REVO - Forum HotHatches
Random logo image... Refresh for more!

Bine ai venit vizitatorule. Te rugam sa alegi una din optiunile de mai jos:
( AUTENTIFICARE | INREGISTRARE )


Collapse

> Forum HotHatches Information

Latest News And Announcements!
Latest News
Avem stickere facute, gasiti la Bambu!
Gasiti mai multe detalii despre stickere Hot Hatches aici!
Daca aveti probleme cu inregistrarea , dati un mail la iancu_florin2005@yahoo.com!
Announcements
Pentru a afisa un film de pe youtube trebuie sa dati click pe "Adauga:YouTube" care e in stanga jos,iar in text puneti tot ce vine dupa "v=" in link.
Daca un post nu este acolo unde il stiati inseamna ca era offtopic si este in Chat room HotHatches
12 Pagini V  « < 5 6 7 8 9 > »   
Reply to this topicStart new topic
REVO
vlad_GTI
mesaj Nov 22 2010, 05:53 PM
Trimis la #121


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 994
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 134
Masina Personala:VW POLO GTI 1.8 Turbo REVO



Interviu cu Tanase Dragos, posesorul celui mai rapid Audi S3 TFSi din lume pe sfert de mila

Dragos este posesorul unui Revo Stage 3 Audi S3 2.0 TFSi cu care concureaza activ la cursele profesionale de Dragracing atat in Romania cat si in strainatate. Recordul personal de 11.15 secunde pe sfertul de mila il face cel mai rapid Audi S3 TFSi din lume la ora actuala, dar pentru a vedea cum a inceput pasiunea fata de acest sport si care sunt planurile de viitor, va recomandam urmatorul interviu.


http://www.revotechnik.ro/article/Interviu...in-lume/39.html


--------------------
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Nov 22 2010, 07:38 PM
Trimis la #122


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



La 11.158s pe sfertul de mila banuiesc ca masina aia scoate in jurul a 600Nm cuplu maxim si vreo 500cp relativ jos, pe la 6000 maxim 6500. Bravo stimabililor!


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlad_GTI
mesaj Nov 22 2010, 07:50 PM
Trimis la #123


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 994
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 134
Masina Personala:VW POLO GTI 1.8 Turbo REVO



Multumim frumos! Momentan puterea este limitata din cauza motorului ( care este complet stock ), dar in curand va aparea si un grafic dyno al masinii in aceasta configuratie, si cu siguranta ca la inceputul sezonului 2011 vom vedea si un timp de 10 secunde (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp

Go to the top of the page
 
+Quote Post
pejte
mesaj Nov 23 2010, 01:03 AM
Trimis la #124


Stage 5
*****

Grup: Prieten HH
Postari: 513
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 45
Masina Personala:Ice Cold Opel Astra 1.6 Hatch



Foarte tare! Chiar sunt curios de o fisa dyno (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
2008 Opel Astra H 5dr 1.6 115+ CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Chuckie
mesaj Nov 23 2010, 11:38 AM
Trimis la #125


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,987
Inregistrat pe: 30-May 09
Membrul Nr.: 65
Masina Personala:Renault Megane R26



e bomba masina!
dar tb precizat ca un alt punct forte al ei este greutatea (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
R26 F1 TEAM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rius
mesaj Nov 23 2010, 05:12 PM
Trimis la #126


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 847
Inregistrat pe: 5-August 10
Din: Navodari
Membrul Nr.: 754
Masina Personala:Renault Clio RS 182



chiar cate kg are masina? cu Dragos, fara el ...oricum nu conteaza (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)


--------------------

"Life is about passions. Thank you for sharing mine"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlad_GTI
mesaj Nov 23 2010, 06:18 PM
Trimis la #127


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 994
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 134
Masina Personala:VW POLO GTI 1.8 Turbo REVO



Aprox. 1250 kg fara sofer fata de aprox. 1450 kg cat are S3-ul stock.


--------------------
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dr.Silviu
mesaj Nov 23 2010, 06:40 PM
Trimis la #128


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,249
Inregistrat pe: 5-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 76
Masina Personala:Audi A3 2.0T



S3 stock stiu ca are 1540kg... A3-ul meu stock are in 1395kg in talon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlad_GTI
mesaj Nov 26 2010, 07:07 PM
Trimis la #129


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 994
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 134
Masina Personala:VW POLO GTI 1.8 Turbo REVO



Incepand de azi si pana pe data de 31 Decembrie 2010, orice software REVO Technik beneficiaza de o reducere de 150 euro !!!
Este felul nostru de a va spune Sarbatori Fericite !


Mai multe detalii pe www.revotechnik.ro

(IMG:http://img38.imageshack.us/img38/9351/2010endyearro.th.jpg)


--------------------
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp

Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlad_GTI
mesaj Dec 15 2010, 03:13 PM
Trimis la #130


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 994
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 134
Masina Personala:VW POLO GTI 1.8 Turbo REVO



Ieri am fost vizitati de Cristi cu al sau hothatch de pe forum (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)

Deci dupa cum stiti masina este un Audi S3 2.0 TFSI.

Primul grafic este facut cu software-ul original al masinii si cu o evacuare turbo-back Revo + admisie cold air EVO MS si cu benzina OMV Carrera 100. Stim din experienta ca modelele S3 2.0 TFSI dezvolta o putere ceva mai mare decat cea declarata de fabricant, dar ne-a suprprins si pe noi placut acest rezultat. Evident un mare aport l-a avut evacuarea evacuarea turbo-back Revo de 3" si admisia EVO MS care erau deja montate pe masina ( estimam un plus de aprox 15-20 bhp fata de stock ). Rezultatul :
- 305 cp
- 424 Nm

Urmatorul test este facut dupa instalarea si setarea software-ului Revo Stage 2. Am efectuat o serie de teste cu diferite setari, iar setarea optima care ne-a multumit atat din punctul de vedere al performantelor cat si din punctul de vedere al parametrilor de functionare a motorului a fost aceasta :
- 355 cp
- 461 Nm

Urmeaza sa fie montata o pompa de benzina de inalta presiune aftermarket, dupa care vom trece la Revo Stage 2+.

Fisiere Atasate
Fisier Atasat  image.jpeg ( 403.6k ) Numarul de Transferari: 19
Fisier Atasat  S3_MCZ_769.jpg ( 177.43k ) Numarul de Transferari: 25
Fisier Atasat  S3_MCZ_stock_and_mods.jpg ( 170.55k ) Numarul de Transferari: 19
Fisier Atasat  image1.jpeg ( 354.09k ) Numarul de Transferari: 12
Fisier Atasat  image3.jpeg ( 431.7k ) Numarul de Transferari: 15
Fisier Atasat  image4.jpeg ( 340.34k ) Numarul de Transferari: 6
 


--------------------
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp

Go to the top of the page
 
+Quote Post
VooN
mesaj Dec 15 2010, 07:04 PM
Trimis la #131


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 168
Inregistrat pe: 1-April 10
Din: Ploiesti
Membrul Nr.: 603
Masina Personala: Octavia 2 RS 3xx HP



Salut, am o Skoda Octavia RS 2.0 TFSI 2008 stock cod BWA - ma intereseaza un stage 1 (ceva relaxat, de strada). Nu ma intereseaza performante pt curse doar ceva in + in conditii safe pt o masina de familie.
Cat va creste consumul in conditii de exploatare normala conform feedback-ului primit de la clientii anteriori, sunt constient ca va creste, intrebarea e cu cat?
Cat costa si ce performante se estimeaza?

Numai bine!


--------------------
Nu ma dau ca am turbina rece !!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robi_zet
mesaj Dec 15 2010, 10:03 PM
Trimis la #132


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,207
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 19
Masina Personala:Vw Scirocco 2.0 TSI 200+10 Hp



Doar puntea fata a tras?


--------------------
Vw Scirocco 2.0 TSI

1) Esti pe net
2) Esti pe forumul HotHatches.ro
3) Imi citesti semnatura
5) Nu ai observat ca lipseste punctul 4
6) Tocmai ai verificat daca exista punctul 4 sau nu
7) Zambesti, sau chiar razi:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pejte
mesaj Dec 16 2010, 01:03 AM
Trimis la #133


Stage 5
*****

Grup: Prieten HH
Postari: 513
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 45
Masina Personala:Ice Cold Opel Astra 1.6 Hatch



CITAT(robi_zet @ Dec 15 2010, 09:03 PM) *
Doar puntea fata a tras?

Buna intrebare. Cum faci dyno la o masina cu integrala cu role doar pe o punte?


--------------------
2008 Opel Astra H 5dr 1.6 115+ CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dr.Silviu
mesaj Dec 16 2010, 01:18 AM
Trimis la #134


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,249
Inregistrat pe: 5-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 76
Masina Personala:Audi A3 2.0T



QUOTE (pejte @ Dec 16 2010, 12:03 AM) *
Buna intrebare. Cum faci dyno la o masina cu integrala cu role doar pe o punte?


Scotand siguranta de la haldex...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrian
mesaj Dec 16 2010, 02:40 PM
Trimis la #135


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 101
Inregistrat pe: 25-May 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 61
Masina Personala:3071 Audi S3 2.0 TFSi



@Voon, noi nu modificam CZT si nici nu stim ce a facut Piasini cu masina respectiva, asadar nu putem sa ne pronuntam sau sa ne dam cu parerea.
In schimb la 2.0 TFSI-uri modificate de noi, in cazul unui stil de condus normal/economic , consumul de carburant va fi aproximativ la fel (asta in cel mai rau caz), desi multi clienti ne-au spus ca la un mers economic masina le consuma mai putin decat stock. Iar aici ma refer inclusiv la TFSI-uri STG 2 sau STG 3.
Plus exista REVO SPS, iar pe unul din cele trei programe iti putem seta un Valet Mode. Asta inseamna ca masina nu va depasi 3200 rpm si nu va face mai mult de 0.3-0.4 Bar chiar daca esti cu acceleratia la maxim, asta insemnand cu adevarat economie de carburant.
Promotie mai avem pana pe 31 Decembrie, asadar acum ar fi cel mai bun moment (IMG:style_emoticons/default/wink.gif)

Cat despre Haldex, simplu, se scoate mufa si masina devine 2WD (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
REVO STG4 Audi S3 2.0 TFSi - Superchips STG1 Opel Vectra OPC - Superchips STG1+ Renault Clio 197

AUTOSOFT s.r.l. - Superchips & REVO Main Dealer
www.superchips.ro - www.revotechnik.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambu
mesaj Dec 16 2010, 06:04 PM
Trimis la #136


Administrator
*****

Grup: Administrator
Postari: 3,711
Inregistrat pe: 25-February 09
Din: Bucuresti/Titan
Membrul Nr.: 3
Masina Personala:RENAULT Megane RS



Suntem offtopic, facem curat! Continuati la..
http://www.hothatches.ro/index.php?showtopic=1...amp;#entry41792


--------------------
Viata e greu, lumea e hotu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlad_GTI
mesaj Dec 16 2010, 06:06 PM
Trimis la #137


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 994
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 134
Masina Personala:VW POLO GTI 1.8 Turbo REVO



Este vorba masina lui Adrian, un Audi S3 2.0 TFSI de 265 cp la baza.
Masina apartine REVO Technik Romania, fiind una din masinile de prezentare.
Partea de motor este finalizata in proportie de 90%, pe viitor urmand sa primeasca doar mici reglaje de finete. Dupa cum sugereaza si numele proiectului RT 500 ( Road & Track ) masina va fi construita pentru track-days, dar in acelasi timp sa pastreze caracteristicile unei masini de strada, cu care sa te poti deplasa pe roti pana la Nurburgring si inapoi ca si cu o masina normala de strada.
Momentan trenul de rulare este standard, urmand a fi modificat complet pana in primavara 2011.
Modificarile aduse motorului sunt urmatoarele:
- Kit turbo Garrett GT3071R
- Injectoare FSI de Audi R8/RS4 V8
- Pistoane Supertech
- Biele Brute
- Kit supape Ferrea
- Admisie cold air EVO MS
- Pompa benzina inalta presiune aftermarket
- Pompa suplimentara benzina in-tank
- Evacuare turbo back 3" REVO
- Twincooler Forge
- Suporti motor VF-Engineering
- Kit ambreiaj Sachs SRE + volanta singlemass
- REVO Stage 4 Performance Software

Puterea maxima dezvoltata in aceste conditii este de 534 Bhp si 638 Nm.

Fisiere Atasate
Fisier Atasat  S3_AWD_SP95_engine.jpg ( 188.96k ) Numarul de Transferari: 7
Fisier Atasat  S3_AWD_SP95_engine_and_wheels.jpg ( 195.8k ) Numarul de Transferari: 13
Fisier Atasat  image3.jpeg ( 1.7MB ) Numarul de Transferari: 14
Fisier Atasat  image4.jpeg ( 1.96MB ) Numarul de Transferari: 7
Fisier Atasat  image5.jpeg ( 1.34MB ) Numarul de Transferari: 9
Fisier Atasat  image8.jpeg ( 1.87MB ) Numarul de Transferari: 5
Fisier Atasat  image10.jpeg ( 1.92MB ) Numarul de Transferari: 10
 


--------------------
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp

Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlad_GTI
mesaj Dec 17 2010, 07:25 PM
Trimis la #138


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 994
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 134
Masina Personala:VW POLO GTI 1.8 Turbo REVO



Azi a mai ajuns o masina de pe forum pe la noi, Seat-ul Leon Cupra a lui Bebe (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)

Modificarile sunt urmatoarele:
- admisie cold air EVO MS
- evacuare turbo-back Milltek
- pompa benzina inalta presiune aftermarket
- intercooler Audi S3
- REVO Stage 2+ Performance Software

Rezultatul este urmatorul:
- 372 Cp
- 457 Nm

PS: Nicky, observi pe cineva in poze ? (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Fisiere Atasate
Fisier Atasat  bebe_eng.jpg ( 180.6k ) Numarul de Transferari: 13
Fisier Atasat  image1.jpeg ( 1.59MB ) Numarul de Transferari: 21
Fisier Atasat  image3.jpeg ( 1.61MB ) Numarul de Transferari: 6
Fisier Atasat  image5.jpeg ( 286.62k ) Numarul de Transferari: 23
 


--------------------
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp

Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlad_GTI
mesaj Dec 17 2010, 07:31 PM
Trimis la #139


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 994
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 134
Masina Personala:VW POLO GTI 1.8 Turbo REVO



Si tot azi am mai masurat tot o Cupra, si aceasta prezentata pe forum (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Singura modificare hardware este o admisie cold air intake ATP, iar pe masina este instalat un software REVO Performance Stage 1.

Rezultatul: 337 Cp si 432 Nm.
Fisiere Atasate
Fisier Atasat  MRC_100_summer.jpg ( 175.37k ) Numarul de Transferari: 11
Fisier Atasat  image6.jpeg ( 268.99k ) Numarul de Transferari: 8
Fisier Atasat  image7.jpeg ( 283.85k ) Numarul de Transferari: 6
Fisier Atasat  image8.jpeg ( 269.84k ) Numarul de Transferari: 5
Fisier Atasat  image9.jpeg ( 272.81k ) Numarul de Transferari: 11
 


--------------------
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp

Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlad_GTI
mesaj Dec 22 2010, 09:28 PM
Trimis la #140


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 994
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 134
Masina Personala:VW POLO GTI 1.8 Turbo REVO



Azi a ajuns la noi un VW Golf V GTI 2.0TFSI, 200 cp din fabrica ( K03 turbo ). Masina avea montate un downpipe Milltek si o admisie cold-air EVO MS. Dupa instalarea software-ului REVO Stage 2, am facut si o masurare pe standul dyno, rezultatul fiind de 282 Hp si 411 Cp.
Fisiere Atasate
Fisier Atasat  AR99WOB_revo.jpg ( 166.27k ) Numarul de Transferari: 10
Fisier Atasat  image.jpeg ( 389.73k ) Numarul de Transferari: 10
Fisier Atasat  image4.jpeg ( 371.57k ) Numarul de Transferari: 9
 


--------------------
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp

Go to the top of the page
 
+Quote Post

12 Pagini V  « < 5 6 7 8 9 > » 
Reply to this topicStart new topic
7 Utilizator(i) vizualizeaza acest topic (7 Vizitatori si 0 Utilizatori ascunsi)
0 Membrii:

 

Versiunea Lo-Fi Astazi este: 10th May 2025 - 09:35 AM