Reglare Wastegate - Forum HotHatches
Random logo image... Refresh for more!

Bine ai venit vizitatorule. Te rugam sa alegi una din optiunile de mai jos:
( AUTENTIFICARE | INREGISTRARE )


Collapse

> Forum HotHatches Information

Latest News And Announcements!
Latest News
Avem stickere facute, gasiti la Bambu!
Gasiti mai multe detalii despre stickere Hot Hatches aici!
Daca aveti probleme cu inregistrarea , dati un mail la iancu_florin2005@yahoo.com!
Announcements
Pentru a afisa un film de pe youtube trebuie sa dati click pe "Adauga:YouTube" care e in stanga jos,iar in text puneti tot ce vine dupa "v=" in link.
Daca un post nu este acolo unde il stiati inseamna ca era offtopic si este in Chat room HotHatches
Reglare Wastegate
Sabin
mesaj Jun 3 2010, 03:35 PM
Trimis la #1


Administrator
*****

Grup: Member
Postari: 1,871
Inregistrat pe: 14-February 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 1
Masina Personala:Megane RS CUP



Am o problema. Trebuie sa umblu la wastegate si sa intorc piulita 3 cicluri complete.
In ce parte fratilor. Eu stiam in dreapta spre turbo ca sa micsorez tija, astfel mai mult boost.

Nu doresc sa maresc presiunea deoarece nu se poate, ecu controleaza tot. Vreau doar sa se faca spool-ul mai repede si sa imi tina presiunea mai bine in turatii.


--------------------
Sabin
Administrator HOTHATCHES.RO
Plaisir du conduite extreme



Custom Stage 2 Remap * ITG intake * FORGE Hoses * FORGE Intercooler* Custom 70 mm Straight Pipe Exhaust * Decat 70 mm * NGK Laser Platinum Spark Plugs * Ported Intake / Engine 4 mm * OMP bucket seats

[size=3]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Rapsunsuri
SEBASTIAN
mesaj Jun 26 2010, 09:57 PM
Trimis la #2


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



Wastegatele functioneaza ca un sistem oscilant.
1. Un sistem oscilant, format dintr-o sarcina generata de o capsula pneumatica direct legata la presiunea de admisie si un arc elicoidal.
Prin comprimarea sau decomprimarea arcului(joaca la piulita) se influenteaza K.
Prin influentarea tensiunii statice a arcului realizati operatiunea de MODELARE DE SARCINA.
K= constanta de elasticitate a arcului, are si o formula dar nu are sens sa discutam de ea ca nimeni nu deschide capsula sa masoare arcul...
Indiferent de ce se scrie pe forumuri si pe care din ele a roti numarand ... de cate ori intr-o parte sau alta e gresit. Cel putin teoretic este gresit.
Corect se masoara cu un aparat special un pistol generator de presiune si vacum la presiunea la care comanda de serie si apoi unde trebuie sa ajunga.
Electronica de Megane Turbo este o gestiune frumoasa elevata in care simplificand putem spune ca motorul stie trei factori avans, benzina si turbo pe care ii comanda triangular. Daca intervi sa preiei artificial unul din ei imediat reactioneaza cu trecere in avarie. Astfel boost controlerul(cel mai mare dusman al fiabilitatii dar si puterii) devine un implant respins de organiscumul viu, ecu de megane turbo.
Revenind la joaca cu tija, ea are scopul de a influenta K si a permite nu o crestere de presiune ci un control mai fin a acesteia, automat trecand prin tuning electronic la o presiune mai mare riscam ca pwm-ul de comanda al solenoidului sa rezoneze cu arcul asa ca ridicam k la un alt nivel.
Poate am exagerat cu rezonanta dar e vorba de vibratii oricum.
Si apropo de vechea ta problema Domnule Sabin, te rog sa arunci o privire aici:
http://www.legalracing.ro/forum/viewtopic.php?t=3111


--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post



Reply to this topicStart new topic
2 Utilizator(i) vizualizeaza acest topic (2 Vizitatori si 0 Utilizatori ascunsi)
0 Membrii:

 

Versiunea Lo-Fi Astazi este: 11th May 2025 - 04:15 AM