Placute de frina - experientele voastre cu diverse tipuri - Forum HotHatches
Random logo image... Refresh for more!

Bine ai venit vizitatorule. Te rugam sa alegi una din optiunile de mai jos:
( AUTENTIFICARE | INREGISTRARE )


Collapse

> Forum HotHatches Information

Latest News And Announcements!
Latest News
Avem stickere facute, gasiti la Bambu!
Gasiti mai multe detalii despre stickere Hot Hatches aici!
Daca aveti probleme cu inregistrarea , dati un mail la iancu_florin2005@yahoo.com!
Announcements
Pentru a afisa un film de pe youtube trebuie sa dati click pe "Adauga:YouTube" care e in stanga jos,iar in text puneti tot ce vine dupa "v=" in link.
Daca un post nu este acolo unde il stiati inseamna ca era offtopic si este in Chat room HotHatches
9 Pagini V  « < 4 5 6 7 8 > »   
Reply to this topicStart new topic
Placute de frina - experientele voastre cu diverse tipuri
robi_zet
mesaj Feb 12 2011, 12:16 AM
Trimis la #101


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,207
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 19
Masina Personala:Vw Scirocco 2.0 TSI 200+10 Hp



Am fost azi la colina motors sa vad cat costa ds2500. Fata 620 ron, Spate 550 ron. Foarte mult pt spate...


--------------------
Vw Scirocco 2.0 TSI

1) Esti pe net
2) Esti pe forumul HotHatches.ro
3) Imi citesti semnatura
5) Nu ai observat ca lipseste punctul 4
6) Tocmai ai verificat daca exista punctul 4 sau nu
7) Zambesti, sau chiar razi:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dragostan
mesaj Feb 12 2011, 03:28 AM
Trimis la #102


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 461
Inregistrat pe: 3-June 09
Din: Bucuresti/Ploiesti
Membrul Nr.: 73
Masina Personala:Honda Civic 5D 1,8 exec



Pe spate nu merita DS2500. Poti incerca ferodo premier sau performance.


--------------------
Accord 2.0 MT, Arctic Blue Pearl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rico
mesaj Feb 28 2011, 04:57 PM
Trimis la #103


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 392
Inregistrat pe: 14-November 09
Din: Bucharest
Membrul Nr.: 447
Masina Personala:Clio RS



Eu am ebc blackstuff si sunt forte multumit de ele. Pentru ce pretentii emit placutele si la ce bani, fac fata mai mult decat onorabil!

ps: Sorry de offtop bambu/darian! (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)

Acest mesaj a fost editat de Darian: Feb 28 2011, 07:21 PM
Motivul editarii: Nu fi si tu ironic ca nu suntem capcauni. Am mutat unde trebuie discutia. :P


--------------------
RenaultSport Clio '02
Focus ST170 '05
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RollerMAN
mesaj Feb 28 2011, 06:04 PM
Trimis la #104


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 2,497
Inregistrat pe: 8-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 87
Masina Personala:-



da...poate blackstuff care sunt inlocuitoare oem....desi alea trw care le aveam eu stock sunt peste astea care le am acum si anume redstuff care sunt jenante atat la temperaturi reci cat si calde.. dupa 3 frane succesive de la peste 150 ..a 4 a e degeaba iar pe temperaturile de afara prind mai bine cauciucurile decat placutele, daca merg normal in oras si trantesc o frana pe asfalt cu ceva aderenta (nici macar uscat) nu intra abs-ul nici batut....si nici frana nu se simte asa cum ar trebui sa zici ca e bine nu intra abs-ul da masina ingheatza pe loc.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rico
mesaj Feb 28 2011, 06:51 PM
Trimis la #105


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 392
Inregistrat pe: 14-November 09
Din: Bucharest
Membrul Nr.: 447
Masina Personala:Clio RS



Redstuff sunt recomandate chiar de producatori "For Highly Tuned Cars". Nu luam adliteram ce zic ei, dar poate ca placutele saracele sunt bune pentru ce ai vrea tu, dar nu se pupa cu discurile tale stock. Ce zici?


--------------------
RenaultSport Clio '02
Focus ST170 '05
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vusiman
mesaj Feb 28 2011, 07:46 PM
Trimis la #106


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 491
Inregistrat pe: 7-August 09
Membrul Nr.: 282
Masina Personala:Clio RS 197



nici la mine nu se pupa yelowstuff cu discuri stock, se pare dar asta nu este decat in dezavantajul producatorului ptr ca nu prea as mai risca sa dau bani si pe discuri si sa vad ca sunt tot pe acolo. Am auzit povesti ca turbo/grooved combinat cu yellowstuff rupe planeta in doua (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) dar nu prea imi vine sa cred. Stiu ca bogdanwrc are ebc all the way pe masina poate ne impartaseste opinia lui despre cum se simt.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darian
mesaj Feb 28 2011, 09:13 PM
Trimis la #107


Stage 5
*****

Grup: Member
Postari: 1,679
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Bucuresti/Ramnicu Valcea
Membrul Nr.: 32
Masina Personala:Golf .:R MY2012 DSG



Din ce experienta am avut eu cu mai multe seturi de placutate si discuri pe mai multe masini pot sa spun ca in general orice placuta super performance nu prea se pupa cu discurile oem (exceptie par sa faca Ferrodo ds2500 si premier).

Eu am auzit de masina cu EBC all the way (ultimax disc cu placute yellow) care se comporta foarte bine, cel putin asa zice proprietarul eu ne avand posibilitatea sa o conduc.

In general sistemele de franare de pe HHuri sunt decente si fac fata cu upgradeuri minime, la ST cu placute ferrodo s-a rezolvat orice problema.

Exceptie facand track days de care nu prea avem noi parte.


--------------------
Golf .:R MY2012 DSG - powered by RBN
ex: Focus ST320 - powered by Dreamscience

Go to the top of the page
 
+Quote Post
RollerMAN
mesaj Feb 28 2011, 11:41 PM
Trimis la #108


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 2,497
Inregistrat pe: 8-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 87
Masina Personala:-



da...in concluzie ebc este certat cu producatorii de masini frantuzesti sa intelegem, daca la toate face asa...una peste alta regret si acum ca nu am luat macar premier daca nu ds2500 (care teoretic nu se fabrica special pt masina mea insa ulterior am aflat se potrivesc de la alte modele)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Profesoru
mesaj Mar 1 2011, 08:24 AM
Trimis la #109


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 492
Inregistrat pe: 8-July 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 177
Masina Personala:Audi S3 1,8T



CITAT(RollerMAN @ Feb 28 2011, 05:04 PM) *
daca merg normal in oras si trantesc o frana pe asfalt cu ceva aderenta (nici macar uscat) nu intra abs-ul nici batut....si nici frana nu se simte asa cum ar trebui sa zici ca e bine nu intra abs-ul da masina ingheatza pe loc.

Am mai auzit asa ceva si nu credeam , la un coleg de forum cu Toledo ,vad ca se confirma ....


--------------------
Stock for the moment
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Mar 1 2011, 11:05 AM
Trimis la #110


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Probabil conteaza si discurile, daca materialele din placute si discuri nu adera unul cu celalalt degeaba sint ambele de calitate.
Cit despre redstuff am auzit si eu ca per total nu ar fi chiar asa de bune cum se spunea initial. DAR ar trebui sa vedem cum se comporta aceste placute cind sint imperecheate cu niste discuri tot EBC.


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RollerMAN
mesaj Mar 1 2011, 11:21 AM
Trimis la #111


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 2,497
Inregistrat pe: 8-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 87
Masina Personala:-



Mda, sincer mie unul mi-a ajuns de calitatea ebc.... cred ca o sa zic pas la discuri, am facut incercarea cu placutele si mai bine ma abtineam.
Tarox g88 + ds2500 este the way to go pt ce am eu nevoie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pejte
mesaj Mar 1 2011, 12:07 PM
Trimis la #112


Stage 5
*****

Grup: Prieten HH
Postari: 513
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 45
Masina Personala:Ice Cold Opel Astra 1.6 Hatch



Din cate stiu cei de la EBC recomanda schimbarea discurilor stock daca se trece la red sau yellow. Poate stiu ei ceva.


--------------------
2008 Opel Astra H 5dr 1.6 115+ CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan_wrc
mesaj Mar 1 2011, 12:22 PM
Trimis la #113


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 2,034
Inregistrat pe: 16-April 09
Membrul Nr.: 6
Masina Personala:Kart



e si normal ca daca pui placute dure sa pui si discuri. sa vrei sa ai FRANE formate din placute dure si discuri stock, mi se pare...copilaresc. nu e normal ca aderenta placutelor sa fie intarita de ceva? ce sa le opuna rezistenta? discul stock? cel pe care-l rod ca pe paine?
ca si cum ai avea super frane, dar gume Montana si te-ai plange ca nu tin.

orice fabricant de placute recomanda si discuri de o anumita duritate pt placutele sale.

sunt placute care nu sunt utilizabile decat cu discuri ff dure si DOAR cu semi-slickuri. cu gume sport, nu faci decat sa rupi ABSul in doua.

am yellowstuff cu turbo groove si sunt ok. iarna sunt mai slabe...si nu sunt asa smechere cand sunt incalzite cum speram, dar am reusit sa dau in ele bine de tot pe cheia si nu am scos fum din placute. ma asteptam sa tina mult mai bine pt cat sunt laudate, dar oricum, le dau nota de trecere pt ca la mine etrieru e subdimensionat.
plecand de la Antenele de dupa Cheia si pana la babarunga (adica urcare si o coborare luuuunga) si mers ff tare, pt mine e un exemplu ca tin bine. d-abia cand am oprit de tot..de la ~180 la 0...le-am simtit ca si-au dat sufeltul. si emanau ff multa caldura.

totusi, nu incercati sa sperati la frane extrem de bune, cu 100e cat costa un set de placute bune.
un furtun metalic, un lichid care sa reziste la temperaturi inalte..fac minuni.

eu pe viitor voi schimba etrierii, fie cu cei de la Porsche 996 sau BoxterS, fie cu cei de la APRacing si voi pune DS2500.
daca cei de la APRacing, cand pun discuri dure ( chiar cele din 2 bucati) te intreaba daca vrei intre DS2500 si Ds3000...stiu ei ce stiu...oare de ce nu dau optiunea de discuri stock...? (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) ))

caldura stransa de placute, ce nu poate fi dispersata de discuri corespunzator face ca franele sa fie ineficiente dupa o anumita temperatura.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Profesoru
mesaj Mar 1 2011, 12:43 PM
Trimis la #114


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 492
Inregistrat pe: 8-July 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 177
Masina Personala:Audi S3 1,8T



Eu am asa ,discuri Zimermman , placute Yellow , lichid Motul RBF 600, si conducte Goodridge fata , si discuri EBC , placute EBC Black , si franeaza fix "p....la" .....asa ca nu mai laudati conductele alea ca tot aia e ,oi fii eu mai nesimtit ca nu am simtit nici o inbunatatire semnificativa, .....c, nu cred ca se castiga prea mult acolo .....mai repede niste discuri superperformante cu placutele aferente ....


--------------------
Stock for the moment
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan_wrc
mesaj Mar 1 2011, 12:53 PM
Trimis la #115


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 2,034
Inregistrat pe: 16-April 09
Membrul Nr.: 6
Masina Personala:Kart



furtunele alea ajuta cand franezi de multe ori, intens, asa incat sa tina lichidul sa nu se dilate. nu ajuta la 2-3 franari.
discurile zimermann am avut si eu. alea cu gauri. f slabe. serios. am alergat pe cheia , si nu cat cu astea EBC si cand am ajuns jos, deja aveam fum din placute. desi aveam si ceva placute mai dure, gen ferodo DS performance.
fara sa las masina cu frana pusa, fara sa le ud, dupa 2 experiente de genu asta erau ovalizate grav. si cand le-am dat jos pareau ca au si 2-3 fisuri. si nu sunt singuru cu experiente nasoale cu Zimermann. stiu vre 2 CupraR 1.8T cu discurile astea sparte pe circuit.
furtunele nu le laud eu doar din experientele mele, ci am tot citit pe ele pe forumuri, de la cei care se duc des la trackdays. or sti ei ceva..

yellowstuff mi se par totusi prea dure pt Zimermann.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RollerMAN
mesaj Mar 1 2011, 01:07 PM
Trimis la #116


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 2,497
Inregistrat pe: 8-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 87
Masina Personala:-



Da, poate cu alte discuri sunt decente si ebc-urile insa din ce observ tot nu se compara cu ds2500 care din start se pupa foarte bine cu discurile stock....si care sunt clar superioare cu niste discuri potrivite, dar in alta ordine de idei si costa dublu fata de ebc-uri.


Bogdan, ca idee incearca si tu sa faci 4 frane succesive de la 160-180 la 30...si zi-mi cum e ultima frana.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adyp2003
mesaj May 31 2011, 08:50 PM
Trimis la #117


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 214
Inregistrat pe: 19-June 09
Membrul Nr.: 122
Masina Personala:MkV GTI



O intrebare un pic off-topic: de ce se tocesc mai repede placutele de frana de pe spate?
Am observat acest comportament atat la masinile la care frana de mana actioneaza asupra etrierilor, cat si la cele clasice, care au saboti separat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robi_zet
mesaj Jun 1 2011, 12:29 AM
Trimis la #118


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,207
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 19
Masina Personala:Vw Scirocco 2.0 TSI 200+10 Hp



Si la mn s-a intamplat la fel. Am schimbat placutele spate primele si cele de pe fata inca mai au carne...


--------------------
Vw Scirocco 2.0 TSI

1) Esti pe net
2) Esti pe forumul HotHatches.ro
3) Imi citesti semnatura
5) Nu ai observat ca lipseste punctul 4
6) Tocmai ai verificat daca exista punctul 4 sau nu
7) Zambesti, sau chiar razi:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adyp2003
mesaj Jun 1 2011, 06:48 PM
Trimis la #119


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 214
Inregistrat pe: 19-June 09
Membrul Nr.: 122
Masina Personala:MkV GTI



V-as fi recunoscator daca mi-ati gasi si mie o explicatie logica pentru problema de mai sus.
In clipa de fata mai am 4-5 mm de carne pe placutele rotilor din spate si 6-7 mm pentru placutele rotilor din fata.

Oare au fost din fabrica mai subtiri cele pentru spate?
Sau avand suprafata mai mica de contact, cele de pe spate s-au frecat mai mult si s-au tocit mai repede? Cu toate ca nu prea ar avea sens, forta de franare e mai mare pe fata din cate stiu eu...
Sau poate nu decupleaza complet frana de mana si fara sa ne dam seama mergem putin cu rotile spate franate, dupa ce eliberam frana de mana?

Intrebare shock: Masinile moderne mai au repartitoare pentru forta de franare sau reuseste pompa de ABS sa gestioneze totul? Pe masinile vechi parca erau repartitoare pe fiecare punte (ca sa echilibreze stanga-dreapta) si mai era unul central pentru fata-spate. Sper sa nu vorbesc prostii...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dr.Silviu
mesaj Jun 1 2011, 06:57 PM
Trimis la #120


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,249
Inregistrat pe: 5-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 76
Masina Personala:Audi A3 2.0T



Eu in 70k km am schimbat doar placutele pe fata la 50k! Cele spate sunt cam la jumatate... De 1000km am trecut la frane de S3 pe fata, dar altfel as fi mers mult si bine.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

9 Pagini V  « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 Utilizator(i) vizualizeaza acest topic (1 Vizitatori si 0 Utilizatori ascunsi)
0 Membrii:

 

Versiunea Lo-Fi Astazi este: 10th May 2025 - 07:35 AM