Renault Megane RS 2.0 265CP - 2012 - Forum HotHatches
Random logo image... Refresh for more!

Bine ai venit vizitatorule. Te rugam sa alegi una din optiunile de mai jos:
( AUTENTIFICARE | INREGISTRARE )


Collapse

> Forum HotHatches Information

Latest News And Announcements!
Latest News
Avem stickere facute, gasiti la Bambu!
Gasiti mai multe detalii despre stickere Hot Hatches aici!
Daca aveti probleme cu inregistrarea , dati un mail la iancu_florin2005@yahoo.com!
Announcements
Pentru a afisa un film de pe youtube trebuie sa dati click pe "Adauga:YouTube" care e in stanga jos,iar in text puneti tot ce vine dupa "v=" in link.
Daca un post nu este acolo unde il stiati inseamna ca era offtopic si este in Chat room HotHatches
15 Pagini V  « < 9 10 11 12 13 > »   
Reply to this topicStart new topic
Renault Megane RS 2.0 265CP - 2012
codrut
mesaj Oct 13 2012, 02:40 PM
Trimis la #201


Stage 1
*

Grup: Junior Member
Postari: 16
Inregistrat pe: 11-August 09
Membrul Nr.: 288
Masina Personala:megane r26



Din cate am citit in review-uri in car uk si evo uk am inteles ca r26-le ar fi ceva mai rigid fata de megane 3 rs. Chiar au spus ca r26-le e mai „huliganic”, in timp ce megane 3 rs e mai rafinat. Senzatia de rigiditate mai mare a megane-ului 3 rs poate sa vina si de la jantele de 19 si de la faptul ca masina e noua. Si eu cand am luat r26-le mi se parea foarte rigida masina, in timp s-a mai lasat si masina, m-am si obisnuit eu cu ea, nemaiparandu-mi-se atat de rigida.
Pentru cei care vor sa-si cumpere un megane rs, recomand si eu varianta cup cu lsd. La inceput pare rigida masina insa te obisnuiesti cu ea. Chiar si cei de la car uk recomanda in urma testului de lunga durata megane 3 rs cup, echiparea cup considerand-o chiar un must, descurcandu-se foarte bine si pe drumurile cu denivelari destul de intalnite in uk. Insa ei recomanda jantele pe 18, insa dupa cum se stie in romania varianta cup vine numai cu jante pe 19.


Imi cer scuze pentru offtopic, as putea primi si eu acces pe sectiunea hh racing team? Multumesc!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambu
mesaj Oct 13 2012, 08:14 PM
Trimis la #202


Administrator
*****

Grup: Administrator
Postari: 3,711
Inregistrat pe: 25-February 09
Din: Bucuresti/Titan
Membrul Nr.: 3
Masina Personala:RENAULT Megane RS



@nic - abia acum am rezolvat treaba cu accesul, am primit ieri sms de la BSH dar eram departe de calculator. trebuia sa imi spui de mult si rezolvam.
@codrut - bunavointa exista, dar cum spunea si chuckie sunt pe acolo discutii care nu trebuie sa ajunga la ochii oricui, zona este sigura tocmai pentru ca accesul se da pe baza de recomandare, deci pana nu se confirma cumva ca discutiile raman in incinta nu poti primi acces.
@restu' - aveti topic pentru vorbit vorbe, scrieti acolo!


--------------------
Viata e greu, lumea e hotu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambu
mesaj Oct 14 2012, 10:32 AM
Trimis la #203


Administrator
*****

Grup: Administrator
Postari: 3,711
Inregistrat pe: 25-February 09
Din: Bucuresti/Titan
Membrul Nr.: 3
Masina Personala:RENAULT Megane RS



Am facut curat, gasiti la http://www.hothatches.ro/index.php?showtopic=6...amp;#entry59327


--------------------
Viata e greu, lumea e hotu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nic_andrei
mesaj Oct 17 2012, 10:26 AM
Trimis la #204


Stage 3
***

Grup: Administrator
Postari: 190
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 25
Masina Personala:RENAULT MEGANE RS 265



Multumesc frumos Bambu (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Efectiv uitasem de sectiunea aia si mi-a adus aminte chuckie cand a zis sa ma uit pentru mai multe detalii apropo de ce discutam mai devreme.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nic_andrei
mesaj Oct 30 2012, 11:42 PM
Trimis la #205


Stage 3
***

Grup: Administrator
Postari: 190
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 25
Masina Personala:RENAULT MEGANE RS 265






Sa ma lamureasca cineva ce e in neregula in filmul asta ca prea sta RS-ul in spatele celui cu ferrari. Ori ala e praf ori RS-ul are o turbina cat casa (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)

Acest mesaj a fost editat de nic_andrei: Oct 30 2012, 11:43 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Oct 30 2012, 11:53 PM
Trimis la #206


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



La cum accelereaza renaultul pare 100% stock.
Nu toti cei care ies pe circuit pot sa conduca la limitele masinii pe care o detin, sau nu sint dispusi sa o faca desi sitn capabili. Sau ferarri-ul era intr-un tur de cool-down. Sau foarte multe alte posibile situatii.
La fel ca atunci cind pe drum public se intilnesc doi posesori de masini sport de foarte multe ori unul dintre ei, cretin fiind, are impresia ca celalalt ar trebui sa-i accepte provocarea si daca nu se intimpla asta vine mai apoi cu impresii proprii despre masina celuilalt ca e inceata, ca e nu stiu cum, ca nu stiu ce nu face, etc.

Acest mesaj a fost editat de Mituc: Oct 30 2012, 11:55 PM


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nic_andrei
mesaj Oct 31 2012, 12:10 AM
Trimis la #207


Stage 3
***

Grup: Administrator
Postari: 190
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 25
Masina Personala:RENAULT MEGANE RS 265



Sper ca e vorba de un cooldown cum ai sugerat tu ca altfel vai de ala de are ferrari, vine cu el pe circuit si nici macar acolo nu ii da.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Oct 31 2012, 12:54 AM
Trimis la #208


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Sau poate omul a venit sa vada cum e fara sa aiba nimic de demonstrat (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) Poate e un tataie la 60 de ani. sau cine stie?! De ce sa fie vai si amar de el, il someaza cineva sa mearga mai repede decit poate el si se simte in siguranta sa nu dea cu masina de 100k+ EUR de parapeti? (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) Nu inteleg de ce vezi doar masina cind de fapt pe circuit si oriunde altundeva e combinatia masina+sofer.

Acest mesaj a fost editat de Mituc: Oct 31 2012, 12:54 AM


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan_wrc
mesaj Oct 31 2012, 10:19 AM
Trimis la #209


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 2,034
Inregistrat pe: 16-April 09
Membrul Nr.: 6
Masina Personala:Kart



pe circuitul ala soferul conteaza enorm. si experienta lui. cel de la care am inchiriat masinile acum 2 ani, ne-a dus un tur de recunoastere. avea un Touran 2.0TDI 100% stock. gume Hankook Ventus S1 Evo...care nu sunt cine stie ce slickuri. eram 5 persoane in el. si o perioada foarte mare din circuit (pe curbe mai exact) depasea masini puternice. nu de putine ori am vazut GT3uri lasate in urma. si spunea si el. trasa ideala face diferenta. si facea diferenta dintre un Touran 2.0TDI cu 5 persoane in el, si un 911 GT3.
dar soferul avea cam 7000 ture pe Nring. inmulteste cu 25km cate are lungime...si afli ca omu a condus in regim de circuit mai mult decat multi dintre noi pe strada.

oricum, rex poate confirma, ca are mai multa experienta, dar ala cu ferrari nu-i da. adica d-abia depaseste swiftul..in portiunea cea mai rapida a circuitului... unde eu cu swift aveam cam 190, iar cu scirocco 220.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rex
mesaj Oct 31 2012, 11:33 AM
Trimis la #210


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 1,520
Inregistrat pe: 14-October 10
Din: Cluj-Napoca
Membrul Nr.: 796
Masina Personala:Golf 5 1,4 TFSI



CITAT(nic_andrei @ Oct 30 2012, 10:42 PM) *
Sa ma lamureasca cineva ce e in neregula in filmul asta ca prea sta RS-ul in spatele celui cu ferrari. Ori ala e praf ori RS-ul are o turbina cat casa (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)

Nu, pur si simplu Ferrari-ul ala nu merge tare. Din trase vad ca nu prea stie sa mearga tare dar se poate sa nici nu vrea sa mearga tare.
Oricum, am fost in 430 Scuderia, precum e cel din film (chiar cred ca am vazut doua 430 Scuderia in ziua in care e facut filmuletul pentru ca pe acolo ne-am dat cu Acidutzul, unul dintre ele a avut accident si a iesit pe platforma), si e o bomba de masina... Tractiunea, suspensia, franele si puterea sunt exceptionale. Sunt convins ca nu se compara cu RS de nici un fel....

CITAT(Mituc @ Oct 30 2012, 11:54 PM) *
Nu inteleg de ce vezi doar masina cind de fapt pe circuit si oriunde altundeva e combinatia masina+sofer.

+1.
Si, ai dreptate si cu mersul la limita... La Spa Francorchamps, in turele cu 430 Scuderia, soferul nu forta cum fortam eu pentru ca masina era 200+K Euro...

CITAT(bogdan_wrc @ Oct 31 2012, 09:19 AM) *
oricum, rex poate confirma, ca are mai multa experienta, dar ala cu ferrari nu-i da. adica d-abia depaseste swiftul..in portiunea cea mai rapida a circuitului... unde eu cu swift aveam cam 190, iar cu scirocco 220.

56 de ture nu sunt multe... Daca se supara Stefan odata ma depaseste (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) ...
Apropo... cu Swift-ul ajungeam la 210 pe bord (si la redline, la 7000 RPM). Cred ca viteza maxima e ~220 pe bord pentru ca numai la 7500 taia alimentare.


--------------------
VW Golf V GTSport 1.4 TFSI, Sunset red, 2 doors: RLine Rear Valance | RLine Front Valance | RLine Bumper Vents | RLine Tail lights | Kerscher Front Fenders | Votex Rear Spoiler | GTI Multi Function Steering Wheel | GTI Pedals | Mk 7 GTD gearstick | Mk 6 GTI chrome switches | R32 highline instrument cluster | RCD 510 radio | Mk 6 Climatronic | Recaro Pole Position Bucket Seats | Schroth Clubman II asm Seatbelts | OEM Shark Fin Antenna | K&N 57s-9500 Cold Air Intake | NGK Iridium IX Spark Plugs | Porsche Cayman Front Calipers | Brembo Custom J Hook Rotors | Pagid RS-29 Front Pads | Audi TTRS Brake Vents | GTI Rear Brakes | Ferodo DS2500 Rear Brake Pads | HEL Front and Rear Brake Lines | Motul RFB 660 Racing Brake Fluid | Bilstein PSS10 Coilovers | H&R sway bars 26mm front/24mm back | Volkswagen Racing lower engine mount | Audi TT Suspension Lower Arms | Motul 300V Engine Oil | BBS VZ 032 8x17 Rims with Goodyear Eagle F1 Assymetric 2 225/45 Tyres (street) and Team Dynamics Pro Race 1.2 8x17 Rims with Michelin Pilot Sport Cup 2 225/45 Semislicks (track) | Wiechers-Sport Roll Bar | Revo Technik Stage 1 Software| Revo SPS PRO

Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Oct 31 2012, 12:59 PM
Trimis la #211


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



CITAT(bogdan_wrc @ Oct 31 2012, 09:19 AM) *
trasa ideala face diferenta. si facea diferenta dintre un Touran 2.0TDI cu 5 persoane in el, si un 911 GT3.


=)))))))))))


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan_wrc
mesaj Oct 31 2012, 03:26 PM
Trimis la #212


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 2,034
Inregistrat pe: 16-April 09
Membrul Nr.: 6
Masina Personala:Kart



rex, da..pe la 210 ajungeam si eu la capatul liniei alea drepte. dar unde l-a depasit ferrariul nu ajungem la mai mult de 190. stii ca e un mini hop acolo.

BSH, te rog,..experimenteaza ce zic..si ai sa intelegi. vorbeam de situatia aia... si am inca 4 martori de atunci...plus un filmulet. nici GT3ul nu era..la plimbare. asa cand scoti din context poate nu suna corect. dar lasa tastele si traieste senzatia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
codrut
mesaj Oct 31 2012, 04:56 PM
Trimis la #213


Stage 1
*

Grup: Junior Member
Postari: 16
Inregistrat pe: 11-August 09
Membrul Nr.: 288
Masina Personala:megane r26



Am vazut ceva filmulete pe youtube cu megane 3 rs cu un btg time in jurul a 8 minute, chiar si cateva secunde sub 8 minute. La nurburgring asta e ritm de supercar, bine nu vorbim de cazul cand in supercaruri sunt piloti profesionisti. In video-ul cu ferrari-ul, e clar ca soferul acestuia e rezervat, nu accelereaza la maxim nici pe liniile drepte, apasa pe acceleratie ceva mai tare numai pe liniile drepte mai lungi, in mod normal pe aceste linii drepte trebuia sa lase clar megane-ul in urma.

Un video cu un megane 3 rs 100% stock cu un btg time de 7:54, varianta de 250 de cai, nu de 265, contra unui porsche gt2 rs. Nu se compara modul in care merge cel cu porsche-le cu modul in care merge cel cu ferrari. Se vede clar cum porsche-le lasa in urma megane-ul pe virajele foarte largi si pe liniile drepte si cum megane-ul recupereaza mai ales pe virajele mai stranse.

http://www.youtube.com/watch?v=3s78WQkvuZY

Porsche-le apare la 5:14.

Inca un vs. intre megane r26r si gt3rs 996. Masinile apartin unei firme care inchiriaza masini pentru nurburgring si sunt conduse de cei din firma care au mare experienta pe nurburgring. A se citi descrieire videoului, porsche-le nu accelereaza la maxim pe liniile drepte, insa pe virajele stranse r26r-ul e mai rapid si mai usor de condus la limita.

http://www.youtube.com/watch?v=DVc6wjf6hUw
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rex
mesaj Oct 31 2012, 05:27 PM
Trimis la #214


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 1,520
Inregistrat pe: 14-October 10
Din: Cluj-Napoca
Membrul Nr.: 796
Masina Personala:Golf 5 1,4 TFSI



(IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) . codrut ai fost vreodata la Nurburgring?
Sunt masini bomba care merg incetut si sunt masini gen Golf 1/2 Opel Kadett care merg de rup...
Am vazut BTG de 8.18 (parca) cu Clio 3 RS CUP (stock). Sunt convins ca se poate scoate sub 8 sec cu un Megane2/3 RS stock sau putin modificat. Dar, depinde de sofer...
Tuturor ne place sa ne luam "la tranta" cu supercar-uri dar trebuie sa intelegem ca ne putem luat la tranta doar daca "vrea" soferul supercar-ului.
De ex, si eu am avut un episod asemanator anul trecut cu 996 GT3 RS (cel negru, urmarirea incepe la 5.00). Dar departe de mine gandul ca masina mea s-ar compara cu 996-le.



Si Acidutzul a depasit McLaren MP4-12c dar nu inseamna ca e mai bun Golf-ul (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) ...
Nu contest ca Megane 3 RS e o masina foarte buna dar nu cred ca se compara cu 430 Scuderia. Un supercar face BTG sub 7.30!
Cel care a postat filmuletul a vrut sa ne arata ceva interesant si cum te poti distra pe Nurburgring urmarind supercaruri. Sunt convins ca nici el nu crede ca masina lui e la acelasi nivel cu 430 Scuderia.

Acest mesaj a fost editat de rex: Oct 31 2012, 05:32 PM


--------------------
VW Golf V GTSport 1.4 TFSI, Sunset red, 2 doors: RLine Rear Valance | RLine Front Valance | RLine Bumper Vents | RLine Tail lights | Kerscher Front Fenders | Votex Rear Spoiler | GTI Multi Function Steering Wheel | GTI Pedals | Mk 7 GTD gearstick | Mk 6 GTI chrome switches | R32 highline instrument cluster | RCD 510 radio | Mk 6 Climatronic | Recaro Pole Position Bucket Seats | Schroth Clubman II asm Seatbelts | OEM Shark Fin Antenna | K&N 57s-9500 Cold Air Intake | NGK Iridium IX Spark Plugs | Porsche Cayman Front Calipers | Brembo Custom J Hook Rotors | Pagid RS-29 Front Pads | Audi TTRS Brake Vents | GTI Rear Brakes | Ferodo DS2500 Rear Brake Pads | HEL Front and Rear Brake Lines | Motul RFB 660 Racing Brake Fluid | Bilstein PSS10 Coilovers | H&R sway bars 26mm front/24mm back | Volkswagen Racing lower engine mount | Audi TT Suspension Lower Arms | Motul 300V Engine Oil | BBS VZ 032 8x17 Rims with Goodyear Eagle F1 Assymetric 2 225/45 Tyres (street) and Team Dynamics Pro Race 1.2 8x17 Rims with Michelin Pilot Sport Cup 2 225/45 Semislicks (track) | Wiechers-Sport Roll Bar | Revo Technik Stage 1 Software| Revo SPS PRO

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Acidutzul
mesaj Oct 31 2012, 06:28 PM
Trimis la #215


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 379
Inregistrat pe: 29-July 10
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 752
Masina Personala:VW Golf MkV 2.0 TDI



In opinia mea, la modul cum merg cei doi, un versus intre masini este absolut inutil si chiar un versus intre soferi mi se pare la fel de irelevant. Dupa trasele abordate, cel cu 430 nu are multe ture pe Nring si merge asa cum trebuie cand nu cunosti bine circuitul, mai ales cu o masina ca aia: incetisor (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) . Cel cu Megane urmareste 430-ul fara sa forteze masina, fara sa arate vreodata ca vrea sa depaseasca si de multe ori urmand intocmai 430-ul pe acele trase incorecte. Omul s-a trezit cu Ferrari la plimbare in fata si a zis ca iese un film frumos.

Nordschleife e un circuit pe care un versus intre masini trebuie neaparat facut cu piloti foarte buni in ambele masini. Mi se pare un circuit atat de complex, incat factorul uman poate influenta enorm o comparatie, daca nu este de foarte buna calitate (pentru a spera evident la valori similare). Si calitate inseamna, zic eu, pilot sau sofer cu multe sute de ture acolo.

Mie, spre deosebire de Hungaroring unde chiar analizam si interpretam modul in care mergeam fata de alte masini (in special cum sta masina strict pe viraje), la Nurburgring mi se parea absolut irelevant faptul ca depaseam McLaren sau eram depasit de vechitura de Fiat. Sunt extrem de multi care vin cu supermasini si dau 1-2 ture ca turisti, plimba ceva pasarica sau sunt la inceput si evident merg in limita lor de confort. Asa cum sunt la fel de multi cu old-timere preparate si multe ture care depasesc fluierand tot ce prind (inclusiv soferi cu supercar-uri care merg, cred ei, tare).



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
codrut
mesaj Oct 31 2012, 06:54 PM
Trimis la #216


Stage 1
*

Grup: Junior Member
Postari: 16
Inregistrat pe: 11-August 09
Membrul Nr.: 288
Masina Personala:megane r26



Nu am fost la nurburgring, stiu ca sunt masini din clase total diferite, am facut comparatia pastrand proportiile.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Raul
mesaj Nov 20 2012, 10:47 PM
Trimis la #217


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 105
Inregistrat pe: 31-March 12
Din: Ploiesti
Membrul Nr.: 3,830
Masina Personala:RS - Megane 3 - 304 CP - Black



Am 299,6 CP si 430 NM yohoo , evacuarea si intercolerul trebuiesc schimbate cat de repede (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) vad ca v-ati distrat in absenta mea pe aici cu post-uri noi (IMG:style_emoticons/default/tongue.gif)

Am uitat sa mentionez nu aveam un ventilator bun si 299 CP este o estimare groso modo facuta la MasterTunner. Pe strada este altceva. WOW !!!


--------------------
Megane RS 3 - UpGrade 322 CP - Milltek 3", Inlet turbo, BOV, Chip
Go to the top of the page
 
+Quote Post
atipiq_nightmare
mesaj Nov 21 2012, 12:30 AM
Trimis la #218


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 398
Inregistrat pe: 28-August 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 322
Masina Personala:Ma乙da 3 , Renault Megane RS



Daca fac masuratorile la fel cum faceau si softurile ...



Acest mesaj a fost editat de atipiq_nightmare: Nov 21 2012, 12:30 AM


--------------------
Renault Megane RS 225 Nimbus Grey
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Chuckie
mesaj Nov 21 2012, 01:05 AM
Trimis la #219


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,987
Inregistrat pe: 30-May 09
Membrul Nr.: 65
Masina Personala:Renault Megane R26



adica i-ai facut soft?unde?
cand treci de 330 poate facem o incercare (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
R26 F1 TEAM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Raul
mesaj Nov 21 2012, 01:18 AM
Trimis la #220


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 105
Inregistrat pe: 31-March 12
Din: Ploiesti
Membrul Nr.: 3,830
Masina Personala:RS - Megane 3 - 304 CP - Black



A iesit prima masuratoare ceas 269 Cp si 360 nm. Restul va povesteste Alex.
Am iesit la 299 cp si 460nm daca nu ma insel nu 430mn dar o sa repet dino si altundeva , probabil la RC.


--------------------
Megane RS 3 - UpGrade 322 CP - Milltek 3", Inlet turbo, BOV, Chip
Go to the top of the page
 
+Quote Post

15 Pagini V  « < 9 10 11 12 13 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 Utilizator(i) vizualizeaza acest topic (1 Vizitatori si 0 Utilizatori ascunsi)
0 Membrii:

 

Versiunea Lo-Fi Astazi este: 10th May 2025 - 01:42 PM