Stiri din lumea auto!!! - Forum HotHatches
Random logo image... Refresh for more!

Bine ai venit vizitatorule. Te rugam sa alegi una din optiunile de mai jos:
( AUTENTIFICARE | INREGISTRARE )


Collapse

> Forum HotHatches Information

Latest News And Announcements!
Latest News
Avem stickere facute, gasiti la Bambu!
Gasiti mai multe detalii despre stickere Hot Hatches aici!
Daca aveti probleme cu inregistrarea , dati un mail la iancu_florin2005@yahoo.com!
Announcements
Pentru a afisa un film de pe youtube trebuie sa dati click pe "Adauga:YouTube" care e in stanga jos,iar in text puneti tot ce vine dupa "v=" in link.
Daca un post nu este acolo unde il stiati inseamna ca era offtopic si este in Chat room HotHatches
Stiri din lumea auto!!!, Ultimele stiri din lumea auto!!
nvr
mesaj Jun 11 2009, 11:09 PM
Trimis la #1


Stage 1
*

Grup: Prieten HH Junior
Postari: 3
Inregistrat pe: 11-June 09
Membrul Nr.: 96
Masina Personala:-



Scandal la nivel inalt la Tesla Motors

Razboi la Tesla. Fondatorul companiei, Martin Eberhard (foto dreapta), a hotarat sa il cheme in instanta pe Elon Musk, actualul presedinte al constructorului american de modele electrice pe motiv ca a orchestrat inlaturarea sa si ca a distrus siguranta financiara a celor de la Tesla Motors. Mai mult, Eberhard sustine ca Musk a incercat sa "rescrie istoria companiei" atragandu-si intre creditul pentru dezvoltarea lui Tesla Roadster, desi modelul a fost conceput si realizat in colaborare de cei doi.

"In incercarea sa de a-si atribui mostenirea lui Martin Eberhard, Musk a distrus integritatea Tesla Motors si a afectat reputatia si prosperitatea companiei", se arata in cele 22 de pagini de acuzatii pe care Musk va trebui sa le demonteze in proces.

Reactia oficiala a lui Elon Musk nu a intarziat sa apara: "Acest proces este un atac personal incorect care indica incorect istoria Tesla. Acuzatiile sunt de fapt o poveste fictiva a primilor ani de la aparitia companiei, fiind gresite si denaturate, astfel ca ne bucuram ca vom avea ocazia sa punem lucrurile la punct. Asa cum presa a scris de nenumarate ori, Martin a fost inlaturat in unanimitate de catre Consiliul Director al companiei din cauza faptul ca pretul final al masinii pe care o dezvoltasem era dublu fata de previziunile pe care le facuse Martin", sustine Elon Musk intr-un comunicat de presa publicat astazi.(IMG:http://static.automarket.ro/img/auto_resized_v2/db/article/021/881/463154l-576x432-h-97bc4d3f.jpg)

Sursa: Automarket
========================================================================
Oficial: Megane R26.R, mai rapid cu 3 secunde decat Ford Focus RS

Renault a publicat un comunicat oficial in care arata ca Megane R26.R s-a dovedit a fi mai rapid decat Ford Focus RS pe patru circuite din Marea Britanie.Comparat recent de tot mai multe publicatii de specialitate cu Renault R26.R, noul Ford Focus RS isi simte amenintata suprematia pe segmentul hatchback-urilor de performanta. Renault a emis recent un comunicat prin care anunta ca cea mai rapida versiune a vechiului Megane RS s-a dovedit a fi mai rapida decat Focus RS cu pana la 3 secunde.

Constructorul francez anunta ca patru publicatii de specialitate au testat modelul R26.R pe patru piste diferite din Marea Britanie, si de fiecare data rezultatul a fost acelasi, Focus RS fiind nevoit sa se recunoasca invins. Primii care au realizat comparativul dintre cele doua modele de performanta au fost cei de la Drivers Republic, testul fiind publicat si pe Automarket in urma cu doua saptamani.
Britanicii au desfasurat ostilitatile pe circuitul de la Silverstone, unde R26.R a inregistrat un timp de un minut si 49 de secunde, cu trei secunde mai bun decat cel al rivalului Focus RS. Revista de specialitate Evo a testat la randul sau cele doua modele rivale, de aceasta data pe circuitul Bedford Autodrome. Si in acest comparativ victoria a apartinut modelului francez, mai rapid cu aproape 2 secunde.

Pe circuitul de la Bruntingthorpe, specialistii de la Performance Car au ajuns la concluzia ca Megane R26.R este mai rapid decat Focus RS si chiar decat un Seat Leon Cupra de 360 de cai putere. De asemenea, pe celebrul circuit de la Millbrook, Autocar a stabilit ca reprezentantul francezilor este mai rapid decat RS cu aproape o secunda.
Rezultatele obtinute de R26.R vin sa confirme recordul stabilit de modelul francez la categoria modelelor cu tractiune fata, pe celebrul circuit de la Nurburgring, unde traseul de 20.9 kilometri a fost parcurs in doar 8 minute si 17 secunde.

Renault Megane R26.R este propulsat de acelasi motor de 2.0 litri si 230 de cai putere, insa se bucura de o masa totala mai mica cu 123 de kilograme. De cealalta parte, Focus RS ascunde sub capota un motor de 2.5 litri supraalimentat, care ofera cu putin peste 300 de cai putere.
(IMG:http://static.automarket.ro/img/auto_resized_v2/db/article/021/793/641479l-576x432-h-90c0fb7d.jpg)
Sursa: Automarket

Acest mesaj a fost editat de ronnie: Jun 11 2009, 11:16 PM
Motivul editarii: am sters randurile care se dublau
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Rapsunsuri
Jazzy
mesaj Nov 7 2009, 10:27 AM
Trimis la #2


Stage 3
***

Grup: Banned
Postari: 161
Inregistrat pe: 16-May 09
Din: Braila
Membrul Nr.: 38
Masina Personala:momentan doar fan



Sincer să fiu, uneori am probleme în a înţelege de unde găsesc unii resurse şi pasiune pentru a continua ceea ce se numeşte o tradiţie lungă şi fabulos de frumoasă. Cum este şi cazul lui Renault - în acest caz, mă refer la Megane RS.


Noul Megane RS
Dificultăţile mele de adaptare la realitatea oferită de Renault vin poate şi din vremurile pe care le traversăm. Fie că vorbim de o ilustră galerie de modele sport sau de nume care fiecare în parte pot fi considerate religii, totul se conjugă cu Renault.
Dar pe undeva sincer prefer să mă gândesc la clipele magice pe care fiecare "anonim" le-a trăit la volanul modelelor cu rombul pe capotă. De multe momente magice am avut şi eu parte cu Renault şi ceva îmi spune că acestea vor continua. Mi-am îmbogăţit colecţia de emoţii la volanul noului Renault Megane RS.

Am aşteptat întâlnirea cu acest ultim produs Renault Sport cu o nerăbdare sinonimă cu sevrajul. O dată cu evoluţia logo-ului RS, s-a mai întâmplat ceva, ceva care pe pasionaţi îi poate deruta şi nu numai. Noul Renault Megane RS nu se mai produce la Dieppe, ci în Spania.



Megane RS a evoluat
S-a evaporat ceva din aura mitică care învăluia modelele produse la Dieppe, dar totul se datorează eforturilor de a reduce costurile de producţie şi a deciziei ca în Franţa la Renault Motorsport activitatea să fie dedicată modelelor de competiţie.

Cu o umbră a lui Megane 2 RS, care a ridicat ştacheta extrem de sus, parcă Megane 3 RS are o misune imposibilă: să fie toate acestea care au fost şi ceva mai mult. Lumea hot-hatch-urilor deja s-a împărţit în două. Un univers în care vorbim despre performanţe impresionante, dar şi despre un nivel al confortului şi o calitate a fabricaţiei excelente şi un alt univers unde legile fizicii sunt neglijate, unde totul este un cocktail de huliganism, reflexe feline şi senzaţii greu de înghesuit în cuvinte.

În acest ultim segment putem vorbi doar despre Megane RS R26R şi Ford Focus RS. Se pare că cei doi constructori au închis uşa când au intrat în acest club şi au aruncat cheia pe undeva. Să fi rămas noul Megane RS alături de Focus pentru a-i ţine companie sau a schimbat coordonatele?

Fisiere Atasate
Fisier Atasat  renault_megane_rs_test_promotor_premiera_002_1_.jpg ( 47.42k ) Numarul de Transferari: 13
Fisier Atasat  renault_megane_rs_test_promotor_premiera_003_2_.jpg ( 42.19k ) Numarul de Transferari: 14
Fisier Atasat  renault_megane_rs_test_promotor_premiera_005_1_.jpg ( 19.53k ) Numarul de Transferari: 14
Fisier Atasat  renault_megane_rs_test_promotor_premiera_010_1_.jpg ( 29.53k ) Numarul de Transferari: 20
 


--------------------
"The power of dreams"
"Nu te pune cu prostul ca are mintea odihnita"
"Cel mai destept cedeaza primul"
"Fara curse Honda nu exista"
"Cel mai grav lucru este sa-ti fie frica de masina ta"
Go to the top of the page
 
+Quote Post



Reply to this topicStart new topic
1 Utilizator(i) vizualizeaza acest topic (1 Vizitatori si 0 Utilizatori ascunsi)
0 Membrii:

 

Versiunea Lo-Fi Astazi este: 25th June 2025 - 11:42 PM