Bujii / Spark Plugs - Forum HotHatches
Random logo image... Refresh for more!

Bine ai venit vizitatorule. Te rugam sa alegi una din optiunile de mai jos:
( AUTENTIFICARE | INREGISTRARE )


Collapse

> Forum HotHatches Information

Latest News And Announcements!
Latest News
Avem stickere facute, gasiti la Bambu!
Gasiti mai multe detalii despre stickere Hot Hatches aici!
Daca aveti probleme cu inregistrarea , dati un mail la iancu_florin2005@yahoo.com!
Announcements
Pentru a afisa un film de pe youtube trebuie sa dati click pe "Adauga:YouTube" care e in stanga jos,iar in text puneti tot ce vine dupa "v=" in link.
Daca un post nu este acolo unde il stiati inseamna ca era offtopic si este in Chat room HotHatches
7 Pagini V  « < 4 5 6 7 >  
Reply to this topicStart new topic
Bujii / Spark Plugs, Introducere / Producatori / Alegere / Preturi
Bujii / Spark Plugs
Ce marca de bujii folositi sau intentionati sa folositi?
OEM (dealerul stie, nu e treaba mea) [ 3 ] ** [6.67%]
NGK [ 29 ] ** [64.44%]
DENSO [ 10 ] ** [22.22%]
BERU [ 0 ] ** [0.00%]
CHAMPION [ 0 ] ** [0.00%]
BOSCH [ 2 ] ** [4.44%]
SINTEROM [ 0 ] ** [0.00%]
ALTELE (detaliati in topic) [ 0 ] ** [0.00%]
SPECIALE (racing) [ 1 ] ** [2.22%]
Total Voturi: 45
Vizitatorii nu au voie sa voteze 
Mituc
mesaj Feb 17 2012, 12:47 AM
Trimis la #101


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



La 40k km verifica-le, bujiile alea cred ca se schimba la 90k daca e sa procedezi conform manualului de service. Daca-s ok lasa-le in pace, daca nu schimba-le ca nu-i scump un set.
La o aspirata nu sint sigur ca ai nevoie de bujii cu o clasa mai reci daca nu faci modificari serioase (pistoane cu compresie mai mare). Daca ai suficiente modificari cu care sa se pupe Hondata si ei recomanda cu o clasa mai reci (desi ma indoiesc) atunci pune cu o clasa mai reci, altfel mergi pe OEM. Bujiile cu o clasa mai reci daca nu sint sustinute de modificari serioase chiar iti pot omori citiva cai frumosi. La turbate se recomanda trecerea pe bujii cu o clasa mai reci doar daca:
1. aduci modificari care cresc puterea cu 20% sau mai mult;
2. daca dupa resoftare (cu tot ce presupune asta, calibrare admisie, calibrare corecta a deschiderii wastegate-ului, upgrade pompa de injectie si/sau intercooler unde e cazul, etc etc etc) iti apare knock retard (intirzieri de avans) de valoare mai mare sau mai des in acceleratie maxima (WOT) decit inainte - in premisa ca softul e facut corect, nu merge cu valori extreme de avans sau amestec si se poate folosi ca atare cu tipul de carburant cu care mergi de obicei.
Ori, la o aspirata nu ajungi niciodata in situatiile astea... decit daca maresti indicele de compresie, daca faci motorul sa se tureze cu 1000rpm mai mult, samd, ce se face la aspirate. In rest, softuri care umbla doar la avans si amestec daca dai in situatii de light knock nu poti corecta cu bujii mai reci decit in foarte putine situatii (de obicei daca pui constant gaz prost ca nu ai de altul - si nu e cazul la noi).

Acest mesaj a fost editat de Mituc: Feb 17 2012, 12:48 AM


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adyp2003
mesaj Feb 17 2012, 01:04 AM
Trimis la #102


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 214
Inregistrat pe: 19-June 09
Membrul Nr.: 122
Masina Personala:MkV GTI



Sunt si eu curios ce inseamna sa verifici bujiile. Implica scoaterea lor, nu?
Si daca sunt bune si le lasi in pace, ar insemna sa le montezi la loc, nu? Cu garnitura aia metalica deja strivita?
Eu stiam ca o data ce ai demontat bujiile, sunt pa...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Feb 17 2012, 09:55 AM
Trimis la #103


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Da verificarea, implica scoaterea lor in vederea inspectiei. O bujie montata corect se poate monta si demonta de mai multe ori fara probleme.
Pe de alta parte o bujie a carei schimbare e recomandata la 80-90k ma indoiesc ca n-o sa fie in stare buna pina la macar 60 in premisa ca masina a si mers, n-a stat numai la relanti.


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambu
mesaj Feb 17 2012, 11:40 AM
Trimis la #104


Administrator
*****

Grup: Administrator
Postari: 3,711
Inregistrat pe: 25-February 09
Din: Bucuresti/Titan
Membrul Nr.: 3
Masina Personala:RENAULT Megane RS



Am eu NGK iridium din fabrica si am 65000km cu masina, inca nu le-am schimbat si nici nu dau semne de oboseala.


--------------------
Viata e greu, lumea e hotu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wrt
mesaj Feb 17 2012, 01:18 PM
Trimis la #105


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 120
Inregistrat pe: 10-March 10
Din: Sibiu
Membrul Nr.: 570
Masina Personala:Ford Fiesta ST



si eu am tot ngk iridium de fabrica, si le-am schimbat la ~ 68000km. Nu dadeau semne de oboseala cele vechi , dar am simtit o imbunatatire dupa schimbarea bujiilor cu un set nou.


--------------------
Colin Forever!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
atipiq_nightmare
mesaj Feb 17 2012, 02:49 PM
Trimis la #106


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 398
Inregistrat pe: 28-August 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 322
Masina Personala:Ma乙da 3 , Renault Megane RS



Eu le`am schimbat pe la 35000 km. Mi`a disparut mica intrerupere care o simteam si a scazut f. putin consumul (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
Renault Megane RS 225 Nimbus Grey
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RollerMAN
mesaj Feb 17 2012, 04:23 PM
Trimis la #107


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 2,497
Inregistrat pe: 8-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 87
Masina Personala:-



Ca tot se vorbea de bujii pe un alt topic, am recitit si eu ce scria pe aici.
Pana acum am avut 2 seturi de bujii stock (bosch super plus) si se apropie timpul sa le schimb dar nu inteleg totusi pt day by day use de HH sunt mai bune iridium sau nu? Pe megane rs vad ca vin din fabrica ngk iridium dar Rius spune ca renault recomanda platinum....sau e vorba de clio cu platinum si megane cu iridium, e vb d aspirat vs turbo sau care e treaba?
Si la fel care e chestia asta cu datu bujiilor jos cu argint dupa cursa?
Cele bosch pe care le am eu din fabrica contin si ceva argint (yttrium) si nu stiu daca merita sa fac trecerea la iridium, singurele care le-am gasit fiind denso ikh16/ikh20

Acest mesaj a fost editat de RollerMAN: Feb 17 2012, 04:59 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Feb 17 2012, 04:53 PM
Trimis la #108


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



Roller vezi ca yttrium`ul (Y) nu e argint (Ag).


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RollerMAN
mesaj Feb 17 2012, 05:01 PM
Trimis la #109


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 2,497
Inregistrat pe: 8-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 87
Masina Personala:-



Pai am zis ca ar contine ceva argint....si am pus elementu respectiv in paranteza dar oricum am impresia ca totusi nu sunt alea bujiile. Alea erau pt varianta de 140 hp. Acum incerc sa imi dau seama ce varianta sunt astea fqr7me care le am eu de la bosch.

Acest mesaj a fost editat de RollerMAN: Feb 17 2012, 05:03 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Feb 17 2012, 06:10 PM
Trimis la #110


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



nichel - yttrium


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rius
mesaj Feb 18 2012, 12:22 PM
Trimis la #111


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 847
Inregistrat pe: 5-August 10
Din: Navodari
Membrul Nr.: 754
Masina Personala:Renault Clio RS 182



Cele cu argint sunt racing....adica race =/= fiabilitate....nu poti alatura termenii

Performanta unei masini de strada nu este legata de diferenta dintre bujiile de platina sau iridium... Faza cu iridium ca este mai buna decat platina...e ca si cum ai spune ca lamborghinii e mai rapida decat ferrari.....
Ambele sunt extrem de bune calitativ, iar de recomandat ar fi iridiumul in cazul in care temperaturile din camerele de ardere sunt in afara specificatiilor constructorului, in urma unor modificari puternice...turbo...avans...carburant


--------------------

"Life is about passions. Thank you for sharing mine"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambu
mesaj Mar 25 2012, 09:36 AM
Trimis la #112


Administrator
*****

Grup: Administrator
Postari: 3,711
Inregistrat pe: 25-February 09
Din: Bucuresti/Titan
Membrul Nr.: 3
Masina Personala:RENAULT Megane RS



Stie cineva un cod la bujiile NGK pe care le am pe masina? as vrea sa le comand si nu le gasesc oamenii pe la piese, vor sa imi dea alti producatori


--------------------
Viata e greu, lumea e hotu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Mar 25 2012, 12:55 PM
Trimis la #113


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



pfr7z-tg


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambu
mesaj Mar 25 2012, 02:23 PM
Trimis la #114


Administrator
*****

Grup: Administrator
Postari: 3,711
Inregistrat pe: 25-February 09
Din: Bucuresti/Titan
Membrul Nr.: 3
Masina Personala:RENAULT Megane RS



Cautand pe net tot intalnesc modelul asta PFR7G-9. Care e pana la urma?


--------------------
Viata e greu, lumea e hotu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Chuckie
mesaj Mar 27 2012, 03:00 PM
Trimis la #115


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,987
Inregistrat pe: 30-May 09
Membrul Nr.: 65
Masina Personala:Renault Megane R26



NGK PFR7Z-TG
8200492426


--------------------
R26 F1 TEAM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambu
mesaj Mar 27 2012, 04:38 PM
Trimis la #116


Administrator
*****

Grup: Administrator
Postari: 3,711
Inregistrat pe: 25-February 09
Din: Bucuresti/Titan
Membrul Nr.: 3
Masina Personala:RENAULT Megane RS



Multam!


--------------------
Viata e greu, lumea e hotu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SEBASTIAN
mesaj May 19 2012, 09:12 AM
Trimis la #117


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



Bujia este o piesa de mare insemnatate in sistemul de aprindere si va recomand sa nu va jucati cu focul.
In general este bine sa folositi bujiile pe care producatorul le vinde la acel tip de masina. Lasati-l pe el sa aleaga ce este bun pentru ca stie ce si cum a proiectat.
Bujiile care vin in ambalaje originale cu sigla diferitelor marci auto pe ambalaj au un certificat de calitate mult superior celor care se vand ca piesa de schimb cu acelasi cod.
Va sugerez sa cumparati bujiile de la reprezentata si pe ambalaj sa fie trecuta marca masinii dumneavoastra chiar daca la interior sunt un anume cod de la un anume producator de bujii.
Sunt mai scumpe in general la reprezentantele auto dar merita.
Voi faceti ce vreti eu v-am impartasit din experienta mea.
Distanta intre electrozi sa fie facuta ca la carte.
Daca aveti masini modificate serios atunci cel care realizeaza proiectul este in masura sa recomanda si noul model de bujii necesare.


--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cogdao
mesaj May 7 2013, 03:54 PM
Trimis la #118


Stage 1
*

Grup: Junior Member
Postari: 7
Inregistrat pe: 25-April 13
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 9,213
Masina Personala:VW Golf 5 GT



Da, sunt cele de care ziceam, sunt OEM pe PORSCHE - 911 (996) - 3.6 GT3 fabricatie 03.03-08.05. Eu le voi pune azi, probabil si resoftarea va veni curand.

Acest mesaj a fost editat de cogdao: May 7 2013, 03:56 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fuscobal
mesaj May 7 2013, 07:58 PM
Trimis la #119


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 430
Inregistrat pe: 30-June 09
Membrul Nr.: 152
Masina Personala:VW Golf V GTI



Si eu am tot BKR7EIX si merg bine dar am avut mereu probleme cu ele iarna cand au cam bubuit. In ce priveste alegerea, cred ca diferenta conteaza doar in regim de mers supr fortat, nu la 2-3 acceleratii. Ganditi-va ca eu am mers si cu OEm pe motor cu puterea dublata si pe circuit la niste temperaturi fantastice si totul a fost ok !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj May 7 2013, 10:16 PM
Trimis la #120


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



CITAT(cogdao @ May 7 2013, 03:54 PM) *
Da, sunt cele de care ziceam, sunt OEM pe PORSCHE - 911 (996) - 3.6 GT3 fabricatie 03.03-08.05. Eu le voi pune azi, probabil si resoftarea va veni curand.


Incoming FAIL. Adica, nici macar soft nu ai si vrei bujii cu o clasa mai reci? (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)

Acest mesaj a fost editat de Mituc: May 7 2013, 10:16 PM


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post

7 Pagini V  « < 4 5 6 7 >
Reply to this topicStart new topic
15 Utilizator(i) vizualizeaza acest topic (15 Vizitatori si 0 Utilizatori ascunsi)
0 Membrii:

 

Versiunea Lo-Fi Astazi este: 25th June 2025 - 11:05 PM