Jante - Forum HotHatches
Random logo image... Refresh for more!

Bine ai venit vizitatorule. Te rugam sa alegi una din optiunile de mai jos:
( AUTENTIFICARE | INREGISTRARE )


Collapse

> Forum HotHatches Information

Latest News And Announcements!
Latest News
Avem stickere facute, gasiti la Bambu!
Gasiti mai multe detalii despre stickere Hot Hatches aici!
Daca aveti probleme cu inregistrarea , dati un mail la iancu_florin2005@yahoo.com!
Announcements
Pentru a afisa un film de pe youtube trebuie sa dati click pe "Adauga:YouTube" care e in stanga jos,iar in text puneti tot ce vine dupa "v=" in link.
Daca un post nu este acolo unde il stiati inseamna ca era offtopic si este in Chat room HotHatches
7 Pagini V  « < 4 5 6 7 >  
Reply to this topicStart new topic
Jante
BSH
mesaj Nov 16 2010, 05:31 PM
Trimis la #101


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



CITAT(robi_zet @ Nov 16 2010, 02:16 PM) *
Daca te uiti atent nu e orice X6 este un M. Pacat de masina, jantele oem sunt mult mai frumoase


Pacat de jante ca masina e ......


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rico
mesaj Nov 16 2010, 05:38 PM
Trimis la #102


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 392
Inregistrat pe: 14-November 09
Din: Bucharest
Membrul Nr.: 447
Masina Personala:Clio RS



CITAT(Dr.Silviu @ Nov 16 2010, 02:48 PM) *
Jantele nu sunt Ultraleggera. Sunt Superturismo LM.

(IMG:style_emoticons/default/Haling.gif) inclinam eu mai mult spre superturismo dar stiam ca alea sunt pline in zone prezoanelor. mea culpa


--------------------
RenaultSport Clio '02
Focus ST170 '05
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dr.Silviu
mesaj Nov 16 2010, 06:18 PM
Trimis la #103


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,249
Inregistrat pe: 5-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 76
Masina Personala:Audi A3 2.0T



Superturismo GT sunt pline in zona prezoanelor...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RANDI
mesaj Nov 16 2010, 11:14 PM
Trimis la #104


Stage 2
**

Grup: Prieten HH
Postari: 33
Inregistrat pe: 17-December 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 483
Masina Personala:Renault Kangoo



Jante '20 pe X6 se vad destul de urat aproape orice model, datorita pasajului mare la roti care permite roti mari si late de la '22 in sus.
In plus nici poza nu avantajeaza masina.
Modelul de janta din poza este un model care o sa apara in 2011, deci nu este nici unul din modelele de mai sus.
Eu ma gandeam cum se vad pe X3-ul lui c6t9, 10x20 si 11x20!?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dr.Silviu
mesaj Nov 17 2010, 12:34 AM
Trimis la #105


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,249
Inregistrat pe: 5-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 76
Masina Personala:Audi A3 2.0T



QUOTE (RANDI @ Nov 16 2010, 10:14 PM) *
Modelul de janta din poza este un model care o sa apara in 2011, deci nu este nici unul din modelele de mai sus.




Bine ai venit in viitor http://www.ozracing.com/car_wheels_cat/OZ%...183/RACING.aspx
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RANDI
mesaj Nov 17 2010, 12:43 AM
Trimis la #106


Stage 2
**

Grup: Prieten HH
Postari: 33
Inregistrat pe: 17-December 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 483
Masina Personala:Renault Kangoo



Ma rog, deriva din SUPERT LM. dar o sa se cheme altfel fiind un model destinat SUV-urilor, cu alt indice de greutate, alt procedeu de turnare probabil, cu latimi mai mari care modifica usor modelul.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Dec 17 2010, 03:59 PM
Trimis la #107


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



Eu cred ca nu influenteaza cu nimic diametrul jantei raza de bracaj a masinii. Are legatura cu unghiul de bracaj aici. Chiar daca roata e mai mica asta nu inseamna ca masina va "coti" mai strans ci doar ca rotile vor face mai multe rotatii. Cred ca factori importanti ar fi ampatamentul si unghiul de bracaj al rotilor.


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iulirx
mesaj Dec 17 2010, 08:34 PM
Trimis la #108


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 192
Inregistrat pe: 13-March 10
Din: ploiesti
Membrul Nr.: 573
Masina Personala:Volvo S60 D5 cu motor; Focus RS Mk2 cu alt motor



daca roata e mai lata sau mai inalta decit valoarea stoc atunci roata nu mai poate vira atit de mult pentru ca atinge caroseria.
in acest caz e bine sa se puna limitatoare de bracaj pentru a impiedica roata sa atinga caroseria.
de oicei cind pui sistem de frinare mai bun, acesta ere nevoie de mai mult spatiu in janta, deci trebe sa pui jante mai mari, sau mai late, sau si una si cealalta.
se poate ca si offsetul jantelor sa trebuiasca a fi schimbat.
toate astea adunate duc , de obicei, la un unghi maxim de bracaj mai mic sau la un diametru de bracaj mai mare.
nu recomand cea mai simpla optiune : offset mai negativ pina intra brembo (ma refer inclusiv la distantiere). offsetul prea negativ duce la o suspensie prea moale si masina , desi are ecartament mai mare sta mai prost pe strada.
nu schimbati offsetul jantelor cu mai mult de 4-6 mm ca o sa aveti surprize foarte neplacute !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Dec 17 2010, 09:26 PM
Trimis la #109


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



CITAT(iulirx @ Dec 17 2010, 07:34 PM) *
daca roata e mai lata sau mai inalta decit valoarea stoc atunci roata nu mai poate vira atit de mult pentru ca atinge caroseria.
daca e in limitele bunului simt va vira fix la fel
in acest caz e bine sa se puna limitatoare de bracaj pentru a impiedica roata sa atinga caroseria.
de oicei cind pui sistem de frinare mai bun, acesta ere nevoie de mai mult spatiu in janta, deci trebe sa pui jante mai mari, sau mai late, sau si una si cealalta.
Nu este adevarat ! poti sa pui un sistem de franare mult mai bun si sa aiba dimensiuni normale in raport cu marimea rotii
se poate ca si offsetul jantelor sa trebuiasca a fi schimbat.
toate astea adunate duc , de obicei, la un unghi maxim de bracaj mai mic sau la un diametru de bracaj mai mare.
nu recomand cea mai simpla optiune : offset mai negativ pina intra brembo (ma refer inclusiv la distantiere). offsetul prea negativ duce la o suspensie prea moale si masina , desi are ecartament mai mare sta mai prost pe strada.
nu schimbati offsetul jantelor cu mai mult de 4-6 mm ca o sa aveti surprize foarte neplacute !
Gresit, gresit, gresit. atat timp cat nu pui 10cm de distantiere valori pana in 3cm sunt chiar sigure



--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vusiman
mesaj Dec 17 2010, 10:34 PM
Trimis la #110


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 491
Inregistrat pe: 7-August 09
Membrul Nr.: 282
Masina Personala:Clio RS 197



Am observat multe chestii teoretice in aceste posturi dar care in relitate nu prea le-am vazut sa se simta asa acut cum se presupune, cel putin in conditiile de mers pe care le avem in zona (adica lipsa circuit). Treaba cu distantierii nu este chiar asa, exista dezavantaje cand folosesti distantieri dar sunt depasite de avantajele maririi ecartamentului; ma refer la maxim 25mm mai sus cred ca apar efecte negative asupra trenului de rulare pe fata si se multiplica odata cu cresterea grosimii.
Am mers cu distantieri de 25mm si chiar am simtit imbunatatirile nici decum dezavantajele.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
rex
mesaj Dec 18 2010, 10:02 PM
Trimis la #111


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 1,520
Inregistrat pe: 14-October 10
Din: Cluj-Napoca
Membrul Nr.: 796
Masina Personala:Golf 5 1,4 TFSI



CITAT(iulirx @ Dec 17 2010, 07:34 PM) *
se poate ca si offsetul jantelor sa trebuiasca a fi schimbat.
toate astea adunate duc , de obicei, la un unghi maxim de bracaj mai mic sau la un diametru de bracaj mai mare.
nu recomand cea mai simpla optiune : offset mai negativ pina intra brembo (ma refer inclusiv la distantiere). offsetul prea negativ duce la o suspensie prea moale si masina , desi are ecartament mai mare sta mai prost pe strada.
nu schimbati offsetul jantelor cu mai mult de 4-6 mm ca o sa aveti surprize foarte neplacute !


O mica corectare...
De fapt offsetul jantei nu are nimic cu spatiul pentru frana. Tot ce conteaza din acest punct de vedere (pe langa diametrul jantei, cum ai spus si tu) e FORMA jantei. Intr-adevar, IN GENERAL, la jantele cu offset mai mic au mai mult loc. Dar sa nu va luati dupa offset pentru ca e fix inutil. De ex pe jantele BBS LM sunt mari probleme cu montarea franelor mari din cauza formei jantei si nu din cauza offset-ului (problema uzuala la jantele cu buza).
Daca janta nu mai incape din cauza sistemului de franare, intr-adevar e uzuala folosirea distantierelor. Acestea, practic mai adauga niste milimetri la spatiul care poate fii folosit pentru adapostirea franelor. Acestasta practica este doar aparent echivalenta cu scaderea ET-ului la jante.
Deci, vreti frane mai mari fara sa schimbati jante, vedeti daca forma jantei permite adapostirea acelor frane...


--------------------
VW Golf V GTSport 1.4 TFSI, Sunset red, 2 doors: RLine Rear Valance | RLine Front Valance | RLine Bumper Vents | RLine Tail lights | Kerscher Front Fenders | Votex Rear Spoiler | GTI Multi Function Steering Wheel | GTI Pedals | Mk 7 GTD gearstick | Mk 6 GTI chrome switches | R32 highline instrument cluster | RCD 510 radio | Mk 6 Climatronic | Recaro Pole Position Bucket Seats | Schroth Clubman II asm Seatbelts | OEM Shark Fin Antenna | K&N 57s-9500 Cold Air Intake | NGK Iridium IX Spark Plugs | Porsche Cayman Front Calipers | Brembo Custom J Hook Rotors | Pagid RS-29 Front Pads | Audi TTRS Brake Vents | GTI Rear Brakes | Ferodo DS2500 Rear Brake Pads | HEL Front and Rear Brake Lines | Motul RFB 660 Racing Brake Fluid | Bilstein PSS10 Coilovers | H&R sway bars 26mm front/24mm back | Volkswagen Racing lower engine mount | Audi TT Suspension Lower Arms | Motul 300V Engine Oil | BBS VZ 032 8x17 Rims with Goodyear Eagle F1 Assymetric 2 225/45 Tyres (street) and Team Dynamics Pro Race 1.2 8x17 Rims with Michelin Pilot Sport Cup 2 225/45 Semislicks (track) | Wiechers-Sport Roll Bar | Revo Technik Stage 1 Software| Revo SPS PRO

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nicky
mesaj Dec 18 2010, 10:53 PM
Trimis la #112


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 766
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Dublin vs. Bucharest
Membrul Nr.: 24
Masina Personala:Seat Cupra '09



Good point Mr. Vlad, englezii il numesc Factor X sau spatiu liber intre etrier si janta (interiorul jantei).

Caliper Clearance (X-factor): The amount of clearance built into the wheel to allow for the vehicle’s brake rotor and caliper assembly.

Cred ca Iuli se gandea la majoritatea celor care isi schimba franele (etrierii si discurile), pentru ca ei nu isi schimba, de obicei, si jantele, ci mai degraba le adapteaza ca sa mearga fara probleme cu noile frane.

X Factor se poate defini in mai multe moduri, cu una sau mai multe distante, ideea de baza e aceeasi - roata (janta) trebuie sa fie la o distanta suficient de mare de etrier pentru a nu intra niciodata in contact.

(IMG:http://s4.postimage.org/2jrc7la3o/caliper_clearance_guide.jpg)


--------------------
KIP - the Orange Cupra 2.0 RS 2+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Mar 3 2012, 07:14 PM
Trimis la #113


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



As avea si eu nevoie de un site unde pot vedea greutatea , prinderile si et-ul jantelor. Am tot cautat dar se pare ca nu prea e o baza serioasa pe undeva (IMG:style_emoticons/default/sad.gif)

Multumesc


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RollerMAN
mesaj Mar 6 2012, 05:07 PM
Trimis la #114


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 2,497
Inregistrat pe: 8-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 87
Masina Personala:-



Altul in afara de asta eu nu stiu...
http://www.wheelweights.net/

Ce jante te bate gandul sa cumperi?

Acest mesaj a fost editat de RollerMAN: Mar 6 2012, 05:07 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Mar 6 2012, 05:20 PM
Trimis la #115


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



Aceleasi (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) ))) , era mai mult pentru informarea mea personala dar poate o sa cumpar.


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Catawrc
mesaj Mar 11 2012, 12:51 PM
Trimis la #116


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 215
Inregistrat pe: 1-July 09
Membrul Nr.: 160
Masina Personala:Seat leon cupra



Avetzi idee unde gasesc si eu un centru specializat pe indreptat jante din aliaj in bucuresti? inafara de autosoft ! Multumesc


--------------------
Seat Leon Cupra by RBN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Mar 11 2012, 01:31 PM
Trimis la #117


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



Am primit si eu o recomandare de la Maryusdanyel. El zice ca la intrarea in popesti-leordeni langa NRG auto (sau ceva de genu) exista un service de indreptat care cica e f bun si ok la preturi. Ia legatura cu el ca sa iti dea mai multe informatii.


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maryusdanyel
mesaj Mar 11 2012, 11:58 PM
Trimis la #118


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 201
Inregistrat pe: 30-June 09
Membrul Nr.: 154
Masina Personala:Clio 197



este fix NRG . eu am avut multe fisuri mici in jantele de pe fata,le-a facut foarte bine, nu tocmai estetic(am avut noroc ca au fost pe interior),dar sanatos.a trecut cam un an de cand le-am facut si nu am mai avut probleme.
nu mai stiu cati bani am dat, dar stiu ca am fost incantat,deci a fost bine:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Catawrc
mesaj Mar 12 2012, 01:18 AM
Trimis la #119


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 215
Inregistrat pe: 1-July 09
Membrul Nr.: 160
Masina Personala:Seat leon cupra



Eu nu am fisuri si nu sunt lovite jantele doar ca vreau sa le pun pe aparat sa vad dak au probleme... si dak au sa le rezolv dar nu vreau sa merg la cineva care nu se pricepe sa le crape sau ceva de genu asta. Da-mi te rog un pm cu un nr de contact unde pot suna pentru mai multe delatlii. Multumesc !


--------------------
Seat Leon Cupra by RBN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Mar 12 2012, 07:18 AM
Trimis la #120


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Pai daca vrei sa vezi daca au probleme poti merge la orice vulcanizare mair asarita saus ervice de roti care are o masina de echilibrat si sa vezi daca-ti fuleaza vreo janta.


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post

7 Pagini V  « < 4 5 6 7 >
Reply to this topicStart new topic
6 Utilizator(i) vizualizeaza acest topic (6 Vizitatori si 0 Utilizatori ascunsi)
0 Membrii:

 

Versiunea Lo-Fi Astazi este: 25th June 2025 - 09:36 AM