Masina Personala:VW Mk5 GTI



eu nu stiu cand merg sa fac ceva.
daca vrei, merg cu tine..sau iti dau nr de tel
your choice (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex
mesaj Aug 5 2009, 07:27 PM
Trimis la #46


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,375
Inregistrat pe: 12-July 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 189
Masina Personala:Audi S3 2.0T quattro



pe mine ma intereseaza cu cat imi face o evacuare cat back si una turbo back ... nu ma intereseaza ce face si cat dureaza, ma intereseaza pretul (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
Actual cars:
Audi S3 - 2.0T quattro 265 HP - Milltek TBE | H&R Springs | 19" RS6 Wheels | Foliatec | Forge Shortshift | EvoMS V-flow | Revo Stage 2 - working on the next stage
Audi A1 - 1.2T 86 BHP - new project

Ex cars:
Golf 5 Gti - Pre-tuned in Deutschland - 290 HP | Superchips | Powerflex | INJEN | ITG | Milltek | D2 | H&R | Greddy - pocket rocket
Mini Cooper S Cabrio - 1.6K - Custom exhaust | Eibach Springs | Aero Kit | Team Dynamics Wheels
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Opc
mesaj Aug 6 2009, 07:15 PM
Trimis la #47


Stage 2
**

Grup: Junior Member
Postari: 33
Inregistrat pe: 26-July 09
Membrul Nr.: 244
Masina Personala:Astra Opc



Eu personal am comparat 2 masini aceasi marca: una evacuare Miltek pe care omul platise cam 70 milione si una custom din inox care a dus la 15 milioane.Ca rezultat masina cu evacuare made in Romania suna si tragea mult mai bine.Un alt caz pe care il pot da ca exemplu este evacuare Miltek pt Astra opc.Ei recomanda un diametru de 63 mm ,asta si la puteri foarte mari de pana la 350 - 370 cai.Eu indraznesc sa ii contrazic.Daca pe un opc pun un gt30 clar va trebui sa am un downpipe mai mare(70 76 mm) in functie de Ar-ul turbinei.Plus ca materialul din care sunt confectionate evacuarile Miltek nu este asa calitativ.In timp se corodeaza destul de repede.O teava de inox ramane la fel si dupa ani de zile.


--------------------
Doar OPC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SpdR
mesaj Aug 8 2009, 03:13 PM
Trimis la #48


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 219
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 136
Masina Personala:VW Mk5 GTI



Alex, hai mai bine n intalnim si vbim live (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex
mesaj Aug 10 2009, 09:52 AM
Trimis la #49


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,375
Inregistrat pe: 12-July 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 189
Masina Personala:Audi S3 2.0T quattro



Opc ti-am dat un mail dar inca n-am primit raspuns (IMG:style_emoticons/default/wink.gif)

Spdr sigur, cu prima ocazie


--------------------
Actual cars:
Audi S3 - 2.0T quattro 265 HP - Milltek TBE | H&R Springs | 19" RS6 Wheels | Foliatec | Forge Shortshift | EvoMS V-flow | Revo Stage 2 - working on the next stage
Audi A1 - 1.2T 86 BHP - new project

Ex cars:
Golf 5 Gti - Pre-tuned in Deutschland - 290 HP | Superchips | Powerflex | INJEN | ITG | Milltek | D2 | H&R | Greddy - pocket rocket
Mini Cooper S Cabrio - 1.6K - Custom exhaust | Eibach Springs | Aero Kit | Team Dynamics Wheels
Go to the top of the page
 
+Quote Post
OvidiuV
mesaj Aug 10 2009, 10:39 AM
Trimis la #50


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 183
Inregistrat pe: 30-June 09
Membrul Nr.: 151
Masina Personala:BMW E92 335i



Saptamina trecuta am montat evacurea turbo-back de la Blueflame. Evacurea suna foarte bine si sunt foarte multumit.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darian
mesaj Aug 10 2009, 06:59 PM
Trimis la #51


Stage 5
*****

Grup: Member
Postari: 1,679
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Bucuresti/Ramnicu Valcea
Membrul Nr.: 32
Masina Personala:Golf .:R MY2012 DSG



Orice parere despre evacuari este bine venita. Asteptam cat mai multe impresii.


--------------------
Golf .:R MY2012 DSG - powered by RBN
ex: Focus ST320 - powered by Dreamscience

Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan_wrc
mesaj Aug 18 2009, 12:46 PM
Trimis la #52


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 2,034
Inregistrat pe: 16-April 09
Membrul Nr.: 6
Masina Personala:Kart



a mea, custom suna mai gros...si inca astept sa fac km sa vad noutati (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Opc
mesaj Aug 19 2009, 05:54 PM
Trimis la #53


Stage 2
**

Grup: Junior Member
Postari: 33
Inregistrat pe: 26-July 09
Membrul Nr.: 244
Masina Personala:Astra Opc



CITAT(Alex @ Aug 10 2009, 09:52 AM) *
Opc ti-am dat un mail dar inca n-am primit raspuns (IMG:style_emoticons/default/wink.gif)

Spdr sigur, cu prima ocazie



Nu ma stiu daca am primit pm de la tine (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
Doar OPC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex
mesaj Aug 19 2009, 11:16 PM
Trimis la #54


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,375
Inregistrat pe: 12-July 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 189
Masina Personala:Audi S3 2.0T quattro



ti-am mai dat acum


--------------------
Actual cars:
Audi S3 - 2.0T quattro 265 HP - Milltek TBE | H&R Springs | 19" RS6 Wheels | Foliatec | Forge Shortshift | EvoMS V-flow | Revo Stage 2 - working on the next stage
Audi A1 - 1.2T 86 BHP - new project

Ex cars:
Golf 5 Gti - Pre-tuned in Deutschland - 290 HP | Superchips | Powerflex | INJEN | ITG | Milltek | D2 | H&R | Greddy - pocket rocket
Mini Cooper S Cabrio - 1.6K - Custom exhaust | Eibach Springs | Aero Kit | Team Dynamics Wheels
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cezzzarica
mesaj Jun 18 2016, 04:33 PM
Trimis la #55


Stage 1
*

Grup: Prieten HH Junior
Postari: 8
Inregistrat pe: 23-September 09
Membrul Nr.: 369
Masina Personala:Audi TT 8J 2.0 TFSI & Audi A6 C7 3.0 biTDI



Salut, vad ca nu s-a mai postat de mult timp pe aici. Ce recomandati pentru un Audi TT 8J 2.0 TFSI cod motor BWA?
Eu ma gandesc la o evacuare completa Milltek, dar acum din ce am inteles eu ar fi 2 variante
1. Cat Back (se pastreaza catalizatorul si se schimba doar partea care vine de la catalizator pana la finala inclusiv)
2. Turbo back (se elimina catalizatorul si se schimba tot de la turbina pana la finala inclusiv).

Dupa schimbarea evacuarii am inteles ca ar fi necesar si softul schimbat, neaparat pentru varianta la care se renunta la catalizator.

Pentru finale as alege varianta quad, 2 tevi pe o parte, 2 pe o parte.

Dupa evacuare as schimba si admisia cu una EvoMS si soft. Cam atat pentru ca masina este folosita zi de zi si are din pacate doar tractiune fata.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pagini V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
1 Utilizator(i) vizualizeaza acest topic (1 Vizitatori si 0 Utilizatori ascunsi)
0 Membrii:

 

Versiunea Lo-Fi Astazi este: 23rd October 2025 - 03:14 PM