Carburanti si Fluide - Forum HotHatches
Random logo image... Refresh for more!

Bine ai venit vizitatorule. Te rugam sa alegi una din optiunile de mai jos:
( AUTENTIFICARE | INREGISTRARE )


Collapse

> Forum HotHatches Information

Latest News And Announcements!
Latest News
Avem stickere facute, gasiti la Bambu!
Gasiti mai multe detalii despre stickere Hot Hatches aici!
Daca aveti probleme cu inregistrarea , dati un mail la iancu_florin2005@yahoo.com!
Announcements
Pentru a afisa un film de pe youtube trebuie sa dati click pe "Adauga:YouTube" care e in stanga jos,iar in text puneti tot ce vine dupa "v=" in link.
Daca un post nu este acolo unde il stiati inseamna ca era offtopic si este in Chat room HotHatches
13 Pagini V  « < 8 9 10 11 12 > »   
Reply to this topicStart new topic
Carburanti si Fluide
RollerMAN
mesaj Nov 3 2010, 09:43 PM
Trimis la #181


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 2,497
Inregistrat pe: 8-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 87
Masina Personala:-



Offtopic-o!
Obervasem si eu ca sunt 100 de pagini dar nah...am zis sa nu fiu offtopic asa ca tine! (IMG:style_emoticons/default/laugh.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bluey
mesaj Nov 3 2010, 09:50 PM
Trimis la #182


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,424
Inregistrat pe: 3-November 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 424
Masina Personala:Audi



Adevarul este doar in ochii privitorului.
La mine sunt 67.
Ce bucurii ieftine aveti bai (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) )))


--------------------
Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you with experience.

Racer de forum nambar uan :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alexnightrider
mesaj Nov 3 2010, 10:26 PM
Trimis la #183


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 355
Inregistrat pe: 2-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 329
Masina Personala:Audi A3



la chestia asta cu benzina e cam dubioasa treaba ca asa aici intre noi totul e ok dar din ce mai citeam pe alte forumuri oamenii folosesc tot felul aditivi , etc si te miri cum de zboara nu stiu masina mai slaba ca a ta
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Nov 4 2010, 10:01 AM
Trimis la #184


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



Riiiight ! eu zic sa faceti dyno cu 2 benzini diferite si sa vedeti acolo cati 20 de cai scoateti in plus.....my ass. Nu zic ca nu e nici o diferenta , dar nu neaparat de cuplu sau putere sau decat extrem de putin.


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dr.Silviu
mesaj Nov 4 2010, 10:33 AM
Trimis la #185


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,249
Inregistrat pe: 5-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 76
Masina Personala:Audi A3 2.0T



Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Nov 4 2010, 10:54 AM
Trimis la #186


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



Da, si golfu gti are 172 de cai....mmmmmhm i see... si impreza 236


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RollerMAN
mesaj Nov 4 2010, 11:03 AM
Trimis la #187


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 2,497
Inregistrat pe: 8-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 87
Masina Personala:-



Cred ca acel videoclip explica perfect de ce ai nevoie de o benzina cu cifra octanica mai mare.....cand ai un soft gandit pt asta, in rest diferentele vor fi in functie de cat de mizerabile sunt benzinele de 95 de pe la noi care nu au nici macar 95....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dr.Silviu
mesaj Nov 4 2010, 11:05 AM
Trimis la #188


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,249
Inregistrat pe: 5-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 76
Masina Personala:Audi A3 2.0T



Eram convins ca asta o sa zici!!! Puteam sa joc la pariuri!! (IMG:style_emoticons/default/laugh.gif) (tu sau roller... dar poate roller nu a vazut inca (IMG:style_emoticons/default/laugh.gif) )
S-a dus dracu obiectivismul pe forumul asta....
Daca era un clio rs si un megane rs era cel mai acceptat si laudat test!.... (IMG:style_emoticons/default/huh.gif)


BTW: sunt cai la roata.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Nov 4 2010, 11:51 AM
Trimis la #189


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



Pai atunci apuca`te si joaca. Culmea chiar e un clio acolo si chiar nu are legatura masina, putea sa fie si masina mea personala tot aia ziceam. Tu vii acum cu un clip de pe net si ne zici ca e litera de lege. Eu chiar am tot cautat despre asta (mai de mult cand ma tot freca Roller la cap cu benzina lui de 101) si cele mai multe "studii" arata ca nu face nici o diferenta.

Eu nu am vazut niciodata vreo diferenta cu alto sau cel mai jeg de 95 decat la pornire. am facut si teste pe strada cu masini identice si nu a fost nici o firmitura de diferenta. Aia 10 cai ar trebui sa se traduca prin macar o masina diferenta acolo (ma refer la un test de genu 40-200kmh)

P.S - poate o fi o diferenta pana la urma cine stie dar tare cred ca nu se simte mai deloc.


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Nov 4 2010, 11:55 AM
Trimis la #190


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊




Almost all cars use four-stroke gasoline engines. One of the strokes is the compression stroke, where the engine compresses a cylinder-full of air and gas into a much smaller volume before igniting it with a spark plug. The amount of compression is called the compression ratio of the engine. A typical engine might have a compression ratio of 8-to-1.

The octane rating of gasoline tells you how much the fuel can be compressed before it spontaneously ignites. When gas ignites by compression rather than because of the spark from the spark plug, it causes knocking in the engine. Knocking can damage an engine, so it is not something you want to have happening. Lower-octane gas (like "regular" 87-octane gasoline) can handle the least amount of compression before igniting.

The compression ratio of your engine determines the octane rating of the gas you must use in the car. One way to increase the horsepower of an engine of a given displacement is to increase its compression ratio. So a "high-performance engine" has a higher compression ratio and requires higher-octane fuel. The advantage of a high compression ratio is that it gives your engine a higher horsepower rating for a given engine weight -- that is what makes the engine "high performance." The disadvantage is that the gasoline for your engine costs more.

The use of a higher octane fuel than required, is a twofold mistake. You are wasting money and can possibly do damage to the engine. Using a higher than require octane rated fuel will not increase performance, clean the engine, or offer any benefits whatsoever. If your engine was designed for 87 octane, then use only 87 octane. If it requires 91 octane, then by all means use 91 octane. The engineers who designed the engine know full well what octane fuel it needs. The octane rating of gasoline determines how much the fuel can be compressed before it spontaneously ignites. That is all it does! (Look in your vehicle's owner's manual for information about the octane requirements of your vehicle).

Now, some people believe that using higher octane fuel will clean out your engine. However, higher-octane fuel contains no more detergent than low-octane fuel. If you feel you need some extra cleaning, there are additives that you can get at the local auto shop, but do not use them too much or it will damage your fuel injectors.


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Chuckie
mesaj Nov 4 2010, 11:58 AM
Trimis la #191


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,987
Inregistrat pe: 30-May 09
Membrul Nr.: 65
Masina Personala:Renault Megane R26



bsh am avut clio, era mare diferenta intre 95 si 101....o simtea si bunica ,daca avea permis (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) )
la megane nu se simtea inainte se soft...acum cu 95 merge intrerupe sus cand ii vine
eu merg numai cu 99 si nu am avut nici o pb...


--------------------
R26 F1 TEAM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RollerMAN
mesaj Nov 4 2010, 12:28 PM
Trimis la #192


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 2,497
Inregistrat pe: 8-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 87
Masina Personala:-



CITAT(Dr.Silviu @ Nov 4 2010, 10:05 AM) *
Eram convins ca asta o sa zici!!! Puteam sa joc la pariuri!! (IMG:style_emoticons/default/laugh.gif) (tu sau roller... dar poate roller nu a vazut inca (IMG:style_emoticons/default/laugh.gif) )
S-a dus dracu obiectivismul pe forumul asta....
Daca era un clio rs si un megane rs era cel mai acceptat si laudat test!.... (IMG:style_emoticons/default/huh.gif)


BTW: sunt cai la roata.


Roller a vazut dar nu i-a pasat, n-am nici o placere ca bat o masina de 172 de cai la motor...ma gandeam ca sunt la roata...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Nov 4 2010, 01:55 PM
Trimis la #193


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



Pai tu simti ca esti liniutar d`aia ti se pare ca e vreo diferenta. la voi sunt miturile astea cu benzina, cu plecare pe nush ce banda, nu domle ca acolo era o pelicula fina de nisip de nush care si de aia am pierdut cu 6 masini. Nu ai cum sa simti tu diferentele alea. Ca s`a racit afara si sunt 0 grade a ok , inteleg ca iti merge masina mai bine , dar la asta e doar asa o autosugestie neverosimila.


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RollerMAN
mesaj Nov 4 2010, 05:25 PM
Trimis la #194


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 2,497
Inregistrat pe: 8-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 87
Masina Personala:-



Bsh...e treaba ta dak nu vrei sa intelegi....dar dak un soft e facut pt benzina 98 din afara...sigur nu o sa traga la fel de bine SUS in ture...pe benzina d 95 de la noi! E testata treaba!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Nov 4 2010, 05:28 PM
Trimis la #195


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



Eu nu vorbeam de masini resoftate


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RollerMAN
mesaj Nov 4 2010, 05:50 PM
Trimis la #196


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 2,497
Inregistrat pe: 8-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 87
Masina Personala:-



Pai eu ma refeream acum la masina mea..si se simte mult mai pronuntata diferenta dupa soft.....dar si inainte tragea mai bine cu alto decat cu 95...pt simplu motiv k alto 101 are cel putin proprietati d 95 din afara...in schimb 95 de la noi sa fim multumiti daca are vreo 90..
Si aspiratele ar trebui sa stii si tu ca sunt pe toane..si daca bazaie musca in fata lor nu mai trag bine...deci un lucru precum benzina conteaza f mult.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Chuckie
mesaj Nov 4 2010, 05:53 PM
Trimis la #197


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,987
Inregistrat pe: 30-May 09
Membrul Nr.: 65
Masina Personala:Renault Megane R26



CITAT(BSH @ Nov 4 2010, 12:55 PM) *
Pai tu simti ca esti liniutar d`aia ti se pare ca e vreo diferenta. la voi sunt miturile astea cu benzina, cu plecare pe nush ce banda, nu domle ca acolo era o pelicula fina de nisip de nush care si de aia am pierdut cu 6 masini. Nu ai cum sa simti tu diferentele alea. Ca s`a racit afara si sunt 0 grade a ok , inteleg ca iti merge masina mai bine , dar la asta e doar asa o autosugestie neverosimila.

bah daca eu sunt liniutar si etc...tu in ce categorie te incadrezi? ca faceti teste peste teste...sau alea nu se numesc liniute ? (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) ))))
uita softu....isi aduce aminte softul...iar il uita (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) ))))
la clioul meu se simtea destul de bine , poate la altele nu se simte....end of story (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
eu nu bag alto ca imi consuma cu aprox 2 l mai mult , asta e singurul motiv (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
R26 F1 TEAM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Nov 4 2010, 05:59 PM
Trimis la #198


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



pei bre unde ai vazut tu la mine soft ? eu ma dadeam asa pt ca imi place senzatia nu ca sa bat nush ce masini... ca am facut niste teste cu masini ca a mea asta e altceva..normal ca vroiam sa vad cum e si cu a mea. Singurele imbunatatiri cu alto 101 la mine erau unu ca pornea mai curat si motorul se simtea ceva mai uniform la un mers normal dar la forja era aceeasi treaba...plus ca am testat si cu benzina d`aia


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Nov 6 2010, 10:27 PM
Trimis la #199


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



In functie de masina, o benzina mai slaba sau mai buna poate aduce diferente sesizabile sau nu. Ce pot sa spun din proprie experienta este ca:
- cu una dintre benzinele de top de pe piata obtin puterea X:
- cu alta benzina de top de pe piata obtin cu 1cp mai putin (irelevant, e suficient sa fie cu 5C mai cald sau sa fie presiune atmosferifca mai scazuta si a zburat un cal sau mai multi);
- cu o a treia obtin cu 9cp mai putin si niste boost targets destul de ciudate;
- cu ultima benzina de top de pe piata obtin cu 26cp mai putin (si in data logger imi apar niste valori pe la avans de te doare mintea, knock retards in cele mai interesante momente, etc).

E vorba de 4 brand-uri de carburanti de peste 98RON pe care nu le voi numi pentru a nu va influenta optiunile, parerile care sint foarte usor alterabile de post-uri de pe forumuri de acest gen, sau pentru a nu face nici un fel de publicitate (pozitiva sau negativa) nici uneia dintre marci pentru ca, dupa cum veti citi mai jos, rezultatele obtinute de mine pe baza unor teste si monitorizari de parametri pe o singura masina nu se pupa in nici un fel cu masuratorile obtinute pe alta.

In mod surprinzator, discutind cu posesorul unei masini cu motor aspirat de turatie am aflat ca el obtine aceeasi putere maxima cu cea cu care obtin si eu (prima) si respectiv cu a 4-a, cea cu care mie-mi merge masina ca draq', huruie, stranuta la relanti si ma injura primii 20km in continuu dupa ce o pornesc dimineata rece.

Mit sau nu, inainte de a fi asa vehementi luati mai multe masini si testati mai multe benzine. Pe unele chiar nu se simte sau se simte altfel, de unde si tendinta de a spune ca "nu cred".


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rex
mesaj Nov 7 2010, 12:24 AM
Trimis la #200


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 1,520
Inregistrat pe: 14-October 10
Din: Cluj-Napoca
Membrul Nr.: 796
Masina Personala:Golf 5 1,4 TFSI



Pune, te rog, si denumirile combustibilor cu care ai facut testele. Chiar daca rezultatele difera de la masina la masina sunt curios ce ai obtinut (eu bag Mol EVO si sunt curios cum e in testul tau).
Mersi!


--------------------
VW Golf V GTSport 1.4 TFSI, Sunset red, 2 doors: RLine Rear Valance | RLine Front Valance | RLine Bumper Vents | RLine Tail lights | Kerscher Front Fenders | Votex Rear Spoiler | GTI Multi Function Steering Wheel | GTI Pedals | Mk 7 GTD gearstick | Mk 6 GTI chrome switches | R32 highline instrument cluster | RCD 510 radio | Mk 6 Climatronic | Recaro Pole Position Bucket Seats | Schroth Clubman II asm Seatbelts | OEM Shark Fin Antenna | K&N 57s-9500 Cold Air Intake | NGK Iridium IX Spark Plugs | Porsche Cayman Front Calipers | Brembo Custom J Hook Rotors | Pagid RS-29 Front Pads | Audi TTRS Brake Vents | GTI Rear Brakes | Ferodo DS2500 Rear Brake Pads | HEL Front and Rear Brake Lines | Motul RFB 660 Racing Brake Fluid | Bilstein PSS10 Coilovers | H&R sway bars 26mm front/24mm back | Volkswagen Racing lower engine mount | Audi TT Suspension Lower Arms | Motul 300V Engine Oil | BBS VZ 032 8x17 Rims with Goodyear Eagle F1 Assymetric 2 225/45 Tyres (street) and Team Dynamics Pro Race 1.2 8x17 Rims with Michelin Pilot Sport Cup 2 225/45 Semislicks (track) | Wiechers-Sport Roll Bar | Revo Technik Stage 1 Software| Revo SPS PRO

Go to the top of the page
 
+Quote Post

13 Pagini V  « < 8 9 10 11 12 > » 
Reply to this topicStart new topic
7 Utilizator(i) vizualizeaza acest topic (7 Vizitatori si 0 Utilizatori ascunsi)
0 Membrii:

 

Versiunea Lo-Fi Astazi este: 26th June 2025 - 04:38 AM