Renault Megane RS 2.0 265CP - 2012 - Forum HotHatches
Random logo image... Refresh for more!

Bine ai venit vizitatorule. Te rugam sa alegi una din optiunile de mai jos:
( AUTENTIFICARE | INREGISTRARE )


Collapse

> Forum HotHatches Information

Latest News And Announcements!
Latest News
Avem stickere facute, gasiti la Bambu!
Gasiti mai multe detalii despre stickere Hot Hatches aici!
Daca aveti probleme cu inregistrarea , dati un mail la iancu_florin2005@yahoo.com!
Announcements
Pentru a afisa un film de pe youtube trebuie sa dati click pe "Adauga:YouTube" care e in stanga jos,iar in text puneti tot ce vine dupa "v=" in link.
Daca un post nu este acolo unde il stiati inseamna ca era offtopic si este in Chat room HotHatches
15 Pagini V  « < 10 11 12 13 14 > »   
Reply to this topicStart new topic
Renault Megane RS 2.0 265CP - 2012
Zyx
mesaj Nov 21 2012, 01:22 AM
Trimis la #221


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 383
Inregistrat pe: 20-October 09
Din: on earth...
Membrul Nr.: 412
Masina Personala:Vw Polo GTI



Pe strada este altceva dupa ce ai montat noul radiator sau cum? Apropo de intercooler - vezi ce faci... Poate te mai intereseazi inainte sa faci pasul asta. Oricum, de la primavara - acum vine iarna, nu are rost.


--------------------
UNDERSTEER is when you hit the wall with the front of the car, OVERSTEER is when you hit the wall with the rear of the car, HORSEPOWER is how fast you hit the wall, TORQUE is how far you take the wall with you.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Doc
mesaj Nov 21 2012, 01:39 AM
Trimis la #222


Stage 2
**

Grup: Prieten HH Junior
Postari: 25
Inregistrat pe: 2-March 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 4
Masina Personala:Honda Accord Type-R



Raul a fost cu mine astazi la MT pe bancul dyno si RS-ul lui scoate aproape 300CP. Interesant este cuplul pe care il castiga intre 2600-5500RPM, cu aproximativ 90Nm mai mare fata de original. Valoarea maxima de cuplu este atinsa la 3800RPM, iar puterea la 5500RPM. Initial, primele teste dyno le-am facut in lipsa ventilatorului. Nu mai intrebati, in mod normal ventilatorul trebuia sa fie pe pozitie si pornit, dar nu era in fata masinii si cel de la MT nu poate fi deplasat decat cu ajutorul a 3-4 oameni. Motorul fiind rece si temperatura din incapere nu depasea 14-15 grade, la primele teste nu au fost probleme. Dovada ca primul test original a dat 269CP, iar al 2 lea 263CP. Cat timp am modificat softul motorul s-a racit si primul test cu softul modificat ne-a dat 299CP. Insa dupa cateva rulaje pe stand, temperatura in admisie a crescut si la 5500RPM au inceput sa apara corectiile de avans si benzina, iar puterea masurata sa scada in ture mari (5500-6500RPM). Intr-un final, am chemat cativa baieti si am repus in pozitie ventilatorul, iar masuratorile au revenit la normal.
In continuare, astept si eu impresiile lui Raul cu masina pe strada. Am inteles ca este multumit de schimbare facuta in comportamentul masinii si imi va transmite mai multe impresii dupa ce o alerga un pic mai mult.


--------------------
My Project - Honda CRX DelSol
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Chuckie
mesaj Nov 21 2012, 10:24 AM
Trimis la #223


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,987
Inregistrat pe: 30-May 09
Membrul Nr.: 65
Masina Personala:Renault Megane R26



radu da un semn cand ajungi prin Bucuresti
Chiar sunt curios cum merge un Rs de 300 de cai.


--------------------
R26 F1 TEAM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Doc
mesaj Nov 21 2012, 11:21 AM
Trimis la #224


Stage 2
**

Grup: Prieten HH Junior
Postari: 25
Inregistrat pe: 2-March 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 4
Masina Personala:Honda Accord Type-R



Nici pe mine nu a vrut sa ma plimbe ieri. (IMG:style_emoticons/default/sad.gif) Vrea totul pentru el.


--------------------
My Project - Honda CRX DelSol
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zyx
mesaj Nov 21 2012, 02:55 PM
Trimis la #225


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 383
Inregistrat pe: 20-October 09
Din: on earth...
Membrul Nr.: 412
Masina Personala:Vw Polo GTI



Aha, desi s-a resoftat masinuta. Felicitari! La cati km?


--------------------
UNDERSTEER is when you hit the wall with the front of the car, OVERSTEER is when you hit the wall with the rear of the car, HORSEPOWER is how fast you hit the wall, TORQUE is how far you take the wall with you.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Raul
mesaj Nov 21 2012, 07:09 PM
Trimis la #226


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 105
Inregistrat pe: 31-March 12
Din: Ploiesti
Membrul Nr.: 3,830
Masina Personala:RS - Megane 3 - 304 CP - Black




Am 14.000 KM si masina trage mult mai bine aproape pe toata plaja de turatii si in toate treptele, mai nou si in a 6-a pana la 255.
Probleme la 1-a si a 2-a , trebuie sa o tin sub 5000 RPM (pierdere de aderenta continua). Testul pe dino indica o cadere de putere si moment pe plaja 5500-6500, in realitate acolo trage mult mai violent decat la 3500-5500. Problema a aparut din lipsa unui volum de aer suficient furnizat de ventilatorul MT.

Imi place noua varianta modificata este fantastica masina, si-a schimbat radical comportamentul. Cuplul mult mai mare isi spune cuvantul. Acum ma pot da din a 3-a, unde este ok, dar si acolo are tendinta de "scart". Ce mi-ai facut la masina bai Doc ? (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) ))

Evacuarea standard este un pic la limita dupa sunetul care il aud la 6000 RPM , deja am comandat de la K-Tec varianta pe 3 Toli.

Bafta,

Raul


--------------------
Megane RS 3 - UpGrade 322 CP - Milltek 3", Inlet turbo, BOV, Chip
Go to the top of the page
 
+Quote Post
volvol
mesaj Nov 22 2012, 06:28 PM
Trimis la #227


Stage 1
*

Grup: Junior Member
Postari: 6
Inregistrat pe: 11-May 11
Din: Timisoara
Membrul Nr.: 1,853
Masina Personala:Leon FR 2.0 TSI DSG



Megane 3 RS FL parca are un buton sport, la apasarea caruia cica ar fi folosite alte harti de injectie. Nu se poate ca la Stage 1 sa fie suprascrise doar hartile folosite de catre modul sport? Adica, atunci cand butonul sport nu este apasat, sa ai 250 CP (cat parca zice la carte) ... si doar cand apesi butonul sport sa foloseasca hartile modificate si sa ai 300+ CP. Se poate face asa ceva?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Raul
mesaj Nov 22 2012, 08:38 PM
Trimis la #228


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 105
Inregistrat pe: 31-March 12
Din: Ploiesti
Membrul Nr.: 3,830
Masina Personala:RS - Megane 3 - 304 CP - Black



Nu stiu sa iti raspund la intrebarea de mai jos, probabil Alex Doc stie mai bine .

Cand am testat pe dino puterea cu si fara buton diferenta a fost de 6 cai frumosi . (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) Am avut 269 Cp cu buton si 263 cp fara buton.
Butonul are rolul de activare a directiei electronice, raspunsul scurtarea pedalei de acceleratie si era sa uit sunetul cu rateuri cand deaccelerezi brusc.

Bafta,

Raul


--------------------
Megane RS 3 - UpGrade 322 CP - Milltek 3", Inlet turbo, BOV, Chip
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zyx
mesaj Nov 22 2012, 10:14 PM
Trimis la #229


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 383
Inregistrat pe: 20-October 09
Din: on earth...
Membrul Nr.: 412
Masina Personala:Vw Polo GTI



Directia electronica e tot timpul, nu doar la apasarea unui buton - poate e calculat altfel feedback-ul pe care il da...
Raspunsul pedalei de acceleratie - da, iar acel sunet al evacuarii este dat de motor, deci de putere/alt debit de injectie (evacuare din ce stiu, nu are nici o valva care sa permita un alt flux al gazelor). Oricum, cei de la Renault (si nu ma refer la cei de la noi) spun ca acei 265 sunt atinsi doar prin apasarea butonului sport - de fapt a dezactivarii unui sistem de siguranta activa.


--------------------
UNDERSTEER is when you hit the wall with the front of the car, OVERSTEER is when you hit the wall with the rear of the car, HORSEPOWER is how fast you hit the wall, TORQUE is how far you take the wall with you.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Raul
mesaj Nov 22 2012, 10:36 PM
Trimis la #230


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 105
Inregistrat pe: 31-March 12
Din: Ploiesti
Membrul Nr.: 3,830
Masina Personala:RS - Megane 3 - 304 CP - Black



Ce ai spus Zyx este perfect valabil , adevarul este totusi undeva la mijloc (depinde cum conduci sau cat de bun esti). (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) )

Pe pista nu e vorba de 265 sau 263 cp. Este vorba de mai mult ( exact despre ce vorbem ) , cuplu jos (scurtarea acceleratie raspuns rapid in ture) si directie mai precisa (grea) .Castigi sutimi bune pe circuit doar prin simpla re-mapare a acceleratiei si a directiei.

Bafta,

Raul


--------------------
Megane RS 3 - UpGrade 322 CP - Milltek 3", Inlet turbo, BOV, Chip
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zyx
mesaj Nov 23 2012, 01:16 AM
Trimis la #231


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 383
Inregistrat pe: 20-October 09
Din: on earth...
Membrul Nr.: 412
Masina Personala:Vw Polo GTI



Din ce stiu, RS-ul are o directie foarte usoara - in ambele variante de "directie".

Pe pista, nu cred ca te bucuri de cuplu jos...

Acest mesaj a fost editat de Zyx: Nov 23 2012, 01:36 AM


--------------------
UNDERSTEER is when you hit the wall with the front of the car, OVERSTEER is when you hit the wall with the rear of the car, HORSEPOWER is how fast you hit the wall, TORQUE is how far you take the wall with you.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Raul
mesaj Nov 23 2012, 07:44 PM
Trimis la #232


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 105
Inregistrat pe: 31-March 12
Din: Ploiesti
Membrul Nr.: 3,830
Masina Personala:RS - Megane 3 - 304 CP - Black



salut Zyx din nou deacord cu tine , m-am exprimat gresit referitor la directie dar cuplul daca nu il ai mai jos pe circuit unde ai sicane si viraje la 90 te bazezi mai mult pe RPM la viteze relativ reduse (drifting, pierzi timp)? Eu in principiu nu inteleg chestia asta, dar dupa cum stii foarte bine nici nu am experienta necesara sa port o discutie argumentata pe tema asta


Acest mesaj a fost editat de Raul: Nov 23 2012, 07:48 PM


--------------------
Megane RS 3 - UpGrade 322 CP - Milltek 3", Inlet turbo, BOV, Chip
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Nov 23 2012, 11:27 PM
Trimis la #233


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Pe circuit nu conteaza asa mult cuplul de jos. Sau, nu conteaza deloc, decit eventual intre doua masini cu aceeasi etajare a cutiei si curbe de cuplu/putere diferite. Ca ai cuplul mare la 3000 sau 3200 e irelevant, conteaza cit il ai incepind de la 4000 pina la redline, pentru ca mai apoi cuplul functie de cadenta cu care e dat la roti, adica turatie, iti spune cita putere arunca masina in asfalt si cit de repede te misti de ici-colo.

Cuplul "de jos" conteaza cit tragi remorca dupa tine sau urci la deal pe cruise control in ultima treapta de viteza (iar cuplul ala la turatie mica tot in putere se transpune, ca ea este de fapt masura miscarii/acceleratiei/vitezei sau a posibilitatii de a o mentine).

Acest mesaj a fost editat de Mituc: Nov 23 2012, 11:31 PM


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zyx
mesaj Nov 24 2012, 01:36 AM
Trimis la #234


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 383
Inregistrat pe: 20-October 09
Din: on earth...
Membrul Nr.: 412
Masina Personala:Vw Polo GTI



Mai pe scurt nu stiu pe circuit cine sta in ture joase... Poate doar in turele de incalzire sau cool-down... mai ales la un motor turbo, unde trebuie sa fii cel putin peste oberboost/kick-ul initial al turbinei (pentru a nu strasa turbina si bielele), unde in teorie si practica este cuplul maxim. Asta la tine insemnand undeva peste 3500rpm, ca turbina sa traga in toata splendoarea ei.
De asta uneori este bine sa faci o masuratoare dyno si sa vezi cum lucreaza totul, cum si unde trebuie sa schimbi. Si, daca e sa o luam altfel, cuplu nu e cel ce conteaza pe circuit - ci mai cu seama cum se transpune el in putere - precum a zis Mituc.

Mituc, ai uitat momentul depasirii - ala cred ca este cel mai important si cel mai folosit moment, in general, la astfel de masini. (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
UNDERSTEER is when you hit the wall with the front of the car, OVERSTEER is when you hit the wall with the rear of the car, HORSEPOWER is how fast you hit the wall, TORQUE is how far you take the wall with you.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VooN
mesaj Nov 24 2012, 08:56 AM
Trimis la #235


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 168
Inregistrat pe: 1-April 10
Din: Ploiesti
Membrul Nr.: 603
Masina Personala: Octavia 2 RS 3xx HP



Salut Raul, cand vom avea peste 15 grade si uscat le putem pune bot la bot. RS vs RS (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
Nu ma dau ca am turbina rece !!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Raul
mesaj Nov 24 2012, 04:50 PM
Trimis la #236


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 105
Inregistrat pe: 31-March 12
Din: Ploiesti
Membrul Nr.: 3,830
Masina Personala:RS - Megane 3 - 304 CP - Black



Merge, Voon astept inca cat back-ul sa imi ajunga din UK si mergem in west park la un test.


--------------------
Megane RS 3 - UpGrade 322 CP - Milltek 3", Inlet turbo, BOV, Chip
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Raul
mesaj Nov 24 2012, 07:03 PM
Trimis la #237


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 105
Inregistrat pe: 31-March 12
Din: Ploiesti
Membrul Nr.: 3,830
Masina Personala:RS - Megane 3 - 304 CP - Black



Voon in cazul asta ne vedem in primavara? , atunci am deja 340-360 (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) ) Astept un tel de la tine maine .


--------------------
Megane RS 3 - UpGrade 322 CP - Milltek 3", Inlet turbo, BOV, Chip
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VooN
mesaj Nov 24 2012, 10:44 PM
Trimis la #238


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 168
Inregistrat pe: 1-April 10
Din: Ploiesti
Membrul Nr.: 603
Masina Personala: Octavia 2 RS 3xx HP



s-ar puteam sa am si eu cam la fel atunci (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)
Ne auzim.
Bafta!


--------------------
Nu ma dau ca am turbina rece !!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Chuckie
mesaj Nov 25 2012, 01:16 PM
Trimis la #239


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,987
Inregistrat pe: 30-May 09
Membrul Nr.: 65
Masina Personala:Renault Megane R26



la Ploiesti cresc caii in copac? (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
R26 F1 TEAM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Raul
mesaj Nov 25 2012, 02:14 PM
Trimis la #240


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 105
Inregistrat pe: 31-March 12
Din: Ploiesti
Membrul Nr.: 3,830
Masina Personala:RS - Megane 3 - 304 CP - Black



pai nu?! , doar avem si hipodrom aici sa ii inmultim , pacat ca nu prea avem unde sa ii alergam sa ii facem si frumosi (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
tre sa venim in capitala pentru infrumusetare si potcovire (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) )


--------------------
Megane RS 3 - UpGrade 322 CP - Milltek 3", Inlet turbo, BOV, Chip
Go to the top of the page
 
+Quote Post

15 Pagini V  « < 10 11 12 13 14 > » 
Reply to this topicStart new topic
6 Utilizator(i) vizualizeaza acest topic (6 Vizitatori si 0 Utilizatori ascunsi)
0 Membrii:

 

Versiunea Lo-Fi Astazi este: 10th May 2025 - 04:25 PM