REVO - Forum HotHatches
Random logo image... Refresh for more!

Bine ai venit vizitatorule. Te rugam sa alegi una din optiunile de mai jos:
( AUTENTIFICARE | INREGISTRARE )


Collapse

> Forum HotHatches Information

Latest News And Announcements!
Latest News
Avem stickere facute, gasiti la Bambu!
Gasiti mai multe detalii despre stickere Hot Hatches aici!
Daca aveti probleme cu inregistrarea , dati un mail la iancu_florin2005@yahoo.com!
Announcements
Pentru a afisa un film de pe youtube trebuie sa dati click pe "Adauga:YouTube" care e in stanga jos,iar in text puneti tot ce vine dupa "v=" in link.
Daca un post nu este acolo unde il stiati inseamna ca era offtopic si este in Chat room HotHatches
12 Pagini V  « < 6 7 8 9 10 > »   
Reply to this topicStart new topic
REVO
vlad_GTI
mesaj Dec 22 2010, 09:31 PM
Trimis la #141


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 994
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 134
Masina Personala:VW POLO GTI 1.8 Turbo REVO



Si tot azi am masurat o Skoda Octavia RS 2.0TFSI, 200 cp din fabrica ( K03 turbo ).
Masina are urmatoarele modificari:

- Evacuare turbo-back Milltek resonated cu catalizator sport de 200 celule
- Admisie cold-air EVO MS
- Pompa benzina inalta presiune aftermarket
- PCV fix
- Intercooler Audi S3
- REVO Stage 2+ Performance Software

Rezultatul: 302 Hp si 437 Nm
Fisiere Atasate
Fisier Atasat  zoli_k03_stg2plus_octavia_.jpg ( 165.22k ) Numarul de Transferari: 18
Fisier Atasat  image7.jpeg ( 250.6k ) Numarul de Transferari: 8
Fisier Atasat  image8.jpeg ( 310.34k ) Numarul de Transferari: 15
Fisier Atasat  image5.jpeg ( 417.45k ) Numarul de Transferari: 32
 


--------------------
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Levi
mesaj Dec 22 2010, 11:16 PM
Trimis la #142


Stage 1
*

Grup: Prieten HH Junior
Postari: 14
Inregistrat pe: 5-June 10
Membrul Nr.: 704
Masina Personala:Skoda Fabia



CITAT(vlad_GTI @ Dec 22 2010, 08:28 PM) *
rezultatul fiind de 282 Hp si 411 Cp.


Interesant rezultat (IMG:style_emoticons/default/tongue.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlad_GTI
mesaj Dec 23 2010, 02:04 AM
Trimis la #143


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 994
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 134
Masina Personala:VW POLO GTI 1.8 Turbo REVO



CITAT(Levi @ Dec 22 2010, 10:16 PM) *
Interesant rezultat (IMG:style_emoticons/default/tongue.gif)


Nu este nimic iesit din comun, este un rezultat normal pentru un 2.0TFSI cu REVO Stage 2 (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp

Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Dec 23 2010, 03:34 AM
Trimis la #144


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



Mai ales cand are 2 motoare (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) pacat ca e doar tractiune fata...la 693 de cai


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlad_GTI
mesaj Dec 23 2010, 11:40 AM
Trimis la #145


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 994
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 134
Masina Personala:VW POLO GTI 1.8 Turbo REVO



Acuma am vazut greseala mea (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) Rezultatul a fost de 282 CP si 411 NM .


--------------------
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Profesoru
mesaj Dec 23 2010, 05:22 PM
Trimis la #146


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 492
Inregistrat pe: 8-July 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 177
Masina Personala:Audi S3 1,8T



CITAT(vlad_GTI @ Dec 17 2010, 06:31 PM) *
Si tot azi am mai masurat tot o Cupra, si aceasta prezentata pe forum (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Singura modificare hardware este o admisie cold air intake ATP, iar pe masina este instalat un software REVO Performance Stage 1.

Rezultatul: 337 Cp si 432 Nm.

Sigur nu este vreo greseala ?Ma refer la cifre .....sunt mult prea mari fata de modificarile masinii , totusi de la 240 la 330 este un salt urias , doar din soft si admisie ????Weird


--------------------
Stock for the moment
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrian
mesaj Dec 23 2010, 11:56 PM
Trimis la #147


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 101
Inregistrat pe: 25-May 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 61
Masina Personala:3071 Audi S3 2.0 TFSi



Nu, nu este nici o greseala.

Iar pe aceasta cale tin sa urez sarbatori fericite tuturor posesorilor de hatch-uri warm si hot (IMG:style_emoticons/default/w00t.gif)


--------------------
REVO STG4 Audi S3 2.0 TFSi - Superchips STG1 Opel Vectra OPC - Superchips STG1+ Renault Clio 197

AUTOSOFT s.r.l. - Superchips & REVO Main Dealer
www.superchips.ro - www.revotechnik.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan_wrc
mesaj Dec 24 2010, 08:42 AM
Trimis la #148


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 2,034
Inregistrat pe: 16-April 09
Membrul Nr.: 6
Masina Personala:Kart



CITAT(Profesoru @ Dec 23 2010, 04:22 PM) *
Sigur nu este vreo greseala ?Ma refer la cifre .....sunt mult prea mari fata de modificarile masinii , totusi de la 240 la 330 este un salt urias , doar din soft si admisie ????Weird

e 99% acelasi motor ca si pe S3, GTI ed 30...cu K04. deci de la 265 la 337 nu mi se pare mult (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
oricum, cam toate au o idee mai mult de 240/265 din fabrica
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrian
mesaj Dec 24 2010, 12:01 PM
Trimis la #149


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 101
Inregistrat pe: 25-May 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 61
Masina Personala:3071 Audi S3 2.0 TFSi



(IMG:http://img153.imageshack.us/img153/355/revo2p.jpg)


--------------------
REVO STG4 Audi S3 2.0 TFSi - Superchips STG1 Opel Vectra OPC - Superchips STG1+ Renault Clio 197

AUTOSOFT s.r.l. - Superchips & REVO Main Dealer
www.superchips.ro - www.revotechnik.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Dec 24 2010, 03:19 PM
Trimis la #150


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



CITAT(Profesoru @ Dec 23 2010, 04:22 PM) *
Sigur nu este vreo greseala ?Ma refer la cifre .....sunt mult prea mari fata de modificarile masinii , totusi de la 240 la 330 este un salt urias , doar din soft si admisie ????Weird


Cupra, 30ED, etc, au K04. Asta e in flacari oriunde dupa 6000rpm, dar poti s-o impingi sa faca 1bar pina pe la 6200-6500 atita timp cit in exploatare nu se atinge si sustine acest regim pentru o lunga perioada de timp, evitindu-se astfel incalzirea excesiva a turbinei, deci si a aerului impins in motor, si a gazelor evacuate.
Si probabil asta fac cei de la revo... seteaza targeturile de boost la 1.3-1.35bar pe la mijlocul plajei de turatie acolo unde K04 inca mai respira cum trebuie si o forteaza la 1.0-1.1bar pina pe la 6000 si obtin acei 337PS (sau aproximativ 300-305WHP/305-310WPS) pe care-i vedem si care, sa recunoastem, arata cit se poate de bine.

E un tuning destul de la limita si presupune discernamint din partea posesorilor masinilor, care, unii dintre ei, fermecati de cum trage masina pina mai sus in ture, daca incep sa schimbe frecvent cu 500-800rpm mai tirziu si fac asta la track days sau pe drumuri virajate lungi unde se poate merge WOT pina la redline relativ mult... se poate lasa cu ceva pagube (de obicei turbina si catalizatoarele, dar si internele pot suferi din cauza temperaturilor mari).


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrian
mesaj Dec 24 2010, 04:13 PM
Trimis la #151


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 101
Inregistrat pe: 25-May 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 61
Masina Personala:3071 Audi S3 2.0 TFSi



Mituc, esti pe aproape cu presupunerea dar totusi nu este tocmai exacta. Oricum remarcabil, felicitari. Mai multe detalii pe un forum public nu vreau sa dau din motive lesne de inteles despre valorile de boost pe care le folosim la Cupra, sper sa-mi intelegi pozitia.

Dar pot sa spun ca acesti cai ii obtinem in conditii de fiabiltate maxima, chiar posesorul acestei Cupre este amator de Track Days fiind prezent si anul acesta de cateva ori la Hungaroring unde masina merge in sarcina maxima ture bune (nu doar 402m), fara nici cea mai mica problema de fiabilitate. Ca sa nu mai spun ca in fiecare an facem o excursie pe Nurburgring atat noi cat si o parte din clienti cu masini Revo Stage 1,2,3,4 si nu au avut nici o problema de fiabilitate. Cativa din ei sunt membri acestui forum, asadar poti sa-i intrebi. Iar daca Nurburgring-ul nu este solicitant, atunci nimic nu este (IMG:style_emoticons/default/wink.gif)


--------------------
REVO STG4 Audi S3 2.0 TFSi - Superchips STG1 Opel Vectra OPC - Superchips STG1+ Renault Clio 197

AUTOSOFT s.r.l. - Superchips & REVO Main Dealer
www.superchips.ro - www.revotechnik.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan_wrc
mesaj Jan 2 2011, 02:58 PM
Trimis la #152


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 2,034
Inregistrat pe: 16-April 09
Membrul Nr.: 6
Masina Personala:Kart



poti da si tu detalii despre masini? ma indoiesc ca maisnile implicate in disuctii sunt asa cunoscute pt toti de pe forum...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlad_GTI
mesaj Jan 26 2011, 04:15 PM
Trimis la #153


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 994
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 134
Masina Personala:VW POLO GTI 1.8 Turbo REVO



Avem placerea sa anuntam lansarea software-ului REVO Stage 2 pentru motoarele 2.0 TSI - 300 BHP & 460 NM :

http://www.revotechnik.ro/chip-tuning/Volk...Si-Stage-2.html



--------------------
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp

Go to the top of the page
 
+Quote Post
VooN
mesaj Jan 26 2011, 05:57 PM
Trimis la #154


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 168
Inregistrat pe: 1-April 10
Din: Ploiesti
Membrul Nr.: 603
Masina Personala: Octavia 2 RS 3xx HP



Arata foarte bine graficul. Pt cei ce nu sunt descurajati de pret este o modificare de luat in seama.


--------------------
Nu ma dau ca am turbina rece !!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Jan 26 2011, 07:56 PM
Trimis la #155


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Ce alte modificari mai presupune acest upgrade de soft? Evacuare, admisie, intercooler, altceva?


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rius
mesaj Jan 27 2011, 09:29 AM
Trimis la #156


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 847
Inregistrat pe: 5-August 10
Din: Navodari
Membrul Nr.: 754
Masina Personala:Renault Clio RS 182



Cam astea ar fi la orice stage 2


--------------------

"Life is about passions. Thank you for sharing mine"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlad_GTI
mesaj Jan 27 2011, 10:51 AM
Trimis la #157


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 994
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 134
Masina Personala:VW POLO GTI 1.8 Turbo REVO



Pentru Stage 2 sunt obligatorii evacuarea turbo-back ( poate fi si fara catalizator deoarece cu orice soft Revo stage 2 nu vor aparea erori sau becuri in bord fara catalizator ) si admisia cold-air intake. Intercoolerul nu este obligatoriu dar este highly recommended.


--------------------
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp

Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlad_GTI
mesaj Feb 17 2011, 10:50 AM
Trimis la #158


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 994
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 134
Masina Personala:VW POLO GTI 1.8 Turbo REVO



Si daca tot vorbeam de motoarele 2.0TSI, ieri am masurat un Golf MKVI GTI 2.0TSI cu cutie DSG.
Masina este 100% stock, benzina folosita este Alto 101.
GTI-ul are soft Revo de anul trecut, insa abia acum am masurat-o.
Puterea maxima obtinuta a fost de 290 Hp, dar setarea optima a fost cea de 284 Hp, cu care am si lasat masina.


Fisiere Atasate
Fisier Atasat  Mk6_GTI_Performance_2.jpg ( 156.16k ) Numarul de Transferari: 30
Fisier Atasat  Mk6_GTI_Performance_3.jpg ( 156k ) Numarul de Transferari: 21
Fisier Atasat  image.jpeg ( 504.22k ) Numarul de Transferari: 11
Fisier Atasat  image1.jpeg ( 561.78k ) Numarul de Transferari: 12
 


--------------------
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp

Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlad_GTI
mesaj Mar 8 2011, 03:34 PM
Trimis la #159


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 994
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 134
Masina Personala:VW POLO GTI 1.8 Turbo REVO



Primavara aduce preturi mai mici la Revo Technik

Cel mai bun Performance Software pentru masina dvs. a devenit si mai accesibil, astfel am redus pretul softurilor Revo Technik la anumite modele.

Preturile noi sunt actualizate pe www.revotechnik.ro

(IMG:http://www.revotechnik.ro/content/article/v8xbf9a8j5.jpg)



--------------------
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp

Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlad_GTI
mesaj Mar 10 2011, 12:25 PM
Trimis la #160


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 994
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 134
Masina Personala:VW POLO GTI 1.8 Turbo REVO



Revo'd Audi A6 2.0 TDI CR170 : 211 Bhp & 438 Nm
Fisiere Atasate
Fisier Atasat  image3.jpeg ( 501.68k ) Numarul de Transferari: 11
Fisier Atasat  image2.jpeg ( 523.9k ) Numarul de Transferari: 8
Fisier Atasat  image5.jpeg ( 540.59k ) Numarul de Transferari: 6
Fisier Atasat  A6_20TDI170CR_revo.jpg ( 126.97k ) Numarul de Transferari: 15
 


--------------------
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp

Go to the top of the page
 
+Quote Post

12 Pagini V  « < 6 7 8 9 10 > » 
Reply to this topicStart new topic
7 Utilizator(i) vizualizeaza acest topic (7 Vizitatori si 0 Utilizatori ascunsi)
0 Membrii:

 

Versiunea Lo-Fi Astazi este: 10th May 2025 - 09:35 AM