CHIPTUNING BY RACINGCODE - Forum HotHatches
Random logo image... Refresh for more!

Bine ai venit vizitatorule. Te rugam sa alegi una din optiunile de mai jos:
( AUTENTIFICARE | INREGISTRARE )


Collapse

> Forum HotHatches Information

Latest News And Announcements!
Latest News
Avem stickere facute, gasiti la Bambu!
Gasiti mai multe detalii despre stickere Hot Hatches aici!
Daca aveti probleme cu inregistrarea , dati un mail la iancu_florin2005@yahoo.com!
Announcements
Pentru a afisa un film de pe youtube trebuie sa dati click pe "Adauga:YouTube" care e in stanga jos,iar in text puneti tot ce vine dupa "v=" in link.
Daca un post nu este acolo unde il stiati inseamna ca era offtopic si este in Chat room HotHatches
10 Pagini V  « < 4 5 6 7 8 > »   
Reply to this topicStart new topic
CHIPTUNING BY RACINGCODE, resoftare auto
SEBASTIAN
mesaj Nov 6 2010, 09:08 AM
Trimis la #101


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



Daca noi vom face o masina de curse de acest tip fi sigur ca v-a fi foarte rapida.
In ce priveste o masina de strada cel mai important este sa functioneze corect, fapt care nu-l poti proba la liniute si sa nu se strice.
Ca masini de curse facute de noi iti putem enumera cativa piloti care au apelat la noi.
- Paul Andronic cu Mitsubishi EVO 9 RS, iar masina a castigat campionatul la clasa H5
- Titi Aur cu EVO9 RS care a castigat etapa de la Sinaia(singura la care a participat)
- Bogdan Marisca Subaru Impreza WRX STI a castigat primele etape cu setarea facuta de Racing Code, dupa care a schimbat piese ramanand la aceeasi setare si necazurile au aparut
- Cretu Evo 6 care dupa resoftare a ocupat pozitii pe podium la grupa A, pentru fiecare participare
- masina mea de curse, un modest Logan 16 8v, care de la a doua participare mi-a permis sa raman in top clasandu-ma mereu in fata celorlalte masini Dacia.
- Peugeotul 206 RCC adica Racing Code Compresor, care era de o violenta iesita din comun...
Deci daca cineva vrea si-si permite, noi ii putem garanta o masina intradevar performanta.
Nu vreau sa comentez sa discut ceea ce fac altii, nu e treaba mea si oricum le respect munca.
Daca tot ne-ai spus, spune pana la cap de firma a resoftat acea masina pe care o depasesti?


--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SEBASTIAN
mesaj Nov 6 2010, 09:14 AM
Trimis la #102


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



CITAT(BSH @ Nov 5 2010, 01:30 PM) *
2 masini juma nu mi se pare extraordinar ci un pic mai bine fata de una stock. Investitia de 40+ milioane mi se pare cam inutila pentru 2 masini jumate, hai 3.

On-topic - Am vazut ca nu exista Clio III RS pe lista de preturi la voi pe site.

p.s - Felicitari Seb pentru site, chiar arata foarte fain acum.

Weekend placut tuturor.

Multumim, inca mai avem de lucru la site.
Intradevar nu-l avem pe lista dar acolo este facuta mentiune ca trebuie intrebat pentru ce nu apare nominalizat.
Aceste masini nu le poti modifica asa ca prin posta, trebuie sa le ai in fata sa "negociezi" cu ele sa te imprietenesti.
In multe cazuri poti da anumite valori relativ exacte de castig in acest caz lucrurile sunt mai dificile, dar merita facuta modificarea.
Noi putem modifica masini la care sa nu dam pe lista nici un cal in plus, sau daca e cazul in minus, dar ele sa inanteze mai bine.
Este vorba de raspuns si toata zona medie de putere-cuplu, unde de fapt masina merge cand e pusa la munca.
Puterea maxima e de obicei intr-un singur punct care se atinge si se schimba treapta. Dyno iti arata ce pui jos si sa inveti sa schimbi treapta corect. Vezi pe grafic asta.


--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darian
mesaj Nov 6 2010, 10:30 AM
Trimis la #103


Stage 5
*****

Grup: Member
Postari: 1,679
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Bucuresti/Ramnicu Valcea
Membrul Nr.: 32
Masina Personala:Golf .:R MY2012 DSG



Frumos explicat Sebi. Respect.


--------------------
Golf .:R MY2012 DSG - powered by RBN
ex: Focus ST320 - powered by Dreamscience

Go to the top of the page
 
+Quote Post
SEBASTIAN
mesaj Nov 7 2010, 04:52 PM
Trimis la #104


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



Probabil unul din cele mai rapide HH de la noi.
Doar testare!
(IMG:http://img607.imageshack.us/img607/1910/image895.jpg)



--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
scateru
mesaj Nov 18 2010, 05:41 PM
Trimis la #105


Stage 4
****

Grup: Prieten HH
Postari: 497
Inregistrat pe: 26-June 09
Din: Ploiesti
Membrul Nr.: 140
Masina Personala:Sleeper wagon



Buna ziua,
Cateva intrebari legate de dyno
Exista posibilitatea ca eu sa stau la volanul masini ?
Cat costa un test dyno ?
Masina in cauza este un citroen bx diesel (intradevar polueaza un pic cu fum... sper sa nu fie problema :"> )
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SEBASTIAN
mesaj Nov 18 2010, 08:41 PM
Trimis la #106


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



Pentru testare trebuiesc indeplinite anumite conditii de protectia muncii.
Exista proceduri clare, dar sigur poti fi in masina in dreapta sa maevrezi butoane si sa spui celui de la volan ce trebuie sa faca.
Fumul nu reprezinta o mare problema este eliminat cu ventilatoare imense si se face pauza intre teste daca e cazul.


--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
scateru
mesaj Nov 19 2010, 11:20 AM
Trimis la #107


Stage 4
****

Grup: Prieten HH
Postari: 497
Inregistrat pe: 26-June 09
Din: Ploiesti
Membrul Nr.: 140
Masina Personala:Sleeper wagon



cam greu dar ....
Cat costa testarea ? daca nu se poate pune aici ar fi util un pm . Doresc sa fac dyno inainte sa schimb turbina si unul dupa sa vad ce castig ... deci teoretic as vrea sa am un loc stabil de masuratoare (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SEBASTIAN
mesaj Nov 19 2010, 01:39 PM
Trimis la #108


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



Am sa atasez lista de preturi!
Cand vi prima data discutam, oricum cei care fac revenire primesc alte preturi.
Putem testa puterea la roti, pierderea si puterea la motor.

Fisiere Atasate
Fisier Atasat  LISTA_PRETURI_DYNO_MUSTANG.doc ( 28k ) Numarul de Transferari: 36
Fisier Atasat  LISTA_PRETURI_DYNO_MUSTANG.rar ( 4.36k ) Numarul de Transferari: 4
 


--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SEBASTIAN
mesaj Jan 15 2011, 07:35 PM
Trimis la #109


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



Pentru ca de mai multe ori am fost intrebat pe diverse forumuri despre grafice si rezultate concrete acolo unde pot am sa revin cu raspunsuri argumentate.
Astazi cu acceptul D-lui Titi Aur, in calitate de proprietar al Cuprei albe va voi afisa imaginea, filmul si fisa dyno cu relevarile in versiunea stock si modificata.
Masina nu are nici o alta modificare inafara de soft.


http://www.youtube.com/user/TheRacingCode#p/u/3/EPvjqIsgf7E
(IMG:http://img40.imageshack.us/img40/3359/cupraw.jpg)
(IMG:http://img502.imageshack.us/img502/2706/cupradynoplot6k7.jpg)

Valorile afisate reprezinta valorile masurate la MOTOR.


--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Profesoru
mesaj Jan 15 2011, 09:25 PM
Trimis la #110


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 492
Inregistrat pe: 8-July 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 177
Masina Personala:Audi S3 1,8T



In sfarsit o Cupra in mintile ei ....ma mir ca mai sunt si din astea ..... (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)


--------------------
Stock for the moment
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tza
mesaj Jan 17 2011, 03:11 AM
Trimis la #111


Stage 4
****

Grup: Banned
Postari: 359
Inregistrat pe: 12-April 10
Membrul Nr.: 613
Masina Personala:Clio F1



(IMG:style_emoticons/default/laugh.gif) (IMG:style_emoticons/default/laugh.gif) (IMG:style_emoticons/default/laugh.gif) (IMG:style_emoticons/default/laugh.gif) (IMG:style_emoticons/default/laugh.gif) (IMG:style_emoticons/default/laugh.gif) (IMG:style_emoticons/default/laugh.gif) (IMG:style_emoticons/default/laugh.gif)


--------------------
Cu samuraii lupti ca samuraii, cu talharii lupti ca talharii,asadar RBN Tuning
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dr.Silviu
mesaj Jan 17 2011, 09:01 AM
Trimis la #112


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,249
Inregistrat pe: 5-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 76
Masina Personala:Audi A3 2.0T



Doar mie mi se pare ca a avut un castig de putere prea mic? Majoritatea tunerilor dau valori de ~300 cai.
Si pana acuma, RC se lauda ca masoara puterea la roata si nu la motor...
De ce aceasta schimbare?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SEBASTIAN
mesaj Jan 17 2011, 11:17 PM
Trimis la #113


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



Putem masura in ambele feluri.
Cea mai corecta masuratoare se face la roti dar nici cea la motor nu e departe de adevar.
De data asta am masurat asa, pentru ca multi se chinuiau sa faca calculul de la roti la motor.
Cupra expusa nu reprezinta o modificare maxima sau extrema este o modificare optima, prin care fiabilitatea si consumul nu au fost afectate in mod negativ.
Asta si-a dorit clientul noastru asta a primit, in plus aceasta versiune de soft este deschisa fiind adaptiva. Este capabila sa gestioneze perfect daca evacuarea este inlocuita, indentic fiind si pentru admisie.
Mare atentie totusi la ce de declara si la ce se masoara.
Am un foarte bun exemplu de autovehicul din aceasta clasa pe care toti il cunoasteti. Este declarat cu 380cp dupa modificare desi cu greu bate limita de 300cp fiind declarata de producator cu aprox 305 cai. Lipsa cca 70cp - asa fac unele firme, isi permit sa minta.
Apeland la o alta firma dupa modificari serioase cum ar fi galerie de admisie, intercooler, injectoare, turbo a ajuns sa castige putere apropiind stacheta sau depasind cu putin linia de 380 cai la motor. Masuratoarea e sfanta si oricum recomand la toata lumea sa masoare masina inainte de a interveni la ea. Doar asa poti vedea ulterior ce ai facut.
Caii putere se obtin greu, foarte greu desi sunt pe buzele tuturor.
Noi la RacingCode nu vindem iluzii suntem mult mai pragmatici.


--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SEBASTIAN
mesaj Jan 23 2011, 09:25 PM
Trimis la #114


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



CITAT(SEBASTIAN @ Sep 18 2010, 08:42 AM) *

In acest moment ruleaza cu turbina noua si un soft nou.
Turbina este un alt model cu debit mai mare reusind sa obtina o putere mai mare cu presiune mai mica.


--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambu
mesaj Jan 23 2011, 09:52 PM
Trimis la #115


Administrator
*****

Grup: Administrator
Postari: 3,711
Inregistrat pe: 25-February 09
Din: Bucuresti/Titan
Membrul Nr.: 3
Masina Personala:RENAULT Megane RS



Bun si ce valori atinge? Avem un grafic?


--------------------
Viata e greu, lumea e hotu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tza
mesaj Jan 23 2011, 10:17 PM
Trimis la #116


Stage 4
****

Grup: Banned
Postari: 359
Inregistrat pe: 12-April 10
Membrul Nr.: 613
Masina Personala:Clio F1



asta e meganul de la bv nu?


--------------------
Cu samuraii lupti ca samuraii, cu talharii lupti ca talharii,asadar RBN Tuning
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SEBASTIAN
mesaj Jan 23 2011, 10:37 PM
Trimis la #117


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



CITAT(tza @ Jan 23 2011, 09:17 PM) *
asta e meganul de la bv nu?


Da este cel de la BV.
Noi nu expunem graficul clientului daca nu am facut o intelegere prealabila cu acesta.
Insa pentru noi nu valorile de varf conteaza ci buna functionare.


--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Chuckie
mesaj Jan 24 2011, 02:36 PM
Trimis la #118


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,987
Inregistrat pe: 30-May 09
Membrul Nr.: 65
Masina Personala:Renault Megane R26



s-a refacut softul ?
in configuratia turbina noua - soft vechi nu era in apele ei masina...
il asteptam pe cata cu detalii


--------------------
R26 F1 TEAM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SEBASTIAN
mesaj Jan 27 2011, 12:41 AM
Trimis la #119


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



Masina functiona cu noua turbina, dar nu era in apele ei.
Da, sigur ca da, s-a refacut softul si masina functioneaza f bine.
S-a facut si o varianta cu valori mai ridicate dar erau ceva piese suprasolicitate si atunci pentru siguranta s-a coborat stacheta cu 20cp.
Masina nu a fost facuta pentru curse ci pentru placerea de a conduce in conditii de fiabilitate maxima.
Sincer cred ca este optimul pentru acest model si cred ca alte modificari majore ar fi inutile.

Tu ti-ai masurat masina, ai vazut cum arata graficul ei?


--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Doc
mesaj Feb 21 2011, 10:25 PM
Trimis la #120


Stage 2
**

Grup: Prieten HH Junior
Postari: 25
Inregistrat pe: 2-March 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 4
Masina Personala:Honda Accord Type-R



Pe aici cam bate vantu, ori esti plecat din tara ori activitatea pe forum este scazuta. Trebuie sa ne mai vedem, sa mai stam de vorba pe tema aspiratelor. Ce zici? Cand te mai gasesc pe la service?


--------------------
My Project - Honda CRX DelSol
Go to the top of the page
 
+Quote Post

10 Pagini V  « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topicStart new topic
14 Utilizator(i) vizualizeaza acest topic (14 Vizitatori si 0 Utilizatori ascunsi)
0 Membrii:

 

Versiunea Lo-Fi Astazi este: 10th May 2025 - 07:35 AM