Supersprint vs Milltek - Forum HotHatches
Random logo image... Refresh for more!

Bine ai venit vizitatorule. Te rugam sa alegi una din optiunile de mai jos:
( AUTENTIFICARE | INREGISTRARE )


Collapse

> Forum HotHatches Information

Latest News And Announcements!
Latest News
Avem stickere facute, gasiti la Bambu!
Gasiti mai multe detalii despre stickere Hot Hatches aici!
Daca aveti probleme cu inregistrarea , dati un mail la iancu_florin2005@yahoo.com!
Announcements
Pentru a afisa un film de pe youtube trebuie sa dati click pe "Adauga:YouTube" care e in stanga jos,iar in text puneti tot ce vine dupa "v=" in link.
Daca un post nu este acolo unde il stiati inseamna ca era offtopic si este in Chat room HotHatches
Supersprint vs Milltek
Spaki
mesaj Aug 27 2009, 11:56 PM
Trimis la #1


Stage 1
*

Grup: Prieten HH Junior
Postari: 10
Inregistrat pe: 20-August 09
Membrul Nr.: 306
Masina Personala:Skoda Octavia vRS



Salut.Am si eu o dilema legat de alegerea uneia dintre cele doua firme.Stiu ca postez un pic cam aiurea, deoarece masina mea nu este un hothatch dar este un lucru foarte important pentru mine si as vrea sa va cer pareriile voastre.M-ar interesa un bypass de filtru de particule,deoarece masina mea este una diesel:d si nu stiu de unde sa achizitionez:de la supersprint sau de la milltek.Diferenta pe care eu o stiu este cea de pret,supersprint fiind cu vreo 200e mai scump si cea de diamentru unde milltek este mai mare cu 4,5mm fiind de 69,5mm iar supersprint de 65mm.Atasez si poza cu cele doua turboback-uri poate va inspira mai mult.Va multumesc.
Fisiere Atasate
Fisier Atasat  555.jpg ( 332k ) Numarul de Transferari: 33
Fisier Atasat  28319.jpg ( 38.41k ) Numarul de Transferari: 28
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Rapsunsuri
Alex
mesaj Feb 2 2010, 03:08 PM
Trimis la #2


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,375
Inregistrat pe: 12-July 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 189
Masina Personala:Audi S3 2.0T quattro



pana la urma o evacuare buna nu se rezuma tocmai la diametru ... consider ca mai importanta este "structura" downpipeului.
oricum ... repet, diferenta intre cele 2 de mai sus este firma. evident mai este si diferenta de pret. ca si performante sunt fix la fel ...


--------------------
Actual cars:
Audi S3 - 2.0T quattro 265 HP - Milltek TBE | H&R Springs | 19" RS6 Wheels | Foliatec | Forge Shortshift | EvoMS V-flow | Revo Stage 2 - working on the next stage
Audi A1 - 1.2T 86 BHP - new project

Ex cars:
Golf 5 Gti - Pre-tuned in Deutschland - 290 HP | Superchips | Powerflex | INJEN | ITG | Milltek | D2 | H&R | Greddy - pocket rocket
Mini Cooper S Cabrio - 1.6K - Custom exhaust | Eibach Springs | Aero Kit | Team Dynamics Wheels
Go to the top of the page
 
+Quote Post



Reply to this topicStart new topic
2 Utilizator(i) vizualizeaza acest topic (2 Vizitatori si 0 Utilizatori ascunsi)
0 Membrii:

 

Versiunea Lo-Fi Astazi este: 26th June 2025 - 02:02 AM