CHIPTUNING BY RACINGCODE - Forum HotHatches
Random logo image... Refresh for more!

Bine ai venit vizitatorule. Te rugam sa alegi una din optiunile de mai jos:
( AUTENTIFICARE | INREGISTRARE )


Collapse

> Forum HotHatches Information

Latest News And Announcements!
Latest News
Avem stickere facute, gasiti la Bambu!
Gasiti mai multe detalii despre stickere Hot Hatches aici!
Daca aveti probleme cu inregistrarea , dati un mail la iancu_florin2005@yahoo.com!
Announcements
Pentru a afisa un film de pe youtube trebuie sa dati click pe "Adauga:YouTube" care e in stanga jos,iar in text puneti tot ce vine dupa "v=" in link.
Daca un post nu este acolo unde il stiati inseamna ca era offtopic si este in Chat room HotHatches
CHIPTUNING BY RACINGCODE, resoftare auto
SEBASTIAN
mesaj Jan 30 2010, 11:54 PM
Trimis la #1


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



Racing Code ofera o gama larga de servicii in zona tuningul, motorsportului si engineeringului auto.
Asa cum reiese din titlu folosim si un stand dyno 4x4, 4x2, moto de masurare a puterii in incinta sediului nostru.

(IMG:http://img261.imageshack.us/img261/5444/hartadyno.jpg)


Lucrăm īn domeniul chip tuningului, echipa noastră se concentrează şi se ocupă de inovaţii tehnice referitoare la tuningul motorului. Noi folosim produse şi proceduri tehnice de calitate pentru armonizarea şi creşterea puterii motorului īn mod eficient, stabil, durabil şi garantat.
Performanţa noastră superioară nu afectează durata de viaţă a motorului sau alte dispozitive mecanice ale maşinii Dvs. deoarece nu se depăşesc parametrii de funcţionare ai motorului furnizaţi de către producător.
In genral oamenii cand aud de acest subiect isi pun tot felul de intrebari si o fac pe buna dreptate.
Īntrebări frecvente:


După optimizarea calculatorului (ECU) vehiculul dumneavoastră in mod normal va consuma mai puţin combustibil daca metineti acelaşi mod de condus – date exacte nu pot fi furnizate datorita diversitatii modelelor existente.

Cānd va setam vehiculul nu depasim parametri de funcţionare normali ai motorului si a componentelor adiţionale furnizate de producător. Mentinand un stil de condus normal nu vor exista uzuri mecanice suplimentare.

In mod cert nu vor exista efecte secundare nedorite in exploatarea de zi cu zi si nici la verificarile tehnice periodice. Calculatorul nu va semnaliza erori iar modificarea sa nu va fi vizibila din exterior. De asemenea nu vor exista probleme in timpul functionarii zilnice nici in conditii de temperatura scazuta sau ridicata.

Vom calcula combustia ideala pentru motor si vom optimiza cuplul motor. Diverşi parametrii, cum ar fi cantitatea de combustibil injectata, schimbarea presiunii, timpul de injecţie si alţii vor fi de asemenea optimizaţi.

In general prin chiptuning se intelege imbunatatirea performantelor motorului prin cresterea cuplului. Aceasta insemnand ca motorul va avea o putere mai mare cānd veţi avea nevoie, cum ar fi atunci cānd depasiti o alta maşina sau in accelerare.

Niciodată pana acum nu a fost posibila o imbunatatire atāt de drastica a performantelor motorului raportata la o operaţie cu costuri aşa de reduse precum chip tuning.


Ar trebuii sa fac o īnregistrare legala după chip tuning ?

In principiu, orice imbunatatire a performantei ar trebuii īnregistrata daca depaseste 5% din performantele iniţiale, altfel licentata de operare expira ca de altfel si poliţa de asigurare.


Vor exista costuri adiţionale legate de compania de asigurări?

Imbunatatirea performantelor implica inregistrarea legala si taxe aditionale pentru asigurare.(in Europa)
De toate acestea fiind responsabil propietarul.


Care este perioada de garanţie oferita?

Noi va oferim garanţie pe viata pentru produsele noastre.

Este tuning-ul vizibil din exterior?

Nu. Dar, puterea motorului este măsurabila pe stand-uri de testare sau verificarea noilor parametri. Nu poate fi detectabil la nivelul calculatorului si nici nu poate fi probata cu sistemul de diagnosticare standard.


Autovehiculul se va īncălzi mai uşor dacat īnainte?

Temperatura uleiului va fi mai mare (numai sub sarcina maxima). De exemplu la un Audi A4 TDI temperatura va creste in condiţiile menţionate mai sus doar cu 8 grade.


Chip Tuning-ul va scădea durata de viata a autoturismului ?

Cānd facem modificări asupra autoturismului dvs. nu depasim parametrii de funcţionare normali ai motorului si a componentelor fabricantului. In condiţiile unei exploatări normale nu vor exista uzuri mecanice suplimentare.


De ce fabricantul nu optimizează el insusi autovehiculul ?

Fabricantul produce autovehiculul pentru piaţa globala. In alte tari capacitatea cilindrica nu corespunde cu normele Europene. De asemenea rularea autovehiculului la altitudini ridicate afectează combustia in mod negativ. Totuşi aceste aspecte nu se aplica in Europa. Aici, contează diversitatea motoarelor ce echipează autovehiculele. După ce autovehiculul este fabricat poate fi testat pe standu-l ce masoara puterea si puterea acestuia poate fi crescută. Deci aici este toleranta oferita de către producător.


Sunt nevoit sa-mi schimb sistemul de frānare datorita creşterii performantelor ?

Agenţia de inspecţia tehnica garantează 20% mai multa putere decāt cel mai puternic motor pe platforma respectiva.


Exista excepţii privind transmisia automata ?

Nu. Vehiculele cu transmisie automata sunt echipate cu alt ECU, dar creşterile de performanta nu sunt afectate. Transmisia automata va fi modificata de noi.


Acest proces este reversibil ?

Configuraţia de fabrica este īntotdeauna salvata si poate fi programata in ECU oricānd. Binienteles procesul poate fi reversibil oricānd.

www.racingcode.ro
_________________
RACINGCODE
office@racingcode.ro
0723691731

Daca exista membri care au apelat la servicile noastre, ii rog pe aceasta cale sa spuna sincer cum functioneaza masinutele lor si cat de multumiti sunt de interventia noastra.


--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
10 Pagini V   1 2 3 > »   
Start new topic
Rapsunsuri (1 - 99)
George
mesaj Jan 31 2010, 12:36 AM
Trimis la #2


Stage 5
*****

Grup: Prieten HH
Postari: 849
Inregistrat pe: 16-June 09
Membrul Nr.: 110
Masina Personala:MY04 WRX STI



eu sunt foarte multumit de serviciile RC!


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SEBASTIAN
mesaj Jan 31 2010, 07:43 PM
Trimis la #3


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



Am sa va prezint o modificare la un HH complet de serie la care am modificat softul.
(IMG:http://img230.imageshack.us/img230/4839/subarustiwhite1.jpg)
Graficul suprapus:
(IMG:http://img98.imageshack.us/img98/3348/beforeafterdynographk.jpg)
Si un mic filmulet cu ea pe stand:
http://www.youtube.com/watch?v=SfdGsG96MtI...player_embedded


--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SEBASTIAN
mesaj Feb 22 2010, 12:38 AM
Trimis la #4


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



Va stam la dispozitie pentru informatii sau chiar mai mult.


--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dragostan
mesaj Feb 22 2010, 12:48 AM
Trimis la #5


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 461
Inregistrat pe: 3-June 09
Din: Bucuresti/Ploiesti
Membrul Nr.: 73
Masina Personala:Honda Civic 5D 1,8 exec



vreo varianta pentru honda civic 1,8?


--------------------
Accord 2.0 MT, Arctic Blue Pearl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SEBASTIAN
mesaj Feb 22 2010, 02:54 AM
Trimis la #6


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



Exista solutie si pentru acest model, doar ca pretul este ceva cam ridicat in in acest moment.
Nu stiu daca am voie sa spun pretul direct, performantele fiind crescute cu cca 15cp si 20Nm.


--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambu
mesaj Feb 22 2010, 08:52 AM
Trimis la #7


Administrator
*****

Grup: Administrator
Postari: 3,711
Inregistrat pe: 25-February 09
Din: Bucuresti/Titan
Membrul Nr.: 3
Masina Personala:RENAULT Megane RS



Regulamentul nostru este permisiv, dar mai peste tot ai voie sa afisezi preturi, unii chiar te obliga, deci il poti afisa fara probleme (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) .


--------------------
Viata e greu, lumea e hotu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SEBASTIAN
mesaj Feb 22 2010, 05:31 PM
Trimis la #8


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



Multumesc pentru lamurire.
Costul pentru acest model este mare si anume 650 euro, iar masina ramane imobilizata cca 10 zile daca se doreste ceva de calitate.
Comunincarea cu ecu la acest model se face doar dand ecu jos astfel trebuie pus dupa rescriere cateva zile pe simulator pt a nu avea nici un fel de eroare.
Modificarea si testarea se face in laborator conform ISO.


--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SEBASTIAN
mesaj Feb 27 2010, 09:07 AM
Trimis la #9


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



Din nefericire in ultimele zile nu am avut nici o masina de genul hothatches.
A fost de treaba dar la alt gen de masini, unele chiar de inalta performanta gen Subaru Impreza WRX STI.
Recomandarea mea este ca inainte de orice modificare sa va evaluati masina, facand un test complet. Iar dupa modificare ca sa nu aveti surprize refaceti testul. Dar asa puteti obtine o evaluare corecta de buna calitate fara a mai fi cazul sa credeti pe cuvant pe cineva.
Personal eu procedez assa si pentru mine, la masina mea, chiar nu iau de bune cifrele afisatre de fabricant.
In urma cu cativa ani cand a aparut modelul de Peugeot 206 RC, eu am cumparat prima masina importata, cea argintie expusa la salonul auto.
Initial dupa simturi as putea spune ca puterea se situa in zona declarata aproape 177cp dupa care la service au facut un update de soft si parca mi-au dat un diesel. Fiind intrigat de acest fapt am recurs la masurarea puterii pe doua dyno si concluzia au fost ca din 177cp avea cca 150-155cp.
Este adevarat ca nu mereu sunt astfel de surprize negative, de obicei masinile testate s-au situat in zona de putere declarata de fabricant cu diferente de 1-3cp.
Personal am facut o noua achizitie si am ramas surprins in mod placut sa constat ca realitatea depaseste datele oferite de producator.
Producatorul declara 75cp si 145Nm la motor iar eu am reusit sa obtin testand :
(IMG:http://img694.imageshack.us/img694/2183/image530p.jpg)
Cifrele afisate sunt cele masurate si apoi corectate in functie de factorul vreme(dyno are statie meteo incorporata pt a asigura corectile conform standardului de masurare a puterii SAE)
In concluzie se vede ca am depasit la roti cu f putin cifrele date de producator.
(IMG:http://img37.imageshack.us/img37/5271/a4dtmskn.jpg)
Asta in conditile in care la masina nu s-a facut nici un fel de interventie si avea in jur de 500km parcursi.
In scurt timp voi interveni la gestiunea electronica si voi testa din nou.
Voi testa si cu filtru KN in varianta standard si apoi in varianta modificata.
Acum graficul arata asa:
(IMG:http://img37.imageshack.us/img37/5271/a4dtmskn.jpg)
Iar fisa dyno arata asa:
(IMG:http://img109.imageshack.us/img109/5848/image536g.jpg)


--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Profesoru
mesaj Feb 27 2010, 03:26 PM
Trimis la #10


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 492
Inregistrat pe: 8-July 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 177
Masina Personala:Audi S3 1,8T



Nice values , asta e Fiatul (IMG:style_emoticons/default/wink.gif) ?


--------------------
Stock for the moment
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SEBASTIAN
mesaj Mar 7 2010, 05:01 PM
Trimis la #11


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



Da fara nici o modificare.
Urmeaza dar ceva foarte lejer deoarece nu are nici o cadere spre zona hot.
Frana este impresionanta chiar fantastica.
As mai avea de pus ceva despre un HH care ne-a calcat pragul.
Nu am in acest momenfisa dar cine vrea sa o vada ne poate solicita asta la sediu.
Vorbim de cca 220wbhp si +400Nm tot la roti.
Subaru WRX de grupa N:
(IMG:http://img534.imageshack.us/img534/1263/image559.th.jpg)
(IMG:http://img38.imageshack.us/img38/3889/image564q.jpg)
(IMG:http://img534.imageshack.us/img534/1263/image559.jpg)
(IMG:http://img718.imageshack.us/img718/5796/image562.jpg)
(IMG:http://img693.imageshack.us/img693/2641/image563o.jpg)
Masina este o masina de curse veritabila, nu este si nu a fost in nici un moment de strada. Masina a fost cumparata de noua la un pret de 125000 euro fiind un veritabil model al casei Tommi Mäkinen. http://www.tommimakinen.net/
Avem si experienta pe modelele de strada fara alte modificari.
(IMG:http://img230.imageshack.us/img230/4839/subarustiwhite1.jpg)
Acesta este graficul pentru un STI model 2008, fabricatie 2009 neatins.
(IMG:http://img98.imageshack.us/img98/3348/beforeafterdynographk.jpg)
Acesta este graficul pentru un STI 2008 la care reprezentanta a deschis motorul si l-a refacut schimband multe printree care si short block-ul.
(IMG:http://img217.imageshack.us/img217/8382/beforeafter.jpg)
Moatele de la acest model de STI sunt foarte firave existand doua probnleme la ele una mecanica si alta de soft.
Este clar ca le putem modifica din soft si rezolvam BUG-ul initial insa partea mecanica da de dorit.
Problema mecanica tine de arhitectura pistonului si e grava. Peretele dintre segmenti este prea subtire si cedeaza foarte repede si nu neaparat de la putere.
Am sa atasez o imagine cu un piston pozat din lateral ca sa intelegeti exact despre ce vorbesc.
Setarea de serie permite functionarea cu detonatii in zona medie de sarcina fapt care creeaza uzura prematura ducand la accidentarea motorului.
(IMG:http://img198.imageshack.us/img198/738/image555p.jpg)

Daca reprezentanta a umblat intr-un motor cu aceste probleme indiferent ca schimba short block-ul sau nu sansa de a avea o functionare fiabila este redusa la ZERO.



http://www.youtube.com/watch?v=SfdGsG96MtI...player_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=dWCuTekPksQ


--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SEBASTIAN
mesaj Mar 7 2010, 05:32 PM
Trimis la #12


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



Dupa STI-uri si un WRX
http://www.youtube.com/watch?v=lg01fPk9MWs
(IMG:http://img130.imageshack.us/img130/7554/image510x.jpg)
(IMG:http://img715.imageshack.us/img715/1259/image509.jpg)


--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SEBASTIAN
mesaj Mar 9 2010, 09:52 AM
Trimis la #13


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



Acum puteti beneficia de o reducere pentru unele modele din gama VW, Audi, Seat, Skoda
Promotia este timp de 30 zile.
Pentru modelele:
- 1,8t 150cp pretul este de 300 euro.
-1.8t 163cp>225cp..................400 euro
Exista reduceri si pentru variantele diesel si pentru cele cu TSI, TFSI...
Rog inrebati de preferinta pe mail. sebastian@racingcode.ro

Intrebati pentru orice model modern, in principiu facem cam toate marcile fiind doar diferente de costuri si timp de executie.
Acum avem posibilitatea sa modificam aproape toata gama Honda, Mazda inclusiv RX8, 2.3MPS..., Smart , Nissan inclusiv GT-R, 350Z...

Promotie pentru gama Subaru turbo de la 1300euro pret de lista la 600euro .


--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
silvio
mesaj Mar 9 2010, 12:15 PM
Trimis la #14


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 16-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 33
Masina Personala:clio RS



Pentru clio 3 rs ce solutii aveti?
si ce pret?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SEBASTIAN
mesaj Mar 9 2010, 04:53 PM
Trimis la #15


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



Avem solutia pentru el si creste cu cca 15cp,nu e mult insa cuplu creste proprtional si se imbunatateste bine pe toata zona. Pretul este de 700euro si nu face parte acum dini nici un fel de promotie.
Profit de ocazie pentru ca te vad interesat de performanta si te rog sa dai cu privirea si pe aici: http://www.supersprint.com/USP00rencli23.asp tinand cont de faptul ca suntem importatori directi pentru aceste produse.


--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bbm
mesaj Mar 9 2010, 05:07 PM
Trimis la #16


Stage 1
*

Grup: Prieten HH Junior
Postari: 22
Inregistrat pe: 30-June 09
Membrul Nr.: 150
Masina Personala:evo IX



da-le un email sa faca update la site

http://www.supersprint.com/USD152ROMANIA.asp

Acest mesaj a fost editat de Darianst: Mar 9 2010, 09:56 PM
Motivul editarii: Va rog fara rautati care nu isi au rostul. Dar are si dreptate. Orice observatie puteti sa o faceti si prin PM intre voi. Va multumesc.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SEBASTIAN
mesaj Mar 9 2010, 09:27 PM
Trimis la #17


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



Am fost bucuros sa vad ca este membru pe forum si a prezentat masina un mare impatimit si apropiat al noastru:
http://www.hothatches.ro/index.php?showtopic=145&hl=

Am vazut ca exista interes si pentru motoarle de 1.6 turbo de la Opel, modificam toate variantele la pretul de lista de 700 euro la care pentru cei de aici aplicam o reducere.


--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Danyutz
mesaj Mar 9 2010, 10:24 PM
Trimis la #18


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 535
Inregistrat pe: 27-November 09
Din: Sibiu
Membrul Nr.: 468
Masina Personala:Colt Ralliart



Ceva pt Colt Ralliart? Motorul este de pe CZT, dar ECU difera.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SEBASTIAN
mesaj Mar 9 2010, 10:30 PM
Trimis la #19


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



Trčs bon!
Se face si costa 900 euro. Dar daca te hotarasti mai lucram putin la pret desi pentru acest model acum este mai complicat.


--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Danyutz
mesaj Mar 9 2010, 11:05 PM
Trimis la #20


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 535
Inregistrat pe: 27-November 09
Din: Sibiu
Membrul Nr.: 468
Masina Personala:Colt Ralliart



De ce mai complicat? Mi-am luat motor stricat? zi-mi ca ma cert, ca eu mi l-am vandut!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SEBASTIAN
mesaj Mar 10 2010, 07:59 AM
Trimis la #21


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



Nu am intalnit motor stricat la acest model pana acum.
Este modalitatea de comunicare cu ecu, ceva mai greoaie si necesita ceva mai mult timp, insa totul v-a functiona foarte bine la final.


--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
George
mesaj Mar 19 2010, 05:06 PM
Trimis la #22


Stage 5
*****

Grup: Prieten HH
Postari: 849
Inregistrat pe: 16-June 09
Membrul Nr.: 110
Masina Personala:MY04 WRX STI



profesionisti ! recomand cu caldura !


multumiri multe !


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SEBASTIAN
mesaj Mar 21 2010, 06:33 PM
Trimis la #23


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



CITAT(Profesoru @ Feb 27 2010, 02:26 PM) *
Nice values , asta e Fiatul (IMG:style_emoticons/default/wink.gif) ?

Pentru Fiat-ul meu 500 1.3MJet cu 75cp declarati realitatea arata asa:
Graficul initial masurat in treapta 3:
(IMG:http://img406.imageshack.us/img406/4884/image607.jpg)
Graficul dupa resoftare in treapta 3:
(IMG:http://img406.imageshack.us/img406/6497/image608v.jpg)
Initial masina a reusit sa obtina pe dyno 57wbhp si 125Nm, iar dupa modificare a ajuns la 72wbhp si 165Nm.
(IMG:http://img532.imageshack.us/img532/9748/image610.jpg)
(IMG:http://img406.imageshack.us/img406/8128/image609.jpg)
Asa arata fisa ei 0...402m. Valorile nu sunt cele reale masina putand sa mearga ceva mai bine dar nu a fost fortata la maxim in special la start, s-a plecat usor.
(IMG:http://img256.imageshack.us/img256/2139/image611.jpg)
Poate ca mai rar sunt azute astfel de valori, noi le putem releva pe stand.
Mustang este singurul din lume care permite hard start si masurare 0...402m.
Asa arata datele pentru un Ford Fiesta ST 2.0l 16v de 150cp la baza declarati de fabricant.
(IMG:http://img682.imageshack.us/img682/3486/image595.jpg)
Masina abtinea ceea ce reiese din imaginea urmatoare si cea precedenta dupa o evacuare completa de la Milltek si o admisie cu carcasa de carbon.
De specificat ca in acest test masina avea aaac pornit.
(IMG:http://img11.imageshack.us/img11/4328/image594z.jpg)

George, multumim!


--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shy
mesaj Mar 21 2010, 09:19 PM
Trimis la #24


Stage 4
****

Grup: Member
Postari: 309
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti | Mosilor
Membrul Nr.: 18
Masina Personala:Evo X



salut,

sa intelegem ca ai plecat de la o putere de 75 cp si ai ajuns la 121 cp cu soft si evacurare la un motor normal aspirat?


--------------------
Alex
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SEBASTIAN
mesaj Mar 21 2010, 10:36 PM
Trimis la #25


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



Va rog sa cititi cu atentie, am scris foarte clar ca sa nu fie loc de interpretari.


--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SEBASTIAN
mesaj Mar 22 2010, 09:52 PM
Trimis la #26


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



Buna seara,
Ieri seara la intalnire am vazut un Lancer varianta scurta, SPORTBACK.
Modificam aproape toate modelele de la Mitsu.
Banuiesc ca masina despre care vorbesc, este un 1.8i si vroiam sa-l informati ca noi putem modifica cu rezultate foarte bune, acest model.
Din cate cunosc nu exista alti tuneri in lume care sa poata modifica acest model.
Pana in prezent toate exemplarele modificate au raspuns asteptarilor boastre si ale clientilor.
Pentru acest domn daca este curios si daca vrea putem face si un articol pentru site, in plus ii putem oferi un pret special la resoftare si in pachetul de setare includem dyno inainte si dupa modificare.


--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
George
mesaj Mar 22 2010, 10:11 PM
Trimis la #27


Stage 5
*****

Grup: Prieten HH
Postari: 849
Inregistrat pe: 16-June 09
Membrul Nr.: 110
Masina Personala:MY04 WRX STI



foarte buna oferta (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SEBASTIAN
mesaj Mar 24 2010, 10:37 PM
Trimis la #28


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



Avem o sansa sa discutam cu domnul respectiv?


--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SEBASTIAN
mesaj Apr 5 2010, 10:00 PM
Trimis la #29


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



Hristos a inviat!

Cine doreste de joi incepand poate sa ne viziteze la sediu, avand posibilitatea sa vada cateva masini de rally veritabile ce vin la setari si dyno.
Din cunostintele mele doua sunt HH.


--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
coyote86
mesaj Apr 6 2010, 07:46 PM
Trimis la #30


Stage 1
*

Grup: Junior Member
Postari: 13
Inregistrat pe: 28-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 146
Masina Personala:lancer sporback 2009



Am citit abea acum oferta din pricina unor probleme cu internetul...oferta este foarte buna dar problema ar fi ca masina are abea 3200km si nu as vrea sa umblu la ecu pana la 10 000 cand planuiesc o revizie mai agresiva. Oriccum multumesc de oferta si as fi fost interesat daca e poate pe viitor de pret.


--------------------
Yokohama::Sparco::Rockford::Lumar::
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SEBASTIAN
mesaj Apr 6 2010, 09:29 PM
Trimis la #31


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



Nu e nici o problema, oricand esti binevenit.
Daca ai 3200km este in regula din punctul nostru de vedere care la acest gen de automobile dorim sa aiba parcursi min. 1000km.
Motivul editarii: quote la ultimul post


--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
coyote86
mesaj Apr 6 2010, 10:34 PM
Trimis la #32


Stage 1
*

Grup: Junior Member
Postari: 13
Inregistrat pe: 28-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 146
Masina Personala:lancer sporback 2009



Dar totusi as dori sa imi spuneti un pret estimativ si cam care ar fi rezultatul dorit.


--------------------
Yokohama::Sparco::Rockford::Lumar::
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SEBASTIAN
mesaj Apr 7 2010, 07:04 AM
Trimis la #33


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



Ti-am dat raspunsul privat, preferand la modelul tau sa aratam direct fisa dyno comparativa. Pretul de lista este 500 euro plus 50 euro dyno inainte si dupa modificare.


--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SEBASTIAN
mesaj Apr 8 2010, 07:31 AM
Trimis la #34


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



Cine doreste astazi in continuare este binevenit sa vada cum se lucreaza la setarea unor masini de rally.
Astazi avem la setat un Subaru Impreza WRX STI 2.0l editie de curse construita de echipa Tommi Makinen.
<script src='http://img64.imageshack.us/shareable/?i=image687.jpg' type='text/javascript'></script><noscript>(IMG:http://img64.imageshack.us/img64/7835/image687.jpg) </noscript>
<script src='http://img406.imageshack.us/shareable/?i=image686h.jpg' type='text/javascript'></script><noscript>(IMG:http://img406.imageshack.us/img406/4396/image686h.jpg) </noscript>
Pretul unui astfel de model de grupa N este de 140 000 euro la care se adauga inca 40 000 euro accesorile pentru setari asfalt/macadam.
Acest model vine special echipat si usurat in limita fisei de omologare de grupa N.

Electronica este Motec si sufera modificari hardware si software, fiind disponibile pentru aceasta masina doua ecu Motec M800 special destinat acestul model de Subaru, mai exact folosind aceleasi mufe pentru conectare ca la modelul de serie conform regulamentului impus.
<script src='http://img64.imageshack.us/shareable/?i=image691.jpg' type='text/javascript'></script><noscript>(IMG:http://img64.imageshack.us/img64/9527/image691.jpg) </noscript>
<script src='http://img18.imageshack.us/shareable/?i=image689m.jpg' type='text/javascript'></script><noscript>(IMG:http://img18.imageshack.us/img18/9972/image689m.jpg) </noscript>


--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SEBASTIAN
mesaj Apr 9 2010, 11:00 PM
Trimis la #35


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



Buna seara,
In sfarsit la calculator dupa o zi plina de lucru.
Astazi a plecat de la noi setata masina din imaginile anterioare.
Masina a folosit o electronica Motec special destinata acestui model de grupa N programata chiar de firma care a conceput si realizat masina pentru curse .
Tommi Makinen estete o masina special destinata intrecerilor sportive auto.
A fost pastrat ecu original Motec neatins, s-a inlocuit cu unul aproape identic care a preluat toate functiunile necesare functionarii unei masini de cure, cuplul a fost egalat iar puterea maxima, medie depasita.
Setarea a fost facuta de RacingCode in colaborare cu Dan Necula, rezultatul fiind remarcabil.
Am sa va delectez cu inca cateva imagini ale acestei masini in sediul RacingCode:
turbina vine cu restrictor de 33mm
<script src='http://img707.imageshack.us/shareable/?i=image699.jpg' type='text/javascript'></script><noscript>(IMG:http://img707.imageshack.us/img707/5199/image699.jpg) </noscript>

restrictorul este sigilat pentru a se evita eventualele fraude
<script src='http://img576.imageshack.us/shareable/?i=image698.jpg' type='text/javascript'></script><noscript>(IMG:http://img576.imageshack.us/img576/7609/image698.jpg) </noscript>

motorul este ej20 si nu ej25 cum majoritatea sunt obisnuiti la noi in tara
<script src='http://img62.imageshack.us/shareable/?i=image697d.jpg' type='text/javascript'></script><noscript>(IMG:http://img62.imageshack.us/img62/1143/image697d.jpg) </noscript>

<script src='http://img534.imageshack.us/shareable/?i=image701.jpg' type='text/javascript'></script><noscript>(IMG:http://img534.imageshack.us/img534/9048/image701.jpg) </noscript>
<script src='http://img707.imageshack.us/shareable/?i=image700.jpg' type='text/javascript'></script><noscript>(IMG:http://img707.imageshack.us/img707/7614/image700.jpg) </noscript>

In continuare cine doreste, luni, poate sa ne viziteze pentru a vedea o alta japoneza de exceptie. probabil ca doar cunoscatorii stiu sa aprecieze acest model extrem de rar fiind o editie speciala destinata altor debusee:
(IMG:http://img534.imageshack.us/img534/9428/image714.jpg)
(IMG:http://img511.imageshack.us/img511/187/image713.jpg)
(IMG:http://img534.imageshack.us/img534/4527/image711k.jpg)
Sunt curios daca cineva ghiceste modelul.


--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robi_zet
mesaj Apr 9 2010, 11:08 PM
Trimis la #36


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,207
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 19
Masina Personala:Vw Scirocco 2.0 TSI 200+10 Hp



Este un subaru STI, dar cred ca e o editie limitata..


--------------------
Vw Scirocco 2.0 TSI

1) Esti pe net
2) Esti pe forumul HotHatches.ro
3) Imi citesti semnatura
5) Nu ai observat ca lipseste punctul 4
6) Tocmai ai verificat daca exista punctul 4 sau nu
7) Zambesti, sau chiar razi:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SEBASTIAN
mesaj Apr 9 2010, 11:16 PM
Trimis la #37


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



(IMG:http://img408.imageshack.us/img408/7929/image710.jpg)


--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BAD_MF
mesaj Apr 10 2010, 12:06 AM
Trimis la #38


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 473
Inregistrat pe: 28-June 09
Membrul Nr.: 142
Masina Personala:SEAT LEON 1.8T



320 de cai stock ....nice (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
http://www.topgear.co.uk > performance wheels and tires
TEAM DYNAMICS / TOYO
BREMBO / RECARO / EBC / FERODO DS / REMUS / MOMO / TOYO / SPAX / FORGE / HELLA
email : bucharest@longlife.co.uk
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SEBASTIAN
mesaj Apr 10 2010, 07:38 AM
Trimis la #39


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



Da foarte adevarat si un cuplu pe masura, in plus are si 100kg mai putin cu toate ca este mult mai luxoasa.
Masina a primit cateva modificari care ajuta la cresterea performantelor, iar proprietarul a inteles ca pentru o buna functionare trebuie sa regleze masina la fiecare interventie mecanica, pentru a se bucura de adevaratele ei valente sportive in limite de siguranta.
Cu siguranta daca nu era un cunoscator nu achizitiona acest model care pe piata acum se vinde cel putin cu pret dublu.
Motivul editarii: Pentru a afisa un film de pe youtube trebuie sa dati click pe "Adauga:YouTube" care e in stanga jos, iar in text sa puneti tot ce vine dupa "v=" in link


--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
George
mesaj Apr 10 2010, 09:40 AM
Trimis la #40


Stage 5
*****

Grup: Prieten HH
Postari: 849
Inregistrat pe: 16-June 09
Membrul Nr.: 110
Masina Personala:MY04 WRX STI



stiu S203ul ala . e luat din letonia / lituania de pe undeva , cu modificare de la RHD la LHD . masina era deja in ceva pregatiri (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) am inteles ca e o mica bestiuta .

PS: as vrea si eu o turbina ca a lui stock (IMG:style_emoticons/default/tongue.gif)


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SEBASTIAN
mesaj Apr 10 2010, 11:07 PM
Trimis la #41


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



Din info. mele masina a venit din Jp in De unde s-a facut conversia de volan.
Ulterior a fost cumparata in Romania si revanduta.
Acum este la noi si asteapta ziua de luni ca sa ne facem timp de ea.


--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fitze
mesaj Apr 11 2010, 03:50 AM
Trimis la #42


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 106
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 17
Masina Personala:Mitsubishi Lancer Evo X SST





Masina a fost cumparata din Letonia, George are dreptate.


--------------------
http://www.eurotuning.ro
Mail
::CLARION::AUDIOVOX::JL AUDIO::STINGER::CODE ALARM::
::BELTRONICS::ESCORT::::MEGUIAR'S::LUMAR::
::MOTUL::SPARCO::OZ::BBS::ATS::
::JANTE SI ANVELOPE AUTO::
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SEBASTIAN
mesaj Apr 11 2010, 10:21 AM
Trimis la #43


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



Posibil sa aveti voi dreptate.
Cert este ca s-a verificat si este un s203 din seria 555.


--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
George
mesaj Apr 11 2010, 10:41 AM
Trimis la #44


Stage 5
*****

Grup: Prieten HH
Postari: 849
Inregistrat pe: 16-June 09
Membrul Nr.: 110
Masina Personala:MY04 WRX STI



este un S203, twin scroll turbo, 320cp de fabrica (IMG:style_emoticons/default/wink.gif) o superbitate de masina.

se poate sa ne pui o poza cu compartimentul motor ?

PS: te rog sa nu il lasi pe proprietar sa o strice. adica eu am stricat STI ul meu cu modificarile de pe el. mai mult de un soft nu are ce sa caute pe o masina editie limitata. daca vrea musai sa o "f**a" sa ia un STI stock sa il omoare pe ala.

exact din motivul asta a dat si andi masina ... era pacat sa o strice aiurea (IMG:style_emoticons/default/sad.gif) e o masina speciala , editie limitata , nu merita asa ceva.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SEBASTIAN
mesaj Apr 11 2010, 01:40 PM
Trimis la #45


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



Eu ii recomand un intercooler in fata si evacuarea care o are deja, in rest, setarea. Setarea originala nu este o rusine, fiind cu mult pete ce ofera Ecutek sau Prodrive si nu ma refer la putere ci la acuratetea de care s-a dat dovada.
Turbina este piesa cea mai interesanta de pe masina, este un IHI VF42 care se poate procura destul de greu. Pretul la Subaru Japonia este de 5000 USD.
Pistoanele sunt si ele ceva mai interesante.
Pe un motor de 2l poate obtine o antrenare ca la unul de 2.5l, sau chiar ceva mai buna.
Vom verifica sa vedem daca cineva a ublat in setarile ei.


--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SEBASTIAN
mesaj Apr 15 2010, 07:40 AM
Trimis la #46


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



310wbhp
(IMG:http://img690.imageshack.us/img690/1618/image126.jpg)
(IMG:http://img690.imageshack.us/img690/1755/image128f.jpg)
http://www.youtube.com/watch?v=IoojlhJK8N4


--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
George
mesaj Apr 15 2010, 08:30 AM
Trimis la #47


Stage 5
*****

Grup: Prieten HH
Postari: 849
Inregistrat pe: 16-June 09
Membrul Nr.: 110
Masina Personala:MY04 WRX STI



WOW !

vezi ca linkul de pe youtube duce in alta parte.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SEBASTIAN
mesaj Apr 15 2010, 10:27 PM
Trimis la #48


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



Asa este e un Ford Mustang GT care a primit un compresor si a venit pe la noi.

http://www.youtube.com/watch?v=GBkmIrFqBb8
http://www.youtube.com/watch?v=nL8DPdkSBTQ...feature=related


--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
catavictor
mesaj Apr 16 2010, 08:30 PM
Trimis la #49


Stage 4
****

Grup: Member
Postari: 294
Inregistrat pe: 28-July 09
Din: Stalin City
Membrul Nr.: 257
Masina Personala:Trotineta NON turbo



CITAT(SEBASTIAN @ Apr 10 2010, 11:07 PM) *
Din info. mele masina a venit din Jp in De unde s-a facut conversia de volan.
Ulterior a fost cumparata in Romania si revanduta.
Acum este la noi si asteapta ziua de luni ca sa ne facem timp de ea.
am avut onoarea sa ii montez un bypass de cheie fiindca fostul proprietar a vrut neaparat cheie cu monograma fara chip, am fost la un pas sa o achizitionez...stiu ca are si ceva piese pentru upgrate, oricum sa o foloseasca sanatos!Si masina a venit de la Letonia, avea o buda de alarma pe care am dat-o jos.


--------------------
Sportivitatea incepe acolo unde diesel se opreste,4000 tr/mn
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SEBASTIAN
mesaj Apr 16 2010, 09:23 PM
Trimis la #50


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



Am vazut chestia cu cheia, dar e ceva care nu-mi place acolo.
A taiat vechea cheie pe care o are legata pt telecomanda si a facut cheia cu inscriptionarea sti... daca deschizi masina din cheie suna alarma.
Masina este o raritate si merita toata atentia insa cine a facut conversia sunt din categoria amatori trebuia mai multa atentie la detalii.
Ce pot sa spun este ca masina este foarte rapida acum, desi nici initial nu era lenta.


--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
catavictor
mesaj Apr 17 2010, 09:19 AM
Trimis la #51


Stage 4
****

Grup: Member
Postari: 294
Inregistrat pe: 28-July 09
Din: Stalin City
Membrul Nr.: 257
Masina Personala:Trotineta NON turbo



Vechiul proprietar a facut conversia pe motiv de gust (cum nu te poti kk in gustul sau) restul oricum nu mai conteaza fiindca deja e a altcuiva


--------------------
Sportivitatea incepe acolo unde diesel se opreste,4000 tr/mn
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SEBASTIAN
mesaj Apr 17 2010, 06:58 PM
Trimis la #52


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



CITAT(SEBASTIAN @ Apr 8 2010, 07:31 AM) *
Cine doreste astazi in continuare este binevenit sa vada cum se lucreaza la setarea unor masini de rally.
Astazi avem la setat un Subaru Impreza WRX STI 2.0l editie de curse construita de echipa Tommi Makinen.
<script src='http://img64.imageshack.us/shareable/?i=image687.jpg' type='text/javascript'></script><noscript>(IMG:http://img64.imageshack.us/img64/7835/image687.jpg) </noscript>
<script src='http://img406.imageshack.us/shareable/?i=image686h.jpg' type='text/javascript'></script><noscript>(IMG:http://img406.imageshack.us/img406/4396/image686h.jpg) </noscript>
Pretul unui astfel de model de grupa N este de 140 000 euro la care se adauga inca 40 000 euro accesorile pentru setari asfalt/macadam.
Acest model vine special echipat si usurat in limita fisei de omologare de grupa N.

Electronica este Motec si sufera modificari hardware si software, fiind disponibile pentru aceasta masina doua ecu Motec M800 special destinat acestul model de Subaru, mai exact folosind aceleasi mufe pentru conectare ca la modelul de serie conform regulamentului impus.
<script src='http://img64.imageshack.us/shareable/?i=image691.jpg' type='text/javascript'></script><noscript>(IMG:http://img64.imageshack.us/img64/9527/image691.jpg) </noscript>
<script src='http://img18.imageshack.us/shareable/?i=image689m.jpg' type='text/javascript'></script><noscript>(IMG:http://img18.imageshack.us/img18/9972/image689m.jpg) </noscript>


Sa fie oare doar o coincidenta?
http://www.autorally.ro/index.cfm/page/cnr...a_prima_zi.html


--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nicky
mesaj Apr 17 2010, 07:17 PM
Trimis la #53


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 766
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Dublin vs. Bucharest
Membrul Nr.: 24
Masina Personala:Seat Cupra '09



Congrats! Rezultatele vorbesc! Bravoooooooooo!!!


--------------------
KIP - the Orange Cupra 2.0 RS 2+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SEBASTIAN
mesaj Apr 17 2010, 09:54 PM
Trimis la #54


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



Multumim, oricum partea noastra de contributie nu e f mare.
Important este ca ei au ales si desigur au avut materialul corespunzator iar pilotul a dus masina corect.


--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SEBASTIAN
mesaj Apr 19 2010, 08:25 AM
Trimis la #55


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



http://www.youtube.com/watch?v=X81ULiVGL7s


--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SEBASTIAN
mesaj May 15 2010, 06:47 AM
Trimis la #56


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



(IMG:http://img64.imageshack.us/img64/7746/audia530tdi.jpg)

Uploaded with ImageShack.us

(IMG:http://img291.imageshack.us/img291/7494/powergrapha530tdi.jpg)

Uploaded with ImageShack.us



--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SEBASTIAN
mesaj May 26 2010, 07:35 PM
Trimis la #57


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



Datorita faptului ca ieri si astazi am avut un program foarte incarcat am omis sa sun pe cineva, care activeaza pe acest forum.
Este vorba de posesorul unui Citroen C4, al carui numar de tel nu mai stiu sa-l identific in istoricul de apeluri deasemenea f bogat.
Am sa va rog sa ma ajutati sa-l contactez pe acest domn, sunt dator cu un apel telefonic.


--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SEBASTIAN
mesaj May 26 2010, 09:51 PM
Trimis la #58


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



Multumesc, am sa verific.


--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SEBASTIAN
mesaj Jun 5 2010, 08:38 AM
Trimis la #59


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



Cateva filmultete de la setarea pe dyno a Evo-ului 9 RS pilotat de paul Andronic.
Calibrarea rpm.
http://www.youtube.com/watch?v=12JsLFPsQwA
Identificarea timigului de aprindere :
http://www.youtube.com/watch?v=mWy81NWQaRk
Rodaj:
http://www.youtube.com/watch?v=I_QLPNU68Po
Dup cum se poate observa e vorba de sarcini foarte mici:
http://www.youtube.com/watch?v=RgSQPPDT42I

http://www.youtube.com/watch?v=qXM6xucAhXw
http://www.youtube.com/watch?v=rB5TK90ftJQ


--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SEBASTIAN
mesaj Jun 26 2010, 07:45 PM
Trimis la #60


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



Pe langa faptul ca la grupa H mare Paul Andronic beneficiaza de setarile noastre si a reusit sa castige ultimele doua etape:
http://www.autorally.ro/index.cfm/page/vtm..._lui_hora_.html , punand accentul pe partea de setari: "A castigat si de aceasta data Paul care pare sa fi gasit in sfarsit solutia ideala pentru setarile bolidului sau. ".
http://www.autorally.ro/index.cfm/page/vtm...n_bussines.html
acum un HH de rally ne aduce din nou mari satisfactii, fiind o alta masina care ne-a calcat pragul pentru testare si setare:
http://www.autorally.ro/index.cfm/page/cnr...an_marisca.html


--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SEBASTIAN
mesaj Jul 6 2010, 06:57 AM
Trimis la #61


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



http://www.youtube.com/watch?v=d-zGo3dyETM


--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SEBASTIAN
mesaj Jul 14 2010, 07:16 AM
Trimis la #62


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



Chiar daca nu am avut noi onoarea de a modifica acest model l-am masurat.
Asa cum majoritatea masinilor de curse vin sa le masuram puterea-cuplul incep sa vina si cele de tuning pentru ca este vorba de profesionalism si echidistanta.
(IMG:http://a.imageshack.us/img202/6953/image521l.jpg)

Uploaded with ImageShack.us
(IMG:http://a.imageshack.us/img641/2557/image520j.jpg)

Uploaded with ImageShack.us
(IMG:http://a.imageshack.us/img682/7351/image519.jpg)

Uploaded with ImageShack.us
Orice persoana sau tuner este binevenita cu masina pe dyno si noi credm ca acesta este un mare pas spre adevar si tuningul de calitate.


--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LIVIU_CTS
mesaj Jul 14 2010, 10:13 PM
Trimis la #63


Stage 1
*

Grup: Junior Member
Postari: 14
Inregistrat pe: 11-July 10
Din: cluj-napoca
Membrul Nr.: 735
Masina Personala:HONDA ciVic type-S / vw scirocco mk1 G60



cateva intrebari pentru masina din semnatura (fn1-2008):
-care este originea softului daca se poate
-de ce este nevoie de atat timp pt resoftare (operatiune similara in alta parte dureaza cateva ore bune)
-ce aduce in plus fata de concurenta softul implementat de voi tinand cont de diferenta destul de mare de pret, aproximativ similar cu flash-pro hondata?
intrebarile se doresc a fi cu nota informativa, fara nici o alta conotatie.
astept cu interes. multumesc mult.


--------------------
HONDA CIVIC TYPE-S - Injen - Invidia - Weapon-R - Eibach - Drag Wheels - SkunK2 - REPSOL - COOL IT - Magnat
VW SCIROCCO Mk1 G60 - momo - AEZ - raid
KAWASAKI ZX-6R Ninja - K&N - LeoVince - NGK - LSL - Harri's - Castrol - EK - Pirelli
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SEBASTIAN
mesaj Jul 30 2010, 06:48 AM
Trimis la #64


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



Buna dimineata,
Multumesc pentru intrebari.
Raspusul meu arata cam asa:
Este greu daca nu imposibil sa vinzi calitate la un pret scazut. Preturile de cost pentru licentele de comunicare la acest model sunt foarte ridicate.
Deasemenea este un soft destul de interesant la care se lucreaza mult pentru a face in el toate corelarile corecte, pe langa miscarea distributiei variabile, unde e cazul si modificarea de benzina avans.
In mod normal operatia dureaza doar cateva ore, dar noi nu ne permitem sa testam pe masina clientilor, fapt pt care ecu sta doua trei reprize de cca 72h pe simulator in laborator, iar daca nu da nici un fel de eroare se monteaza pe masina. Din pacate citirea si scrierea lui acum se face prin deschidere de ecu.
In principiu se procedeaza cam asa: se logheaza putin masina, se verifica anumite abateri ce tin de comenzile electronice, se stabilesc exact valorile de abatere, erori, latente de comanda... se scoate ecu se deschide, se comecteaza la comunicare, se extrage softul, se fac corectile respective- operatie numita optimizare din care randamentul moaotrului creste datorita bunei functionari, deci se scrie varianta optimizata, se testeaza in simulator. Dupa un ciclu complet daca totul e in ordine si asa s-a intamplat mereu pana acum urmeaza modificarea pentru putere si scrierea softului cu parametrii modificati pt putere. Din nou se simuleaza si daca totul e in ordine se monteaza pe masina.
Deosebirea intre noi si altii este ca facem optimizare reala tinand cont de particularitatile masinii, lafel si softul e fiind modificat chiar de noi.
Pentru modelul de 1.8 avem pregatit chiar un kit de turbo interesant dupa parerea mea:
- turbo Garrett T25
- galerie evacuare
- downpipe
- suport debitmetru 76mm
- injectoare 410cc
- ecu Hondata
- blow off valve
- intercooler
- admisie
Kitul costa 3800 euro in functie de transport si variatie euro -dolar pretul poate fi putin diferit.
Manopera montaj cca 400 euro.
Setare ecu Hondata 500 euro
TOTAL - - - - - - - - - - 4700 euro


--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Jul 30 2010, 08:56 AM
Trimis la #65


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



Scuze ca ma bag si eu dar seria T de la Garrett nu e cam antica ? Adica, nu am mai auzit pe cineva sa foloseasca o generatie atat de veche de turbine.


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SEBASTIAN
mesaj Jul 30 2010, 08:09 PM
Trimis la #66


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



Am dorit un turbo de o anumita capacitate cu o buna antrenare dar mai ales fiabil.
Fiabilitatea este pusa pe prim plan, in plus costurile trebuie sa fie undeva intr-o zona acceptabila.


--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LIVIU_CTS
mesaj Jul 31 2010, 01:11 AM
Trimis la #67


Stage 1
*

Grup: Junior Member
Postari: 14
Inregistrat pe: 11-July 10
Din: cluj-napoca
Membrul Nr.: 735
Masina Personala:HONDA ciVic type-S / vw scirocco mk1 G60



ok. hondata...hondata inca nu a anuntat lansarea flash-pro (singurul lor produs ) pentru motorul r18a2 varianta europa. e doar pt r18a - usa. aici sunt putin derutat, daca poti sa-mi tai niste detalii. ce boost e luat in calcul pt acest set-up (interne stock) ? ce crestere de putere se estimeaza?
ms mult.


--------------------
HONDA CIVIC TYPE-S - Injen - Invidia - Weapon-R - Eibach - Drag Wheels - SkunK2 - REPSOL - COOL IT - Magnat
VW SCIROCCO Mk1 G60 - momo - AEZ - raid
KAWASAKI ZX-6R Ninja - K&N - LeoVince - NGK - LSL - Harri's - Castrol - EK - Pirelli
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SEBASTIAN
mesaj Jul 31 2010, 08:31 AM
Trimis la #68


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



Da asa este dar noi putem sa-l montam si sa functioneze.
Putem oferi kitul si fara ecu, sau sa folosm altceva. Hondata este o solutie ieftina dar relativ modesta in ciuda numelui.
Presiunea este mai putin importanta, debitul este cel care conteaza si transformat in masa de oxigen defapt pt a intretine arderea combustibilului benzina. Dar pot sa-ti dau si o valoare de presiune 0.7 bar echivalent a 10psi, pentru o putere de cca 220cp, desi un target mai corect ar fi 200cp.


--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LIVIU_CTS
mesaj Jul 31 2010, 11:21 AM
Trimis la #69


Stage 1
*

Grup: Junior Member
Postari: 14
Inregistrat pe: 11-July 10
Din: cluj-napoca
Membrul Nr.: 735
Masina Personala:HONDA ciVic type-S / vw scirocco mk1 G60



ok, detaliile ma interesau pt a face o comparatie cu alte set up-uri pe care le-am vazut prin parti mai indepartate. suna f interesant (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)


--------------------
HONDA CIVIC TYPE-S - Injen - Invidia - Weapon-R - Eibach - Drag Wheels - SkunK2 - REPSOL - COOL IT - Magnat
VW SCIROCCO Mk1 G60 - momo - AEZ - raid
KAWASAKI ZX-6R Ninja - K&N - LeoVince - NGK - LSL - Harri's - Castrol - EK - Pirelli
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SEBASTIAN
mesaj Aug 14 2010, 08:20 AM
Trimis la #70


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



Buna dimineata,
Ma gandeam sa va fac cunoscut faptul ca domnul Titi Aur a accesat si el aceasta comunitate intr-un anumit fel.
Mai noi este proprietarul unui Seat Leon Cupra.
(IMG:http://a.imageshack.us/img40/7586/image598.jpg)

Uploaded with ImageShack.us
(IMG:http://a.imageshack.us/img25/6084/image600l.jpg)
(IMG:http://a.imageshack.us/img695/3476/image599u.jpg)

Uploaded with ImageShack.us

Pozele sunt de la sediul nostru deoarece a apelat la noi pentru masurarea puterii si pentru modificarea softului de gestiune motor.
Noi am lucrat si la setarea masinii de competitie cat si la cealalta masina de strada Touareg R5.



--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SEBASTIAN
mesaj Aug 31 2010, 10:43 PM
Trimis la #71


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



Inca doua masini cu semnatura Racing Code:
(IMG:http://a.imageshack.us/img444/1449/dsc0069zt.jpg)
(IMG:http://a.imageshack.us/img830/4295/image641y.jpg)



--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SEBASTIAN
mesaj Sep 18 2010, 09:42 AM
Trimis la #72


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



Renault Megane II RS

(IMG:http://img97.imageshack.us/img97/5334/image655j.jpg)


--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SEBASTIAN
mesaj Sep 25 2010, 09:40 PM
Trimis la #73


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



http://www.protv.ro/emisiuni/shows/pro-mot...2/pagina-1.html


--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Sep 26 2010, 08:48 AM
Trimis la #74


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Felicitari Sebi!
Ia uite, si oamenii care muncesc din greu si fac treaba buna ajung celebri, nu doar parlamentarii si cei ca ei! Romania duce lipsa azi de astfel de oameni. Succes!


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SEBASTIAN
mesaj Sep 26 2010, 07:28 PM
Trimis la #75


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



Iti multumim mult pentru vorbele frumoase.
Incercam sa ne facem treaba cat putem de bine si sa multumim clientul.


--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SEBASTIAN
mesaj Sep 28 2010, 04:18 AM
Trimis la #76


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



http://www.protv.ro/emisiuni/shows/pro-mot...9/pagina-2.html


--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
catavictor
mesaj Sep 28 2010, 06:42 AM
Trimis la #77


Stage 4
****

Grup: Member
Postari: 294
Inregistrat pe: 28-July 09
Din: Stalin City
Membrul Nr.: 257
Masina Personala:Trotineta NON turbo



Si celor mai carcotasi le pot raspunde acum , da se poate face resoftare Megane 2 RS fara sa te doara capul si sa ai rezultate, am calcat si eu pragul celor de la Racing Code (ultima poza postata de Sebastian e cu masina mea) si pot spune ca sunt pe deplin multumit.Sper intr-o colaborare fructuoasa de ambele parti si pe viitor!Recomand cu mina pe inima.


--------------------
Sportivitatea incepe acolo unde diesel se opreste,4000 tr/mn
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambu
mesaj Sep 28 2010, 07:44 AM
Trimis la #78


Administrator
*****

Grup: Administrator
Postari: 3,711
Inregistrat pe: 25-February 09
Din: Bucuresti/Titan
Membrul Nr.: 3
Masina Personala:RENAULT Megane RS



Zi-ne si ce a iesit, o fisa dyno?


--------------------
Viata e greu, lumea e hotu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Chuckie
mesaj Sep 28 2010, 03:50 PM
Trimis la #79


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,987
Inregistrat pe: 30-May 09
Membrul Nr.: 65
Masina Personala:Renault Megane R26



sau poate niste teste la intalnire (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
R26 F1 TEAM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
catavictor
mesaj Sep 28 2010, 04:32 PM
Trimis la #80


Stage 4
****

Grup: Member
Postari: 294
Inregistrat pe: 28-July 09
Din: Stalin City
Membrul Nr.: 257
Masina Personala:Trotineta NON turbo



Nu e nimic secret la mine (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) fisa o sa il rog pe Sebastian daca o descarca el, eu am doar varianta hartie,ii fac un scan, vorbim de un stage 1 cu 237 cp la roata si 347 Nm.


--------------------
Sportivitatea incepe acolo unde diesel se opreste,4000 tr/mn
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambu
mesaj Sep 28 2010, 04:58 PM
Trimis la #81


Administrator
*****

Grup: Administrator
Postari: 3,711
Inregistrat pe: 25-February 09
Din: Bucuresti/Titan
Membrul Nr.: 3
Masina Personala:RENAULT Megane RS



asta inseamna la volanta cat?


--------------------
Viata e greu, lumea e hotu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Chuckie
mesaj Sep 28 2010, 05:04 PM
Trimis la #82


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,987
Inregistrat pe: 30-May 09
Membrul Nr.: 65
Masina Personala:Renault Megane R26



270-275 , un stg 2 adica...


--------------------
R26 F1 TEAM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SEBASTIAN
mesaj Oct 30 2010, 10:30 PM
Trimis la #83


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



Ca sa ramanem tot in zona frantuzeasca:
Peugeot 207 RC
(IMG:http://img28.imageshack.us/img28/7130/image873m.jpg)
O reteta foarte frumoasa:
- intercooler
- admisie
- evacuare
- soft RACING CODE


--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rius
mesaj Nov 1 2010, 12:24 PM
Trimis la #84


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 847
Inregistrat pe: 5-August 10
Din: Navodari
Membrul Nr.: 754
Masina Personala:Renault Clio RS 182



Pai si ce poate masina?


--------------------

"Life is about passions. Thank you for sharing mine"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SEBASTIAN
mesaj Nov 2 2010, 12:28 AM
Trimis la #85


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



Daca vrei sa ne pui la incercare, te asteptam.
In general nu comentam asupra valorilor obtinute pe masinile clientilor, cu exceptia cazurilor cand facem astfel de intelegeri.
Masina functioneaza bine iar performantele au fost ameliorate atat ca valori de varf, medii si raspuns.


--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rius
mesaj Nov 2 2010, 10:04 AM
Trimis la #86


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 847
Inregistrat pe: 5-August 10
Din: Navodari
Membrul Nr.: 754
Masina Personala:Renault Clio RS 182



Ma interesa strict masina, nu sa va pun la incercare, sa stiu unde se ridica parametrii unui pejo dupa o reglare de calitate.
Cu alte cuvinte sa stiu daca-mi rupe fāşu (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)


--------------------

"Life is about passions. Thank you for sharing mine"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cliors
mesaj Nov 2 2010, 10:23 AM
Trimis la #87


Stage 2
**

Grup: Junior Member
Postari: 31
Inregistrat pe: 22-August 10
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 761
Masina Personala:Audi A3 Sportback



Salut Sebi. Ce poti face la un Clio 197 si care ar fi costurile? Merci! Vechiul tau prieten Lucian (ex Midnight Racers).


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SEBASTIAN
mesaj Nov 3 2010, 08:05 AM
Trimis la #88


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



CITAT(Rius @ Nov 2 2010, 09:04 AM) *
Ma interesa strict masina, nu sa va pun la incercare, sa stiu unde se ridica parametrii unui pejo dupa o reglare de calitate.
Cu alte cuvinte sa stiu daca-mi rupe fāşu (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)

NU stiu cum e cu rupt fasu, dar masina comparativ tot cu ea este mult mai bine.
Din pacate masa masinii este mare si treptele de viteza sunt foarte lungi fapt care o penalizeaza putin la accelerare, nedepinzand totul doar de forta de tractiune. Renault are 2.0l si o masa mai mica cu o etajare excelenta a cutiei de viteze.
Verdictul cred ca il poate oferi strada si ce pot spune este ca in contnuare masinile sport Peugeot dau cu lipsa la inventar.

Salut Luci, ma bucur sa ne "reauzim".
Ma bucur ca ma intrebi deoarece daca nu este pe lista www.racingcode.ro nu insemna ca nu-l modificam.
Modelul de Clio despre care-mi vorbesti este o masina impinsa din fabrica, iar un castig real pentru benzina de la pompa este undeva pe la 10cp si cuplu proportional. Un mare ajutor ar fi evacuarea, iar noi importam de la www.supersprint.ro .
Pretul modificarii este de 450 euro, se face din cate stiu acum direct prin portul OBD, fiind vorba de un ecu Sagem, dureaza 4-5 ore deoarece cel mai mare castig este venit din optimizarea reala, care se face direct pe masina. Fiecare masina in mod normal trebuie setata individual, iar fabrica din rationamente economice nu sta sa faca asta, desi cu siguranta ar putea si ar avea specialistii necesari, doar ca sa stai pe masina manual sa reglezi fin mi de masini...
Ei fac totusi comert. Noi suntem in lumea asta ca sa multumim clientul in primul rand.Cand spun castig din optimizare ma refer la buna functionare nu la castig de putere efectiv, sa dea putere din avans si benzina poate oricine desi noi "alteram" si diagrama de distributie variabila la acest model.
La acest cost se mai adauga 50 euro testarea de inante de resoftare si dupa pentru a vedea exact cat am castigat sau cat am pierdut in urma interventiei noastre.


--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maryusdanyel
mesaj Nov 3 2010, 04:18 PM
Trimis la #89


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 201
Inregistrat pe: 30-June 09
Membrul Nr.: 154
Masina Personala:Clio 197



Salut,

Softati si masini care au fost deja softate,in sensul ca eu am tot un Clio RS, cu traseu de evacuare schimbat,fara cat si filtru de aer Pipercross, dar e cam ca una stoc,de unde trag eu concluzia ca softul ar fi de vina.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Chuckie
mesaj Nov 3 2010, 04:43 PM
Trimis la #90


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,987
Inregistrat pe: 30-May 09
Membrul Nr.: 65
Masina Personala:Renault Megane R26



sau Pipercrosu`l....


--------------------
R26 F1 TEAM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tza
mesaj Nov 3 2010, 05:25 PM
Trimis la #91


Stage 4
****

Grup: Banned
Postari: 359
Inregistrat pe: 12-April 10
Membrul Nr.: 613
Masina Personala:Clio F1



CITAT(SEBASTIAN @ Nov 1 2010, 11:28 PM) *
Daca vrei sa ne pui la incercare, te asteptam.
In general nu comentam asupra valorilor obtinute pe masinile clientilor, cu exceptia cazurilor cand facem astfel de intelegeri.
Masina functioneaza bine iar performantele au fost ameliorate atat ca valori de varf, medii si raspuns.

Vreau eu sa va pun la incercare daca nu e cu suparare.asa ca intrw franceji:)


--------------------
Cu samuraii lupti ca samuraii, cu talharii lupti ca talharii,asadar RBN Tuning
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SEBASTIAN
mesaj Nov 3 2010, 11:50 PM
Trimis la #92


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



CITAT(maryusdanyel @ Nov 3 2010, 03:18 PM) *
Salut,

Softati si masini care au fost deja softate,in sensul ca eu am tot un Clio RS, cu traseu de evacuare schimbat,fara cat si filtru de aer Pipercross, dar e cam ca una stoc,de unde trag eu concluzia ca softul ar fi de vina.


Concluzia o putem trage noi, facand o diagnosticare cu sondele pe ea.
Aparatele afiseaza si inregistreaza iar ulterior putem face o analiza.
In urma acestei analize se pot trage anumite comcluzii.
Da au fost cazuri cand am resoftat masini deja resoftate, multe astfel de cazuri, sau cazuri in care tuneri lor in urma analizei au facut corectile necesare.


--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SEBASTIAN
mesaj Nov 3 2010, 11:53 PM
Trimis la #93


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



CITAT(tza @ Nov 3 2010, 04:25 PM) *
Vreau eu sa va pun la incercare daca nu e cu suparare.asa ca intrw franceji:)

OK atunci te rog sa-mi spui cand ai vrea, de marti incepand sa ai o programare la noi, eventual sa ma contactezi pe mail pentru a discuta amanuntele.
Oricand esti hotarat putem sa-ti modificam masina ca la carte.


--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tza
mesaj Nov 4 2010, 01:10 PM
Trimis la #94


Stage 4
****

Grup: Banned
Postari: 359
Inregistrat pe: 12-April 10
Membrul Nr.: 613
Masina Personala:Clio F1



sebastian,m-ai inteles gresit.masina mea e deja softata de rbn,asadar e deja modificata ca la carte.eu vroiam,desigur daca e de acord si proprietarul rc-ului, sa ii vedem cifrele pe strada (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) eu am un clio 197 rs cu soft si evacuare


--------------------
Cu samuraii lupti ca samuraii, cu talharii lupti ca talharii,asadar RBN Tuning
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SEBASTIAN
mesaj Nov 4 2010, 09:43 PM
Trimis la #95


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



Am inteles si eu acum (IMG:style_emoticons/default/Haling.gif)
In general m-am ocupat de organizat curse legale si probabil ca o voi mai face asa ca la prima ocazie voi face un anunt public.
Din nefericire masa lui 207 RC este o penalizare mare in comparatie cu Clio si nici cutia de viteze nu este asa de bine etajata.
Rezultatul e greu de presupus chiar si in aceste conditii, insa depinde si de sofer, isa noi nu am vrut o masina care sa rupa tot ci care sa mearga f bine.
Incercati o comparatie cu una de serie si rezultatul o sa fie interesant.
Din curiozitate ce putere ai la roti?


--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tza
mesaj Nov 4 2010, 10:08 PM
Trimis la #96


Stage 4
****

Grup: Banned
Postari: 359
Inregistrat pe: 12-April 10
Membrul Nr.: 613
Masina Personala:Clio F1



Sincer habar nu am ce putere are acum. Nu m-a interesat niciodata.imi place insa sa o compar cu alte masini, asa de fun pe strada.legal bineinteles. Sigur aici e relativ: sofer, cauciucuri, temperatura, dar pt distractie e ok


--------------------
Cu samuraii lupti ca samuraii, cu talharii lupti ca talharii,asadar RBN Tuning
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SEBASTIAN
mesaj Nov 4 2010, 11:38 PM
Trimis la #97


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



Da e foarte fan, dar un test dyno pe langa valori te ajuta atunci cand ai impresia ca ai o problema sa sti daca e reala sau e obisnuinta...
Merita facut un test pentru tine si cultura ta, sa ai referinta exacta mereu.


--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pejte
mesaj Nov 5 2010, 12:18 AM
Trimis la #98


Stage 5
*****

Grup: Prieten HH
Postari: 513
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 45
Masina Personala:Ice Cold Opel Astra 1.6 Hatch



CITAT(tza @ Nov 4 2010, 12:10 PM) *
masina mea e deja softata de rbn,asadar e deja modificata ca la carte

Corect (IMG:style_emoticons/default/Haling.gif)
Cum sta a ta fata de una stock, sau una doar cu evacuare?

Ontopic: Imi place noul site RacingCode.ro (IMG:style_emoticons/default/cool.gif)


--------------------
2008 Opel Astra H 5dr 1.6 115+ CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tza
mesaj Nov 5 2010, 02:18 AM
Trimis la #99


Stage 4
****

Grup: Banned
Postari: 359
Inregistrat pe: 12-April 10
Membrul Nr.: 613
Masina Personala:Clio F1



sta bine de tot si in fata uneia stock(la propriu) si in fata uneia doar cu evacuare supersprint catback si la fel de bine si in fata altora softate in alte parti(nu zic unde) (IMG:style_emoticons/default/laugh.gif) de aceea, astept cu interes ca si Racing Code sa intre pe un clio 197 sa vedem cum se comporta.cu cat mai multi cu atat mai bine.concurenta e benefica
Motivul editarii: Fara quote la mesajul anterior


--------------------
Cu samuraii lupti ca samuraii, cu talharii lupti ca talharii,asadar RBN Tuning
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tza
mesaj Nov 5 2010, 04:43 PM
Trimis la #100


Stage 4
****

Grup: Banned
Postari: 359
Inregistrat pe: 12-April 10
Membrul Nr.: 613
Masina Personala:Clio F1



BSH, dintr-un motor turbo softat se castiga cam 3-4 masini fata de stock.cum poti spune asadar ca 3 masini nu e un caatig considerabil dintr un aspirat? Si care e faza cu 40 de milioane?


--------------------
Cu samuraii lupti ca samuraii, cu talharii lupti ca talharii,asadar RBN Tuning
Go to the top of the page
 
+Quote Post

10 Pagini V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
14 Utilizator(i) vizualizeaza acest topic (14 Vizitatori si 0 Utilizatori ascunsi)
0 Membrii:

 

Versiunea Lo-Fi Astazi este: 25th June 2025 - 03:27 PM