Superchips - Forum HotHatches
Random logo image... Refresh for more!

Bine ai venit vizitatorule. Te rugam sa alegi una din optiunile de mai jos:
( AUTENTIFICARE | INREGISTRARE )


Collapse

> Forum HotHatches Information

Latest News And Announcements!
Latest News
Avem stickere facute, gasiti la Bambu!
Gasiti mai multe detalii despre stickere Hot Hatches aici!
Daca aveti probleme cu inregistrarea , dati un mail la iancu_florin2005@yahoo.com!
Announcements
Pentru a afisa un film de pe youtube trebuie sa dati click pe "Adauga:YouTube" care e in stanga jos,iar in text puneti tot ce vine dupa "v=" in link.
Daca un post nu este acolo unde il stiati inseamna ca era offtopic si este in Chat room HotHatches
Superchips, ECU tuning
Darian
mesaj May 16 2009, 11:05 AM
Trimis la #1


Stage 5
*****

Grup: Member
Postari: 1,679
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Bucuresti/Ramnicu Valcea
Membrul Nr.: 32
Masina Personala:Golf .:R MY2012 DSG



Am creat si eu acest topic deoarece sunt curios cine mai are de aici soft Superchips si eventual impresii.

O sa incep eu: momentan nu am de ce sa ma plang, masina se comporta foarte bine, se tureaza mult mai repede iar boostul in turbo a crescut de la 0.6 la 1.1 bar(in overboost). O sa mai revin cu impresii si dupa un drum mai lung prin tara.


--------------------
Golf .:R MY2012 DSG - powered by RBN
ex: Focus ST320 - powered by Dreamscience

Go to the top of the page
 
+Quote Post
6 Pagini V   1 2 3 > »   
Start new topic
Rapsunsuri (1 - 99)
Sabin
mesaj May 16 2009, 11:44 AM
Trimis la #2


Administrator
*****

Grup: Member
Postari: 1,871
Inregistrat pe: 14-February 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 1
Masina Personala:Megane RS CUP



Urmeaza luna asta sa merg si eu la Superchips.
I-am masurat presiunea stock pe treptele 2,3,4 si am 0.9 bari.
Sper sa duc pana la 1.2.

La Megane nu prea am ce alege. M-am dat cu Megane facut RBN si m-am tinut dupa el pana in treapta a 5-a. Mastertuner nu stiu daca face Megane.
Am vazut multe masini Superchips, iar unele masini au fost foarte bine resoftate.

Skn-tuning am auzit ca sunt destul de ok, dar foarte foarte scumpi.


--------------------
Sabin
Administrator HOTHATCHES.RO
Plaisir du conduite extreme



Custom Stage 2 Remap * ITG intake * FORGE Hoses * FORGE Intercooler* Custom 70 mm Straight Pipe Exhaust * Decat 70 mm * NGK Laser Platinum Spark Plugs * Ported Intake / Engine 4 mm * OMP bucket seats

[size=3]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darian
mesaj May 16 2009, 12:07 PM
Trimis la #3


Stage 5
*****

Grup: Member
Postari: 1,679
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Bucuresti/Ramnicu Valcea
Membrul Nr.: 32
Masina Personala:Golf .:R MY2012 DSG



Superchisp clar este cea mai buna oferta in raport calitate/pret. Eu m-am dat cu un ST de SKN si i-am facut mucii cravata. Scuze expresia. Iar mastertuner se apuca sa iti puna unichip si nu recomand.


--------------------
Golf .:R MY2012 DSG - powered by RBN
ex: Focus ST320 - powered by Dreamscience

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bebe
mesaj May 16 2009, 12:14 PM
Trimis la #4


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 590
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Arad
Membrul Nr.: 20
Masina Personala:Seat Leon Cupra



Si eu va recomand cu mana pe inima Superchips si pentru masinile VAG Revo (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
'09 Seat Leon Cupra 2.0 TFSI REVO Technik 2+
'06 Peugeot 206 1.4HDI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambu
mesaj May 16 2009, 12:16 PM
Trimis la #5


Administrator
*****

Grup: Administrator
Postari: 3,711
Inregistrat pe: 25-February 09
Din: Bucuresti/Titan
Membrul Nr.: 3
Masina Personala:RENAULT Megane RS



La VAG e mai simplu. Renault are personalitate, nu se lasa asa usor manarit (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) ), bagami-as...


--------------------
Viata e greu, lumea e hotu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj May 18 2009, 11:45 PM
Trimis la #6


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Master tuner face orice, insa datorita faptului ca tot ce fac ei e custom e posibil sa mai apara si un mic procent de nefericiti cu diverse neplaceri (pistoane pocnite, turbine flenduri, etc).
O varianta precum superchips, dimsport, etc care aduc softurile pentru ECU de la tuneri care testeaza intens cam tot ce fac e o investitie mult mai safe pentru moment, cind probabil nu ai de gind sa te bagi si la hardware.

Parerea mea e ca diferenta de la 0.9bar la 1.2bar e mare. Ar fi bine sa nu treci de 1.1. Ar fi ok 1.3bar daca inlocuiesti intercoolerul cu unul mai mare si care raceste mai bine, insa care implicit va avea o cadere de presiune mai mare o idee decit cel stock. Cel stock are probabil o cadere de vreo 0.1bar, daca iei unul care raceste mai bine dar care va avea o cadere de 0.2bar vei avea un turbo lag mai marisor dar dupa ce face boost... va fi nasol pentru cei din jur.


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sabin
mesaj May 19 2009, 12:50 AM
Trimis la #7


Administrator
*****

Grup: Member
Postari: 1,871
Inregistrat pe: 14-February 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 1
Masina Personala:Megane RS CUP



Un intercooler are obligatoriu pentru mine , impreauna cu Superchips si filtru ITG


--------------------
Sabin
Administrator HOTHATCHES.RO
Plaisir du conduite extreme



Custom Stage 2 Remap * ITG intake * FORGE Hoses * FORGE Intercooler* Custom 70 mm Straight Pipe Exhaust * Decat 70 mm * NGK Laser Platinum Spark Plugs * Ported Intake / Engine 4 mm * OMP bucket seats

[size=3]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darky
mesaj May 19 2009, 11:41 AM
Trimis la #8


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 381
Inregistrat pe: 13-May 09
Din: Slobozia
Membrul Nr.: 9
Masina Personala:Megane F1 R26



Eu am intercooler de la Forge si este cam dublu decat cel stock (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) , partea mai proasta e ca momentan mi-a scazut boostu' de la 0,9 stock la 0,8 (IMG:style_emoticons/default/angry.gif) ... asta in conditiile in care nu am umblat inca la soft.
Stage 1 de la RS Tuning stiu ca merge cu 1,2 constant iar pe stage 2 am vazut overboost de 1,5-1,6 bari pe la 3-4000 rpm.


--------------------
Megane F1Team R26
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sabin
mesaj May 19 2009, 11:55 AM
Trimis la #9


Administrator
*****

Grup: Member
Postari: 1,871
Inregistrat pe: 14-February 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 1
Masina Personala:Megane RS CUP



Aveti in stanga jos Adauga Youtube. Puneti doar ID-ul si apare direct pe topic.(IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
Sabin
Administrator HOTHATCHES.RO
Plaisir du conduite extreme



Custom Stage 2 Remap * ITG intake * FORGE Hoses * FORGE Intercooler* Custom 70 mm Straight Pipe Exhaust * Decat 70 mm * NGK Laser Platinum Spark Plugs * Ported Intake / Engine 4 mm * OMP bucket seats

[size=3]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan_wrc
mesaj May 19 2009, 12:46 PM
Trimis la #10


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 2,034
Inregistrat pe: 16-April 09
Membrul Nr.: 6
Masina Personala:Kart



hmm si eu recoman superchips..sau REVO!!
am avzut multe masini facute de ei, chiar si custom si au iesit bine.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darian
mesaj Jun 10 2009, 07:41 PM
Trimis la #11


Stage 5
*****

Grup: Member
Postari: 1,679
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Bucuresti/Ramnicu Valcea
Membrul Nr.: 32
Masina Personala:Golf .:R MY2012 DSG



Pana acum nu pot sa ma plang de soft, se comporta bine, downside ar fi ca imi trebuie alt intercooler. Cel stock nu mai face fata cand sunt peste 25C afara.


--------------------
Golf .:R MY2012 DSG - powered by RBN
ex: Focus ST320 - powered by Dreamscience

Go to the top of the page
 
+Quote Post
fitze
mesaj Jun 11 2009, 11:22 AM
Trimis la #12


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 106
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 17
Masina Personala:Mitsubishi Lancer Evo X SST



CITAT(Darianst @ May 16 2009, 12:07 PM) *
Eu m-am dat cu un ST de SKN si i-am facut mucii cravata.


Cu ce ST te-ai dat?...


--------------------
http://www.eurotuning.ro
Mail
::CLARION::AUDIOVOX::JL AUDIO::STINGER::CODE ALARM::
::BELTRONICS::ESCORT::::MEGUIAR'S::LUMAR::
::MOTUL::SPARCO::OZ::BBS::ATS::
::JANTE SI ANVELOPE AUTO::
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darian
mesaj Jun 11 2009, 02:34 PM
Trimis la #13


Stage 5
*****

Grup: Member
Postari: 1,679
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Bucuresti/Ramnicu Valcea
Membrul Nr.: 32
Masina Personala:Golf .:R MY2012 DSG



Cu un tip din Sibiu cu un ST gri moondust silver, avea pe el stickere cu SKN si numere de Germania a zis ca are 264 CP si e facuta de SKN.


--------------------
Golf .:R MY2012 DSG - powered by RBN
ex: Focus ST320 - powered by Dreamscience

Go to the top of the page
 
+Quote Post
robi_zet
mesaj Jun 11 2009, 02:36 PM
Trimis la #14


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,207
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 19
Masina Personala:Vw Scirocco 2.0 TSI 200+10 Hp



Am vb si eu un baiat de la superchips, stage 1 265.

Acum intrebarile ( nu prea ma pricep la mecanica si resoftari)

- Poate dauna motorului resoftarea?
- Nu e cam mult cei 65 de cai in plus doar pt stage 1
- Imi recomandati superchips?


--------------------
Vw Scirocco 2.0 TSI

1) Esti pe net
2) Esti pe forumul HotHatches.ro
3) Imi citesti semnatura
5) Nu ai observat ca lipseste punctul 4
6) Tocmai ai verificat daca exista punctul 4 sau nu
7) Zambesti, sau chiar razi:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan_wrc
mesaj Jun 11 2009, 02:53 PM
Trimis la #15


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 2,034
Inregistrat pe: 16-April 09
Membrul Nr.: 6
Masina Personala:Kart



nu resoftarea dauneaza motorului..ci soferul. depinde cum mergi cu ea. orice masina poate fi stricata..fie ca are soft sau nu. cu soft trebuie doar sa ai mai mare grija de ea...lucrui care teoretic e bine sa le faci oricum. sa nu ii dai cat e uleiul rece..sa o lasi sa se raceasca dupa ce o alergi, cu motorul pornit, revizii facute la timp sau chiar mai repede si cu consumabile bune..si tot asa.

iti dai seama ca niste englezi care fac mii de masini si au un nume in tuning...sunt de recomandat.
asa, exemple cu prieteni iit pot da destule...dar nu cred ca asta e revelant.
sincer, decat o firma din RO, nici nu sufera comparatie superchips. astia chiar stiu ce fac. sunt mai scumpi decat un NO NAMe..dar cred ca toti vrem ce emai bun pentru masina noastra.

65 de cai poti fi chiar putini. un GTI ED 30 castiga si 70 de cai..
dar cifrele alea sunt generale. poti castiga 50 sau poti castiga 70...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darian
mesaj Jun 11 2009, 02:56 PM
Trimis la #16


Stage 5
*****

Grup: Member
Postari: 1,679
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Bucuresti/Ramnicu Valcea
Membrul Nr.: 32
Masina Personala:Golf .:R MY2012 DSG



Motor se va uza mai repede. Nu o sa te mai tina 1.000.000 km ci probabil doar 700.000km (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) . Acum lasand gluma la o parte, multe piese au limitele lor si stage1 se apropie de acele limite. Teoretic este safe.

In conditi optiome o sa ai cei 65 CP in plus dar in zi de zi o sa fie mai putini. Si va trebui sa mai schimbi cate ceva la masina. Ei zic ca merge pe masia stock, nu ii contrazic, dar daca mai schimbi un intercooler, admisie eventual evacuare atunci o sa fie adevarata diferenta.


Recomand Superchips sunt foarte buni. De asemenea mai este si Revo pentru VAG.


--------------------
Golf .:R MY2012 DSG - powered by RBN
ex: Focus ST320 - powered by Dreamscience

Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan_wrc
mesaj Jun 11 2009, 02:59 PM
Trimis la #17


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 2,034
Inregistrat pe: 16-April 09
Membrul Nr.: 6
Masina Personala:Kart



oricum sunt ff multe sanse ca in aia 700 000 , sa vrei mai mult..si sa schimbi turbina cu una mai mare, injectoare..si tot asa...deci sa ai alte componente noi (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robi_zet
mesaj Jun 11 2009, 03:17 PM
Trimis la #18


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,207
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 19
Masina Personala:Vw Scirocco 2.0 TSI 200+10 Hp



Eu masina asta o sa o tin max 5-6 ani, sa inteleg ca imi recomandati stage 1?

@ bogdan un ed 30 are aceeasi turbina de pe s3 k04 eu am k03, are alte injectoare sunt dif foarte mari de la un gti de 200 hp si un gti ed 30


--------------------
Vw Scirocco 2.0 TSI

1) Esti pe net
2) Esti pe forumul HotHatches.ro
3) Imi citesti semnatura
5) Nu ai observat ca lipseste punctul 4
6) Tocmai ai verificat daca exista punctul 4 sau nu
7) Zambesti, sau chiar razi:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bebe
mesaj Jun 11 2009, 06:47 PM
Trimis la #19


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 590
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Arad
Membrul Nr.: 20
Masina Personala:Seat Leon Cupra



Daca iti pui piese (admisie, evacuare, intercooler, eventaul pompa de benzina) masina poate merge foarte safe si cu Stage2 si cu Stage2+ . Daca doresti sa o pastrezi standard stage 1 e solutia. Si asa e posibil sa iti cada ambreiajul de exemplu.. Nimeni dupa soft nu merge tot timpul frumos cu masina pentru ca nu pentru asta ti l-ai facut (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
'09 Seat Leon Cupra 2.0 TFSI REVO Technik 2+
'06 Peugeot 206 1.4HDI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darian
mesaj Jun 11 2009, 08:44 PM
Trimis la #20


Stage 5
*****

Grup: Member
Postari: 1,679
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Bucuresti/Ramnicu Valcea
Membrul Nr.: 32
Masina Personala:Golf .:R MY2012 DSG



Stiu ca nu este topicul potrivit dar vreau sa lamuresc anumite lucruri. Unii dintre voi au inteles anumite lucruri gresit. Nu m-am dat cu nici un ST din Bucuresti facut de SKN, ci doar cu cel din Sibiu cu numere de Germania (masina era facuta in DE), ma confundati. Singurul pe care l-am intalnit cu ST de SKN este Horia, cu ST 2008 jantele vopsite negru/orange si nu ne-am dat pentru ca el avea pana atunci.

Nu stiu de unde au aparut astea ca eu nu am zis asa ceva. Si tot pe tema asta nici cu Bogdan care are de la Superchips nu m-am dat.

Last but not least: Eu am masina facuta de Dragos Frangu nu de Nadir, eu am facuto la Valcea, de acolo fiind de origine (IMG:style_emoticons/default/wink.gif)


--------------------
Golf .:R MY2012 DSG - powered by RBN
ex: Focus ST320 - powered by Dreamscience

Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlad_GTI
mesaj Jun 26 2009, 03:47 AM
Trimis la #21


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 994
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 134
Masina Personala:VW POLO GTI 1.8 Turbo REVO



Ca sa revenim la subiect, eu personal sunt foarte multumit de Superchips, tatal meu are soft Superchips pe Golf 5 1.9 tdi de aprox 40.000km, iar fratele meu pe Golf GTI DSG de aproximativ 20.000km. Amandoua masinile se comporta exemplar, si la amandoua pot sa zic ca s-a schimbat total felul in care merg ( si ca sa dau un exemplu cu golful GTI stock doar cu soft am avut un timp de 14.1 sec pe 400 cronometrat cu foto-celule)


--------------------
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shy
mesaj Jun 26 2009, 08:54 AM
Trimis la #22


Stage 4
****

Grup: Member
Postari: 309
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti | Mosilor
Membrul Nr.: 18
Masina Personala:Evo X



CITAT(Mituc @ May 18 2009, 11:45 PM) *
Master tuner face orice, insa datorita faptului ca tot ce fac ei e custom e posibil sa mai apara si un mic procent de nefericiti cu diverse neplaceri (pistoane pocnite, turbine flenduri, etc).
O varianta precum superchips, dimsport, etc care aduc softurile pentru ECU de la tuneri care testeaza intens cam tot ce fac e o investitie mult mai safe pentru moment, cind probabil nu ai de gind sa te bagi si la hardware.

Parerea mea e ca diferenta de la 0.9bar la 1.2bar e mare. Ar fi bine sa nu treci de 1.1. Ar fi ok 1.3bar daca inlocuiesti intercoolerul cu unul mai mare si care raceste mai bine, insa care implicit va avea o cadere de presiune mai mare o idee decit cel stock. Cel stock are probabil o cadere de vreo 0.1bar, daca iei unul care raceste mai bine dar care va avea o cadere de 0.2bar vei avea un turbo lag mai marisor dar dupa ce face boost... va fi nasol pentru cei din jur.


(IMG:style_emoticons/default/smile.gif) da ai mare dreptate


--------------------
Alex
Go to the top of the page
 
+Quote Post
OvidiuV
mesaj Jun 30 2009, 05:03 PM
Trimis la #23


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 183
Inregistrat pe: 30-June 09
Membrul Nr.: 151
Masina Personala:BMW E92 335i



Eu am fost a treia masina cu Superchips din Romania. Am soft-ul de un an de zile, Stage1+. Pina acum nu am avut absolut nici o problema si ma felicit si acum de alegera facuta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex
mesaj Jul 15 2009, 02:29 PM
Trimis la #24


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,375
Inregistrat pe: 12-July 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 189
Masina Personala:Audi S3 2.0T quattro



si eu am superchips si sunt foarte multumit.
in curand pun superchips si pe mini, iar pe golf vreau sa trec la stage 2 (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)


--------------------
Actual cars:
Audi S3 - 2.0T quattro 265 HP - Milltek TBE | H&R Springs | 19" RS6 Wheels | Foliatec | Forge Shortshift | EvoMS V-flow | Revo Stage 2 - working on the next stage
Audi A1 - 1.2T 86 BHP - new project

Ex cars:
Golf 5 Gti - Pre-tuned in Deutschland - 290 HP | Superchips | Powerflex | INJEN | ITG | Milltek | D2 | H&R | Greddy - pocket rocket
Mini Cooper S Cabrio - 1.6K - Custom exhaust | Eibach Springs | Aero Kit | Team Dynamics Wheels
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Testosul
mesaj Jul 16 2009, 09:45 AM
Trimis la #25


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 81
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 28
Masina Personala:Ford Focus RS



Am Superchips Stage 1+ pe Cupra de aproximativ 3000km. Pot spune ca sunt foarte multumit de soft, oana acum nu a dat nici un fel de eroare, nu am avut nici un fel de probleme cu masina. Este clar ca acum cere sa respire mai bine (un intercooler mai mare si o admisie directa), insa pot spune ca este racheta.
Iar modul in care Nadir si Adrian isi trateaza clientii a contat foarte mult pentru mine. Highly recommended!!


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlad_GTI
mesaj Jul 16 2009, 02:26 PM
Trimis la #26


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 994
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 134
Masina Personala:VW POLO GTI 1.8 Turbo REVO



CITAT(alexandru @ Jul 15 2009, 02:29 PM) *
si eu am superchips si sunt foarte multumit.
in curand pun superchips si pe mini, iar pe golf vreau sa trec la stage 2 (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)


Daca pui pe Mini soft, pune si o fulie mai mica la compresor si impreuna cu softul Superchips va avea +200 caluti. O sa fie o mica BOMBA (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex
mesaj Jul 16 2009, 04:29 PM
Trimis la #27


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,375
Inregistrat pe: 12-July 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 189
Masina Personala:Audi S3 2.0T quattro



pai pun si fulia, ca fara ea nu fac nimic (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)


--------------------
Actual cars:
Audi S3 - 2.0T quattro 265 HP - Milltek TBE | H&R Springs | 19" RS6 Wheels | Foliatec | Forge Shortshift | EvoMS V-flow | Revo Stage 2 - working on the next stage
Audi A1 - 1.2T 86 BHP - new project

Ex cars:
Golf 5 Gti - Pre-tuned in Deutschland - 290 HP | Superchips | Powerflex | INJEN | ITG | Milltek | D2 | H&R | Greddy - pocket rocket
Mini Cooper S Cabrio - 1.6K - Custom exhaust | Eibach Springs | Aero Kit | Team Dynamics Wheels
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlad_GTI
mesaj Aug 31 2009, 02:08 AM
Trimis la #28


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 994
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 134
Masina Personala:VW POLO GTI 1.8 Turbo REVO



Un Renault Megane RS F1 Team R26 cu soft Superchips si filtru de aer BMC DIA, masurat pe dyno la Cluj:
206.2 cai putere la roata
262.1 cai putere estimati la motor
375.2 Nm
Fisiere Atasate
Fisier Atasat  b_98_erj_10.jpg ( 127.51k ) Numarul de Transferari: 39
 


--------------------
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp

Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan_wrc
mesaj Aug 31 2009, 10:19 AM
Trimis la #29


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 2,034
Inregistrat pe: 16-April 09
Membrul Nr.: 6
Masina Personala:Kart



ff tare bravo !! ce bine ca nu mai e doar un singur tuner pt masina asta. mai mult=> concurenta mai mare=> performanta mai mare.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
George
mesaj Aug 31 2009, 10:26 AM
Trimis la #30


Stage 5
*****

Grup: Prieten HH
Postari: 849
Inregistrat pe: 16-June 09
Membrul Nr.: 110
Masina Personala:MY04 WRX STI



eu revin cu problema mea la cap . 26-27% pierdere la un FWD e imposibil . poate imi explica si mie cineva cum se paote . un STI stock pune jos un 210-220 in functie de dyno. inseamna in jur de 25% pierdere si e AWD.
cum se poate ca la un FWD Sa ai pierdere mai mare ...


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kokozula
mesaj Aug 31 2009, 05:10 PM
Trimis la #31


Stage 2
**

Grup: Prieten HH Junior
Postari: 26
Inregistrat pe: 31-August 09
Membrul Nr.: 325
Masina Personala:Lancia



CITAT(George @ Aug 31 2009, 10:26 AM) *
eu revin cu problema mea la cap . 26-27% pierdere la un FWD e imposibil . poate imi explica si mie cineva cum se paote . un STI stock pune jos un 210-220 in functie de dyno. inseamna in jur de 25% pierdere si e AWD.
cum se poate ca la un FWD Sa ai pierdere mai mare ...

Pai de unde stii tu ca pierderea la STI e de 25%? Dyno pe care ai pus STI-ul ce fel de dyno e? iti estimeaza caii la motor? Cum ii estimeaza? Cat a dat estimarea de la motor?


--------------------
KoKozula was here ...

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Relu
mesaj Aug 31 2009, 05:21 PM
Trimis la #32


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 101
Inregistrat pe: 13-June 09
Membrul Nr.: 101
Masina Personala:Fiesta MK7 Ecoboost



Toate masuratorile pe standuri se fac la roata. Restul sunt simple estimari, pierderile in transmisii diferind de la un model de masina la alta.
Stiind puterea la motor pe care o da fabricantul ( presupunind ca e corect ), masori la roti si vezi cit ar fi pierderea. Oricum sunt multe variabile la orice stand, incepind de la presiunea in anvelope, stringerea in chingi, etc....... Daca vrei sa stii corect puterea la motor, il dai jos si-l pui pe stand de motor.
In general, la 4x4 pierderile sunt in jur de 20-25%, la transmisia fata in jur de 10%, si la transmisia spate 10-15%. Evident nu sunt batute-n cuie, dar p-acolo pe undeva.

l.e.
In final, puterea de care dispunem la o masina e cea de la roata. Cea de la motor chiar nu conteaza.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nicky
mesaj Aug 31 2009, 05:31 PM
Trimis la #33


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 766
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Dublin vs. Bucharest
Membrul Nr.: 24
Masina Personala:Seat Cupra '09



Bravo, Relu, ai punctat corect.
Numai ca nu stiu cine are suficient de mult timp liber ca sa se incurce cu Engine Dyno, mai apoi cu Rolling Road Dyno si sa compare rezultatele.
Dupa cum spune graficul dat de SPD Cluj (Mr. Kokozula), este "estimated flywheel power". De-aia se numeste estimare, pentru ca nu e exacta.

Pe de alta parte, echipa tehnica a VW sustine ca pierderile ar fi de 15% pentru masinile lor FWD.
Chestia e ca noi toti ar trebui sa ne referim strict la WHP, care sunt usor de aflat si unde nu mai intervin prea multe variabile.

Pentru pasionati - vizitati si pagina aceasta (inclusiv cele prezentate in josul paginii).


--------------------
KIP - the Orange Cupra 2.0 RS 2+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sabin
mesaj Aug 31 2009, 05:39 PM
Trimis la #34


Administrator
*****

Grup: Member
Postari: 1,871
Inregistrat pe: 14-February 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 1
Masina Personala:Megane RS CUP



SI eu stiu ca 12-15 % se pierde pe FWD. Oricum felicitari pentru masina. SUnt curios cum sta cu ale noastre (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)

Oricum 375 NM , superb (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
Sabin
Administrator HOTHATCHES.RO
Plaisir du conduite extreme



Custom Stage 2 Remap * ITG intake * FORGE Hoses * FORGE Intercooler* Custom 70 mm Straight Pipe Exhaust * Decat 70 mm * NGK Laser Platinum Spark Plugs * Ported Intake / Engine 4 mm * OMP bucket seats

[size=3]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
George
mesaj Aug 31 2009, 08:57 PM
Trimis la #35


Stage 5
*****

Grup: Prieten HH
Postari: 849
Inregistrat pe: 16-June 09
Membrul Nr.: 110
Masina Personala:MY04 WRX STI



QUOTE (kokozula @ Aug 31 2009, 05:10 PM) *
Pai de unde stii tu ca pierderea la STI e de 25%? Dyno pe care ai pus STI-ul ce fel de dyno e? iti estimeaza caii la motor? Cum ii estimeaza? Cat a dat estimarea de la motor?

cum a zis relu. se ia una bucata masina stock si se masoara puterea la roata . la sti ul meu stock stiu ca in functie de dyno scoate un 210-220 la roate. adica in jur de 20-25% pierdere. asta e un AWD.
in rest tot ce zice Relu am mai punctat si eu si sunt de acord cu el .


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
c6t9
mesaj Sep 8 2009, 12:32 AM
Trimis la #36


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 556
Inregistrat pe: 5-June 09
Membrul Nr.: 78
Masina Personala:BMW X3 3.0sd



relu are dreptate. din pacate nu stiu la subaru, dar dau 2 exemple:

golf 5 2.0 TDI 4motion, 140 de cai declarati, 110 la roata, pt ca nu e un 4x4 veritabil, pierderea e putin mai mica, dar nu cat la un FWD.

X3 3.0sd, 286 de cai declarati, 225 la roata.

masuratori efectuate de altii, nu pe masinile mele, dar cam pe acolo se invart. insa nu va bazati pe valorile absolute in putere, intr-un versus conteaza multe altele, nemasurabile pe dyno. mai e si raportul greutate/putere, cum o pune jos etc, o multime de factori care se uita adesea. plus ca trebuie inteles pt ce e facuta o masina, drag sau track. nu se pot compara. atentie ca si hartile difera.

on topic. am avut superchips pe golf, mergea de rupea.


--------------------
hothatch obez©
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kokozula
mesaj Sep 8 2009, 11:14 AM
Trimis la #37


Stage 2
**

Grup: Prieten HH Junior
Postari: 26
Inregistrat pe: 31-August 09
Membrul Nr.: 325
Masina Personala:Lancia



Pai mah ... stati un pic ca eu nu mai inteleg nimik. Voi va luati dupa puterea masurata la roata si comparati cu puterea declarata de fabricant la volanta? Puterea declarata de fabricant la volanta nu intotdeauna coincide cu puterea pe care o are motorul. Sau, ma rog, coincide, dar poate unele motoare sunt masurate fara cureaua de la alternator, sau fara clima, sau mai stiu eu cum.

Uite, Audi A3 1.8 turbo, 150 de cai declarati de catre fabricant, stock, cai estimati la motor sunt 153, cai la roata sunt 121, deci pierdere de cam 25% (grafic atasat)
Seat Leon 1.6 16v stock, 105 cai declarati de catre fabricant, doar cu finala schimbata si cu roti mai mari, 79 de cai la roata si 101 estimati la motor, deci pierdere de vreo 28% (grafic atasat). (grafic atasat)
Chevrolet Corvette z06 cu 405 cai declarati de catre fabricant, stock, a dat 318 cai la roata si estimati la motor 399, deci pierdere de vreo 26% (grafic atasat)

Exemplele pot contiua ...
Chestia asta cu 10% pierderi la 2WD... sincer.. .nu o cred.

Daca e sa continuam ideea, Bmw 525D cu 165 cai declarati de catre fabricant, a dat 144 de cai la roata.. deci cu pierdere de 15% ajungem la 165...
Toyota avensis 4d4, 126 declarati de catre fabricant a dat 90 de cai la roata...

Socotiti voi cam ce pierdere este... fiindca toate aceste masini sunt masini nemodificate.
Fisiere Atasate
Fisier Atasat  octi_audi1.jpg ( 163.92k ) Numarul de Transferari: 10
Fisier Atasat  cj_88_gil_1.jpg ( 151k ) Numarul de Transferari: 5
Fisier Atasat  4vmc699_1.jpg ( 170.05k ) Numarul de Transferari: 5
 


--------------------
KoKozula was here ...

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Relu
mesaj Sep 8 2009, 11:25 AM
Trimis la #38


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 101
Inregistrat pe: 13-June 09
Membrul Nr.: 101
Masina Personala:Fiesta MK7 Ecoboost



Asta era si ideea. Caii la motor nu spun mare lucru si nu pot fi masurati decit daca dai motorul jos. Caii de care beneficiezi sunt cei de la roata.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robi_zet
mesaj Sep 8 2009, 10:37 PM
Trimis la #39


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,207
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 19
Masina Personala:Vw Scirocco 2.0 TSI 200+10 Hp



deja numai vb de superchips


--------------------
Vw Scirocco 2.0 TSI

1) Esti pe net
2) Esti pe forumul HotHatches.ro
3) Imi citesti semnatura
5) Nu ai observat ca lipseste punctul 4
6) Tocmai ai verificat daca exista punctul 4 sau nu
7) Zambesti, sau chiar razi:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ronnie
mesaj Sep 9 2009, 01:40 AM
Trimis la #40


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,401
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 12
Masina Personala:Megane RS



Corect, roby_zet. Daca e cazul vom muta mesajele care n-au legatura cu Superchips pe un topic de dezbatut cat/cum/de ce se pierde puterea la diferite tipuri de masini.


--------------------
Ronnie
Black is beautiful

din clasici (încă) în viaţă: la tăţi ni-i greu...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlad_GTI
mesaj Oct 13 2009, 11:22 AM
Trimis la #41


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 994
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 134
Masina Personala:VW POLO GTI 1.8 Turbo REVO



Un alt rezultat foarte bun, un Golf V 1.9 TDI 105cp cu soft SUPERCHIPS Stage1 plus masurat la Cluj la Spdzoom:

139,6 cai putere masurati la roata
174,9 cai putere estimati la motor
385,0 nM cuplu
Fisiere Atasate
Fisier Atasat  b_2071_20lpu_1.jpg ( 103.53k ) Numarul de Transferari: 16
Fisier Atasat  DSCF2657.jpg ( 421.47k ) Numarul de Transferari: 26
 


--------------------
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp

Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlad_GTI
mesaj Oct 17 2009, 08:14 PM
Trimis la #42


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 994
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 134
Masina Personala:VW POLO GTI 1.8 Turbo REVO



Si o premiera nationala, si cred ca si mondiala: Dacia Logan 1.6 8v 90cp Supercharged : compresor de Mercedes SLK, intercooler frontal, pompa de benzina schimbata, regulator presiune benzina, rampa injectoare custom, injectoare de bmw 2.0 + soft SUPERCHIPS

134,1 cai putere masurati la roata
168,4 cai putere estimati la motor
220,3 nM cuplu

Fisiere Atasate
Fisier Atasat  ms_98_anc_9.jpg ( 136.8k ) Numarul de Transferari: 23
Fisier Atasat  dscf1550.jpg ( 162.68k ) Numarul de Transferari: 46
Fisier Atasat  dscf1551.jpg ( 211.97k ) Numarul de Transferari: 54
Fisier Atasat  DSCF2747_1.jpg ( 112.83k ) Numarul de Transferari: 35
 


--------------------
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp

Go to the top of the page
 
+Quote Post
BestROC
mesaj Oct 19 2009, 04:36 PM
Trimis la #43


Stage 1
*

Grup: Junior Member
Postari: 5
Inregistrat pe: 21-July 09
Membrul Nr.: 223
Masina Personala:Fiesta ST & Mondeo 2.5T Titanium S



Salut

Ai idee cine a facut conversia ? si mai ales softul ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kokozula
mesaj Oct 19 2009, 05:29 PM
Trimis la #44


Stage 2
**

Grup: Prieten HH Junior
Postari: 26
Inregistrat pe: 31-August 09
Membrul Nr.: 325
Masina Personala:Lancia



Pai nu scrie acolo cine a facut softul? Superchips.

Softul s-a facut la Cluj pe dyno.

Conversia au facut-o 2 baeti, ii cunosc. Esti interesat de asa ceva?


--------------------
KoKozula was here ...

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Relu
mesaj Oct 19 2009, 08:07 PM
Trimis la #45


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 101
Inregistrat pe: 13-June 09
Membrul Nr.: 101
Masina Personala:Fiesta MK7 Ecoboost



CITAT(vlad_GTI @ Oct 17 2009, 08:14 PM) *
Si o premiera nationala, si cred ca si mondiala: Dacia Logan 1.6 8v 90cp Supercharged : compresor de Mercedes SLK, intercooler frontal, pompa de benzina schimbata, regulator presiune benzina, rampa injectoare custom, injectoare de bmw 2.0 + soft SUPERCHIPS

134,1 cai putere masurati la roata
168,4 cai putere estimati la motor
220,3 nM cuplu


Felicitari, frumoasa lucrare (IMG:style_emoticons/default/rolleyes.gif)
Nu vreau sa fiu circotas, insa pentru corectitudine, puterea estimata la motor e exagerata. Doar unele integrale au 25% pierdere in transmisie. La tractiunea fata pierderea poate fi intre 10-15%. 150 cai la motor cred ca ar fi o estimare mult mai aproape de adevar. Oricum puterea de care beneficiem e numai cea la roata (IMG:style_emoticons/default/wink.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kokozula
mesaj Oct 19 2009, 09:17 PM
Trimis la #46


Stage 2
**

Grup: Prieten HH Junior
Postari: 26
Inregistrat pe: 31-August 09
Membrul Nr.: 325
Masina Personala:Lancia



CITAT(Relu @ Oct 19 2009, 08:07 PM) *
Felicitari, frumoasa lucrare (IMG:style_emoticons/default/rolleyes.gif)
Nu vreau sa fiu circotas, insa pentru corectitudine, puterea estimata la motor e exagerata. Doar unele integrale au 25% pierdere in transmisie. La tractiunea fata pierderea poate fi intre 10-15%. 150 cai la motor cred ca ar fi o estimare mult mai aproape de adevar. Oricum puterea de care beneficiem e numai cea la roata (IMG:style_emoticons/default/wink.gif)


Arata-mi tu care fabricant declara 10% pierderi la tractiune fata.

Daca ai fi citit tot acest topic, mai ales ca nu e asa de lung, ai fi descoperit pe pagina anterioara (pagina 2) cum am dat exemple de pierderi la masini stock.

Ai linkul aici ---> http://www.hothatches.ro/index.php?s=&show...post&p=9991 Citeste-l si povestim pe urma.

Mai departe, ca sa nu fie discutii, acest Logan are un buton in bord care opreste compresorul. Si atunci masina merge aproape ca inainte.

Uite aici graficul cu masina fara compresor. Cai la motor declarati are 87. Pe dyno a dat 83. Cu compresorul oprit. Deci trage un pic mai putin aer.
Am mai masurat logan de 1,6 8v dar avea soft si nu mai stiu ce modificari, a dat estimati la motor 104 cai.

Hai sa nu mai povestim discutii. Ai tu dreptate. ok?
Fisiere Atasate
Fisier Atasat  ms_98_anc_2.jpg ( 136.06k ) Numarul de Transferari: 15
 


--------------------
KoKozula was here ...

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Relu
mesaj Oct 19 2009, 09:32 PM
Trimis la #47


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 101
Inregistrat pe: 13-June 09
Membrul Nr.: 101
Masina Personala:Fiesta MK7 Ecoboost



CITAT(kokozula @ Oct 19 2009, 09:17 PM) *
....
Ai tu dreptate. ok?


Multumesc, stiam (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)

Dealtfel ti-am raspuns si la postul la care ai facut trimitere, imediat dupa tine.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kokozula
mesaj Oct 19 2009, 09:51 PM
Trimis la #48


Stage 2
**

Grup: Prieten HH Junior
Postari: 26
Inregistrat pe: 31-August 09
Membrul Nr.: 325
Masina Personala:Lancia



Ai zis "asta e si ideea"

Nu m-am prins care era ideea.

Oricum daca am redeschis discutia incearca sa imi explici dece acele masini care au dat pe dyno fix cat declara fabricantul, sau close enough.. au pierder ide peste 20%.

Te rog mult.

Uite iti mai pun un exemplu:
VW Vento, motor de 1,8, nemodificat, 90 de cai declarati de catre fabricant.
Pe dyno a dat:
68,7 cai putere masurati la roata
89,8 cai putere estimati la motor
149,3 nM cuplu
http://www.spdzoom.ro/forum/viewtopic.php?f=30&t=113

Rezulta pierderi de peste 29%

Explica-mi tu dece.
Fisiere Atasate
Fisier Atasat  cj_86_vbm_1.jpg ( 119.24k ) Numarul de Transferari: 5
 


--------------------
KoKozula was here ...

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Relu
mesaj Oct 19 2009, 09:58 PM
Trimis la #49


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 101
Inregistrat pe: 13-June 09
Membrul Nr.: 101
Masina Personala:Fiesta MK7 Ecoboost



E foarte simplu:
- Ori fabricantul minte
- Ori standul masoara eronat

Dupa parerea ta, cita pierdere crezi ca poate avea o integrala in transmisie ? De exemplu un Subaru.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
George
mesaj Oct 19 2009, 10:07 PM
Trimis la #50


Stage 5
*****

Grup: Prieten HH
Postari: 849
Inregistrat pe: 16-June 09
Membrul Nr.: 110
Masina Personala:MY04 WRX STI



cand se pune o masina pe stand se declara cumva ce masina este ? marca / model / submodel (motorizare) ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Relu
mesaj Oct 19 2009, 10:12 PM
Trimis la #51


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 101
Inregistrat pe: 13-June 09
Membrul Nr.: 101
Masina Personala:Fiesta MK7 Ecoboost



Interesant de citit:
http://sdsefi.com/techdyno.htm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kokozula
mesaj Oct 19 2009, 10:24 PM
Trimis la #52


Stage 2
**

Grup: Prieten HH Junior
Postari: 26
Inregistrat pe: 31-August 09
Membrul Nr.: 325
Masina Personala:Lancia



CITAT(Relu @ Oct 19 2009, 09:58 PM) *
E foarte simplu:
- Ori fabricantul minte
- Ori standul masoara eronat

Dupa parerea ta, cita pierdere crezi ca poate avea o integrala in transmisie ? De exemplu un Subaru.


Fabricantul minte? (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) ))

Standul masoara eronat? Ce masoara eronat ... caii la roata? Pai e dyno, dece ar masura eronat?

La masuratorile inertiale nici macar nu are nevoie de vreo calibrare, asa iasa din fabrica. SI remember.. eu masor caii la roata. Ii estimez pe aia la motor. Se pare ca totusi ii estimeaza bine daca deja ti-am dat vreo 6-7 exemple de masini nemodificate care dau pe dyno corect.

Cand iti cumperi un metru .. .e gradat gresit? Sau un termometru? Nu iti arata corect temperatura? Cheia dinamometrica e corecta? Sau nici in aia nu ai incredere....

E same shit!!!

Exista vreo scula in lumea asta in care ai incredere ?

Nici nu stiu dece ma mai obosesc... tu oricum ai o parere pe care nu ti-o schimba nimeni. Ramaneti voi cu ale voastre idei si conceptii ...

Va salut din mers....


--------------------
KoKozula was here ...

Go to the top of the page
 
+Quote Post
BestROC
mesaj Oct 20 2009, 02:07 AM
Trimis la #53


Stage 1
*

Grup: Junior Member
Postari: 5
Inregistrat pe: 21-July 09
Membrul Nr.: 223
Masina Personala:Fiesta ST & Mondeo 2.5T Titanium S



Mda sunt interesat de o conversie pentru fiesta mea cu motorul de 2.0. Tot la un compresor ma gandesc si exista un kit deja pe piata dar este peste posibilitatile mele actuale si chiar daca as face un efort ramane problema instalarii si micilor modificari facute hartii cu care vine kitul.

Deci una peste alta daca stii cu cine as putea vorbi sa vad cam unde as ajunge cu banii ar fi super.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlad_GTI
mesaj Nov 30 2009, 04:51 PM
Trimis la #54


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 994
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 134
Masina Personala:VW POLO GTI 1.8 Turbo REVO



Opel Vectra OPC 2.8 turbo 255 cp

Stock
190 cai putere masurati la roata
236,3 cai putere estimati la motor (deci destul de departe de cei 255 declarati de fabrica)
391,7 NM cuplu

Superchips Stage1
232.7 cp masurati la roata
287,8 cp estimati la motor
475.6 nM

Superchips Stage1+ cu filtru de aer BMC DIA
263,1 cai putere masurati la roata
321,6 cai putere estimati la motor
526,9 nM cuplu
Fisiere Atasate
Fisier Atasat  bh_208653_13.jpg ( 131.52k ) Numarul de Transferari: 15
Fisier Atasat  DSCF2378.JPG ( 1.17MB ) Numarul de Transferari: 16
Fisier Atasat  DSCF2380.JPG ( 1.18MB ) Numarul de Transferari: 3
Fisier Atasat  DSCF6034.jpg ( 157.25k ) Numarul de Transferari: 19
Fisier Atasat  DSCF6042.jpg ( 129.41k ) Numarul de Transferari: 9
 


--------------------
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp

Go to the top of the page
 
+Quote Post
bluey
mesaj Nov 30 2009, 05:08 PM
Trimis la #55


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,424
Inregistrat pe: 3-November 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 424
Masina Personala:Audi



O singura intrebare am: De unde stie standul tau dyno turatia motorului?
Conectezi ceva la motor?
Sunt doar curios de unde stie sa scaleze graficul in functie de rpm.


--------------------
Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you with experience.

Racer de forum nambar uan :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlad_GTI
mesaj Nov 30 2009, 05:24 PM
Trimis la #56


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 994
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 134
Masina Personala:VW POLO GTI 1.8 Turbo REVO



Nu este standul meu, dar iti pot spune ca inainte de run standul dyno se calibreaza pentru fiecare masina in parte, iar turatia se ia fie de la motor fie direct prin OBD.


--------------------
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp

Go to the top of the page
 
+Quote Post
bluey
mesaj Nov 30 2009, 05:35 PM
Trimis la #57


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,424
Inregistrat pe: 3-November 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 424
Masina Personala:Audi



Multumesc!


--------------------
Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you with experience.

Racer de forum nambar uan :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kokozula
mesaj Dec 1 2009, 08:07 AM
Trimis la #58


Stage 2
**

Grup: Prieten HH Junior
Postari: 26
Inregistrat pe: 31-August 09
Membrul Nr.: 325
Masina Personala:Lancia



Turatia la motor se poate lua prin OBD, insa nu la dyno. Pe dyno se poate lua turatie in mai multe feluri, fie direct de la motor de pe fisele de la bujii, bobina, fie dyno are o setare in care duci masina in treapta de viteza in care urmeaza sa se efectueze run-ul si ii "spui" la dyno "noh aici sunt 3.000 rpm" si de acolo calculeaza el rotatia motorului in functie de rotatia rotii pe dyno.


--------------------
KoKozula was here ...

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Relu
mesaj Dec 1 2009, 11:36 AM
Trimis la #59


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 101
Inregistrat pe: 13-June 09
Membrul Nr.: 101
Masina Personala:Fiesta MK7 Ecoboost



CITAT(kokozula @ Dec 1 2009, 07:07 AM) *
Turatia la motor se poate lua prin OBD, insa nu la dyno......


Depinde de dyno. Unele pot face logare completa cu masina prin OBD si poti citi toti parametrii motorului. Unele standuri au diverse intrari pentru sonde si le poti folosi cum vrei pentru monitorizarea motorului in timpul testului.
Ia uite AICI cablu de OBD.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bluey
mesaj Dec 1 2009, 11:55 AM
Trimis la #60


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,424
Inregistrat pe: 3-November 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 424
Masina Personala:Audi



CITAT(kokozula @ Dec 1 2009, 07:07 AM) *
Turatia la motor se poate lua prin OBD, insa nu la dyno. Pe dyno se poate lua turatie in mai multe feluri, fie direct de la motor de pe fisele de la bujii, bobina, fie dyno are o setare in care duci masina in treapta de viteza in care urmeaza sa se efectueze run-ul si ii "spui" la dyno "noh aici sunt 3.000 rpm" si de acolo calculeaza el rotatia motorului in functie de rotatia rotii pe dyno.

Si de unde stie dyno unde termini de calcat acceleratia?
Am inteles ca apar diferente de puteri masurate in functie de scalarea dyno-ului.
Ca de exemplu la un diesel termini masuratoarea la o turatie mult mai mica decat la o benzinara.
Pui graficul manual sa se suprapuna turatia de limitare cu sfarsitul graficului?


--------------------
Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you with experience.

Racer de forum nambar uan :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Relu
mesaj Dec 1 2009, 12:01 PM
Trimis la #61


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 101
Inregistrat pe: 13-June 09
Membrul Nr.: 101
Masina Personala:Fiesta MK7 Ecoboost



Nu maaa,
Poati sa calibrezi dyno la 3000 ture de ex. uitindu-te pe turmetrul masinii. Dupa care totul e ok.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nicky
mesaj Dec 1 2009, 12:12 PM
Trimis la #62


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 766
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Dublin vs. Bucharest
Membrul Nr.: 24
Masina Personala:Seat Cupra '09



Pentru o calibrare mai exacta, trebuie minimum 2 trepte de turatie, ex. 2000rpm si 4000rpm, ca sa poata sa isi interpozele/extrapoleze valori de turatie.

Eu am vazut altceva, se introduce ralantiul (mai jos de ralanti nu sta motorul - ex. 750 RPM) si apoi se introduce turatia maxima (mai sus de plafonare nu merge - ex. 7250 RPM). Si isi interpoleaza el valori din plaja respectiva (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)


--------------------
KIP - the Orange Cupra 2.0 RS 2+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Relu
mesaj Dec 1 2009, 12:15 PM
Trimis la #63


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 101
Inregistrat pe: 13-June 09
Membrul Nr.: 101
Masina Personala:Fiesta MK7 Ecoboost



D-aia e bun un dyno cu conectare la OBD (IMG:style_emoticons/default/wink.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlad_GTI
mesaj Dec 1 2009, 12:36 PM
Trimis la #64


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 994
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 134
Masina Personala:VW POLO GTI 1.8 Turbo REVO



Parca topicul era despre Superchips, nu despre cum se calibreaza dyno


--------------------
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darian
mesaj Dec 1 2009, 12:56 PM
Trimis la #65


Stage 5
*****

Grup: Member
Postari: 1,679
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Bucuresti/Ramnicu Valcea
Membrul Nr.: 32
Masina Personala:Golf .:R MY2012 DSG



Va rog eu sa pastram topicul pentru Superchips. Discutii in alta parte. Va multumesc.


--------------------
Golf .:R MY2012 DSG - powered by RBN
ex: Focus ST320 - powered by Dreamscience

Go to the top of the page
 
+Quote Post
kokozula
mesaj Dec 2 2009, 08:53 AM
Trimis la #66


Stage 2
**

Grup: Prieten HH Junior
Postari: 26
Inregistrat pe: 31-August 09
Membrul Nr.: 325
Masina Personala:Lancia



Vorbim despre cum setam turatia masinii pe dyno, si consideram ca masina are soft Superchips (IMG:style_emoticons/default/laugh.gif)

Eu ziceam despre dyno meu ... sunt convins ca alte dyno-uri stiu mai multe chestii, la al meu ii spun unde sunt 3000 de ture si de acolo incolo face el tot, nu stie sa isi ia turele de la OBD. Probabil poate fi invatat, dar nu e cazul inca.

De unde stie cand se termina testul la o masina care are soft Superchips? Si nu numai? Simte cand ai terminat de accelerat, sau ii spui tu unde sa se opreasca din masurat (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
KoKozula was here ...

Go to the top of the page
 
+Quote Post
bluey
mesaj Dec 2 2009, 10:16 AM
Trimis la #67


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,424
Inregistrat pe: 3-November 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 424
Masina Personala:Audi



Intrebarea era ce se intampla daca masori o masina diesel si o pui pe un grafic de benzina.
Sau un vtec cu redline la 8600 il pui pe un grafic care are capatul la 7000.
In ce masura altereaza asta rezultatul final ?


--------------------
Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you with experience.

Racer de forum nambar uan :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Dec 2 2009, 10:19 AM
Trimis la #68


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



CITAT(bluey @ Dec 2 2009, 09:16 AM) *
Intrebarea era ce se intampla daca masori o masina diesel si o pui pe un grafic de benzina.
Sau un vtec cu redline la 8600 il pui pe un grafic care are capatul la 7000.
In ce masura altereaza asta rezultatul final ?


Pai graficul ala este adaptat la turatia masinii tale, cum e si cu cuplul si puterea nu ?


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Relu
mesaj Dec 2 2009, 10:44 AM
Trimis la #69


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 101
Inregistrat pe: 13-June 09
Membrul Nr.: 101
Masina Personala:Fiesta MK7 Ecoboost



CITAT(bluey @ Dec 2 2009, 09:16 AM) *
Intrebarea era ce se intampla daca masori o masina diesel si o pui pe un grafic de benzina.
Sau un vtec cu redline la 8600 il pui pe un grafic care are capatul la 7000.
In ce masura altereaza asta rezultatul final ?

Cum adica sa o pui pe grafic ?? Graficul il face standul prin masuratori, adica cuplu de la roti/viteza. Tu n-ai altceva de facut decit sa comunici corect standului turatia motorului. In final vei avea puterea la roti si poti estima puterea la motor.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bluey
mesaj Dec 2 2009, 11:01 AM
Trimis la #70


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,424
Inregistrat pe: 3-November 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 424
Masina Personala:Audi



Si daca din intamplare ii comunici alta turatie???
Dyno-ul poate sa nu greseasca niciodata, omul da.

Graficul il face standul.
Pusul graficului pe scala cu rpm se poate aranja manual .
Automat daca intinzi un grafic masurat peste alte turatii iti vor aparea alte cifre.
Dyno e corect si masoara exact cum trebuie.
Dar daca nu stie exact la ce turatie a motorului masoara va fi loc de discutii.
De aia am si intrebat un posesor de dyno pentru ca el stie cel mai bine.


--------------------
Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you with experience.

Racer de forum nambar uan :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Relu
mesaj Dec 2 2009, 11:08 AM
Trimis la #71


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 101
Inregistrat pe: 13-June 09
Membrul Nr.: 101
Masina Personala:Fiesta MK7 Ecoboost



Exact. Turatia motorului va trebui comunicata corect, altfel iese o varza.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrian
mesaj Dec 2 2009, 01:18 PM
Trimis la #72


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 101
Inregistrat pe: 25-May 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 61
Masina Personala:3071 Audi S3 2.0 TFSi



Exact, Exact :-)

De unde stim ca turatia este comunicata corect ? Indicatiile turometrului sunt verificate si prin OBD. Sorin are un dispozitiv Innovate LM-2 care printre multele lucruri pe care le stie (AFR Log, OBD log, etc) stie sa si logheze un banal RPM corect prin OBD :-)


--------------------
REVO STG4 Audi S3 2.0 TFSi - Superchips STG1 Opel Vectra OPC - Superchips STG1+ Renault Clio 197

AUTOSOFT s.r.l. - Superchips & REVO Main Dealer
www.superchips.ro - www.revotechnik.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nadir
mesaj Dec 3 2009, 04:40 AM
Trimis la #73


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 144
Inregistrat pe: 18-June 09
Membrul Nr.: 118
Masina Personala:audi s3



Salutare dragi colegi
astazi am avut placerea de a instala un soft stage 2 pe un Megane RS

masina avea urmatoarele modificari
-intercooler forge
-admisie ITG
-evacuare TBE decat Milltek

si soft 2 Superchips

mai jos aveti atasat graficul dyno cu si dupa soft cu aceleasi modificari hardware
Fisiere Atasate
Fisier Atasat  nadir_megane.jpg ( 184.44k ) Numarul de Transferari: 135
 


--------------------
Dealer Superchips si REVO
Audi S3 2.0 TFSI quattro - Milltek TBE - Evoms Intake - Sachs Performance Clutch - Forge Twincooler - APR HPFP - NKG Iridium Spark Plugs - Motul Fluids - Ferodo DS2500 Brake Pads - Bilstein B8 Shock Absorbers - H&R Springs - Superchips Stage 2+ - 12.2 @ KOE 2009
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kokozula
mesaj Dec 3 2009, 08:40 AM
Trimis la #74


Stage 2
**

Grup: Prieten HH Junior
Postari: 26
Inregistrat pe: 31-August 09
Membrul Nr.: 325
Masina Personala:Lancia



262 de cai inainte? Adica cu Superchips stage 1?


--------------------
KoKozula was here ...

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrian
mesaj Dec 3 2009, 10:20 AM
Trimis la #75


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 101
Inregistrat pe: 25-May 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 61
Masina Personala:3071 Audi S3 2.0 TFSi



Nu Sorine, 262 Cp cu ECU stock dar cu urmatoarele modificari hardware: admisie de aer ITG, Forge intercooler, Forge BOV si evacuarea Milltek Turbo-Back fara catalizator.

Trebuie sa vorbim cu Adi (R26) sa-si cumpere evacuarea aceea si sa trecem si cu el la Stage 2 (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
REVO STG4 Audi S3 2.0 TFSi - Superchips STG1 Opel Vectra OPC - Superchips STG1+ Renault Clio 197

AUTOSOFT s.r.l. - Superchips & REVO Main Dealer
www.superchips.ro - www.revotechnik.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex
mesaj Dec 3 2009, 11:17 AM
Trimis la #76


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,375
Inregistrat pe: 12-July 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 189
Masina Personala:Audi S3 2.0T quattro



interesant cu megane-ul ala (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
Actual cars:
Audi S3 - 2.0T quattro 265 HP - Milltek TBE | H&R Springs | 19" RS6 Wheels | Foliatec | Forge Shortshift | EvoMS V-flow | Revo Stage 2 - working on the next stage
Audi A1 - 1.2T 86 BHP - new project

Ex cars:
Golf 5 Gti - Pre-tuned in Deutschland - 290 HP | Superchips | Powerflex | INJEN | ITG | Milltek | D2 | H&R | Greddy - pocket rocket
Mini Cooper S Cabrio - 1.6K - Custom exhaust | Eibach Springs | Aero Kit | Team Dynamics Wheels
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bluey
mesaj Dec 3 2009, 11:31 AM
Trimis la #77


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,424
Inregistrat pe: 3-November 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 424
Masina Personala:Audi



Curios ca desi puterea a crescut cu noul soft, pierderile in transmisie au scazut.
Si intrebarea prostului: turbina aia care am inteles ca e destul de mica, nu ar fi trebuit sa intre mai de jos???


--------------------
Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you with experience.

Racer de forum nambar uan :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrian
mesaj Dec 3 2009, 11:41 AM
Trimis la #78


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 101
Inregistrat pe: 25-May 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 61
Masina Personala:3071 Audi S3 2.0 TFSi



Masina a fost masurata pe un dyno independent, ca sa nu apara discutii ulterioare pe aceasta tema :-)
Cat despre turbina, asa intra ea, din cate vezi mai repede decat cu softul stock.


--------------------
REVO STG4 Audi S3 2.0 TFSi - Superchips STG1 Opel Vectra OPC - Superchips STG1+ Renault Clio 197

AUTOSOFT s.r.l. - Superchips & REVO Main Dealer
www.superchips.ro - www.revotechnik.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
B 83 FEU
mesaj Dec 3 2009, 02:03 PM
Trimis la #79


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 124
Inregistrat pe: 17-July 09
Membrul Nr.: 210
Masina Personala:rs



Credeti-ma, nu ca ii fac reclama lui Nadir , dar masina s-a schimbat total.

este muuuult mai echilibrata, pana si la relanti este o diferenta. Ganditi-va ca el a facut cu un soft minuni. Calculatorul masinii nu permite modificari majore, si totusi ele s-au produs.


Englezoii rulezzzz


Multumesc Nadir :*



--------------------
Anonymous motoRSport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex
mesaj Dec 3 2009, 02:07 PM
Trimis la #80


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,375
Inregistrat pe: 12-July 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 189
Masina Personala:Audi S3 2.0T quattro



Inca o membra din familia Superchips multumita de rezultate (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)

Facem un versus Germania vs. Franta la puterea Superchips cu prima ocazie (IMG:style_emoticons/default/tongue.gif)


--------------------
Actual cars:
Audi S3 - 2.0T quattro 265 HP - Milltek TBE | H&R Springs | 19" RS6 Wheels | Foliatec | Forge Shortshift | EvoMS V-flow | Revo Stage 2 - working on the next stage
Audi A1 - 1.2T 86 BHP - new project

Ex cars:
Golf 5 Gti - Pre-tuned in Deutschland - 290 HP | Superchips | Powerflex | INJEN | ITG | Milltek | D2 | H&R | Greddy - pocket rocket
Mini Cooper S Cabrio - 1.6K - Custom exhaust | Eibach Springs | Aero Kit | Team Dynamics Wheels
Go to the top of the page
 
+Quote Post
B 83 FEU
mesaj Dec 3 2009, 02:07 PM
Trimis la #81


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 124
Inregistrat pe: 17-July 09
Membrul Nr.: 210
Masina Personala:rs



buun, modificari nu chiar majore , decente (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
Anonymous motoRSport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
George
mesaj Dec 3 2009, 02:10 PM
Trimis la #82


Stage 5
*****

Grup: Prieten HH
Postari: 849
Inregistrat pe: 16-June 09
Membrul Nr.: 110
Masina Personala:MY04 WRX STI



arata foarte bine ... felicitari pentru reusita !


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nadir
mesaj Dec 3 2009, 05:41 PM
Trimis la #83


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 144
Inregistrat pe: 18-June 09
Membrul Nr.: 118
Masina Personala:audi s3



CITAT(B 83 FEU @ Dec 3 2009, 01:03 PM) *
Credeti-ma, nu ca ii fac reclama lui Nadir , dar masina s-a schimbat total.

este muuuult mai echilibrata, pana si la relanti este o diferenta. Ganditi-va ca el a facut cu un soft minuni. Calculatorul masinii nu permite modificari majore, si totusi ele s-au produs.


Englezoii rulezzzz


Multumesc Nadir :*


cu placere Mona, ma bucur ca esti multumita.
abia astept sa iti pui admisia ca ai vazut ce inseamna cu si fara admisie.



--------------------
Dealer Superchips si REVO
Audi S3 2.0 TFSI quattro - Milltek TBE - Evoms Intake - Sachs Performance Clutch - Forge Twincooler - APR HPFP - NKG Iridium Spark Plugs - Motul Fluids - Ferodo DS2500 Brake Pads - Bilstein B8 Shock Absorbers - H&R Springs - Superchips Stage 2+ - 12.2 @ KOE 2009
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambu
mesaj Dec 3 2009, 06:54 PM
Trimis la #84


Administrator
*****

Grup: Administrator
Postari: 3,711
Inregistrat pe: 25-February 09
Din: Bucuresti/Titan
Membrul Nr.: 3
Masina Personala:RENAULT Megane RS



Foarte tare, felicitari! Deci se poate..


--------------------
Viata e greu, lumea e hotu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Chuckie
mesaj Dec 3 2009, 09:29 PM
Trimis la #85


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,987
Inregistrat pe: 30-May 09
Membrul Nr.: 65
Masina Personala:Renault Megane R26



felicitari....
si daca se poate un test pe strada cu asta mic si galben al meu ar fii foarte ok:)
eu am doar soft si conform specificatiilor din Anglia pana in 255-260 cp:)


--------------------
R26 F1 TEAM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
B 83 FEU
mesaj Dec 6 2009, 09:21 PM
Trimis la #86


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 124
Inregistrat pe: 17-July 09
Membrul Nr.: 210
Masina Personala:rs



thanx George, Bambu, Kap!

Si eu sunt curioasa cum iese cand este gata (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)

si cum sunt fff optimista... (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)

dap, admisia face diferenta. Intr-adevar, la un rs / f1, admisia este cea mai importanta, indiferent de stage , credeti-ma ca face treaba foarte buuuna!!!!


--------------------
Anonymous motoRSport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
George
mesaj Dec 6 2009, 09:26 PM
Trimis la #87


Stage 5
*****

Grup: Prieten HH
Postari: 849
Inregistrat pe: 16-June 09
Membrul Nr.: 110
Masina Personala:MY04 WRX STI



programeaza-ma, te rog, la un test drive ... sunt foarte curios cum trage.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nadir
mesaj Dec 8 2009, 01:14 AM
Trimis la #88


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 144
Inregistrat pe: 18-June 09
Membrul Nr.: 118
Masina Personala:audi s3



Astazi am apucat sa masor o Skoda Octavia RS TDI

Masina are un soft Stage 2 Superchips cu downpipe fara filtru de particule de la Milltek
Fisiere Atasate
Fisier Atasat  NADIR_RS_TDI.jpg ( 160.25k ) Numarul de Transferari: 71
 


--------------------
Dealer Superchips si REVO
Audi S3 2.0 TFSI quattro - Milltek TBE - Evoms Intake - Sachs Performance Clutch - Forge Twincooler - APR HPFP - NKG Iridium Spark Plugs - Motul Fluids - Ferodo DS2500 Brake Pads - Bilstein B8 Shock Absorbers - H&R Springs - Superchips Stage 2+ - 12.2 @ KOE 2009
Go to the top of the page
 
+Quote Post
B 83 FEU
mesaj Dec 10 2009, 02:19 PM
Trimis la #89


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 124
Inregistrat pe: 17-July 09
Membrul Nr.: 210
Masina Personala:rs



hahahahahahaha!!!! aceasta masina sta langa noi! Nadir (IMG:style_emoticons/default/tongue.gif) n-ai vazut-o in parcare cand ai 'citit-o' pe Bombonica ?!?!

Mah, da' esti chiar bun! 2 masini modificate de tine in parcarea aceluiasi bloc, hhahahaah, iti dai seama cate or fi in tot cartierul (IMG:style_emoticons/default/tongue.gif)
(IMG:style_emoticons/default/Applause.gif)


--------------------
Anonymous motoRSport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nadir
mesaj Dec 10 2009, 05:05 PM
Trimis la #90


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 144
Inregistrat pe: 18-June 09
Membrul Nr.: 118
Masina Personala:audi s3



da am vazut ca e vecin cu voi (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)
si stiam ca sta in zona dar dupa ce am fost la voi si am vazut ca sta in acelaasi bloc m-a bufnit rasu (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)

oriicum nu conteaza unde stai daca vrei calitate stii unde sa apelezi


--------------------
Dealer Superchips si REVO
Audi S3 2.0 TFSI quattro - Milltek TBE - Evoms Intake - Sachs Performance Clutch - Forge Twincooler - APR HPFP - NKG Iridium Spark Plugs - Motul Fluids - Ferodo DS2500 Brake Pads - Bilstein B8 Shock Absorbers - H&R Springs - Superchips Stage 2+ - 12.2 @ KOE 2009
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nadir
mesaj Dec 17 2009, 01:58 AM
Trimis la #91


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 144
Inregistrat pe: 18-June 09
Membrul Nr.: 118
Masina Personala:audi s3



acum 2 saptamani am montat pe o cupra soft Superchips Stage 1+ avand in vedere ca, Clientul nostru si-a achizitionat si o admisie Forge

dupa mai multe loguri am ajuns la concluzia ca admisia are un defect de fabricatie si ca debitmetrul nu sta bine in locasul lui.
Softul Superchips tinand cont de toti senzorii masinii acesta nu se desfasura cum trebuie iar masina mergea mult mai slab decat trebuia

astazi i-am imprumutat lui Radu (clientul nostru) Testosul de pe forum Admisia mea de pe masina mea

Admisie de la evoms este admisia pe care noi i-am recomandato de prima data.


fara sa mai facem loguri am pus din nou masina pe dyno si acum sa va arat ce a iesit
pt ca vad ca fisa dyno de ieri nu mai e pe forum am sa o postez fisa dyno cu admisia forge care din pacate avand un defect de fabricatie nu dadea deloc randament
Fisiere Atasate
Fisier Atasat  admisie_forge_.jpg ( 176.42k ) Numarul de Transferari: 46
Fisier Atasat  admisie_evoms.jpg ( 167.74k ) Numarul de Transferari: 45
 


--------------------
Dealer Superchips si REVO
Audi S3 2.0 TFSI quattro - Milltek TBE - Evoms Intake - Sachs Performance Clutch - Forge Twincooler - APR HPFP - NKG Iridium Spark Plugs - Motul Fluids - Ferodo DS2500 Brake Pads - Bilstein B8 Shock Absorbers - H&R Springs - Superchips Stage 2+ - 12.2 @ KOE 2009
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambu
mesaj Dec 17 2009, 11:30 AM
Trimis la #92


Administrator
*****

Grup: Administrator
Postari: 3,711
Inregistrat pe: 25-February 09
Din: Bucuresti/Titan
Membrul Nr.: 3
Masina Personala:RENAULT Megane RS



Cumva te referi la fisele de aici?
http://www.hothatches.ro/index.php?showtopic=3...20&start=20


--------------------
Viata e greu, lumea e hotu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrian
mesaj Dec 17 2009, 11:46 AM
Trimis la #93


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 101
Inregistrat pe: 25-May 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 61
Masina Personala:3071 Audi S3 2.0 TFSi



Acest mesaj l-am postat pe alt forum, dar fiind vorba de aceeasi masina am facut copy-paste la explicatie si aici:

Radu (Testosul) este clientul nostru care in prima faza a avut un Soft Superchips Stage 1+ (pe masina stock, cu admisie stock), soft care ii asigura +300 bhp si +400 Nm. Masina mergea bine, stim asta ca am testat-o intens atat inainte cat si dupa ce am instalat softul Superchips Stage 1+

Ulterior Radu ne-a spus ca si-a achizitionat o admisie Forge, dar din feedback-ul pe care l-am primit de la el am inteles ca masina nu merge tocmai bine. El ne-a cerut daca putem sa-i furnizam un soft Superchips ceva mai puternic. Evident am dat curs cerintei si i-am furnizat un soft Superchips Stage 1+ mai puternic, daca vreti Stage 1++. Acest soft a fost testat atat de noi cat si de UK pe niste Cupre ca si aplicatie racing, toate mergand impecabil.

Noi am instalat software-ul Superchips Stage 1++, am logat intens masina si am observat ca debimetrul citeste eronat airflow-ul, iar cum calculatorul masinii se bazeaza pe citirile debimetrului, masina nu facea sarcina si mergea intr-un semi "limp mode". I-am spus imediat lui Radu care este problema, mai exact admisia Forge cu care am mai avut in trecut astfel de probleme.

Motivul: Debimetrul nu era pozitionat perfect perpendicular in admisie, era plasat sub un oarecare unghi, astfel citea eronat fluxul de aer. Acest lucru se datoreaza cel mai probabil unui defect de fabricatie, si dupa cum am mai spus, nu este prima data cand vedem acest lucru la admisiile Forge !

Radu nu ne-a crezut (probabil sfatuit de unii prieteni priceputi) si si-a dus acum doua zile masina pe dyno, iar rezultatele au fost asa cum i-am spus si noi, departe de adevar. A pus si admisia stock pe masina, iar rezultatul a fost la fel de rau. Ce au omis ei este ca, mergand o lunga perioada cu admisia defecta, ECU era in continuare in acel limp mode. Ce trebuie facut atunci, era un ECU RESET banal, mai exact se da borna de la baterie jos pentru 5 minute si se pune la loc.
Asadar ieri Radu si Nadir au instalat admisia EVO MS pe masina, i-au facut un ECU Restet, si a pus-o in repetate randuri pe acelasi dyno, inregistrand un maxim de +340 Bhp si +450 Nm. Nu am umblat deloc la software, doar am schimbat admisia si am resetat ECU. Radu a fost prezent si poate confirma acest lucru. De asemenea cred ca si Radu simte acea diferenta de +40 Cp si 100 Nm si pe strada.

Concluzia: Admisia EVO MS nu i-a dat +40 Bhp si +100 Nm, a dat aceste valori peste masina in limp mode datorita admisiei Forge defecte.


--------------------
REVO STG4 Audi S3 2.0 TFSi - Superchips STG1 Opel Vectra OPC - Superchips STG1+ Renault Clio 197

AUTOSOFT s.r.l. - Superchips & REVO Main Dealer
www.superchips.ro - www.revotechnik.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
99pwr
mesaj Jan 19 2010, 08:47 PM
Trimis la #94


Stage 1
*

Grup: Junior Member
Postari: 19
Inregistrat pe: 16-January 10
Membrul Nr.: 508
Masina Personala:golf4



CITAT(kokozula @ Oct 19 2009, 04:29 PM) *
Pai nu scrie acolo cine a facut softul? Superchips.

Softul s-a facut la Cluj pe dyno.


Softul cu semnatura Superchips este facut de cei de la firma mama sau de catre fiecare dealer regional in parte? Softul Superchips este securizat pentru a nu putea fi copiat prin mufa OBD?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrian
mesaj Jan 20 2010, 11:19 AM
Trimis la #95


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 101
Inregistrat pe: 25-May 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 61
Masina Personala:3071 Audi S3 2.0 TFSi



Buna Laszlo,

Toate softurile Superchips sunt facute in UK. La fel a fost si in cazul loganului cu compresor, softul s-a realizat tot in UK pe baza feedback-ului si a log-urilor trimise de noi de la fata locului, mai exact de pe dyno. Astfel dupa mai multe versiuni s-a ajuns la cea finala, care a multumit pe toata lumea.

Softurile Superchips sunt evident protejate la copiere prin OBD. Orice companie care se respecta si investste asemenea resurse in cercetare si dezvoltare isi ia aceste minime masuri de securitate a datelor.

Problema este ca unii tuneri din Romania (am avut asemenea cazuri) se folosesc de naivitatea unor clienti ca sa-si vanda produsele lor sub brand-ul Superchips ...


--------------------
REVO STG4 Audi S3 2.0 TFSi - Superchips STG1 Opel Vectra OPC - Superchips STG1+ Renault Clio 197

AUTOSOFT s.r.l. - Superchips & REVO Main Dealer
www.superchips.ro - www.revotechnik.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
99pwr
mesaj Jan 20 2010, 02:16 PM
Trimis la #96


Stage 1
*

Grup: Junior Member
Postari: 19
Inregistrat pe: 16-January 10
Membrul Nr.: 508
Masina Personala:golf4



Intreb pentru ca am avut un client (2.0TFSI 220HP) cu soft Superchips pus la Bucuresti caruia nu-i mergea tocmai bine masina. A venit sa-i pun originalul si am ramas surprins sa constat ca o firma cu asa renume nu-si protejeaza softul pentru a nu putea fi citit pe OBD. Si nu se pune problema sa nu fi apelat la dealerul Superchips.
P.S. Ginel este numele meu, Laszlo este username-ul folosit pe alte forumuri.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrian
mesaj Jan 20 2010, 02:32 PM
Trimis la #97


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 101
Inregistrat pe: 25-May 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 61
Masina Personala:3071 Audi S3 2.0 TFSi



Ok Ginel.

Dupa cum am spus in mesajul precedent, si in mod special la TFSi, software-ul Superchips este protejat si nu poate fi citit prin OBD. Deci mai mult ca sigur nu avea software Superchips ...

Daca era clientul nostru, putea veni oricand la noi sa-i aducem gratuit masina la original. Mai mult, noi avem o relatie apropiata cu clientii nostri si am fi stiut primii daca este ceva in neregula cu masina. Iar pana acum, de peste 2 ani de activitate in Romania, nu am avut nicodata un astfel de caz. Iar in Bucuresti doar la Nadir (TUNING CLUB) putea sa-si puna soft, el avand exclusivitate pe Bucuresti.

P.S. Daca vrei trimite-mi pe PM numele clientului si numarul de inmatriculare (sau VIN-ul) masinii si o voi cauta in baza noastra de date. Asa iti voi putea confirma 100%.


--------------------
REVO STG4 Audi S3 2.0 TFSi - Superchips STG1 Opel Vectra OPC - Superchips STG1+ Renault Clio 197

AUTOSOFT s.r.l. - Superchips & REVO Main Dealer
www.superchips.ro - www.revotechnik.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RollerMAN
mesaj Jan 20 2010, 02:51 PM
Trimis la #98


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 2,497
Inregistrat pe: 8-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 87
Masina Personala:-



I beg to differ...referitor la singuru dealer superchips..din bucuresti...... http://www.1qtuning.ro/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrian
mesaj Jan 20 2010, 03:00 PM
Trimis la #99


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 101
Inregistrat pe: 25-May 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 61
Masina Personala:3071 Audi S3 2.0 TFSi



1Q Tuning este servicu mobil, cu sediul in Onesti.

Aici este lista dealerilor autorizati Superchips din Romania: http://www.superchips.ro/website/Contact.html



--------------------
REVO STG4 Audi S3 2.0 TFSi - Superchips STG1 Opel Vectra OPC - Superchips STG1+ Renault Clio 197

AUTOSOFT s.r.l. - Superchips & REVO Main Dealer
www.superchips.ro - www.revotechnik.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
99pwr
mesaj Jan 20 2010, 03:00 PM
Trimis la #100


Stage 1
*

Grup: Junior Member
Postari: 19
Inregistrat pe: 16-January 10
Membrul Nr.: 508
Masina Personala:golf4



Adrian, ai PM.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

6 Pagini V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 Utilizator(i) vizualizeaza acest topic (1 Vizitatori si 0 Utilizatori ascunsi)
0 Membrii:

 

Versiunea Lo-Fi Astazi este: 1st September 2025 - 07:17 AM