Placute de frina - experientele voastre cu diverse tipuri - Forum HotHatches
Random logo image... Refresh for more!

Bine ai venit vizitatorule. Te rugam sa alegi una din optiunile de mai jos:
( AUTENTIFICARE | INREGISTRARE )


Collapse

> Forum HotHatches Information

Latest News And Announcements!
Latest News
Avem stickere facute, gasiti la Bambu!
Gasiti mai multe detalii despre stickere Hot Hatches aici!
Daca aveti probleme cu inregistrarea , dati un mail la iancu_florin2005@yahoo.com!
Announcements
Pentru a afisa un film de pe youtube trebuie sa dati click pe "Adauga:YouTube" care e in stanga jos,iar in text puneti tot ce vine dupa "v=" in link.
Daca un post nu este acolo unde il stiati inseamna ca era offtopic si este in Chat room HotHatches
Placute de frina - experientele voastre cu diverse tipuri
Mituc
mesaj Sep 23 2009, 07:44 AM
Trimis la #1


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Are cineva EBC Red stuff? Dar green stuff? Cum se comporta?


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
9 Pagini V   1 2 3 > »   
Start new topic
Rapsunsuri (1 - 99)
bogdan_wrc
mesaj Sep 23 2009, 08:29 AM
Trimis la #2


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 2,034
Inregistrat pe: 16-April 09
Membrul Nr.: 6
Masina Personala:Kart



din cat am citit (pe forumuri unde lumea se mai duce la trackdays, si unde tuning nu inseamna semne nike sau kituri exterioare), si din cate am vazut pe masini care folosesc toate pedalele cu putere, ferodo ds2500 sunt..."the shit" cand vine vb de placute. combinate cu nite discuri mai dure... sunt "ceea ce trebuie".
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Sep 23 2009, 01:28 PM
Trimis la #3


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Ok, insa pe mine ma intereseaza sa obtin doar performante mai bune pe strada, o constanta mai mare in capacitate de frinare si eliminarea problemelor ce apar dupa ce discurile si placutele se incalzesc mai tare.
Daca as fi vrut sa schimb discurile si etrierii m-as fi dus clar la un mazdaspeed brembo big brakes kit. Dar nu, tot ce vreau sint niste placute maibune decit cele stock, cu aproximativ acelasi timp de uzura, aproximativ aceeasi silentiozitate, etc. EBC red tuff par a fi la limita a ceea ce-mi doresc eu (deja ele is o etapa intermediara intre street si track).


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan_wrc
mesaj Sep 23 2009, 01:36 PM
Trimis la #4


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 2,034
Inregistrat pe: 16-April 09
Membrul Nr.: 6
Masina Personala:Kart



iti doresti cam ce-si doresc majoritatea..day to day use. in continuare nu am experiente cu red stuff, dar apas tot pe butonul DS2500
Go to the top of the page
 
+Quote Post
George
mesaj Sep 23 2009, 02:00 PM
Trimis la #5


Stage 5
*****

Grup: Prieten HH
Postari: 849
Inregistrat pe: 16-June 09
Membrul Nr.: 110
Masina Personala:MY04 WRX STI



eu am yellowstuff pe sti. in viata de zi cu zi se comporta excelent si la rece doar daca poti sa treci peste faptul ca scartaie in draci uneori.
pe circuit au fost excelente . nu au avut fading , nu s-au dezintegrat ... perfecte . cu cat se incalzeau cu atat franau mai tare.

recomand cu incredere !


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
julyan86
mesaj Sep 23 2009, 03:50 PM
Trimis la #6


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 353
Inregistrat pe: 16-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 34
Masina Personala:Honda Civic Type R



CITAT(Mituc @ Sep 23 2009, 01:28 PM) *
... EBC red tuff par a fi la limita a ceea ce-mi doresc eu (deja ele is o etapa intermediara intre street si track).


Exact !!! Le am eu pe masina si sunt extraordinare !!! Doar ca eu am si discurile TG tot de la EBC !!! Abia astept sa imi pun si furtunasele dela Goodridge sa vad ce se intampla si lichid de frana Motul RBF 600 (pe asta il am deja) !!! De cand am schimbat discurile si placutele s-a schimbat radical si modul de franare al masinii , pe langa ce aveam eu stock este diferenta de la cer la pamant !!! Recomand placutele celor de la EBC (IMG:style_emoticons/default/laugh.gif)


--------------------
Honda Civic Type R ...EBC Brakes...Goodridge...OMP...H&R...Motul...Eibach...Exedy...HPS...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RollerMAN
mesaj Sep 24 2009, 04:07 PM
Trimis la #7


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 2,497
Inregistrat pe: 8-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 87
Masina Personala:-



Si eu unul voi merge in viitor pe ferodo ds2500 dupa ce se termina placutele de fabrica....care nu stiu cum dar rezista eroic .. am 31.000 de km si sunt undeva la 50%.
DS2500 au deja 2 prieteni si sunt excelente pt mers zi de zi dar si pentru un mers mai sportiv la munte pe niste serpentine. Placutele astea merg bine si pe discurile de fabrica pentru ca nu le mananca mult mai rau decat unele stoc dar se simt si mai bine cu niste discuri sport.
Lichidul de frana de la motul il recomand si eu , mi-am pus recent RBF 660 si se simt mult mai bine franele chiar si in day to day use. Masina raspunde mai bine si am mai mult control pe frana...este cumva mai ferma...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mirciulik86
mesaj Sep 24 2009, 04:30 PM
Trimis la #8


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 382
Inregistrat pe: 21-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 56
Masina Personala:Honda Civic Type-R



ds2500 nu le recomand pe discurile de fabrica... mie mi-au ovalizat 2 seturi de discuri....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambu
mesaj Sep 24 2009, 04:37 PM
Trimis la #9


Administrator
*****

Grup: Administrator
Postari: 3,711
Inregistrat pe: 25-February 09
Din: Bucuresti/Titan
Membrul Nr.: 3
Masina Personala:RENAULT Megane RS



Si de la EBC ce sa pun pentru un mers mai mult urban, dar sa tina si la mers sportiv in serpentine, deci chin?


--------------------
Viata e greu, lumea e hotu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
c6t9
mesaj Sep 24 2009, 08:51 PM
Trimis la #10


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 556
Inregistrat pe: 5-June 09
Membrul Nr.: 78
Masina Personala:BMW X3 3.0sd



nu exista asa ceva. pana si ei care vor sa vanda evident, spun ca nu exista asa ceva.

mirciulik86 - nu numai discurile stock.


--------------------
hothatch obez©
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RollerMAN
mesaj Sep 24 2009, 08:58 PM
Trimis la #11


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 2,497
Inregistrat pe: 8-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 87
Masina Personala:-



Interesant...nu stiu ce discuri aveti voi dar am 2 exemple..unul cu discuri stoc si altul cu discuri tarox si nu au avut nici o pb pana acum...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
c6t9
mesaj Sep 24 2009, 11:00 PM
Trimis la #12


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 556
Inregistrat pe: 5-June 09
Membrul Nr.: 78
Masina Personala:BMW X3 3.0sd



inca nu merg suficient de tare, in regim de track. cand vor face asta, vor vedea cum se fac praf.

legat de EBC si redstuff - nu produc praf, tin bine si reci si calde (chiar si daca faci discul rosu, o vreme tin), dar nu regim de mers tare, gen "cheia track". sunt alegere buna pt cine vrea niste placute care sa tina o vesnicie si sa sa franeze bine. placutele ceramice (din categoria asta, toate), nu sunt pt mers tare.
yellowstuff in schimb sunt placute de track direct. produc praf, se consuma mai repede, tin ceva mai prost la rece, dar rezista bine la temperaturi mari.

acum voi incerca ATE, de noi, sa vedem cum se prezinta. teoretic ar trebui sa fie mai moi, sa tina putin, dar sa nu distruga discul. o sa vad dupa rodaj.


--------------------
hothatch obez©
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shy
mesaj Oct 2 2009, 10:35 AM
Trimis la #13


Stage 4
****

Grup: Member
Postari: 309
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti | Mosilor
Membrul Nr.: 18
Masina Personala:Evo X



Am montat aseara placutele EBC red , furtunele Goodridge si lichidul motul dot 5.1 ( urmaream rbf 600 insa este recomandat pentru temperaturi mai mari ) ... ca prima impresie ... AM FRANE !! (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) ) Le mai las 3 4 sute de km si ma voi "urca" mai tare pe ele . Recomand!


--------------------
Alex
Go to the top of the page
 
+Quote Post
George
mesaj Oct 2 2009, 10:44 AM
Trimis la #14


Stage 5
*****

Grup: Prieten HH
Postari: 849
Inregistrat pe: 16-June 09
Membrul Nr.: 110
Masina Personala:MY04 WRX STI



(IMG:style_emoticons/default/wink.gif)


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Profesoru
mesaj Dec 12 2009, 01:15 PM
Trimis la #15


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 492
Inregistrat pe: 8-July 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 177
Masina Personala:Audi S3 1,8T



Eu merg de aproape un an pe DS 2500 , inainte am avut DS performance , si pe niste Zimmermanuri Drilled , cum nu am o putere foarte mare in motor , sunt foarte incantat de cum se comporta masina pe franare , mai ales in conditii de stres , pe serpentine sau pe circuite , cand sunt calde sunt de vis , nu cred ca voi schimba prea curand marca


--------------------
Stock for the moment
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambu
mesaj Jan 14 2010, 12:59 PM
Trimis la #16


Administrator
*****

Grup: Administrator
Postari: 3,711
Inregistrat pe: 25-February 09
Din: Bucuresti/Titan
Membrul Nr.: 3
Masina Personala:RENAULT Megane RS



Trebuie sa imi iau si eu cat de curand placute, sunt in dubii mari...merg in proportie de 75% in oras, o mai si alerg, dar aici nu am avut mari probleme nici cu cele din fabrica desi cand exagerez si le incing parca nu mai tin prea bine. Mai fac 3-4 alergaturi pe an pe Cheia sau alte serpentine. Discurile raman cele stock, ce imi recomandati fara sa imi faca discurile varza?


--------------------
Viata e greu, lumea e hotu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Jan 14 2010, 01:15 PM
Trimis la #17


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



Lumea e f multumita de DS2500. Si prin afara la fel. Sunt destul de versatile. Pentru rezultate mai bune vezi ceva furtunase metalice + lichid de frana bun. Si eu tot DS2500 voi lua in curand (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darian
mesaj Jan 14 2010, 01:17 PM
Trimis la #18


Stage 5
*****

Grup: Member
Postari: 1,679
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Bucuresti/Ramnicu Valcea
Membrul Nr.: 32
Masina Personala:Golf .:R MY2012 DSG



Eu momentan raman stock la placute pentru ca inca mai merg dupa care trec pe DS2500 si discurile stock.

De asemenea recomand furtune goodridge si lichid frana racing motul. Eu deja le-am luat astept montajul (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)


--------------------
Golf .:R MY2012 DSG - powered by RBN
ex: Focus ST320 - powered by Dreamscience

Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambu
mesaj Jan 14 2010, 01:24 PM
Trimis la #19


Administrator
*****

Grup: Administrator
Postari: 3,711
Inregistrat pe: 25-February 09
Din: Bucuresti/Titan
Membrul Nr.: 3
Masina Personala:RENAULT Megane RS



DS2500 cu discuri stock sunt compatibile? adica nu trebuie sa mi iau discuri in 15oookm?!


--------------------
Viata e greu, lumea e hotu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darian
mesaj Jan 14 2010, 01:33 PM
Trimis la #20


Stage 5
*****

Grup: Member
Postari: 1,679
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Bucuresti/Ramnicu Valcea
Membrul Nr.: 32
Masina Personala:Golf .:R MY2012 DSG



Din cate stiu eu merg fara probleme dar depinde de calitatea discurilor originale. Acum sper sa tina daca nu o sa ma bage la alte cheltuieli.


--------------------
Golf .:R MY2012 DSG - powered by RBN
ex: Focus ST320 - powered by Dreamscience

Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Jan 14 2010, 01:53 PM
Trimis la #21


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



Nu are nimic. Multi le folosesc cu success si in oras si pe circuit. Nu papa mai mult ca oem`urile din discuri.


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Jan 14 2010, 03:45 PM
Trimis la #22


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



In principiu discurile trebuiesc schimbate la 2-3 seturi de placute de frina, cam atunci zboara si acei aproximativ 2mm din discuri sau cit e specificatia la masina ta. daca pui placute de frina care le maninca mai repede... atunci tre' sa fii atent sa nu ramii cu mai putin de 2mm din grosimea originala pentru ca apar probleme.


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan_wrc
mesaj Jan 14 2010, 03:54 PM
Trimis la #23


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 2,034
Inregistrat pe: 16-April 09
Membrul Nr.: 6
Masina Personala:Kart



CITAT(BSH @ Jan 14 2010, 12:53 PM) *
Nu are nimic. Multi le folosesc cu success si in oras si pe circuit. Nu papa mai mult ca oem`urile din discuri.

la mine "teoria frecarii" din fizica e una singura.
o franare mai puternica inseamna o frecare mai puternica=> o uzura mai mare.
la fel e valabil si la gume.
ca sa fie mai aderente, inseamna sa fie mai moi, adica se uzeaza mai repede.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Jan 14 2010, 04:16 PM
Trimis la #24


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



The main characteristics of DS2500 are:

* Consistent coefficient of friction (0,42) at all temperatures
* Low noise
* low dusting
* Long pad life
* Kind on discs
* Race pedal fee


This new generation of friction material is very low in compressibility ensuring a firm pedal, whilst still providing great life for both disc and pad. Combined with low wheel dusting and good noise characteristics this product is the brake pad for the driver who demands the ultimate in track day braking performance.

The DS2500 is currently the best hybrid track/street pad on the market. It features the moderately high bite and solid fade resistance of a track pad, with the relatively low dust and noise levels of a street pad. When used as a street pad, it can produce some squeal on certain vehicle platforms. During aggressive driving the DS2500 is known for its flat torque curve, which means as temperatures go up, the response through the brake pedal remains consistent. If you drive aggressively on the street, do some canyon runs, autoX, and maybe some light track duty on street tires, the DS2500 is tough to beat.

When used on fast, heavy cars on the track with race tires, pad wear rates tend to be higher than some of the full track pad compounds.

Si pentru cine are raPdare Cum sa iti alegi placutele de frana.
Fisiere Atasate
Fisier Atasat  ds2500_634.png ( 6.71k ) Numarul de Transferari: 10
 


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Jan 14 2010, 04:47 PM
Trimis la #25


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Topicul ala suna interesant dar nu exista.


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambu
mesaj Jan 14 2010, 05:48 PM
Trimis la #26


Administrator
*****

Grup: Administrator
Postari: 3,711
Inregistrat pe: 25-February 09
Din: Bucuresti/Titan
Membrul Nr.: 3
Masina Personala:RENAULT Megane RS



ce ziceti de astea?
http://www.k-tecracing.com/show_product.asp?id=2704


--------------------
Viata e greu, lumea e hotu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vusiman
mesaj Jan 14 2010, 08:02 PM
Trimis la #27


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 491
Inregistrat pe: 7-August 09
Membrul Nr.: 282
Masina Personala:Clio RS 197



Eu am avut ds2500 pe masina fata/spate, fata le-am terminat si spatele mai merge, e pe la jumate. Diferenta e foarte mare fata de placutele stock si sentimentul acela de forta masiva de oprire creeaza dependenta (la fel ca si acceleratia (IMG:style_emoticons/default/laugh.gif) ) si pe mine m-a facut sa folosesc franele mai mult de cat era nevoie aproape de fiecare data; cu toate aceste placutele au tinut 30k si aici includ si cateva drumuri pe cheia in regim de proba sepeciala (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) . Comparativ cu placutele stock (brembo) fac mai mult praf. Cand le-am dat jos pe interior mai era aprox 1.5mm de carne iar pe exterior 3mm cu toate acestea frana se metinea in parametri buni dar nu mai rezistau la alergatura, se incingeau. Acum am pus placutele stock la loc (le schimbasem prematur pe la jumate) si am avut supriza sa vad pe suprafata de franare din exterior a discurilor un inel de rugina de aporximativ 1cm latime care s-a dus treptat dupa vreo 1000 km si cateva alergaturi. Acel 1 cm afecta serios franarea in sensul ca pe ud cu gume de iarna franam de pe 80-100km/h blana si abs intra abia cu 1-2m inainte sa se opreasca masina, adica frana ioc (IMG:style_emoticons/default/ohmy.gif) . Am studiat placutele si se vede ca s-au uzat neuniform dar cu toate astea discurile sunt bune, nu trepideaza sau altceva si ca uzura s-a dus cam 1.5-2mm din carne pe interior si pe exterior mai putin de atat; discurile au 64k km pana acum (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)
In principiu le recomand, mi se par forte bune.

PS:Aaa.. , e o vorba prin popor ca e bine sa ai placute mai slabe (ca performante) pe spate decat pe fata; eu acum am invers si nu simt nici o difernta in echilibrul franei.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambu
mesaj Jan 14 2010, 09:00 PM
Trimis la #28


Administrator
*****

Grup: Administrator
Postari: 3,711
Inregistrat pe: 25-February 09
Din: Bucuresti/Titan
Membrul Nr.: 3
Masina Personala:RENAULT Megane RS



Si de unde le-ai luat, ce pret?


--------------------
Viata e greu, lumea e hotu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Orlandel
mesaj Jan 14 2010, 11:11 PM
Trimis la #29


Stage 4
****

Grup: Prieten HH
Postari: 292
Inregistrat pe: 23-July 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 230
Masina Personala:Kia Pro_Ceed



am vazut ds2500 si la racing nick,la norauto(langa carrefour militari) si cred ca si nadir aduce.
si pe mine ma bate gandul anul asta sa trec pe ferodo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambu
mesaj Jan 14 2010, 11:54 PM
Trimis la #30


Administrator
*****

Grup: Administrator
Postari: 3,711
Inregistrat pe: 25-February 09
Din: Bucuresti/Titan
Membrul Nr.: 3
Masina Personala:RENAULT Megane RS



Pe mine ma tenteaza EBC greenstuff, din descrieri sunt potrivite mersului meu, dar nu si masinii mele(pt ca are peste 200cp si e greuta). Pana acum in 34000km am mers probabil 20000 in oras si restu afara. Am avut probleme cu franele de doua ori, ambele pe Cheia, odata cad aveam pana in 20000 si placutele erau mai groase de jumatate si am reusit sa le incing bine, dar dupa multe insistente si odata recent la 32000km cand placutele sunt pe final de viata si nu le-a trebuit mult sa cedeze. Deci prea mult sport extrem nu fac, nu vad de ce sa ma omor cu unele mai strong. Ar mai fi redstuff dar am inteles ca nu sunt prea practice, se uzeaza repede si omoara si discurile grav. Yellowstuf for fi mai practice din punctul asta de vedere?


--------------------
Viata e greu, lumea e hotu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vusiman
mesaj Jan 15 2010, 12:48 AM
Trimis la #31


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 491
Inregistrat pe: 7-August 09
Membrul Nr.: 282
Masina Personala:Clio RS 197



Stiu ca in toamna a luat un prieten cu 900 lei fata/spate. Fata este pe la 650 lei setul.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Jan 15 2010, 09:15 AM
Trimis la #32


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



Pai Yellow sunt mai dure ca red. Green s`ar putea sa fie cam putin pt megane...exact cum zici si tu. Chiar daca mergi mai mult in oras, cand o sa mai dai o Cheia e bine sa beneficiezi de o franare mai buna.


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambu
mesaj Jan 15 2010, 11:05 AM
Trimis la #33


Administrator
*****

Grup: Administrator
Postari: 3,711
Inregistrat pe: 25-February 09
Din: Bucuresti/Titan
Membrul Nr.: 3
Masina Personala:RENAULT Megane RS



De acord, dar daca pentru doua Cheia pe an "durata de utilizare SCADE cu pana la 40% fata de placutele normale iar uzura discurilor creste cu pana la 50%" asa cum sustin cei de la 4turbo, importatorii EBC la noi, nu prea ma coafeaza.


--------------------
Viata e greu, lumea e hotu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Chuckie
mesaj Jan 15 2010, 11:35 AM
Trimis la #34


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,987
Inregistrat pe: 30-May 09
Membrul Nr.: 65
Masina Personala:Renault Megane R26



http://www.meganesport.net/community/showthread.php?t=36024
toti recomandat ds2500 pt discurile stock


--------------------
R26 F1 TEAM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RollerMAN
mesaj Jan 15 2010, 12:11 PM
Trimis la #35


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 2,497
Inregistrat pe: 8-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 87
Masina Personala:-



Lasand deoparte faptul ca pt megane sunt recomandate ds2500 eu oricum le-as fi ales pe acelea in detrimentul EBC (oricarestuff)....sincer mi se par niste placute mai bune ds2500 si eu voi trece tot pe ele in curand ca mai am putin si le termin pe cele stoc (care oricum au rezistat destul de mult....au ~38.000km).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shy
mesaj Jan 15 2010, 12:28 PM
Trimis la #36


Stage 4
****

Grup: Member
Postari: 309
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti | Mosilor
Membrul Nr.: 18
Masina Personala:Evo X



Eu am redstuf de la EBC si pot spune ca franeaza excelent in comparatie cu cele stock. Modificarile mele contin si lichidul de frana motul si furtunele metalice. Nu neg ca ferodo nu sunt mai bune dar si pretul este cu 50% mai mare. CONCLUZIE : EU sunt multmit !


--------------------
Alex
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambu
mesaj Jan 15 2010, 12:31 PM
Trimis la #37


Administrator
*****

Grup: Administrator
Postari: 3,711
Inregistrat pe: 25-February 09
Din: Bucuresti/Titan
Membrul Nr.: 3
Masina Personala:RENAULT Megane RS



Eu sunt de acord si recunosc ca e unul din motivele pt care ma atrag, dar cat sunt de fiabile. Cati km ai cu ele, in ce conditii, ce uzura au si cum arata discurile?


--------------------
Viata e greu, lumea e hotu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dr.Silviu
mesaj Jan 15 2010, 12:42 PM
Trimis la #38


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,249
Inregistrat pe: 5-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 76
Masina Personala:Audi A3 2.0T



@Suhoi: Franele tale stock nu prea erau (IMG:style_emoticons/default/laugh.gif) Nu stiu daca ai mai schimbat de atunci placutele, dar atunci cand am mers cu a ta, nu tineau deloc fata de stock.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shy
mesaj Jan 15 2010, 12:48 PM
Trimis la #39


Stage 4
****

Grup: Member
Postari: 309
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti | Mosilor
Membrul Nr.: 18
Masina Personala:Evo X



Pai alea erau mizeriile din fabrica! Crede-ma ca acum e MARE diferenta ...


--------------------
Alex
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambu
mesaj Jan 15 2010, 12:52 PM
Trimis la #40


Administrator
*****

Grup: Administrator
Postari: 3,711
Inregistrat pe: 25-February 09
Din: Bucuresti/Titan
Membrul Nr.: 3
Masina Personala:RENAULT Megane RS



CITAT(bambu @ Jan 15 2010, 11:31 AM) *
Eu sunt de acord si recunosc ca e unul din motivele pt care ma atrag, dar cat sunt de fiabile. Cati km ai cu ele, in ce conditii, ce uzura au si cum arata discurile?



--------------------
Viata e greu, lumea e hotu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RollerMAN
mesaj Jan 15 2010, 02:23 PM
Trimis la #41


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 2,497
Inregistrat pe: 8-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 87
Masina Personala:-



CITAT(Suhoi @ Jan 15 2010, 11:48 AM) *
Pai alea erau mizeriile din fabrica! Crede-ma ca acum e MARE diferenta ...


Un om care recunoaste! (IMG:style_emoticons/default/Haling.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambu
mesaj Jan 15 2010, 04:16 PM
Trimis la #42


Administrator
*****

Grup: Administrator
Postari: 3,711
Inregistrat pe: 25-February 09
Din: Bucuresti/Titan
Membrul Nr.: 3
Masina Personala:RENAULT Megane RS



Incep sa ma indrept spre yellowstuff si eu, raman cu 100e in buzunar fata de DS2500, fix banii de furtunase.


--------------------
Viata e greu, lumea e hotu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vusiman
mesaj Jan 15 2010, 05:21 PM
Trimis la #43


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 491
Inregistrat pe: 7-August 09
Membrul Nr.: 282
Masina Personala:Clio RS 197



De unde ramai cu 100 euro peste ds2500 poti sa detaliezi te rog? sau poate am o impresie gresita despre preturile de la ebc (IMG:style_emoticons/default/huh.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambu
mesaj Jan 15 2010, 05:26 PM
Trimis la #44


Administrator
*****

Grup: Administrator
Postari: 3,711
Inregistrat pe: 25-February 09
Din: Bucuresti/Titan
Membrul Nr.: 3
Masina Personala:RENAULT Megane RS



EBC yellowstuf sunt 175euro fata+spate pentru membrii hothatches, vezi
http://www.hothatches.ro/index.php?s=&show...post&p=8348
iar DS2500 sunt 264e fata+spate vezi
http://www.hothatches.ro/index.php?s=&show...ost&p=23262
iar furtunasele sunt 97e vezi
http://www.hothatches.ro/index.php?s=&show...ost&p=18181
mai negociez si eu cei 8e tinand cont ca le iau de la acelasi reseller si la bani de DE2500 iau yellowstaff + furtunase


--------------------
Viata e greu, lumea e hotu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vusiman
mesaj Jan 15 2010, 05:44 PM
Trimis la #45


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 491
Inregistrat pe: 7-August 09
Membrul Nr.: 282
Masina Personala:Clio RS 197



Sa stii ca din ce am observat spatele nu prea conteaza asa ca ai putea sa le combini ds pe fata cu ceva ieftin pe spate si iesi bine la pret. Zic ca spatele nu prea conteaza pentru ca 1) nu am simtit aproape nici o diferenta peste stock (le-am pus la ceva timp dupa ce am schimbat fata) 2) e si logic daca stai sa te gandesti, apasarea pe placutele din spate probabil este prea redusa ca sa fie scoase in evidenta calitatile superioare ale ds-ului. Bine pe circuit cred ca fac diferenta totusi dar asa pentru alergaturi ocazionale si alea alea nu cred ca merita pretul.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambu
mesaj Jan 15 2010, 05:46 PM
Trimis la #46


Administrator
*****

Grup: Administrator
Postari: 3,711
Inregistrat pe: 25-February 09
Din: Bucuresti/Titan
Membrul Nr.: 3
Masina Personala:RENAULT Megane RS



Ai si tu dreptate, daca tragi frana de mana la 50km/h constati ca nu te mai opresti...ar fi o varianta.


--------------------
Viata e greu, lumea e hotu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vusiman
mesaj Jan 15 2010, 05:56 PM
Trimis la #47


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 491
Inregistrat pe: 7-August 09
Membrul Nr.: 282
Masina Personala:Clio RS 197



La mine frana de mana ingheata din orice pozitie (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) dar nu tot nu-si face banii
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambu
mesaj Jan 15 2010, 05:58 PM
Trimis la #48


Administrator
*****

Grup: Administrator
Postari: 3,711
Inregistrat pe: 25-February 09
Din: Bucuresti/Titan
Membrul Nr.: 3
Masina Personala:RENAULT Megane RS



Pai ingheata dar masina aluneca foarte foarte mult, sunt destul de ineficiente cele de pe spate. Oricum, daca fac treaba asta raman bani si de lichid (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) . Si abia il schimbasem in vara...


--------------------
Viata e greu, lumea e hotu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vusiman
mesaj Jan 15 2010, 06:02 PM
Trimis la #49


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 491
Inregistrat pe: 7-August 09
Membrul Nr.: 282
Masina Personala:Clio RS 197



Atunci stii ce ai de facut! .... mie cine imi da comisionul de vanzare pentru ds (IMG:style_emoticons/default/laugh.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambu
mesaj Jan 15 2010, 06:04 PM
Trimis la #50


Administrator
*****

Grup: Administrator
Postari: 3,711
Inregistrat pe: 25-February 09
Din: Bucuresti/Titan
Membrul Nr.: 3
Masina Personala:RENAULT Megane RS



Te anunt dupa ce le cumpar, desi inca nu m-am convins ca e varianta cea mai buna.


--------------------
Viata e greu, lumea e hotu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vusiman
mesaj Jan 15 2010, 06:06 PM
Trimis la #51


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 491
Inregistrat pe: 7-August 09
Membrul Nr.: 282
Masina Personala:Clio RS 197



DS 2500 este varianta cea mai buna numa' ca e cam scumpa. Daca ar fi ieftina toti si-ar pune.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dr.Silviu
mesaj Jan 15 2010, 06:28 PM
Trimis la #52


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,249
Inregistrat pe: 5-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 76
Masina Personala:Audi A3 2.0T



Intreaba-l pe Mircea ce experienta a avut cu DS2500 (IMG:style_emoticons/default/laugh.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambu
mesaj Jan 15 2010, 06:57 PM
Trimis la #53


Administrator
*****

Grup: Administrator
Postari: 3,711
Inregistrat pe: 25-February 09
Din: Bucuresti/Titan
Membrul Nr.: 3
Masina Personala:RENAULT Megane RS



Stiu, doua randuri de discuri, dar el are Honda. Discurile de RS cica nu sufera cu Ferodo DS2500, asa se aude.


--------------------
Viata e greu, lumea e hotu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vusiman
mesaj Jan 15 2010, 07:19 PM
Trimis la #54


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 491
Inregistrat pe: 7-August 09
Membrul Nr.: 282
Masina Personala:Clio RS 197



Am auzit ca, cam rupe franele. Acuma daca bagi frane de la 200 blana de cateva ori e foarte posibil sa strici discurile si la RS, nu avem masini de curse... de ex clio R3 a lu' Ponta are etriri si discuri AP Racing cu ds 2500.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Jan 15 2010, 09:36 PM
Trimis la #55


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



Florin mi se pare ca apreciezi placutele ebc dupa cromatismul culorilor... yellowstuff sunt mai `de ciurcuit` ca red stuff. Tu ziceai ca mai mult mergi in oras si de cateva ori pe an mai dai o cheia ceva. Cred ca te referi mai degraba la Red stuff care sunt mai putin agresive pentru discuri.

Si da, sunt mult mai indicate DS`urile. Multi de pe skyline forum recomanda DS chiar daca sunt ceva mai scumpe pentru ca au cateva avantaje in plus - sunt mai silentioase, lasa praf mai putin, tin mai bine pe o plaja mai mare de temperaturi. Acum tu stii ce conteaza mai mult.


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambu
mesaj Jan 15 2010, 11:11 PM
Trimis la #56


Administrator
*****

Grup: Administrator
Postari: 3,711
Inregistrat pe: 25-February 09
Din: Bucuresti/Titan
Membrul Nr.: 3
Masina Personala:RENAULT Megane RS



Man nu le confund deloc, dar cineva care parea stie ce vorbeste mi-a explicat exact care e treaba cu ele. Redstuff se pare ca au o utilizare mai restransa, se incalzesc repede si nu se potrivesc deloc stilului meu de condus. Yellowstuff se pare ca sunt cel mai aproape de ce-mi trebuie mie. Totusi cred ca raman la DS fata si ceva mediu pe spate.


--------------------
Viata e greu, lumea e hotu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambu
mesaj Jan 20 2010, 11:13 AM
Trimis la #57


Administrator
*****

Grup: Administrator
Postari: 3,711
Inregistrat pe: 25-February 09
Din: Bucuresti/Titan
Membrul Nr.: 3
Masina Personala:RENAULT Megane RS



M-am hotarat la Ferodo DS2500 pe fata, iar pe spate ceva ieftin, conteaza prea putin alea. Astept sa le termin pe astea, probabil 2-3 mii de km si rog unu din colegii de pe forum sa mi le aduca.


--------------------
Viata e greu, lumea e hotu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan_wrc
mesaj Jan 20 2010, 11:23 AM
Trimis la #58


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 2,034
Inregistrat pe: 16-April 09
Membrul Nr.: 6
Masina Personala:Kart



conteaza mai putin, dar nu e bine sa fie diferenta mare intre puterile de franare. altfel, la viteze, fund va avea tendinta sa vina peste tine.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vusiman
mesaj Jan 20 2010, 04:26 PM
Trimis la #59


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 491
Inregistrat pe: 7-August 09
Membrul Nr.: 282
Masina Personala:Clio RS 197



Eu la mine am avut si ds 2500 pe fata cu stock uzate pe spate si stock uzate (50%) pe fata si ds 2500 pe spate si pot sa zic ca nu este nici o diferenta notabila cu atat mai putin problematica a echilibrului pe franare. Asta e la mine acum nu stiu la alte tipuri de masini.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
c6t9
mesaj Jan 20 2010, 11:07 PM
Trimis la #60


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 556
Inregistrat pe: 5-June 09
Membrul Nr.: 78
Masina Personala:BMW X3 3.0sd



CITAT(bogdan_wrc @ Jan 20 2010, 10:23 AM) *
conteaza mai putin, dar nu e bine sa fie diferenta mare intre puterile de franare. altfel, la viteze, fund va avea tendinta sa vina peste tine.


mi se pare corect ce spui.


--------------------
hothatch obez©
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambu
mesaj Jan 21 2010, 02:43 AM
Trimis la #61


Administrator
*****

Grup: Administrator
Postari: 3,711
Inregistrat pe: 25-February 09
Din: Bucuresti/Titan
Membrul Nr.: 3
Masina Personala:RENAULT Megane RS



Ideea nu a fost a mea, asa mi-au spus mai multi, o parte chiar acreditati. O sa mai studiez aspectul asta.


--------------------
Viata e greu, lumea e hotu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darian
mesaj Jan 21 2010, 08:06 AM
Trimis la #62


Stage 5
*****

Grup: Member
Postari: 1,679
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Bucuresti/Ramnicu Valcea
Membrul Nr.: 32
Masina Personala:Golf .:R MY2012 DSG



M-ai facut curios cu topicul asta si am intrebat si eu pe st owner club sa vad ce zic si aia pentru ca in Anglia se duc destul de des pe circuit.

Concluzia discuri oem cu placute oem pe spate si ds2500 pe fata este cea mai buna combinatie. Eu eram chitit pe EBC discuri plus placute dar ei zic ca nu are rost cel putin la ST care are frane bune. Un upgrade bun ar fi furtune si lichid sport sau daca ai chef de cheltuit sistem de franare complet.

Bafta


--------------------
Golf .:R MY2012 DSG - powered by RBN
ex: Focus ST320 - powered by Dreamscience

Go to the top of the page
 
+Quote Post
sicu
mesaj Feb 11 2010, 05:45 PM
Trimis la #63


Stage 1
*

Grup: Junior Member
Postari: 4
Inregistrat pe: 6-August 09
Membrul Nr.: 277
Masina Personala:vw polo gti



Am 16000km cu yellow stuff de la EBC si pana acum sunt foarte multumit. Am schimbat si discurile stoc cu unele de la brembo si masina se opreste de la 180km/h foarte usor cand calc pedala brusc. Stoc am avut ferrodo care oricum nu trebuiau schimbate dar cand te mananca....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aureg88
mesaj Feb 15 2010, 01:55 PM
Trimis la #64


Stage 2
**

Grup: Junior Member
Postari: 31
Inregistrat pe: 15-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 104
Masina Personala:Focus ST



Eu mi-am luat EBC Yellow-Stuff care o sa le pun pe discurile stock de Focus ST...astept sa vad cum o sa se comporte si revin cu impresii (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
Ford Focus ST ... 225HP, ITG Intake, EBC YellowStuff Brake Pads.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
George
mesaj Feb 16 2010, 01:44 PM
Trimis la #65


Stage 5
*****

Grup: Prieten HH
Postari: 849
Inregistrat pe: 16-June 09
Membrul Nr.: 110
Masina Personala:MY04 WRX STI



iti zic eu ... pana se incalzesc franeaza mai slab un pic. dupa sunt dementiale. rezista cu brio la circuit. iarna fac zgomot mai mult decat in sezonul mai cald.



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambu
mesaj Feb 16 2010, 02:25 PM
Trimis la #66


Administrator
*****

Grup: Administrator
Postari: 3,711
Inregistrat pe: 25-February 09
Din: Bucuresti/Titan
Membrul Nr.: 3
Masina Personala:RENAULT Megane RS



Si discurile cum arata? Eventual specificati ce discuri aveti.


--------------------
Viata e greu, lumea e hotu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
George
mesaj Feb 16 2010, 02:36 PM
Trimis la #67


Stage 5
*****

Grup: Prieten HH
Postari: 849
Inregistrat pe: 16-June 09
Membrul Nr.: 110
Masina Personala:MY04 WRX STI



momentan stock brembo. o sa le schimb cu turbo groove din cauza de mica ovalizare cauzata de un alt sofer X(


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nicky
mesaj Nov 7 2010, 10:18 PM
Trimis la #68


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 766
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Dublin vs. Bucharest
Membrul Nr.: 24
Masina Personala:Seat Cupra '09



A auzit cineva de Carbone Lorraine? E plina tara de Ferodo si EBC, voiam sa incerc si alte variante si apoi sa iau o decizie.

(IMG:http://s4.postimage.org/XYCJ.jpg)

Un magazin care comercializeaza CL mi-a spus ca CL Brakes sunt produse relativ noi, dar ca a observat o trecere tacuta de la Ferodo la CL in randul entuziastilor auto din Irlanda. Tot ei mi-au spus ca Citroen Sport (LOEB) le-au folosit constant in ultimii ani. Atunci cand au fost lansate in Irlanda, au oferit o garantie de tipul "money back" pentru ca erau convinsi de performantele placutelor si nimeni nu a returnat produsul.

Am vorbit cu cineva din UK si mi-a spus ca pe masina lui (Golf GTI), are instalat CL RC6 pe discuri stock si nu a avit niciodata probleme. L-am intrebat la ce se refera clasele RC6 si RC8 si cam care ar fi comparatia cu Ferodo DS 2500 si DS 3000. Mi-a spus ca RC6 sunt un pic peste DS2500 la capitolele rezistenta si eficienta, dar ca merg pe discuri stock fara probleme. Lasa mai putin praf pe jante decat cele de la Ferodo si prind foarte bine inca de la rece.
RC8 am inteles ca sunt un pic peste DS3000, dar si ca sunt mai galagioase, adica scartzaie la franare, unele scot si scantei. Caracteristicile sunt imbunatatite, nu sunt recomandate pe discuri OEM. In aplicatii de strada, mi-a fost recomandat RC6, la pretul de aprox. 200 Euro setul pentru rotile din fatza.


--------------------
KIP - the Orange Cupra 2.0 RS 2+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Profesoru
mesaj Nov 8 2010, 01:24 AM
Trimis la #69


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 492
Inregistrat pe: 8-July 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 177
Masina Personala:Audi S3 1,8T



Despre CL , pot sa spun ca am vazut cu ochii mei cum scoteau scnatei la franare si asta dupa cateva sute de metri parcursi , iti poate cinfirma asta Vlad , Nicky. Discurile erau distruse dupa doar cateva mii de km , detaliile le poti afla de la sursa , eu ca si experienta proprie pot sa spun ca am fost foarte multumit de combinatia Zimmerman disscuri si Ferodo DS 2500 fata si Zimmerman disc ferodo Db...spate , intradevar iarna sau la rece cam usurel cu frana dar cand se incing un pic , frane tata , acum sunt pe discuri Zimmerman fata placute ferodo normale , si spattele este epuizat ..............la primavaraurmeaza


--------------------
Stock for the moment
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nicky
mesaj Nov 8 2010, 01:58 AM
Trimis la #70


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 766
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Dublin vs. Bucharest
Membrul Nr.: 24
Masina Personala:Seat Cupra '09



Ce tare, merci, Cristi, eu credeam ca Vladutzu avea Ferodo DS 3000 si de-aia facea asa. Inseamna ca avea unele mai tari (RC6 sau 8). EU as vrea RC5+ sau RC6E pentru discuri stock si RC6 cu scartzaieli pentru discuri aftermarket (in loc de claxon). La franare, rotile fata au cel mai important rol, asa ca o sa ma concentrez asupra lor, pentru moment. Mai am 3 sferturi carne la placutele originale, dar alea originale nu tin bine la rece si am inteles ca placutele Carbon Lorraine sunt bune pe cam toata plaja de temperaturi. Ne mai documentam.

CL RC 6 Subaru -

CL RC5+ Grupa N -x


--------------------
KIP - the Orange Cupra 2.0 RS 2+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambu
mesaj Nov 8 2010, 02:32 AM
Trimis la #71


Administrator
*****

Grup: Administrator
Postari: 3,711
Inregistrat pe: 25-February 09
Din: Bucuresti/Titan
Membrul Nr.: 3
Masina Personala:RENAULT Megane RS



Urat mai fac, prefer ebc..


--------------------
Viata e greu, lumea e hotu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rex
mesaj Nov 8 2010, 10:12 AM
Trimis la #72


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 1,520
Inregistrat pe: 14-October 10
Din: Cluj-Napoca
Membrul Nr.: 796
Masina Personala:Golf 5 1,4 TFSI



(IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) . Super tare. Si mie imi scartaie DS2500 pe discuri stock, dar totusi...


--------------------
VW Golf V GTSport 1.4 TFSI, Sunset red, 2 doors: RLine Rear Valance | RLine Front Valance | RLine Bumper Vents | RLine Tail lights | Kerscher Front Fenders | Votex Rear Spoiler | GTI Multi Function Steering Wheel | GTI Pedals | Mk 7 GTD gearstick | Mk 6 GTI chrome switches | R32 highline instrument cluster | RCD 510 radio | Mk 6 Climatronic | Recaro Pole Position Bucket Seats | Schroth Clubman II asm Seatbelts | OEM Shark Fin Antenna | K&N 57s-9500 Cold Air Intake | NGK Iridium IX Spark Plugs | Porsche Cayman Front Calipers | Brembo Custom J Hook Rotors | Pagid RS-29 Front Pads | Audi TTRS Brake Vents | GTI Rear Brakes | Ferodo DS2500 Rear Brake Pads | HEL Front and Rear Brake Lines | Motul RFB 660 Racing Brake Fluid | Bilstein PSS10 Coilovers | H&R sway bars 26mm front/24mm back | Volkswagen Racing lower engine mount | Audi TT Suspension Lower Arms | Motul 300V Engine Oil | BBS VZ 032 8x17 Rims with Goodyear Eagle F1 Assymetric 2 225/45 Tyres (street) and Team Dynamics Pro Race 1.2 8x17 Rims with Michelin Pilot Sport Cup 2 225/45 Semislicks (track) | Wiechers-Sport Roll Bar | Revo Technik Stage 1 Software| Revo SPS PRO

Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambu
mesaj Nov 8 2010, 11:04 AM
Trimis la #73


Administrator
*****

Grup: Administrator
Postari: 3,711
Inregistrat pe: 25-February 09
Din: Bucuresti/Titan
Membrul Nr.: 3
Masina Personala:RENAULT Megane RS



Am vazut trenuri mai silentioase, iar scanteile...tot ar veni unu cu extintoru la semafor si mi-ar ovaliza discurile (IMG:style_emoticons/default/laugh.gif)


--------------------
Viata e greu, lumea e hotu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
atipiq_nightmare
mesaj Nov 8 2010, 11:23 AM
Trimis la #74


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 398
Inregistrat pe: 28-August 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 322
Masina Personala:Ma乙da 3 , Renault Megane RS



Eu am DS2500 pe discurile stock si nu`mi scartaie deloc.


--------------------
Renault Megane RS 225 Nimbus Grey
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan_wrc
mesaj Nov 8 2010, 11:53 AM
Trimis la #75


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 2,034
Inregistrat pe: 16-April 09
Membrul Nr.: 6
Masina Personala:Kart



Nicky, vezi ca a avut fusco o perioada. sunt EXTREM de dure, si fara discuri la fel de dure...iti nenorocesc discurile. dar fusco a zis ca franau mai bine ca orice icnercase pana atunci. si da, putea scoate si scantei.

CL de fapt fabrica frane pt TGV...cred ca de acolo copiaza sunetul (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) )
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Nov 8 2010, 02:13 PM
Trimis la #76


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



Scartie pentru ca sunt noi cel mai probabil, ca nu o sa iti scartaie si dupa 15 mii km sau chiar mai putin.


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dragostan
mesaj Nov 8 2010, 02:49 PM
Trimis la #77


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 461
Inregistrat pe: 3-June 09
Din: Bucuresti/Ploiesti
Membrul Nr.: 73
Masina Personala:Honda Civic 5D 1,8 exec



Nici mie nu-mi scartaie DS2500 pe discurile stock . Nu au scartait niciodata, nici cand erau noi-noute.


--------------------
Accord 2.0 MT, Arctic Blue Pearl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Nov 8 2010, 07:37 PM
Trimis la #78


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



CITAT(bogdan_wrc @ Nov 8 2010, 10:53 AM) *
Nicky, vezi ca a avut fusco o perioada. sunt EXTREM de dure, si fara discuri la fel de dure...iti nenorocesc discurile. dar fusco a zis ca franau mai bine ca orice icnercase pana atunci. si da, putea scoate si scantei.


Sint curios de diferenta intre placutele astea si unele pentru strada dar bune - pe strada sau chiar pe circuite largi precum nurgburgring unde frinezi violent relativ rar iar intre 2 frine trec secunde bune, suficient sa nu mai apara fenomenul de fading. Probabil diferenta e nula cu mentiunea ca praful fierbinte in exces sau acele scintei iti nenorocesc lacul de pe jante si chiar de pe aripa/portiera, iar babele din cartier vor sti exact cind ati venit si plecat de acasa.

Rezistenta la fading e o proprietate pe care o masina pe strada ajunga s-o foloseasca mult mai rar decit puterea de frinare sau puterea motorului. Astfel niste placute de frina (+eventual discuri) de competitie sint un nonsens pentru o masina care merge preponderent pe strada (musca omorita cu AG-ul). Un disc sanatos + o placuta asemenea (zimmermann, ferodo, hawk, dba, rotora, brembo, samd) sint mult mai potrivite ca si paletica pentru musca pe care vrem noi s-o omorim.
In plus, discurile si/sau placutele de competitie dar nu numai (si doarte multe aplicatii pentru strada) au performante scazute la rece, deci iarna sau pe ploaie cind se merge si mai usurel si se racesc mult mai tare si mai repede frinele iar de incalzit se incalzesc greu... pot sa apara discutii.


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Profesoru
mesaj Nov 8 2010, 09:07 PM
Trimis la #79


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 492
Inregistrat pe: 8-July 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 177
Masina Personala:Audi S3 1,8T



Corect punctat Mituc, Vlad despre care vb mai sus a avut pe Leon 1M , CL nu stiu precis ce compozitie , dar dupa 1000 de km , discurile erau praf , si jantele la fel , s-a lipit pilitura aia de la placute pe jante si nu a mai putut fi scoase era ca dupa sudura , si eu cred , ca pt masinile noastre un set discuri mai bune decat cele OEM si niste placute gen DS 2500 ar fi idealul


--------------------
Stock for the moment
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wrt
mesaj Dec 23 2010, 01:32 PM
Trimis la #80


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 120
Inregistrat pe: 10-March 10
Din: Sibiu
Membrul Nr.: 570
Masina Personala:Ford Fiesta ST



Am o intrebare legata de frane, am vazut ca multi au pe la semnatura upgrade de discuri de la EBC. A venit momentul sa schimb discurile, bat destul de tare la franare, iar pretul discurilor oem este exagerat de mare. Am cautat variante aftermarket, brembo nu produce pentru fiesta st, zimmerman nu si am gasit doar de la EBC, pretul fiind relativ ok. Cum se comporta variantele Turbogroove sau USR ca si daily use + franare puternica atunci cand e nevoie? Eu am deja un set nou de placute Ferodo si poate si asta constituie un impediment, nu stiu cat de bine pot fi asociate cu anumite tipuri de discuri.



--------------------
Colin Forever!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vlad_TNS
mesaj Dec 24 2010, 01:51 AM
Trimis la #81


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 258
Inregistrat pe: 16-November 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 449
Masina Personala:Honda Civic Type R EP3



salut.ce placute ai ferodo ds performance sau ds2500? sper ca nu ferodo premier.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vlad_TNS
mesaj Dec 24 2010, 02:28 PM
Trimis la #82


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 258
Inregistrat pe: 16-November 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 449
Masina Personala:Honda Civic Type R EP3



@wrt : da,am verificat si eu daca sunt ate,brembo sau zimmermann.............nimic.singura optiune ar fi EBC. Ca idee USR si TurboGroove costa lafel.Eu am USR pe masina si sunt super multumit.Bine......masina mea are mult mai putin CP ca a ta dar diferenta e oricum considerabila.Am avut placute Green cand am cumparat discurile si frana blana.Acum am placute ATE.Franeaza bine si asa.Eu ti-as recomanda discuri usr sau turbo groove cu placute redstuff.Daca ai pus deja placutele ferodo pe masina,pe discurile vechi nu e prea bine.adica daca vrei sa-ti iei alte discuri ideal ar fi sa pui placute noi pe discuri noi.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robi_zet
mesaj Feb 3 2011, 12:07 AM
Trimis la #83


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,207
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 19
Masina Personala:Vw Scirocco 2.0 TSI 200+10 Hp



Trebuie sa imi schimb placutele de frana pe spate. Sa merg pe EBC rosu-stuff?


--------------------
Vw Scirocco 2.0 TSI

1) Esti pe net
2) Esti pe forumul HotHatches.ro
3) Imi citesti semnatura
5) Nu ai observat ca lipseste punctul 4
6) Tocmai ai verificat daca exista punctul 4 sau nu
7) Zambesti, sau chiar razi:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RollerMAN
mesaj Feb 3 2011, 12:17 AM
Trimis la #84


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 2,497
Inregistrat pe: 8-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 87
Masina Personala:-



Sa nu iei mizeriile de ebc.... sunt groaznice. La inceput aveam impresia ca sunt bune dar la stres continuu cedeaza repede...si franeaza si prost la rece (pe temperaturi din astea primele frane sunt asa ca sa zici ca apesi pedala ca frane nu se pot numi).
Tinand cont ca e vb de franele spate eu zic sa iei ferodo premier, dar la o adica poti lua si ds2500.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Feb 3 2011, 09:13 AM
Trimis la #85


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



Se pare ca nu doar Yellowstuff sunt naspa...efectiv fiecare persoana care a avut asa ceva s`a plans. Roby mai jos de ds2500 nu are rost sa pui. Gandeste`te ca o sa ai frane calumea.


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vusiman
mesaj Feb 3 2011, 10:06 AM
Trimis la #86


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 491
Inregistrat pe: 7-August 09
Membrul Nr.: 282
Masina Personala:Clio RS 197



Nu-ti concentra eforturile financiare ca sa cumperi cai verzi pe pereti; pentru spate mergi pe placute ieftine dar bune (stock sau similare) pentru ca pur si simplu nu fac diferenta. Pe fata este alceva, acolo conteaza. Eu am ds 2500 pe spate si zic clar ca nu merita investitia.

LE: la mine pe fata yellowstuf au fade masiv pe frane foarte puternice si prelungite; s-ar putea sa fie discurile de vina.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RollerMAN
mesaj Feb 3 2011, 10:22 AM
Trimis la #87


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 2,497
Inregistrat pe: 8-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 87
Masina Personala:-



Desi spatele conteaza doar maxim 30% din forta de franare se simte cand ai placute bune. Singura treaba daca iti iei ds2500 ar fi bine sa pui tot ds2500 si pe fata altfel risti sa iti fuga fundu pt ca o sa tina spatele mai bine decat fata. Eu totusi in locul tau as merge pe premier pt spate si ds2500 pe fata pe viitor.

Vusi cumva ma indoiesc sa fie discurile de vina, ca si eu am aceeasi problema cu redstuff. Un prieten si-a pus carbone lorraine pe discurile stock si tin F bine insa alea deja sunt prea agresive, scot scantei...si primii 2000 de km te scot din minti cu scartzaitul.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robi_zet
mesaj Feb 3 2011, 12:00 PM
Trimis la #88


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,207
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 19
Masina Personala:Vw Scirocco 2.0 TSI 200+10 Hp



Sa vad ce oferte primesc.


--------------------
Vw Scirocco 2.0 TSI

1) Esti pe net
2) Esti pe forumul HotHatches.ro
3) Imi citesti semnatura
5) Nu ai observat ca lipseste punctul 4
6) Tocmai ai verificat daca exista punctul 4 sau nu
7) Zambesti, sau chiar razi:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robi_zet
mesaj Feb 3 2011, 12:18 PM
Trimis la #89


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,207
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 19
Masina Personala:Vw Scirocco 2.0 TSI 200+10 Hp



Set placute frana ATE Ceramic punte spate : 261 RON

Ce ziceti de astea?


--------------------
Vw Scirocco 2.0 TSI

1) Esti pe net
2) Esti pe forumul HotHatches.ro
3) Imi citesti semnatura
5) Nu ai observat ca lipseste punctul 4
6) Tocmai ai verificat daca exista punctul 4 sau nu
7) Zambesti, sau chiar razi:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Feb 3 2011, 12:29 PM
Trimis la #90


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



(IMG:style_emoticons/default/smile.gif) )) suuuper, io mi`am luat mintex pe spate cu 130 lei si sunt de 10 ori mai bune ca EBC crap


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambu
mesaj Feb 3 2011, 01:00 PM
Trimis la #91


Administrator
*****

Grup: Administrator
Postari: 3,711
Inregistrat pe: 25-February 09
Din: Bucuresti/Titan
Membrul Nr.: 3
Masina Personala:RENAULT Megane RS



Mntex si aici, dar sunt mai ieftine decat zice BSH; spatele 89ron parca


--------------------
Viata e greu, lumea e hotu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vusiman
mesaj Feb 3 2011, 01:17 PM
Trimis la #92


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 491
Inregistrat pe: 7-August 09
Membrul Nr.: 282
Masina Personala:Clio RS 197



am mai scris asta candva: eu am avut ds 2500 pe fata cu discurile stock( imbunatatirea a fost masiva iar ca si franare nu se compara ebc-urile cu ele) apoi am pus si pe spate tot ds 2500 si nu am simtit nici o diferenta in franare apoi am revenit pe fata pe stock ( cele dinaintea ds-urilor, uzate deja) si am simtit diferenta de franare fata de 2500-le pe fata. Nu am simtit nici o influneta a ds-urilor de pe spate in franare, practic nu fac difrenta sau mai bine zis diferenta (ff mica) nu face banii pe care trebuie sa-i dai. Acum sunt cu yellowstuf pe fata si ds2500 pe spate si frana este mai prosta de cat cea stock a masinii. Am facut teste comparative cu Silvio care are mintex si au iesit mai bune decat la mine. Iar ca bite, yellowstuf, comparativ cu stock sunt pur si simplu .... nu exista comparatie; cu stock musti din volan la aceiasi forta pe pedala unde yellow nici macar nu franeaza.
De ATE am tot auzit de bine dar nu stiu ce sa zic.

LE: sa explic o experienta cu yellowstuf: coborare de la gura vitioarei spre dn (ptr cine stie) dupa curbe vine linia dreapta - 150-160km/h frana cat tine pedala -> pana la 90km/h frana excelenta apoi cedeaza ca sa franeze in continuare usor asa pana ce in final se opreste ca si cum ai opri la semafor, fara abs, apoi fum la greu din frane si cam atat. Atat de drastica a fost schimbarea de frana cand au cedat incat si varul meu de 16-17 ani care statea in dreapta a simtit-o si nu prea e el cu masinile.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RollerMAN
mesaj Feb 3 2011, 01:25 PM
Trimis la #93


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 2,497
Inregistrat pe: 8-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 87
Masina Personala:-



De ATE si eu am auzit lucruri bune dar nu cred ca merita investitia unor placute de 2.6 mil pt spate.
Ferodo premier sigur sunt mai ieftine (pt masina mea au fost in jur de 1 mil) si sunt chiar ok, ba am simtit si o imbunatatire la franare de cand le am (a se vedea ce mizerii sunt ebc-urile de pe fata daca se simte asa mult spatele, abia astept sa scap de ele la vara).

Dar apropo tu ai terminat deja un set de placute fata? si ai ajuns la cele spate?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vusiman
mesaj Feb 3 2011, 01:28 PM
Trimis la #94


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 491
Inregistrat pe: 7-August 09
Membrul Nr.: 282
Masina Personala:Clio RS 197



Sunt la al 3-lea set pe fata si al 2-lea pe spate. Fata se va duce odata cu discurile si cred ca tot atunci e gata si spatele - vara asta sunt programate ptr schimb.

vizavi de placute spate - acum depinde un pic si de cum este distribuita f de franare intre punti. La clio nu cred ca se simte de asemenea cei cu gti-uri care fac upgrade cu frane de s3 raman tot cu stock pe spate. Acum e posibul ca la unele masini sa se simta o mica diferenta dar nu stiu daca merita 400 lei cat sunt ds2500 ptr spate cand stock este 100 lei.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robi_zet
mesaj Feb 3 2011, 05:44 PM
Trimis la #95


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,207
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 19
Masina Personala:Vw Scirocco 2.0 TSI 200+10 Hp



Eu mai am pe fata cam 35-40% cu placutele originale ale masinii. Iar pe spate cam 10-15% maxim


--------------------
Vw Scirocco 2.0 TSI

1) Esti pe net
2) Esti pe forumul HotHatches.ro
3) Imi citesti semnatura
5) Nu ai observat ca lipseste punctul 4
6) Tocmai ai verificat daca exista punctul 4 sau nu
7) Zambesti, sau chiar razi:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dragostan
mesaj Feb 3 2011, 06:08 PM
Trimis la #96


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 461
Inregistrat pe: 3-June 09
Din: Bucuresti/Ploiesti
Membrul Nr.: 73
Masina Personala:Honda Civic 5D 1,8 exec



pur si simplu nu exista alte placute decat DS2500 (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)

si pe mine ma si tin mult mai bine ca alea stock.


--------------------
Accord 2.0 MT, Arctic Blue Pearl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Feb 3 2011, 06:19 PM
Trimis la #97


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



CITAT(robi_zet @ Feb 3 2011, 04:44 PM) *
Eu mai am pe fata cam 35-40% cu placutele originale ale masinii. Iar pe spate cam 10-15% maxim


=)))))))))) LOL

cum ma 35 40 pe fata si 10 15 pe spate ... FAIL


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robi_zet
mesaj Feb 3 2011, 06:34 PM
Trimis la #98


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,207
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 19
Masina Personala:Vw Scirocco 2.0 TSI 200+10 Hp



Ce e asa wow?

Mai am carne 35-40% pe fata si pe spate 10-15%.


--------------------
Vw Scirocco 2.0 TSI

1) Esti pe net
2) Esti pe forumul HotHatches.ro
3) Imi citesti semnatura
5) Nu ai observat ca lipseste punctul 4
6) Tocmai ai verificat daca exista punctul 4 sau nu
7) Zambesti, sau chiar razi:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Feb 4 2011, 12:40 AM
Trimis la #99


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



Adica s`a dus asa repede spatele ?


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
silvio
mesaj Feb 4 2011, 12:44 AM
Trimis la #100


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 16-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 33
Masina Personala:clio RS



pai daca foloseste frana de mana (IMG:style_emoticons/default/laugh.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

9 Pagini V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
4 Utilizator(i) vizualizeaza acest topic (4 Vizitatori si 0 Utilizatori ascunsi)
0 Membrii:

 

Versiunea Lo-Fi Astazi este: 25th June 2025 - 09:02 AM