Bujii / Spark Plugs - Forum HotHatches
Random logo image... Refresh for more!

Bine ai venit vizitatorule. Te rugam sa alegi una din optiunile de mai jos:
( AUTENTIFICARE | INREGISTRARE )


Collapse

> Forum HotHatches Information

Latest News And Announcements!
Latest News
Avem stickere facute, gasiti la Bambu!
Gasiti mai multe detalii despre stickere Hot Hatches aici!
Daca aveti probleme cu inregistrarea , dati un mail la iancu_florin2005@yahoo.com!
Announcements
Pentru a afisa un film de pe youtube trebuie sa dati click pe "Adauga:YouTube" care e in stanga jos,iar in text puneti tot ce vine dupa "v=" in link.
Daca un post nu este acolo unde il stiati inseamna ca era offtopic si este in Chat room HotHatches
7 Pagini V  « < 2 3 4 5 6 > »   
Reply to this topicStart new topic
Bujii / Spark Plugs, Introducere / Producatori / Alegere / Preturi
Bujii / Spark Plugs
Ce marca de bujii folositi sau intentionati sa folositi?
OEM (dealerul stie, nu e treaba mea) [ 3 ] ** [6.67%]
NGK [ 29 ] ** [64.44%]
DENSO [ 10 ] ** [22.22%]
BERU [ 0 ] ** [0.00%]
CHAMPION [ 0 ] ** [0.00%]
BOSCH [ 2 ] ** [4.44%]
SINTEROM [ 0 ] ** [0.00%]
ALTELE (detaliati in topic) [ 0 ] ** [0.00%]
SPECIALE (racing) [ 1 ] ** [2.22%]
Total Voturi: 45
Vizitatorii nu au voie sa voteze 
Rius
mesaj Sep 27 2010, 08:54 AM
Trimis la #61


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 847
Inregistrat pe: 5-August 10
Din: Navodari
Membrul Nr.: 754
Masina Personala:Renault Clio RS 182



Pai turbo nu am , nici un fel de compresor, dar am marit compresia, si tot nu stiu care este cifra care se refera la tipul bujiei 10 sau 6


--------------------

"Life is about passions. Thank you for sharing mine"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Sep 27 2010, 02:29 PM
Trimis la #62


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Cred ca 6. Si spun asta uitindu-ma la niste bujii NGK care s-ar potrivi la mine: ILTR6A-8G (Heat Range: 6) si LTR7IX-11 (Heat Range: 7)


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rius
mesaj Sep 27 2010, 02:56 PM
Trimis la #63


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 847
Inregistrat pe: 5-August 10
Din: Navodari
Membrul Nr.: 754
Masina Personala:Renault Clio RS 182



Merci mult


--------------------

"Life is about passions. Thank you for sharing mine"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adyp2003
mesaj Oct 4 2010, 02:00 PM
Trimis la #64


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 214
Inregistrat pe: 19-June 09
Membrul Nr.: 122
Masina Personala:MkV GTI



Am vazut ca unii aplica un strat de anti-seize pe filetul bujiei inainte de instalare. Voi ce parere aveti: e recomandat sau nu? Partea buna ar fi ca nu se intepeneste bujia pe acolo, dar nu cumva acel strat va impiedica eliminarea caldurii din camera de ardere, transferul termic fiind afectat in mod negativ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nicky
mesaj Oct 4 2010, 06:59 PM
Trimis la #65


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 766
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Dublin vs. Bucharest
Membrul Nr.: 24
Masina Personala:Seat Cupra '09



Nu are niciun efect asupra transferului de caldura bujie-chiulasa, insa, de multe ori, la temperaturi ridicate isi poate schimba drastic proprietatile si poate deveni dintr-o unsoare un lipici.
Cea mai buna solutie cred ca ramane tot cheia dinamometrica si strangerea eleganta a bujiilor.

P.S Nu mai zic de vulcanizari unde se urca vreo 2-3 idioti pe parghia tubularei, numai sa fie stranse bine bine suruburile / piulitele, zic ei, ca apoi sa rupem cheile sau filetele in incercarea de a schimba rezerva (IMG:style_emoticons/default/laugh.gif)


--------------------
KIP - the Orange Cupra 2.0 RS 2+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Profesoru
mesaj Oct 9 2010, 02:13 PM
Trimis la #66


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 492
Inregistrat pe: 8-July 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 177
Masina Personala:Audi S3 1,8T



De ce oare sa dau peste 200 de lei pe un set de bujii de iridiu sau orice altceva cand alea cu electrod de cupru sunt mai ieftine si sunt si mai bune................? )Se stie , cuprul este un foarte bun conductor ) Eu unul am optat pt NGK BKR7E( 0 clasa mai reci decat cele stock) pret 60 de lei , masina merge excelent


--------------------
Stock for the moment
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nicky
mesaj Oct 9 2010, 09:17 PM
Trimis la #67


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 766
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Dublin vs. Bucharest
Membrul Nr.: 24
Masina Personala:Seat Cupra '09



Cuprul este cel mai bun conductor. Singurele diferente intre Cu si Ir sunt date de durata de folosire, Iridiul rezista la de doua ori mai multi kilometri fata de Cupru. Am vazut ca la masinile racing nu se prea foloseste Iridiu, ci mai mult Cupru si Argint. Nu am inteles exact cu cate clase sunt mai reci decat originalele bujiile cele noi, eu as recomanda 1-2 clase mai reci la ce ganduri intuiesc ca ai tu cu 1.8T-ul tau. Misto pretul. Next time, aleg si eu Cupru sau Argint. Congrats, Cristi!


--------------------
KIP - the Orange Cupra 2.0 RS 2+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Profesoru
mesaj Oct 10 2010, 11:34 PM
Trimis la #68


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 492
Inregistrat pe: 8-July 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 177
Masina Personala:Audi S3 1,8T



Daca merg 10000 km cu aceste bujii , si nu-mi fac probleme este ok pretul l
raportat la calitate , si stiu sigur ca masina merge bine si am si un reper referitor la schimb adica odata cu uleiul , filtrele , etc.....


--------------------
Stock for the moment
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adyp2003
mesaj Oct 12 2010, 03:23 PM
Trimis la #69


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 214
Inregistrat pe: 19-June 09
Membrul Nr.: 122
Masina Personala:MkV GTI



Vad ca se vand diverse variante de bujii cu iridiu pentru 2.0TFSI, cu distanta de 0.32" sau de 0.44".
V-as ruga sa imi spuneti care sunt cele bune pentru motorul asta (eu auzisem ca primele, 0.32"=0.81mm) si mai ales daca le pot corecta eu distanta cu niste lere in cazul in care nu e presetata bine. Intreb acest lucru pentru ca am vazut denso ik20 si de 0.32", dar si de 0.44"... (IMG:style_emoticons/default/ohmy.gif)

Avand in vedere ca intentionez sa raman stock momentan, am inteles ca ar fi recomandat sa raman la clasa 6 pentru NGK (bkr6eix) sau la 20 pentru Denso (ik20).

V-as ruga sa imi dati si mie un raspuns azi ca sa pot finaliza comanda. Merci!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Profesoru
mesaj Oct 12 2010, 04:42 PM
Trimis la #70


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 492
Inregistrat pe: 8-July 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 177
Masina Personala:Audi S3 1,8T



Cred ca undeva e o eroare.
, dat fiind faptul ca un inch are 25,4 mm rezuta din calculul tau cu 0,032, aprox 0,08mm ce este imposibil, eu stiam de 0,8mm


--------------------
Stock for the moment
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adyp2003
mesaj Oct 12 2010, 06:21 PM
Trimis la #71


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 214
Inregistrat pe: 19-June 09
Membrul Nr.: 122
Masina Personala:MkV GTI



De acord, erorile le-am comis eu. Aveam in minte ceea ce trebuia, dar pe "hartie" a aparut altceva. (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Pana la sfarsitul zilei, va dau voie sa radeti de mine ca nu mai stiu "tabla inmultirii".

Multumesc pentru corectare. (IMG:style_emoticons/default/wink.gif) Voi incerca sa editez post-ul precedent, daca mai e cu putinta.


V-as fi recunoscator daca imi puteti da un raspuns astazi referitor la problema mea.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nicky
mesaj Oct 12 2010, 08:02 PM
Trimis la #72


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 766
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Dublin vs. Bucharest
Membrul Nr.: 24
Masina Personala:Seat Cupra '09



Results and Information

Make VW
Model GOLF V
Production Year 09/04->
Engine Size 2.0
Variant FSI Turbo
Engine Type AXX
Standard Gap (mm) 0.8

If these details do not precisely match your vehicle please begin again

NGK Iridium IX Plug BKR6EIX
Denso Iridium Tough Plug VK20Y
Denso Iridium Power Plug IK20

Merg si o clasa mai reci, nu e problema, insa iarna tremura motorul un pic la pornire, la ralanti (cateva minute, pana se incalzeste un pic).

Eu iti recomand sa alegi standard, 0.8 mm. Nu am intalnit pana acum doua feluri de distante intre electrozi, stiu ca se poate modifica distanta, dar eu nu recomand, pentru ca trebuie o cheie speciala si daca se forteaza prea tare, se pot deteriora.
Succes!!!


--------------------
KIP - the Orange Cupra 2.0 RS 2+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adyp2003
mesaj Oct 12 2010, 09:47 PM
Trimis la #73


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 214
Inregistrat pe: 19-June 09
Membrul Nr.: 122
Masina Personala:MkV GTI



Multumesc! (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dr.Silviu
mesaj Oct 12 2010, 11:49 PM
Trimis la #74


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,249
Inregistrat pe: 5-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 76
Masina Personala:Audi A3 2.0T



Aceeasi problema am avut-o si eu aici http://www.hothatches.ro/index.php?showtopic=106 Le-am pus asa cum au venit si n-a avut nimic in 15.000+ km,
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adyp2003
mesaj Oct 18 2010, 12:03 AM
Trimis la #75


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 214
Inregistrat pe: 19-June 09
Membrul Nr.: 122
Masina Personala:MkV GTI



Am gasit niste explicatii pertinente referitor la evitarea folosirii anti-seize la instalarea bujiilor, in ton cu ceea ce spunea si colegul nostru Nicky:
CITAT
Here's what Autolite says about using anti-seize (snicked off the net somewhere):

We do not recommend the use of any anti seize products for installing spark plugs. Anti seize compounds are typically composed of metallic,
electrically conductive ingredients. If anti seize compounds come in
contact with the core nose of the plugs, it can lead to a misfire condition.
Anti seize compounds can also have a torque multiplying effect when
installing plugs. This can lead to thread distortion and thread galling
resulting in cylinder head damage. Autolite spark plugs are nickel plated
to resist the effects of corrosion and seizing. However, plug seizure is
aggravated further when steel plugs are installed into aluminum cylinder
heads for a long period of time.

Here's what AC/Delco says:

Do not use any type of anti-seize compound on spark plug threads. Doing this will decrease the amount of friction between the threads. The result of the lowered friction is that when the spark plug is torqued to the proper specification, the spark plug is turned too far into the cylinder head. This increases the likelihood of pulling or stripping the threads in the cylinder head. Over-tightening of a spark plug can cause stretching of the spark plug shell and could allow blowby to pass through the gasket seal between the shell and insulator. Over-tightening also results in extremely difficult removal.


I also saw that if you decide to use anti-seize, you should reduce the torque value by 20%.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Nov 14 2010, 04:38 PM
Trimis la #76


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



.
Fisiere Atasate
Fisier Atasat  Spark_plug_Outlook_Analysis.jpg ( 34.67k ) Numarul de Transferari: 28
 


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adyp2003
mesaj Nov 15 2010, 07:12 PM
Trimis la #77


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 214
Inregistrat pe: 19-June 09
Membrul Nr.: 122
Masina Personala:MkV GTI



Cum credeti ca ar fi mai bine: sa schimbam bujiile cu motorul rece sau cald?
Un prieten ma sfatuia sa le scot la cald, ca ar iesi mai usor.

Pareri?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dr.Silviu
mesaj Nov 15 2010, 07:49 PM
Trimis la #78


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,249
Inregistrat pe: 5-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 76
Masina Personala:Audi A3 2.0T



La rece! La cald o sa iasa greu, sau deloc. Si in plus, cand pui altele noi si motorul fiind cald, atunci cand se raceste se intepenesc de tot (daca ai noroc)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nicky
mesaj Nov 16 2010, 01:28 AM
Trimis la #79


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 766
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Dublin vs. Bucharest
Membrul Nr.: 24
Masina Personala:Seat Cupra '09



Otelul (bujia, 11x10^-6) se dilata si se contracta mai putin decat aluminiul (chiulasa, 23x10^-6), de aceea partea metalica a bujiei o sa se contracte/dilate mai putin decat partea filetata a chiulasei.

Cu motorul cald, bujiile se pot desfileta mai usor, insa este recomandata montarea la rece a bujiilor, intrucat forta recomandata de strangere (cheia dinamometrica) este indicata pentru temperatura ambientala si nu pentru motorul cald (creste posibilitatea deteriorarii filetului din chiulasa).


--------------------
KIP - the Orange Cupra 2.0 RS 2+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adyp2003
mesaj Nov 16 2010, 02:29 AM
Trimis la #80


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 214
Inregistrat pe: 19-June 09
Membrul Nr.: 122
Masina Personala:MkV GTI



Va multumesc, baieti!
hothatches = car wikipedia (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

7 Pagini V  « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicStart new topic
4 Utilizator(i) vizualizeaza acest topic (4 Vizitatori si 0 Utilizatori ascunsi)
0 Membrii:

 

Versiunea Lo-Fi Astazi este: 9th May 2025 - 07:39 PM