Superchips - Forum HotHatches
Random logo image... Refresh for more!

Bine ai venit vizitatorule. Te rugam sa alegi una din optiunile de mai jos:
( AUTENTIFICARE | INREGISTRARE )


Collapse

> Forum HotHatches Information

Latest News And Announcements!
Latest News
Avem stickere facute, gasiti la Bambu!
Gasiti mai multe detalii despre stickere Hot Hatches aici!
Daca aveti probleme cu inregistrarea , dati un mail la iancu_florin2005@yahoo.com!
Announcements
Pentru a afisa un film de pe youtube trebuie sa dati click pe "Adauga:YouTube" care e in stanga jos,iar in text puneti tot ce vine dupa "v=" in link.
Daca un post nu este acolo unde il stiati inseamna ca era offtopic si este in Chat room HotHatches
6 Pagini V  « < 2 3 4 5 6 >  
Reply to this topicStart new topic
Superchips, ECU tuning
Relu
mesaj Dec 1 2009, 12:01 PM
Trimis la #61


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 101
Inregistrat pe: 13-June 09
Membrul Nr.: 101
Masina Personala:Fiesta MK7 Ecoboost



Nu maaa,
Poati sa calibrezi dyno la 3000 ture de ex. uitindu-te pe turmetrul masinii. Dupa care totul e ok.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nicky
mesaj Dec 1 2009, 12:12 PM
Trimis la #62


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 766
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Dublin vs. Bucharest
Membrul Nr.: 24
Masina Personala:Seat Cupra '09



Pentru o calibrare mai exacta, trebuie minimum 2 trepte de turatie, ex. 2000rpm si 4000rpm, ca sa poata sa isi interpozele/extrapoleze valori de turatie.

Eu am vazut altceva, se introduce ralantiul (mai jos de ralanti nu sta motorul - ex. 750 RPM) si apoi se introduce turatia maxima (mai sus de plafonare nu merge - ex. 7250 RPM). Si isi interpoleaza el valori din plaja respectiva (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)


--------------------
KIP - the Orange Cupra 2.0 RS 2+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Relu
mesaj Dec 1 2009, 12:15 PM
Trimis la #63


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 101
Inregistrat pe: 13-June 09
Membrul Nr.: 101
Masina Personala:Fiesta MK7 Ecoboost



D-aia e bun un dyno cu conectare la OBD (IMG:style_emoticons/default/wink.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlad_GTI
mesaj Dec 1 2009, 12:36 PM
Trimis la #64


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 994
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 134
Masina Personala:VW POLO GTI 1.8 Turbo REVO



Parca topicul era despre Superchips, nu despre cum se calibreaza dyno


--------------------
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darian
mesaj Dec 1 2009, 12:56 PM
Trimis la #65


Stage 5
*****

Grup: Member
Postari: 1,679
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Bucuresti/Ramnicu Valcea
Membrul Nr.: 32
Masina Personala:Golf .:R MY2012 DSG



Va rog eu sa pastram topicul pentru Superchips. Discutii in alta parte. Va multumesc.


--------------------
Golf .:R MY2012 DSG - powered by RBN
ex: Focus ST320 - powered by Dreamscience

Go to the top of the page
 
+Quote Post
kokozula
mesaj Dec 2 2009, 08:53 AM
Trimis la #66


Stage 2
**

Grup: Prieten HH Junior
Postari: 26
Inregistrat pe: 31-August 09
Membrul Nr.: 325
Masina Personala:Lancia



Vorbim despre cum setam turatia masinii pe dyno, si consideram ca masina are soft Superchips (IMG:style_emoticons/default/laugh.gif)

Eu ziceam despre dyno meu ... sunt convins ca alte dyno-uri stiu mai multe chestii, la al meu ii spun unde sunt 3000 de ture si de acolo incolo face el tot, nu stie sa isi ia turele de la OBD. Probabil poate fi invatat, dar nu e cazul inca.

De unde stie cand se termina testul la o masina care are soft Superchips? Si nu numai? Simte cand ai terminat de accelerat, sau ii spui tu unde sa se opreasca din masurat (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
KoKozula was here ...

Go to the top of the page
 
+Quote Post
bluey
mesaj Dec 2 2009, 10:16 AM
Trimis la #67


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,424
Inregistrat pe: 3-November 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 424
Masina Personala:Audi



Intrebarea era ce se intampla daca masori o masina diesel si o pui pe un grafic de benzina.
Sau un vtec cu redline la 8600 il pui pe un grafic care are capatul la 7000.
In ce masura altereaza asta rezultatul final ?


--------------------
Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you with experience.

Racer de forum nambar uan :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Dec 2 2009, 10:19 AM
Trimis la #68


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



CITAT(bluey @ Dec 2 2009, 09:16 AM) *
Intrebarea era ce se intampla daca masori o masina diesel si o pui pe un grafic de benzina.
Sau un vtec cu redline la 8600 il pui pe un grafic care are capatul la 7000.
In ce masura altereaza asta rezultatul final ?


Pai graficul ala este adaptat la turatia masinii tale, cum e si cu cuplul si puterea nu ?


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Relu
mesaj Dec 2 2009, 10:44 AM
Trimis la #69


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 101
Inregistrat pe: 13-June 09
Membrul Nr.: 101
Masina Personala:Fiesta MK7 Ecoboost



CITAT(bluey @ Dec 2 2009, 09:16 AM) *
Intrebarea era ce se intampla daca masori o masina diesel si o pui pe un grafic de benzina.
Sau un vtec cu redline la 8600 il pui pe un grafic care are capatul la 7000.
In ce masura altereaza asta rezultatul final ?

Cum adica sa o pui pe grafic ?? Graficul il face standul prin masuratori, adica cuplu de la roti/viteza. Tu n-ai altceva de facut decit sa comunici corect standului turatia motorului. In final vei avea puterea la roti si poti estima puterea la motor.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bluey
mesaj Dec 2 2009, 11:01 AM
Trimis la #70


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,424
Inregistrat pe: 3-November 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 424
Masina Personala:Audi



Si daca din intamplare ii comunici alta turatie???
Dyno-ul poate sa nu greseasca niciodata, omul da.

Graficul il face standul.
Pusul graficului pe scala cu rpm se poate aranja manual .
Automat daca intinzi un grafic masurat peste alte turatii iti vor aparea alte cifre.
Dyno e corect si masoara exact cum trebuie.
Dar daca nu stie exact la ce turatie a motorului masoara va fi loc de discutii.
De aia am si intrebat un posesor de dyno pentru ca el stie cel mai bine.


--------------------
Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you with experience.

Racer de forum nambar uan :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Relu
mesaj Dec 2 2009, 11:08 AM
Trimis la #71


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 101
Inregistrat pe: 13-June 09
Membrul Nr.: 101
Masina Personala:Fiesta MK7 Ecoboost



Exact. Turatia motorului va trebui comunicata corect, altfel iese o varza.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrian
mesaj Dec 2 2009, 01:18 PM
Trimis la #72


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 101
Inregistrat pe: 25-May 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 61
Masina Personala:3071 Audi S3 2.0 TFSi



Exact, Exact :-)

De unde stim ca turatia este comunicata corect ? Indicatiile turometrului sunt verificate si prin OBD. Sorin are un dispozitiv Innovate LM-2 care printre multele lucruri pe care le stie (AFR Log, OBD log, etc) stie sa si logheze un banal RPM corect prin OBD :-)


--------------------
REVO STG4 Audi S3 2.0 TFSi - Superchips STG1 Opel Vectra OPC - Superchips STG1+ Renault Clio 197

AUTOSOFT s.r.l. - Superchips & REVO Main Dealer
www.superchips.ro - www.revotechnik.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nadir
mesaj Dec 3 2009, 04:40 AM
Trimis la #73


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 144
Inregistrat pe: 18-June 09
Membrul Nr.: 118
Masina Personala:audi s3



Salutare dragi colegi
astazi am avut placerea de a instala un soft stage 2 pe un Megane RS

masina avea urmatoarele modificari
-intercooler forge
-admisie ITG
-evacuare TBE decat Milltek

si soft 2 Superchips

mai jos aveti atasat graficul dyno cu si dupa soft cu aceleasi modificari hardware
Fisiere Atasate
Fisier Atasat  nadir_megane.jpg ( 184.44k ) Numarul de Transferari: 135
 


--------------------
Dealer Superchips si REVO
Audi S3 2.0 TFSI quattro - Milltek TBE - Evoms Intake - Sachs Performance Clutch - Forge Twincooler - APR HPFP - NKG Iridium Spark Plugs - Motul Fluids - Ferodo DS2500 Brake Pads - Bilstein B8 Shock Absorbers - H&R Springs - Superchips Stage 2+ - 12.2 @ KOE 2009
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kokozula
mesaj Dec 3 2009, 08:40 AM
Trimis la #74


Stage 2
**

Grup: Prieten HH Junior
Postari: 26
Inregistrat pe: 31-August 09
Membrul Nr.: 325
Masina Personala:Lancia



262 de cai inainte? Adica cu Superchips stage 1?


--------------------
KoKozula was here ...

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrian
mesaj Dec 3 2009, 10:20 AM
Trimis la #75


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 101
Inregistrat pe: 25-May 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 61
Masina Personala:3071 Audi S3 2.0 TFSi



Nu Sorine, 262 Cp cu ECU stock dar cu urmatoarele modificari hardware: admisie de aer ITG, Forge intercooler, Forge BOV si evacuarea Milltek Turbo-Back fara catalizator.

Trebuie sa vorbim cu Adi (R26) sa-si cumpere evacuarea aceea si sa trecem si cu el la Stage 2 (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
REVO STG4 Audi S3 2.0 TFSi - Superchips STG1 Opel Vectra OPC - Superchips STG1+ Renault Clio 197

AUTOSOFT s.r.l. - Superchips & REVO Main Dealer
www.superchips.ro - www.revotechnik.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex
mesaj Dec 3 2009, 11:17 AM
Trimis la #76


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,375
Inregistrat pe: 12-July 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 189
Masina Personala:Audi S3 2.0T quattro



interesant cu megane-ul ala (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
Actual cars:
Audi S3 - 2.0T quattro 265 HP - Milltek TBE | H&R Springs | 19" RS6 Wheels | Foliatec | Forge Shortshift | EvoMS V-flow | Revo Stage 2 - working on the next stage
Audi A1 - 1.2T 86 BHP - new project

Ex cars:
Golf 5 Gti - Pre-tuned in Deutschland - 290 HP | Superchips | Powerflex | INJEN | ITG | Milltek | D2 | H&R | Greddy - pocket rocket
Mini Cooper S Cabrio - 1.6K - Custom exhaust | Eibach Springs | Aero Kit | Team Dynamics Wheels
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bluey
mesaj Dec 3 2009, 11:31 AM
Trimis la #77


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,424
Inregistrat pe: 3-November 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 424
Masina Personala:Audi



Curios ca desi puterea a crescut cu noul soft, pierderile in transmisie au scazut.
Si intrebarea prostului: turbina aia care am inteles ca e destul de mica, nu ar fi trebuit sa intre mai de jos???


--------------------
Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you with experience.

Racer de forum nambar uan :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrian
mesaj Dec 3 2009, 11:41 AM
Trimis la #78


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 101
Inregistrat pe: 25-May 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 61
Masina Personala:3071 Audi S3 2.0 TFSi



Masina a fost masurata pe un dyno independent, ca sa nu apara discutii ulterioare pe aceasta tema :-)
Cat despre turbina, asa intra ea, din cate vezi mai repede decat cu softul stock.


--------------------
REVO STG4 Audi S3 2.0 TFSi - Superchips STG1 Opel Vectra OPC - Superchips STG1+ Renault Clio 197

AUTOSOFT s.r.l. - Superchips & REVO Main Dealer
www.superchips.ro - www.revotechnik.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
B 83 FEU
mesaj Dec 3 2009, 02:03 PM
Trimis la #79


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 124
Inregistrat pe: 17-July 09
Membrul Nr.: 210
Masina Personala:rs



Credeti-ma, nu ca ii fac reclama lui Nadir , dar masina s-a schimbat total.

este muuuult mai echilibrata, pana si la relanti este o diferenta. Ganditi-va ca el a facut cu un soft minuni. Calculatorul masinii nu permite modificari majore, si totusi ele s-au produs.


Englezoii rulezzzz


Multumesc Nadir :*



--------------------
Anonymous motoRSport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex
mesaj Dec 3 2009, 02:07 PM
Trimis la #80


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,375
Inregistrat pe: 12-July 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 189
Masina Personala:Audi S3 2.0T quattro



Inca o membra din familia Superchips multumita de rezultate (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)

Facem un versus Germania vs. Franta la puterea Superchips cu prima ocazie (IMG:style_emoticons/default/tongue.gif)


--------------------
Actual cars:
Audi S3 - 2.0T quattro 265 HP - Milltek TBE | H&R Springs | 19" RS6 Wheels | Foliatec | Forge Shortshift | EvoMS V-flow | Revo Stage 2 - working on the next stage
Audi A1 - 1.2T 86 BHP - new project

Ex cars:
Golf 5 Gti - Pre-tuned in Deutschland - 290 HP | Superchips | Powerflex | INJEN | ITG | Milltek | D2 | H&R | Greddy - pocket rocket
Mini Cooper S Cabrio - 1.6K - Custom exhaust | Eibach Springs | Aero Kit | Team Dynamics Wheels
Go to the top of the page
 
+Quote Post

6 Pagini V  « < 2 3 4 5 6 >
Reply to this topicStart new topic
2 Utilizator(i) vizualizeaza acest topic (2 Vizitatori si 0 Utilizatori ascunsi)
0 Membrii:

 

Versiunea Lo-Fi Astazi este: 10th May 2025 - 01:30 AM