Carburanti si Fluide - Forum HotHatches
Random logo image... Refresh for more!

Bine ai venit vizitatorule. Te rugam sa alegi una din optiunile de mai jos:
( AUTENTIFICARE | INREGISTRARE )


Collapse

> Forum HotHatches Information

Latest News And Announcements!
Latest News
Avem stickere facute, gasiti la Bambu!
Gasiti mai multe detalii despre stickere Hot Hatches aici!
Daca aveti probleme cu inregistrarea , dati un mail la iancu_florin2005@yahoo.com!
Announcements
Pentru a afisa un film de pe youtube trebuie sa dati click pe "Adauga:YouTube" care e in stanga jos,iar in text puneti tot ce vine dupa "v=" in link.
Daca un post nu este acolo unde il stiati inseamna ca era offtopic si este in Chat room HotHatches
13 Pagini V  « < 9 10 11 12 13 >  
Reply to this topicStart new topic
Carburanti si Fluide
Mituc
mesaj Nov 7 2010, 09:10 AM
Trimis la #201


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



CITAT(Mituc @ Nov 6 2010, 09:27 PM) *
E vorba de 4 brand-uri de carburanti de peste 98RON pe care nu le voi numi pentru a nu va influenta optiunile, parerile care sint foarte usor alterabile de post-uri de pe forumuri de acest gen, sau pentru a nu face nici un fel de publicitate (pozitiva sau negativa) nici uneia dintre marci




--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nicky
mesaj Nov 7 2010, 11:54 AM
Trimis la #202


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 766
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Dublin vs. Bucharest
Membrul Nr.: 24
Masina Personala:Seat Cupra '09



Mituc, nu stiu cat de usor alterabile sunt opiniile, depinde foarte mult si de impresiile tale despre o anumita benzina. Imagineaza-ti urmatorul scenariu:
- Ai putea spune LukOil 95 e cea mai buna. Cativa colegi de pe aici ar alimenta cu LukOil 95 si ar realiza ca masinii lor nu li se potriveste sau nu te-ar crede din start (stiind ca LukOil nu sunt cei mai admirati). Nu inseamna ca facem reclama unui anumit brand, ideea era sa spunem cu ce merge cel mai bine masina fiecaruia. Este foarte corecta si bine argumentata analiza ta, dar fara precizarea benzinelor, devine un pic inutila.
Nimeni nu o sa foloseasca mai mult de o data o benzina care ii da o impresie proasta (fie argumentata - testere, fie neargumentata - pareri personale) doar pentru ca asa a vazut pe un anumit forum.

Recomandarea producatorului ar trebui sa fie principalul ghid in alegerea benzinei (CO). Eu nu am incercat decat sase marci premium din Romania:
MolEvo 5,
OMV Carerra 100,
Petrom 99+,
Rompetrol Alto 101,
LukOil Ecto,
Agip (am uitat numele, am alimentat doar o data).

De la statii "no name", nu prea risc sa pun, cred ca e mai mare deranjul sa scot apa sau impuritatile din rezervor.
Problema e ca si benzinele de mai sus (cele de marca) INCA mai variaza (mai mult sau mai putin) de la o statie la alta. Poate cu benzina cu care ai obtinut o valoare proasta acum ai putea obtine o valoare mai buna maine (cand vine alt transport).

Topul meu pentru masina de acum, ar fi Mol (cele mai bune rezultate pana acum pe VAG COM), Petrom (pentru drumuri mai lungi - e mai ieftin), OMV (cand nu gasesc Mol Evo), Rompetrol (cand nu le gasesc Mol sau OMV), LukOil Ecto (ultima optiune).

P.S. Cifra de vanzari ne este irelevanta noua, intrucat ea depinde, in principal, de locatiile statiilor (au succes cele apropiate arterelor importante - DN, Autostrazi, Centuri de Ocolire orase etc.), pretul carburantilor comercializati, brandul benzinariei si serviciile oferite de respectiva benzinarie, precum si dimensiunea statiei (in aceasta ordine).


--------------------
KIP - the Orange Cupra 2.0 RS 2+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rex
mesaj Nov 7 2010, 12:30 PM
Trimis la #203


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 1,520
Inregistrat pe: 14-October 10
Din: Cluj-Napoca
Membrul Nr.: 796
Masina Personala:Golf 5 1,4 TFSI



CITAT(Nicky @ Nov 7 2010, 10:54 AM) *
Mituc, nu stiu cat de usor alterabile sunt opiniile, depinde foarte mult si de impresiile tale despre o anumita benzina. Imagineaza-ti urmatorul scenariu:
- Ai putea spune LukOil 95 e cea mai buna. Cativa colegi de pe aici ar alimenta cu LukOil 95 si ar realiza ca masinii lor nu li se potriveste sau nu te-ar crede din start (stiind ca LukOil nu sunt cei mai admirati). Nu inseamna ca facem reclama unui anumit brand, ideea era sa spunem cu ce merge cel mai bine masina fiecaruia. Este foarte corecta si bine argumentata analiza ta, dar fara precizarea benzinelor, devine un pic inutila.
Nimeni nu o sa foloseasca mai mult de o data o benzina care ii da o impresie proasta (fie argumentata - testere, fie neargumentata - pareri personale) doar pentru ca asa a vazut pe un anumit forum.


Perfect de acord. Mituc nu ne aruncam dupa cum zice unul sau altul. Eram doar curios care sunt rezultatele pentru masina ta. Daca, totusi, nu vrei sa pui aici rezultatele, te rog sa imi dai un PM cu ele.

Va spun sincer ca nu m-am bagat sa testez pe masina mea diferitele tipuri de benzina. Inainte sa iau decizia referitoare la benzina m-am documentat si am ales MOL-ul.
In tara masina mea a vazut MOL 95 (si de putine ori EVO si 98) inainte de soft (vreo 19.000 km) si apoi numai MOL EVO (urmatorii ~28.000 km). O sigura data am bagat 2l de 98 de la LukOil pentru ca altfel faceam pana prostului. Cu toate ca alimentez de la aceeasi statie cam 90% din cazuri am observat si eu diferenta in comportamenul masinii cu MOL (cateodata e mai buna benzina cateodata nu).


--------------------
VW Golf V GTSport 1.4 TFSI, Sunset red, 2 doors: RLine Rear Valance | RLine Front Valance | RLine Bumper Vents | RLine Tail lights | Kerscher Front Fenders | Votex Rear Spoiler | GTI Multi Function Steering Wheel | GTI Pedals | Mk 7 GTD gearstick | Mk 6 GTI chrome switches | R32 highline instrument cluster | RCD 510 radio | Mk 6 Climatronic | Recaro Pole Position Bucket Seats | Schroth Clubman II asm Seatbelts | OEM Shark Fin Antenna | K&N 57s-9500 Cold Air Intake | NGK Iridium IX Spark Plugs | Porsche Cayman Front Calipers | Brembo Custom J Hook Rotors | Pagid RS-29 Front Pads | Audi TTRS Brake Vents | GTI Rear Brakes | Ferodo DS2500 Rear Brake Pads | HEL Front and Rear Brake Lines | Motul RFB 660 Racing Brake Fluid | Bilstein PSS10 Coilovers | H&R sway bars 26mm front/24mm back | Volkswagen Racing lower engine mount | Audi TT Suspension Lower Arms | Motul 300V Engine Oil | BBS VZ 032 8x17 Rims with Goodyear Eagle F1 Assymetric 2 225/45 Tyres (street) and Team Dynamics Pro Race 1.2 8x17 Rims with Michelin Pilot Sport Cup 2 225/45 Semislicks (track) | Wiechers-Sport Roll Bar | Revo Technik Stage 1 Software| Revo SPS PRO

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rius
mesaj Nov 8 2010, 09:51 AM
Trimis la #204


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 847
Inregistrat pe: 5-August 10
Din: Navodari
Membrul Nr.: 754
Masina Personala:Renault Clio RS 182



Sunt multi factori care influenteaza calitatea carburantilor. Daca se face intretinerea rezervorului din statia peco sau nu, daca prinzi benzina din prima jumatate a rezervorului sau din a doua, statia peco in sine e iar un factor ca una e sa bag de la o statie cu super flux si una e sa bag de la o statie unde au ruginit toate conductele, mai e si factorul uman in sensul gaurii financiare in care este concesionarul, nu zic ca o "traduce" benzina, da iti poate vinde mol 95 la pretul de evo.
Ca experiente cu carburanul pentru mine EVO ramane cea mai buna pe piata, si le fac reclama pentru ca oamenii seriosi si produsele serioase merita promovate pe piata noastra infectata de "jmecherii" si "ciumegeli" menite sa atraga tunuri financiare, adica cam 90% din produsele desfacute in piata noastra.
Si nu cred ca exista o masina din forum care sa spuna ca cu evo bagata de la un peco decent nu le trage, intrerupe sau mai stiu eu ce.

P.S. Nu lucrez pentru nici o firma producatoare sau care comercializeaza carburanti, ci intr-un service auto. Si cu ce am scos din rezervoare, daca arunc in soba bunicii la tara ii sting focul.


--------------------

"Life is about passions. Thank you for sharing mine"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Nov 8 2010, 03:39 PM
Trimis la #205


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



CITAT(Rius @ Nov 8 2010, 08:51 AM) *
Ca experiente cu carburanul pentru mine EVO ramane cea mai buna pe piata


A ramas pina prin ianuarie 2009 cind i-au facut ceva (am alimentat din diverse benzinarii din tara). Am mers cu mol evo cam 8 luni dupa care am fost pur si simplu nevoit sa trec la altceva, iar schimbarea de calitate s-a facut brusc, probabil odata cu un anume lot sau implementarea altor norme si specificatii.


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Nov 12 2010, 08:15 AM
Trimis la #206


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



CITAT
Soferii din toate cele 27 de state membre ale Uniunii Europene vor beneficia, incepand cu 1 ianuarie 2011, de noi sortimente de carburant. Noul tip de benzina va contine 10% etanol, fata de 5% cat era in prezent, in timp ce noul tip de motorina va avea 7% FAME (Fatty Acid Methyl Ester)- un sortiment de biodiesel. Potrivit site-ului Asociatiei Europene a Producatorilor de Masini (ACEA) unele modele de autoturisme, in special cele mai vechi, ar putea sa nu fie compatibile cu noile tipuri de carburant. Lista masinilor compatibile (sau nu) cu noile tipuri de carburanti: http://www.acea.be/images/uploads/files/20...mpatibility.pdf


Mai multe la:
http://www.automarket.ro/stiri/2011-benzin...ntii-34481.html

Pai e bine, la 10% etanol deja producatorii de masini vor putea pune acelasi soft in ECU pentru modelele vindute in europa ca si pentru modelele pentru US, si evident vor avea aceleasi probleme cu cele de acolo.
La cum vad eu situatia probabil vom face 3/4 plin la benzinarii dintr-astea fantoma cu benzina rafinata pe la onesti sau mai stiu eu unde punind 5 filtre unul peste altul sa nu ne intre sobolani in rezervor, si mai bagam un sfert de la o benzinarie normala pentru aditivii de curatare si ridicare a cifrei octanice de la benzinarii "normale".

Sa vezi acuma cite teste va trebui sa facem pina gasim ceva gaz ca lumea.


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Profesoru
mesaj Nov 12 2010, 09:01 AM
Trimis la #207


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 492
Inregistrat pe: 8-July 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 177
Masina Personala:Audi S3 1,8T



Eu deja trebuie sa ma gandesc la vanzare ....sunt pe lista neagra .....


--------------------
Stock for the moment
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rius
mesaj Nov 12 2010, 09:53 AM
Trimis la #208


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 847
Inregistrat pe: 5-August 10
Din: Navodari
Membrul Nr.: 754
Masina Personala:Renault Clio RS 182



La ce se refera mai exact "compatibilitatea" dintre carburant si unele vehicule?

Oricum suna a progres


--------------------

"Life is about passions. Thank you for sharing mine"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambu
mesaj Nov 12 2010, 09:58 AM
Trimis la #209


Administrator
*****

Grup: Administrator
Postari: 3,711
Inregistrat pe: 25-February 09
Din: Bucuresti/Titan
Membrul Nr.: 3
Masina Personala:RENAULT Megane RS



Ei zic ca se va gasi la pompe si benzina E5 pana cel putin in 2013. Pana atunci mai avem trai..


--------------------
Viata e greu, lumea e hotu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Nov 12 2010, 10:25 AM
Trimis la #210


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



CITAT(Rius @ Nov 12 2010, 08:53 AM) *
La ce se refera mai exact "compatibilitatea" dintre carburant si unele vehicule?

Oricum suna a progres


De obicei setari ale avansului. Ca injectoarele si pompele de injectie pot pompa orice chestie care curge.


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bluey
mesaj Nov 12 2010, 11:40 AM
Trimis la #211


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,424
Inregistrat pe: 3-November 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 424
Masina Personala:Audi



Pentru mine numai vesti bune (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)
Biodieselul are cifra cetanica mai ridicata decat motorina normala.Si e si mai ieftin.Si e si mai ecologic.
Sa vina progresuuuul (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)


--------------------
Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you with experience.

Racer de forum nambar uan :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nicky
mesaj Nov 12 2010, 12:15 PM
Trimis la #212


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 766
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Dublin vs. Bucharest
Membrul Nr.: 24
Masina Personala:Seat Cupra '09



Tabel compatibilitati atasat.
PS Nu cred ca va fi asa de brusca schimbarea si masinile care apar aici incompatibile, cred ca o sa mai poata sa mearga cel putin cativa ani (minim 2) de aici inainte. Om trai si om vedea.
Fisiere Atasate
Fisier Atasat  20101108_E10_compatibility.pdf ( 34.89k ) Numarul de Transferari: 15
 


--------------------
KIP - the Orange Cupra 2.0 RS 2+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Nov 12 2010, 12:23 PM
Trimis la #213


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



pai link-ul catre acest pdf era in post-ul initial (IMG:style_emoticons/default/wink.gif)


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Nov 12 2010, 12:25 PM
Trimis la #214


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



CITAT(bluey @ Nov 12 2010, 10:40 AM) *
Biodieselul are cifra cetanica mai ridicata decat motorina normala.Si e si mai ieftin.Si e si mai ecologic.


...si face mai multe spume. FAIL.


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bluey
mesaj Nov 12 2010, 12:36 PM
Trimis la #215


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,424
Inregistrat pe: 3-November 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 424
Masina Personala:Audi



Bine Mituc nu o sa ma uit in rezervor cand bag combustibil sa nu il vad ca face spume. (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) )
Oricum la cat de rar o fac nu va fi o problema.
3MPS se mai incadreaza in noile norme de poluare ?


--------------------
Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you with experience.

Racer de forum nambar uan :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Relu
mesaj Nov 12 2010, 12:42 PM
Trimis la #216


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 101
Inregistrat pe: 13-June 09
Membrul Nr.: 101
Masina Personala:Fiesta MK7 Ecoboost



CITAT(bluey @ Nov 12 2010, 11:36 AM) *
......
Oricum la cat de rar o fac nu va fi o problema.
......

Pai normal, autoutilitarele au rezervoare maaari !! (IMG:style_emoticons/default/laugh.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bluey
mesaj Nov 12 2010, 12:54 PM
Trimis la #217


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,424
Inregistrat pe: 3-November 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 424
Masina Personala:Audi



(IMG:style_emoticons/default/smile.gif) )))
Domnu Relu mai ai acel automobil care inevitabil conduce la faliment posesorul ??
Ieri imi zicea cineva ca ii consuma WRX-ul 13% in oras.Am omis sa il intreb daca a pornit si motorul (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)


--------------------
Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you with experience.

Racer de forum nambar uan :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Relu
mesaj Nov 12 2010, 01:02 PM
Trimis la #218


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 101
Inregistrat pe: 13-June 09
Membrul Nr.: 101
Masina Personala:Fiesta MK7 Ecoboost



WRX-ul si cu el oprit haleste mai mult ! (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)

La al meu i-am scos "suflatoarea" (IMG:style_emoticons/default/cool.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Nov 12 2010, 02:34 PM
Trimis la #219


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Incadrarea la normele de poluare nu va fi influentata de noul tip de carburant. Doar ca masinile vor merge mai prost (putere mai mica, timpi de avans mari, posibilitate de detonatie mai mare la masinile puternice).

Eventual poate ne spune cineva priceput intr-ale matelor motoarelor cum stau treburile cu noul carburant, care-s benficiile si posibilele probleme.


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rius
mesaj Nov 12 2010, 03:52 PM
Trimis la #220


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 847
Inregistrat pe: 5-August 10
Din: Navodari
Membrul Nr.: 754
Masina Personala:Renault Clio RS 182



La diesel e mai bine...se incinge mai tare teracota...'raţi ai reac' cu sobele voastre....şi consumul vostru


--------------------

"Life is about passions. Thank you for sharing mine"
Go to the top of the page
 
+Quote Post

13 Pagini V  « < 9 10 11 12 13 >
Reply to this topicStart new topic
5 Utilizator(i) vizualizeaza acest topic (5 Vizitatori si 0 Utilizatori ascunsi)
0 Membrii:

 

Versiunea Lo-Fi Astazi este: 25th June 2025 - 12:58 PM