Renault Megane RS 2.0 265CP - 2012 - Forum HotHatches
Random logo image... Refresh for more!

Bine ai venit vizitatorule. Te rugam sa alegi una din optiunile de mai jos:
( AUTENTIFICARE | INREGISTRARE )


Collapse

> Forum HotHatches Information

Latest News And Announcements!
Latest News
Avem stickere facute, gasiti la Bambu!
Gasiti mai multe detalii despre stickere Hot Hatches aici!
Daca aveti probleme cu inregistrarea , dati un mail la iancu_florin2005@yahoo.com!
Announcements
Pentru a afisa un film de pe youtube trebuie sa dati click pe "Adauga:YouTube" care e in stanga jos,iar in text puneti tot ce vine dupa "v=" in link.
Daca un post nu este acolo unde il stiati inseamna ca era offtopic si este in Chat room HotHatches
15 Pagini V  « < 6 7 8 9 10 > »   
Reply to this topicStart new topic
Renault Megane RS 2.0 265CP - 2012
BSH
mesaj Jul 2 2012, 01:14 PM
Trimis la #141


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



Chuckie te pup, now fuck off pe versus acolo (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) )))


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darian
mesaj Jul 9 2012, 04:06 PM
Trimis la #142


Stage 5
*****

Grup: Member
Postari: 1,679
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Bucuresti/Ramnicu Valcea
Membrul Nr.: 32
Masina Personala:Golf .:R MY2012 DSG



S-au mutat toate discutiile in zona privata. Continuati acolo.

Multumesc


--------------------
Golf .:R MY2012 DSG - powered by RBN
ex: Focus ST320 - powered by Dreamscience

Go to the top of the page
 
+Quote Post
alexniculescu
mesaj Jul 12 2012, 01:38 PM
Trimis la #143


Stage 1
*

Grup: Prieten HH Junior
Postari: 13
Inregistrat pe: 17-December 11
Membrul Nr.: 3,490
Masina Personala:Megane 3 Coupe (sport kit)



Salut ! Foarte frumos RS ul, mi ai facut calatoria mai frumoasa de la intoarcerea de la mare (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) .
( meganul portocaliu )
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Chuckie
mesaj Jul 20 2012, 01:40 AM
Trimis la #144


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,987
Inregistrat pe: 30-May 09
Membrul Nr.: 65
Masina Personala:Renault Megane R26



asa Nic_andrei sa mergi pe burta,noroc ca iese in evidenta frumusetea de RS intre masinile alea parasite din parcare.
Superba! e exact ce trebuie (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
sa o stapanesti sanatos.


--------------------
R26 F1 TEAM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nic_andrei
mesaj Jul 20 2012, 08:59 AM
Trimis la #145


Stage 3
***

Grup: Administrator
Postari: 190
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 25
Masina Personala:RENAULT MEGANE RS 265



(IMG:style_emoticons/default/smile.gif) ) Nu era cu intentie sa merg pe burta (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) si oricum ii spusesem lu bambu.
Am luat-o alaltaieri si nici nu prea am apucat sa merg cu ea , am fost prea prins cu munca.
Oricum care aveti chef sa ne mai vedem sa va molipsiti ziceti.
Apropo unde ai vazut-o? (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)

Defapt stai ca m-am prins (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) Si sa stii ca si alea parasite sunt tot ale mele.
Defapt una a mea, una a sotiei.

Acest mesaj a fost editat de nic_andrei: Jul 20 2012, 09:03 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Chuckie
mesaj Jul 20 2012, 10:45 AM
Trimis la #146


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,987
Inregistrat pe: 30-May 09
Membrul Nr.: 65
Masina Personala:Renault Megane R26



pe strada care vine de la Piata de flori...unde vedeam si R26`le,cocotata pe camp (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
mi-au fugit ochii ca la Jackpot (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
asteptam (mai ales eu) cateva impresii comparativ cu r26`le...trebuie sa iau si eu una in Test drive de la Reno...dar o dau doar ziua si momentan sunt foarte ocupat (IMG:style_emoticons/default/sad.gif)


--------------------
R26 F1 TEAM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nic_andrei
mesaj Jul 20 2012, 11:24 AM
Trimis la #147


Stage 3
***

Grup: Administrator
Postari: 190
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 25
Masina Personala:RENAULT MEGANE RS 265



Da, acolo o mai las din cand in cand , e mai ferita de cretini.

Prima impresie este una foarte buna in ceea ce ma priveste.
Dupa parerea mea (desi nu am crezut cand mi s-a mai spus) este peste R26 cu destul de mult, in primul rand la design si dupa aia la finisaje, optiuni si tinuta de drum.
Cu sasiul cup la discutiile care au fost pana acum trebuie sa recunosc ca eram pentru.
Acum dupa ce o am realizez ca unii mai inclinati spre partea de confort ar tinde sa nu le placa sigur. Este mai rigida fata de R26.
R26-le era mai iertator un pic. Aici cu jatele pe 19 si talonul de 35 chiar simti tot desi nu e mare diferenta fata de o germana cu pachet M de exemplu. Oricum e discutabil cel putin pentru unii daca sa aleaga pachetul CUP sau nu desi la mine nu imi pare rau si nici nu as fi gandit o secunda sa o iau fara. Totusi este o masina pentru pasionatii de motor sport si trebuie utilizata ca atare, altfel nu isi are rostul.
La capitolul directie iar sta mai bine, e mai bine echilibrata, un pic mai greoaie in viteza si cu feedback mai bun ca la cel vechi.
Chiar nu cred ca se poate face o directie mai buna si nici nu am condus o masina mai precisa decat asta. Este exact ce trebuie.
Motorul trage mai de jos si iti da senzatie de forta mai multa si se aude in accelerari mai bine. La trecerea in modul sport turatia de relanti creste la 1000rpm si sunetul de esapament se modifica, pedala devine mult mult mai sensibila si se tureaza instant masina.
Scaunele sunt mai tari un pic decat la R26 si impreuna cu suspensia iti dau o senzatie de siguranta super. Scaunele asa cum le-am luat eu cu piele chiar arata super si in sfarsit mi se pare ca se ridica la nivelul masinii ca si design.
Pozitia de condus e in fine asa cum trebuie, adica mai jos in masina si se mai poate si regla pe inaltime.
Bordul mi se pare mai bine facut, am inteles ca nu prea sunt greieri, panourile de usi sunt foarte frumoase si par destul de rezistente.
Singurul lucru care mie nu imi place la interior este acel negru lucios folosit la manerele de usi di la gurile de aerisire + pe la schimbator care zic eu ca vor sta pline de praf tot timpul si suspectez ca se vor si coji cum am mai vazut pe la lagune mai vechi.
In rest interiorul este foarte frumos iar grafica instrumentelor de bord si a RS-monitorului e mai frumoasa decat pe youtube (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) , cel putin mie asa mi se pare.
Portbagajul desi are deschidere mica este cel putin la fel de mare ca la cel vechi desi unii prieteni mi-au zis ca li se pare mai mare (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) , sincer nu stiu. Loc in spate este destul dupa parerea mea, clar nu ca la o masina clasa medie in 4 usi dar utilizabil.
Daca pasagerii din spate se pot impaca cu suspensia tare clar pot merge si pe distante lungi in spate.
In rest nu stiu ce sa mai spun. Da ma mai gandesc si mai scriu (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)

Parerea mea sincera vis a vis de test drive-ul tau si daca sa iti ei sau nu stiindu-te si pe tine cam ce te intereseaza la ea si ce apreciezi la o masina sport, respectiv la R26 : nu mai sta pe ganduri, da-l naibi de test drive, iti garantez ca va fi exact ceea ce iti doresti !

Oricum eu zic ca Renault e pe calea cea buna. Designul e super, calitatea materialelor a crescut indraznesc sa spun iar daca fiabilitatea va fi macar cat la cele de generatia 2 ( lasand la o parte evenimentele mele neplacute datorate altor cauze (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) ) eu ma declar super multumit.
Mai astept acum clio 4 Rs cu motor 1.6 turbo , tare sunt curios cum va fi si ala dar am impresia ca ne va depasi asteptarile (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)

Acest mesaj a fost editat de nic_andrei: Jul 20 2012, 11:25 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Chuckie
mesaj Jul 20 2012, 11:42 AM
Trimis la #148


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,987
Inregistrat pe: 30-May 09
Membrul Nr.: 65
Masina Personala:Renault Megane R26



multumim de review....mi-ai confirmat aproape tot ce citisem.
eram convins ca e mult peste R26,mai ales la materiale,design,tehnologie etc....
sper ca in primavara sa o schimb si eu...momentan am tot bagat bani in ea sa ma pot da pe circuit si vreau sa ma bucur de investie facand cel putin 2 track-dayuri.
spor la km si vizite la service doar din 10 in 10k de km.


--------------------
R26 F1 TEAM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nic_andrei
mesaj Jul 20 2012, 12:06 PM
Trimis la #149


Stage 3
***

Grup: Administrator
Postari: 190
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 25
Masina Personala:RENAULT MEGANE RS 265



Mersi frumos,
Si eu sper sa nu am probleme cu ea si sa nu mai ajung in service decat la revizii. (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Raul
mesaj Jul 20 2012, 03:22 PM
Trimis la #150


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 105
Inregistrat pe: 31-March 12
Din: Ploiesti
Membrul Nr.: 3,830
Masina Personala:RS - Megane 3 - 304 CP - Black



Sa o stapanesti sanatos si fara evenimente neplacute.

Astazi am testat si eu 0-100 si top speed pe autostrada Bucuresti - Ploiesti (apropo este deschisa si traficul este usor).

Imi da cu virgula 0-100 dar ma gandesc ca sunt eu gasca la mestecat vitezele 6,5 s/100. Enervant este bipaitul de 6500 Rpm si un cut off agresiv as spune.



--------------------
Megane RS 3 - UpGrade 322 CP - Milltek 3", Inlet turbo, BOV, Chip
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nic_andrei
mesaj Jul 20 2012, 03:24 PM
Trimis la #151


Stage 3
***

Grup: Administrator
Postari: 190
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 25
Masina Personala:RENAULT MEGANE RS 265



Mersi frumos, si tie la fel.
Bipaitul din cate stiu se poate seta la cat sa apara sau se poate anula undeva in setari.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Raul
mesaj Jul 20 2012, 03:57 PM
Trimis la #152


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 105
Inregistrat pe: 31-March 12
Din: Ploiesti
Membrul Nr.: 3,830
Masina Personala:RS - Megane 3 - 304 CP - Black



sa imi spui si mie de unde il pot dezactiva, cu cutoff-ul ma obisnuiesc eu. Daca nu, il scot definitiv cand ii fac chip-ul si imi schimb si cadranul de turatii.


--------------------
Megane RS 3 - UpGrade 322 CP - Milltek 3", Inlet turbo, BOV, Chip
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zyx
mesaj Jul 20 2012, 04:40 PM
Trimis la #153


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 383
Inregistrat pe: 20-October 09
Din: on earth...
Membrul Nr.: 412
Masina Personala:Vw Polo GTI



In RSmonitor apare - din 50 in 50 de ture parca...


--------------------
UNDERSTEER is when you hit the wall with the front of the car, OVERSTEER is when you hit the wall with the rear of the car, HORSEPOWER is how fast you hit the wall, TORQUE is how far you take the wall with you.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nic_andrei
mesaj Jul 20 2012, 05:35 PM
Trimis la #154


Stage 3
***

Grup: Administrator
Postari: 190
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 25
Masina Personala:RENAULT MEGANE RS 265



Daca nu gresesc se schimba setarile de beep si de regim al pedalei din meniul display-ului din bord.
Acolo unde ai si regimul : snow, linear, normal si extream. Meniul se deschide prin unul din cele doua butoane amplasate fix in capul manetei de stergatoare.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Raul
mesaj Jul 20 2012, 11:28 PM
Trimis la #155


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 105
Inregistrat pe: 31-March 12
Din: Ploiesti
Membrul Nr.: 3,830
Masina Personala:RS - Megane 3 - 304 CP - Black



stiu ca de acolo pe undeva dar pe manual nu`i nici o informatie, ca este manual de Megane normal .

daca prinzi tu primul miscarea spune-mi si mie . (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)

Merci mult!

Raul


--------------------
Megane RS 3 - UpGrade 322 CP - Milltek 3", Inlet turbo, BOV, Chip
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zyx
mesaj Jul 21 2012, 02:28 AM
Trimis la #156


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 383
Inregistrat pe: 20-October 09
Din: on earth...
Membrul Nr.: 412
Masina Personala:Vw Polo GTI



Felicitari pentru masina, Andrei! E cam ce se poate numi la Megane full-option (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) . Ce am observat si mi s-a parut usor deranjant e aglomeratia de liniute de la turometru si vitezometru... Adica 3 randuri de liniute mi se pare un pic exagerat.
In rest, numai de bine si spor!
PS: nu are legatura cu masina - poate revizuiesti asezarea in sezlong - au pus baietii un filmulet pe aici cu legatura - e pacat (IMG:style_emoticons/default/wink.gif)


--------------------
UNDERSTEER is when you hit the wall with the front of the car, OVERSTEER is when you hit the wall with the rear of the car, HORSEPOWER is how fast you hit the wall, TORQUE is how far you take the wall with you.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nic_andrei
mesaj Jul 23 2012, 08:50 AM
Trimis la #157


Stage 3
***

Grup: Administrator
Postari: 190
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 25
Masina Personala:RENAULT MEGANE RS 265



@Zyx
Mersi frumos,
Nici pe mine nu ma incanta foarte tare toate liniutele alea la turometru plus ca eu chiar l-as fi vrut pe galben dar in fine, merge si asa.
La faza cu sezlongul sorry da m-ai pierdut in ceta. Habar n-am despre ce vorbesti. (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Chuckie
mesaj Jul 23 2012, 08:58 AM
Trimis la #158


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,987
Inregistrat pe: 30-May 09
Membrul Nr.: 65
Masina Personala:Renault Megane R26



zyxul e profi,are el o problema cu pozitia la volan a tuturor astia cu renouri (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) ))))))


--------------------
R26 F1 TEAM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nic_andrei
mesaj Jul 23 2012, 09:10 AM
Trimis la #159


Stage 3
***

Grup: Administrator
Postari: 190
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 25
Masina Personala:RENAULT MEGANE RS 265



A, pai ok, dar acum depinde asta de fiecare, mie imi place sa stau ceva mai jos in masina plus ca nu sunt chiar mic.
Nu stiu cum se simtea el la volan dar era reglat pentru mine asta daca nu cumva a mai umblat careva la el cat eram acolo (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zyx
mesaj Jul 23 2012, 12:17 PM
Trimis la #160


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 383
Inregistrat pe: 20-October 09
Din: on earth...
Membrul Nr.: 412
Masina Personala:Vw Polo GTI



Da... si eu as fi preferat sa lase turometrul galben.
Legat de pozitie, inteleg si mi se pare corect ca fiecare sa aiba pozitia lui la volan, insa eu cand m-am asezat pe scaun abia ajungeam la partea de jos a volanului... si imi pare ca sunt cu o idee mai inalt decat tine (poate ma insel, dar asa mi s-a parut - eu am 1,80)... Whatever, ideea e ca prea e cu dedicatie masina sa se stea asa...

Altfel, am fost ieri vreo ora - doua cu Megane-ul RS de teste. Ce sa zic - a fost uau - plusuri:
Am mers pe modul normal vreo 5 minute si restul pe sport. Greu sa pot spune daca era vreo diferenta intre cele 2 moduri - nu eram singur in masina ci cu inca 200kg (2 persoane) dupa mine, deci... Din ce tin minte raspunsul s-a schimbat, dar surplusul de putere, greu de simtit.

Mi-a placut enorm tandemul admisie/evacuare - se aude admisia cum aspira/pompeaza aer (nu stiu exact), e foarte evident - suna intre o admisie cu trasee mai largi decat in mod normala si o admisie directa. Restul ce se aude pe evacuare nu face decat creeze ceea ce trebuie sa simta soferul. E un sunet foarte bine gandit si as spune chiar calculat. Imi aduce aminte cand aveam evacuarea pe Polo - la mers normal, sunetul era apropiat de cel stock, iar cand ii dadeam se dezlantuia iadul (in sensul bun (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) ) ) cu un sunet ce te ungea pe suflet.

Suspensia este ok din punctul meu de vedere pentru oras (pentru circuit stim toti cum e (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) ) - rareori as fi spus ca se aude exagerat sau sa am senzatia ca se rupe si am exagerat cu unele gropi/guri de canalizare/treceri la nivel cu liniile de tramvai...

Directia - usoara si exacta - care impreuna cu sasiul iti da o impresie de mers pe sine (la propriu!!!) - totul este foarte exact. In masina se comunica bine - desi e mai mult electric decat hidraulic - 3-4 ture de Alba-Iulia l-au facut pe cel din dreapta sa isi aduca aminte ca il asteapta cineva nush unde (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) ). Sasiul e foarte bine echilibrat... uneori, cand luam piciorul din gaz (pentru ca mai aparea unul-altul in rond) trebuia sa contrabrachez din cauza transferului de greutate si masina se comporta extrem de bine si natural...

Motorul merge foarte ok, se simte foarte bine, merge foarte liniar - exceptand cuplul care este din plin (si nu se simte mai deloc in volan) am avut senzatia ca ar fi mai mult un v-tec decat turbo. Adica pana in vreo 3000rpm merge si trage ok, iar dupa, incepe totul sa se dezlantuie (sunetul admisiei, al evacuarii, motorul trage asa cum a fost el gandit...), dar, precum ziceam, totul e foarte liniar, fara sa se simta vreun overboost deranjant, fara torque-steer, totul exponential...

Calitatea mi s-a parut per total ok, spatiul interior la fel... un mic minus (pentru optiunea de scaune Recaro) este acea bara de jos, din spate, care, daca esti mare in... picioare, e cam nasol si ciudat. In general am obiceiul sa imi reglez scaunul soferului pt mine si dupa, sa ma asez in spate sa vad cum stau - acum am uitat sa fac asta - am fost focusat pe altele. Cert e ca (asta am testat-o alta data) in spate, persoanele peste 1,75 vor atinge cu capul daca vor sta cat de cat corect in scaun.

Plecarea se face foarte ok - din nou, fara torque-steer, fara prea mult wheel spin (sau, chiar daca este si se simte, tot se pleaca, in nici un caz nu se sta pe loc (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) )

Minusuri:
Turometrul - in sensul ca masina se tureaza si trage tare (mai ales in primele 2-3 trepte) iar el, practic, lucreaza pe o plaja de 1/3 din totalul cercului...
Vizibilitatea spate... mai ales lateralele dinspre aripile spate - foarte mult spatiu mort.
Fantele din aripile fata sunt facute la misto (in plasticul de pe contraripa sunt niste portiuni unde ar fi trebuit/putut fi niste plase/spatii prin care sa treaca aerul)... Mai mult, nu imi place faptul ca cei de la Renault isi fac reclama cu aceste lucruri si de fapt ele chiar nu exista, decat ca si design. Vazand si analizand asta, ma duce gandul la difuzorul spate si la fel ma gandesc - oare ala isi face treaba?!

Pentru moment cam atat... mai revin daca imi mai aduc aminte de altele sau cineva aduce vorba.
PS: Bazadu-ma pe cei cu care eram, ma gandeam ca ei stiu sa intre pe RS-Monitor - n-a fost sa fie asa... eram curios de schimbarile ce se poat face la pedala precum si altele... Ulterior acasa am gasit cum si ce fel.

Acest mesaj a fost editat de Zyx: Jul 23 2012, 02:08 PM


--------------------
UNDERSTEER is when you hit the wall with the front of the car, OVERSTEER is when you hit the wall with the rear of the car, HORSEPOWER is how fast you hit the wall, TORQUE is how far you take the wall with you.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

15 Pagini V  « < 6 7 8 9 10 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 Utilizator(i) vizualizeaza acest topic (1 Vizitatori si 0 Utilizatori ascunsi)
0 Membrii:

 

Versiunea Lo-Fi Astazi este: 10th May 2025 - 09:34 AM