Placute de frina - experientele voastre cu diverse tipuri - Forum HotHatches
Random logo image... Refresh for more!

Bine ai venit vizitatorule. Te rugam sa alegi una din optiunile de mai jos:
( AUTENTIFICARE | INREGISTRARE )


Collapse

> Forum HotHatches Information

Latest News And Announcements!
Latest News
Avem stickere facute, gasiti la Bambu!
Gasiti mai multe detalii despre stickere Hot Hatches aici!
Daca aveti probleme cu inregistrarea , dati un mail la iancu_florin2005@yahoo.com!
Announcements
Pentru a afisa un film de pe youtube trebuie sa dati click pe "Adauga:YouTube" care e in stanga jos,iar in text puneti tot ce vine dupa "v=" in link.
Daca un post nu este acolo unde il stiati inseamna ca era offtopic si este in Chat room HotHatches
9 Pagini V  « < 5 6 7 8 9 >  
Reply to this topicStart new topic
Placute de frina - experientele voastre cu diverse tipuri
Acidutzul
mesaj Jun 1 2011, 11:25 PM
Trimis la #121


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 379
Inregistrat pe: 29-July 10
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 752
Masina Personala:VW Golf MkV 2.0 TDI



Eu am schimbat la 45k placutele OEM fata/spate. Pe fata erau Ate si erau gata, pe spate erau TRW si mai duceau poate 15k (mers ocazional sportiv, cat se poate cu frane stock, 40% oras)

Am pus DS2500 si discuri Tarox g88 pe fata si placute Textar pe spate. In 7000 de km placutele pe fata s-au dus 2/3 (explicabil cu discurile noi) dar surpriza: dupa inca aprox. 3000 km (10k in total), cele pe spate au ajuns la nituri (IMG:style_emoticons/default/ohmy.gif) (asta pe discuri lisa OEM). De mentionat ca in cei 10000km am avut 2 trackday-uri si inca ceva drumuri gen Cheia in care nu am menajat frana absolut deloc (avand upgrade pe fata).

Acum am pus un set nou DS2500 pe fata si Ferodo Premier pe spate (care mi se par BTW jalnice). In 20k km mersi destul de calm pe frana si 95% afara din oras, uzura e aproape insesizabila. Sa vedem dupa urmatorul trackday (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)

Trageti voi concluziile...



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rico
mesaj Jun 2 2011, 09:08 AM
Trimis la #122


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 392
Inregistrat pe: 14-November 09
Din: Bucharest
Membrul Nr.: 447
Masina Personala:Clio RS



concluzia este chiar simpla.....exploatezi masina.....iti exploateaza si ea buzunarul! (IMG:style_emoticons/default/Big Grin.gif)


--------------------
RenaultSport Clio '02
Focus ST170 '05
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sphynx
mesaj Jun 2 2011, 10:53 AM
Trimis la #123


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 116
Inregistrat pe: 23-November 09
Din: Ploiesti
Membrul Nr.: 459
Masina Personala:Astra F GSI



discuri tarox de unde cumparati?


--------------------
1990 VW Golf II 1.6d | 1998 Audi A3 1.8T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fuscobal
mesaj Jun 2 2011, 02:45 PM
Trimis la #124


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 430
Inregistrat pe: 30-June 09
Membrul Nr.: 152
Masina Personala:VW Golf V GTI



Sa-mi dau si eu cu parerea referitor la diferitele tipuri de placute de pe piata. Primul lucru care trebuie sa conteze pentru oricine este modul de utilizare al franei : strada, mixt, circuit...In alta ordine de idei, componentele sistemului de franare trebuiesc sa fie foarte bine echilibrate intre ele dar si cu cauciucul. Degeaba ai un sistem de franare foarte performant daca blochezi ABS-ul instant. Pentru strada, probabil OEM-urile sunt suficiente in cele mai multe cazuri, mai putin franari de urgenta de la viteze foarte mari (exista oricum variatii mari de calitate in placutele OEM ale diferitor producatori). Pentru cei ce merg si putin mai tare, DS2500 este o placuta destul de buna, cu conditia sa fie putin incalzita, mai ales iarna. Placute bune mai sunt Pagid RS 4-2 iar de EBC nu stiu prea multe. Pentru cei ce doresc utilizare intensa pe circuit insa, atat DS2500 cat si orice EBC sunt mult prea slabe pentru a face fata cantitatilor enorme de caldura de acolo, mai ales la masinile grele. Pentru circuit, recomandarile mele ar merge pentru Pagid RS19 sau RS29, Carbotech XP10, XP12, RP2, Carbone Lorraine sau Performance Friction.

Ratingurile aproximative de temperaturi :

- OEM > 200-300grd
- DS 2500 > 500-550grd
- Carbotech XP10 > 850grd
- Carbotech XP12, RP2 > 1100grd

Eu folosesc exclusiv Carbotech pe circuit si sunt la ani lumina in fata oricarei placute Ferodo. Daca nu ar fi atat de zgomotose le-as folosi si in oras, performancele de franare la rece fiind de asemenea iesite din comun (mult peste OEM sau DS2500). O alta problema discutata pe aici este "ovalizarea discurilor". Ovalizarea apare in general datorita supraincalzirii discurilor sau variatiilor bruste de temperatura (trecut prin apa cu discul incins). Un disc de calitate foarte buna este :

1) calit foarte bine
2) flotant (din 2 bucati cu posibilitatea preluarii dilatatiilor)
3) se autoraceste bine prin vanele interioare bine gandite

Cea de-a 4-a conditie este dependenta de o placuta de frana buna. Cu cat placuta de frana are rating de temperatura mai mare, cu atat discul se va ovaliza mai greu, desi se va toci mai repede !

Cea de-a 5-a conditie depinde de stilul de condus. Desi e contraintuitiv pentru multi, cei care franeaza din timp si mai usor, tinand frana apasata mai mult timp, ovalizeaza discurile mai repede. Cu cat frana este mai violenta si mai scurta, cu atat discurile vor rezista mai bine. Concluzie : sa nu credeti ca franand usor pe perioada mai indelungata menajati frana pentru ca este exact pe dos !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wrt
mesaj Jun 2 2011, 08:45 PM
Trimis la #125


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 120
Inregistrat pe: 10-March 10
Din: Sibiu
Membrul Nr.: 570
Masina Personala:Ford Fiesta ST



completez si eu ceva legat de furtunele de frana metalice pt ca erau niste posturi mai sus. e normal sa nu te ajute si sa nu simti ceva la franari normale, pt ca in fond e doar un racord metalic in sistemul de franare nu e un element activ. compenseaza atunci cand se ating temperaturi mari ale lichidului de frana. reactia racordului de cauciuc oem e sa se dilate (consecinta este scaderea presiunii lichidului de frana la actionarea pedalei) rezulta franari mai slabe sau/si senzatie de fading. avantajele racordurilor de frana metalice e ca impiedica dilatarea sub actiunea temperaturii lichidului si te fereste de ciobituri si eventualele spargeri accidentale ale racordurilor de cauciuc montate de fabricant.


--------------------
Colin Forever!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RollerMAN
mesaj Jun 2 2011, 10:53 PM
Trimis la #126


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 2,497
Inregistrat pe: 8-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 87
Masina Personala:-



CITAT(Sphynx @ Jun 2 2011, 10:53 AM) *
discuri tarox de unde cumparati?


asta m-ar interesa si pe mine...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Acidutzul
mesaj Jun 2 2011, 11:10 PM
Trimis la #127


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 379
Inregistrat pe: 29-July 10
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 752
Masina Personala:VW Golf MkV 2.0 TDI



Sursele pe care le stiu eu sunt ZZtuning, 4Turbo sau puteti da mail chiar la Tarox. Mai aduce Nick, dar mie intotdeauna mi-au facut oferte sensibil mai mari.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RollerMAN
mesaj Jun 3 2011, 12:33 AM
Trimis la #128


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 2,497
Inregistrat pe: 8-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 87
Masina Personala:-



de racing nick stiam si eu dar m-am ferit de ei din cauza preturilor, dar nu stiam si de 4turbo ca aduc tarox...o sa ii intreb.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan_wrc
mesaj Jun 3 2011, 08:03 AM
Trimis la #129


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 2,034
Inregistrat pe: 16-April 09
Membrul Nr.: 6
Masina Personala:Kart



ati incercat sa le dati si lor mail? trimit fara nicio jena direct.
daca nu, atunci alex de la zz tuning.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sphynx
mesaj Jun 10 2011, 12:37 AM
Trimis la #130


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 116
Inregistrat pe: 23-November 09
Din: Ploiesti
Membrul Nr.: 459
Masina Personala:Astra F GSI



am dat mail direct la tarox acum 8 zile si pana acum nu am primit raspuns...


--------------------
1990 VW Golf II 1.6d | 1998 Audi A3 1.8T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan_wrc
mesaj Jun 10 2011, 07:27 AM
Trimis la #131


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 2,034
Inregistrat pe: 16-April 09
Membrul Nr.: 6
Masina Personala:Kart



mie mi-au raspuns dupa cateva ore. mi-am luat Big Brake kit de la ei si au fost EXTREEEEM de colaboranti. nu am ce sa le reprosez, desi le trimiteam peste 10 mailuri pe zi cu tot felul de intrebari pana mi-am luat setul.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambu
mesaj Jun 10 2011, 09:06 AM
Trimis la #132


Administrator
*****

Grup: Administrator
Postari: 3,711
Inregistrat pe: 25-February 09
Din: Bucuresti/Titan
Membrul Nr.: 3
Masina Personala:RENAULT Megane RS



Nici mie nu mi-au raspuns


--------------------
Viata e greu, lumea e hotu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Johnny Bravo
mesaj Jun 20 2011, 04:51 PM
Trimis la #133


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 108
Inregistrat pe: 30-June 10
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 728
Masina Personala:Audi A3 2.0 TDI DSG



Eu am luat si Tarox F2000 si DS 2500 de la ZZTuning.


--------------------
Audi A3 2006 | 2.0 TDI | DSG | Vienna Leather | Bose Sound | RNSE MK2 retrofit | BlackVue DR500GW | MFSW | Tinted windows | RS4 Start Button | Cruise Control | Iluminated Speaker Grils | Interior Lights Pack | Bi-Xenon retrofit | 2009 Facelift LED Tail Lights | S3 Roof Spoiler | GY Asymmetric 2 | Nokian W+ | 18" BBS CH | Bilstein B16 PSS10 Coilovers | H&R 26/24 Sway Bars | H&R 10/15mm Spacers | S3 Front Brakes+Tarox F2000 | HEL Brake Lines | VNT20 | ALLARD EGR Delete | A-Team Custom Remap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robi_zet
mesaj Aug 5 2011, 05:13 PM
Trimis la #134


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,207
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 19
Masina Personala:Vw Scirocco 2.0 TSI 200+10 Hp



Dupa 600 km cu placutele ebc red stuff pot sa va spun ca sunt praf... In primul rand fac foarte mult praf, scartaie la greu, la cald placutele oem tineau, mult mai bine am observat ca placuta nu preia deloc caldura.


--------------------
Vw Scirocco 2.0 TSI

1) Esti pe net
2) Esti pe forumul HotHatches.ro
3) Imi citesti semnatura
5) Nu ai observat ca lipseste punctul 4
6) Tocmai ai verificat daca exista punctul 4 sau nu
7) Zambesti, sau chiar razi:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Aug 5 2011, 05:18 PM
Trimis la #135


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



(IMG:style_emoticons/default/smile.gif) ))))))))) nu`i asa ca vrei DS2500 acum ? scuze daca sunt putin acid :*
Fisiere Atasate
Fisier Atasat  ebc.JPG ( 68.92k ) Numarul de Transferari: 40
 


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robi_zet
mesaj Aug 5 2011, 05:20 PM
Trimis la #136


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,207
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 19
Masina Personala:Vw Scirocco 2.0 TSI 200+10 Hp



man nu am bani de ds2500 cred ca o sa merg pe ATE


--------------------
Vw Scirocco 2.0 TSI

1) Esti pe net
2) Esti pe forumul HotHatches.ro
3) Imi citesti semnatura
5) Nu ai observat ca lipseste punctul 4
6) Tocmai ai verificat daca exista punctul 4 sau nu
7) Zambesti, sau chiar razi:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Aug 5 2011, 05:22 PM
Trimis la #137


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



La frane ma gandesc ca nu ar trebui sa te zgarcesti. Poti totusi sa le mai tii pe astea pana ai bani de o placuta mai buna in care poti sa ai incredere. Tu stii mai bine.


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vusiman
mesaj Aug 5 2011, 07:21 PM
Trimis la #138


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 491
Inregistrat pe: 7-August 09
Membrul Nr.: 282
Masina Personala:Clio RS 197



eu zic sa nu renunti asa usor. placutele nu au cum sa fie praf. eu a trebuit sa-mi schimb stilul de franare ca sa pot sa le folosesc eficient. odata incalzite tin ok dar nu asa cum sunt prezentate pe site, de unele persoane, etc
ce vreau eu sa zic ca, chiar praf nu au cum sa fie trebuie sa te obisnuiesti cu ele. asteptarile mari duc la dezamagiri profunde (IMG:style_emoticons/default/wink.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wrt
mesaj Aug 5 2011, 09:49 PM
Trimis la #139


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 120
Inregistrat pe: 10-March 10
Din: Sibiu
Membrul Nr.: 570
Masina Personala:Ford Fiesta ST



poate ar trebui sa mai astepti putin. eu am observat cam dupa vreo 1000 de km de la schimbarea placutelor si a discurilor o imbunatatire a franarii.


--------------------
Colin Forever!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Acidutzul
mesaj Aug 6 2011, 12:42 AM
Trimis la #140


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 379
Inregistrat pe: 29-July 10
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 752
Masina Personala:VW Golf MkV 2.0 TDI



Depinde si unde ai facut kilometrii aia. Daca i-ai facut in oras, atunci intr-adevar trebuiau deja sa tina mai bine ca OEM la cald. Daca ai un drum la mare bagat acolo, mai da-le niste timp si nu abuza inca de ele.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

9 Pagini V  « < 5 6 7 8 9 >
Reply to this topicStart new topic
3 Utilizator(i) vizualizeaza acest topic (3 Vizitatori si 0 Utilizatori ascunsi)
0 Membrii:

 

Versiunea Lo-Fi Astazi este: 9th May 2025 - 07:42 PM