Mituc
Sep 16 2009, 03:14 PM
http://www.autoblog.com/2009/09/15/frankfu...f-bolt-of-blue/AWD, 350Nm intre 2500 si 5000rpm, 270Cp (asta inseamna probabil vreo 300Nm pe la 6000rpm). Sa vedem daca spre deosebire de actualele GTI-uri si scirocco-uri i-au pus o suspensie ca lumea, ca cel putin de pe loc pleaca cum trebuie datorita tractiunii integrale.
George
Sep 16 2009, 03:16 PM
STI wanna be
Mituc
Sep 16 2009, 03:19 PM
Nu toate masinile compacte cu AWD sint STi-wannabe. In plus curcile astea de la VW au o traditie destul de indelungata cu sisteme de tractiune integrala. Asta ca sa nu mai spunem de STI 2009 care e subviratoare nasol rau din cauza AWD-ului setat cam ciudat.
George
Sep 16 2009, 03:23 PM
eu am citit si am vazut asa :
2.0 T - 270cp, AWD ... sti wannabe
*mai ia si tu lucrurile in gluma , ca prea le iei serios .
Mituc
Sep 16 2009, 03:26 PM
Pai post-ul era cit sepoate de serios. Aproape ca trebuie sa jubilam, cei de la VW e posibil sa fi scos primul golf GTI dupa foarte multi ani.
bogdan_wrc
Sep 16 2009, 03:26 PM
iar dupa mine R20 chiar arata bine.
din pacate sunt cam multe hatchuri inghesuite intre 200 si 300 de cai de la VAG: Cupra, Golfuri, S3,Scirocco deci va fi bataia mare..si probabil isi vor fura din clienti. probabil si GTI MK6 este eclipsat de R20
Mituc, poate ai vrut sa spui primul Golf turbo care va incanta clientela...ca "prin definitie" GTI a fost mereu FWD.
OvidiuV
Sep 16 2009, 04:00 PM
Arata bine. Tinind cont ca masina din punct de vedere tehnic este in proportie de 90% similara cu S3, probabil ca va costa putin sub un S3.
bogdan_wrc
Sep 16 2009, 04:01 PM
http://www.carsguide.com.au/site/news-and-...20_the_new_r32/That means it shaves the R32’s 0-100km/h time of 6.5 seconds by a fat second at
5.5, if you opt to have the twin-clutch DSG transmission, rather than the manual (still just 5.7 seceonds), putting the outputs to all corners via VW’s 4Motion system,
which has been revised to allow 100 per cent to burst to the rear axle when needed.
Shy
Sep 16 2009, 04:06 PM
o bijuterie... va spun sincer... imi place mult, mult mult. O alternativa buna pentru S3.
@mituc - vad ca iubesti GTI urile precum nemtii pe evrei
. Ce naiba ai frate cu ele?
Mituc
Sep 16 2009, 04:06 PM
Relativ la comentariile initiale, STI wannabe, mie mi se pare mai degraba un S3 wanna be - si aici s-ar putea sa aiba un cuvint greu de spus.
robi_zet
Sep 17 2009, 07:38 PM
poate chiar nu ii plac nemtoaicele
bambu
Sep 18 2009, 12:12 AM
Reusita dracia, dar cum spune si Bogdan, erau si asa multe pe segment. Pretul ar trebui sa fie undeva pe la 35000e, dar se vor gasi amatori cu siguranta.
Mituc
Sep 18 2009, 07:35 AM
CITAT(AlexPredaGTi @ Sep 16 2009, 04:06 PM)
@mituc - vad ca iubesti GTI urile precum nemtii pe evrei
. Ce naiba ai frate cu ele?
Nu am nimic. In segmentele medii de pret fac niste masini mediocre pe care toata lumea le idolatrizeaza din principiu, fara nici un motiv obiectiv (vezi GTI-urile care au motoare foarte interesante dar suspensii de dric). Insa R20 pare sa fie prima foltgavane compacta sanatoasa din mai multe puncte de vedere. Se pare ca au trebuit sa-i puna tractiune integrala ca sa isi dea seama ca modelele vechi nu aveau suspensii. Dar sa vedem teste, review-uri, sa apara in showroom-uri, si-o sa ne putem pronunta mai in detaliu atunci, eventual s-o luam si pe asta la injurat ca pe gti si scirocco.
bambu
Sep 26 2009, 02:21 PM
La fizicul lui Scirocco o sa cam domine zona.
Alex
Sep 28 2009, 02:05 PM
daca tot am inceput discutia despre R aici, cateva info (din pacate pentru unii in germana)
bambu
Sep 28 2009, 02:32 PM
Deci Scirocco R nu e integral...
Alex
Sep 28 2009, 02:48 PM
nu, nici nu a fost vorba sa fie.
doar golful e integral. oricum cred ca si cu tractiunea fata, scirocco sta foarte bine
bambu
Sep 28 2009, 03:00 PM
Asta nu stiam, era o treaba daca era si integral.
bogdan_wrc
Sep 28 2009, 03:28 PM
si ajungea si el sa se lupte cu S3ul sau cu R de la golf
cine ar mai fi luat Golf R cand avea aceleeasi performante pe scirocco si cu un design mai placut?
pejte
Sep 28 2009, 04:23 PM
adyp2003
Sep 28 2009, 04:24 PM
Eu, pentru ca design-ul in sine implica subiectivism.
Daca Golf-ul ar fi avut un tren de rulare mai zdravan, as fi putut zice de pe acum ca voi avea Golf-uri pana la adanci batraneti. Cu toate ca... si aici intervine iar subiectivismul: G6 are linii indraznete, mai are si cate un coltisor pe ici, pe colo, or mie, de fel, imi plac masinile rotunjite (daca te uiti la G5, e destul de smooth, e plin de linii curbe - as fi zis "dulci", dar pe urma intrati la banuieli
).
bambu
Sep 28 2009, 04:52 PM
Si eu, nu mi-as lua 3 usi, am avut si nu mai vreau..
Alex
Sep 28 2009, 06:01 PM
si aia care iau golf in 3 usi ?
bambu
Sep 29 2009, 12:05 AM
Nu le intra carutu' lu' ala micu
; eu golf am avut in 3 usi si tot era mai practic decat un scirocco, zic eu.
Alex
Oct 2 2009, 09:20 AM
news
bambu
Oct 2 2009, 09:48 AM
Imens pretul!
bogdan_wrc
Oct 2 2009, 09:58 AM
pt ce? stii cat era R32? stii ce se vrea de la masina asta?
stim ca reno tot timpul va fi mai ieftin ca un golf..
e totusi varful unui HH cu pretentii. stiu ca vor urma posturi de calcare in picioare a golfului...
dar le voi ignora.
ca sa citez un alt post pe un alt forum:
"exagerat de scump in comparatie cu ce???
Totusi vorbim de varful de gama al celui mai vandut model de HB din lume iar suindu-te in el poti califica materialele ca fiind superioare unui model "normal"
Lasand la o parte dotarile standard pe care le platesti pt orice alta versiune
Doriti o comparatie?! luati integralele (cat de cat premium) de pe piata over 250bhp si vedeti concluzia.."
bambu
Oct 2 2009, 10:33 AM
Pai hai sa-ti zic...am fost la Subaru zilele trecute si-mi vindeau un STI cu 27000e full. Eu unu il prefer de departe. Hai sa lasam reno-ul de o parte ca nu are nici o legatura cu discutia.
bogdan_wrc
Oct 2 2009, 11:00 AM
f bun pretul la STI.
dar unii se uita si la materiale, nu doar la performante.
sincer nu o fi R20 vreo frumusete de masina, dar STI e urat la design. pt mine asta nu conteaza..dar pt altii, da.
si din cate am auzit STI are alte probleme de natura tehnica. stiu ca citisem pe forumuri ..ceva cu ungerea corespuznatoare a pistoanlor in curbe stranse..sau asa ceva.
Alex
Oct 2 2009, 11:37 AM
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Asta e pretul de Germania ... in Romania o sa fie cu vreo 4000 mai ieftin si oricum masina are un standard destul de impresionant.
Darky
Oct 2 2009, 03:42 PM
florin stai linistit ca sti-ul care a fost masina de drive test i s-a facut revizie capitala, i s-a schimbat motorul si a fost vandut cu 21.000 + tva ...
Jazzy
Oct 3 2009, 01:46 PM
Bambu daca era Subaru Impreza STI WRX ,27000 era un pret foarte excelent,am refer daca era ultimul model si la pretul asta,banuiesc ca avea si ceva kilometrii in bord!
Am o intrebare: Cat costa vw scirocco R?
Darian
Oct 3 2009, 02:11 PM
Niciodata nu am fost fan Golf, dar R20 m-a cucerit definitiv.
bambu
Oct 3 2009, 02:28 PM
OFF: subarul ala era in showroom-ul de pe Pallady, nou-nout.
Mituc
Oct 6 2009, 09:23 AM
Ok, hai sa nu discutam nici despre megane rs care nu are nici o legatura, si nici cu STI care ar fi AWD dar are un interior de autobuz. Hai sa discutam despre fstul R32 si despre actualul S3. Ce stie masina asta sa faca si nu tie un S3, chiar daca S3-ul ar avea cu 5CP mai putin? In afara de faptul ca are jante de 19", total irelevant (ba chiar mi se pare exagerat sa pui jante de 19" la o compacta sportiva)?
alexnightrider
Oct 6 2009, 10:18 AM
mi se pare enorm pai la banii astia as avea asa optiuni (primele 3 din autobild ultimul nr) :
Subaru WRX STI 41.000 DDP
EVO 42.000 DDP (cu sistem audio Rockford Fosgate 1000 W)
Focus RS 32.000 DDP
BMW seria 1 225 CP + pachet M pe la 42.000 fara TVA
Nissan 350Z 47.053 DDP cu 3.5L V6
bogdan_wrc
Oct 6 2009, 10:30 AM
daca era prea ieftin intra peste GTI,...si se umplea de ele...asa este undeva la pretul de S3.. si S3ul va fi mai puternic si mai scump..
Alex
Oct 6 2009, 06:28 PM
CITAT(Mituc @ Oct 6 2009, 09:23 AM)
Ok, hai sa nu discutam nici despre megane rs care nu are nici o legatura, si nici cu STI care ar fi AWD dar are un interior de autobuz. Hai sa discutam despre fstul R32 si despre actualul S3. Ce stie masina asta sa faca si nu tie un S3, chiar daca S3-ul ar avea cu 5CP mai putin? In afara de faptul ca are jante de 19", total irelevant (ba chiar mi se pare exagerat sa pui jante de 19" la o compacta sportiva)?
jantele pe 19" sunt optionale ...
cel putin "ochiometric" zic eu ca difera un pic aerodinamica masinilor
s3-ul cu siguranta este mai rapid, iar urmatoarea generatie de s3 cu siguranta va fi si ea mai rapida decat golful
pana la urma in germania nu se pune problema ca este aceeasi masina, pentru ca acolo clientii de vw sunt dedicati vw, iar cei de audi sunt dedicati audi ... adica nu vor considera ca masina este aceeasi doar ca are alta sigla pe capota si motor.
referitor la pret, bogdan are dreptate, daca era prea ieftin ... nu se mai vindea gti
Alex
Oct 6 2009, 08:15 PM
si ziua "mult" asteptata
Golf RScirocco Rinca nu am preturile de Romania
RollerMAN
Oct 7 2009, 12:18 AM
Ffff misto scirocco R si observ ca in germania este si mai ieftin decat golful, chiar nu inteleg de ce ai cumpara golful cand scirocco arata atat de bine pe langa uratenia aia de golf 6..
bogdan_wrc
Oct 7 2009, 08:26 AM
pt ca Golful va fi..mai tehnic...mai dedicat pasionatilor de cum fuge si ce stie masina decat cum arata. pt cei care prefera lupul in blana de oaie.
ca si GTI si scirocco 2.0TSI. ambele 200-210 cai, dar pe scirocco nu stiu sa poti pune optional LSD sau magnetic ride
tu consideri golful urat..ei il considera clasic. masina asta e facuta sa se vanda si bunicului de 50 de ani care se simte tanar si pustiului de 18 si celui de 35 care are chef de un hot hatch... asta a fost, este si va fi ideologia golfului. de aia se vinde asa bine.
Alex
Oct 7 2009, 10:16 AM
poti pune magnetic ride si pe scirocco
golful este mai scump, deoarece are tractiune integrala
sunt 2 masini diferite, cu performante diferite, design diferit
p.s. la golf se pot pune scaune scoica, la scirocco nu ... pacat
Dr.Silviu
Oct 7 2009, 10:46 AM
48BYG
Oct 18 2009, 11:44 PM
[quote name='Mituc' date='Oct 6 2009, 09:23 AM' post='11952']
Ok, hai sa nu discutam nici despre megane rs care nu are nici o legatura, si nici cu STI care ar fi AWD dar are un interior de autobuz. Hai sa discutam despre fstul R32 si despre actualul S3. Ce stie masina asta sa faca si nu tie un S3, chiar daca S3-ul ar avea cu 5CP mai putin? In afara de faptul ca are jante de 19", total irelevant (ba chiar mi se pare exagerat sa pui jante de 19" la o compacta sportiva)?
fara suparare dar tu habar nu ai de nimic
si te dai cunoscator
pune mana documenteaza-te si apoi poti vb
cunosti motorul de pe golf r?stii care e dif dintre motorul
ala si motorul de s3?
Aaaaa 5 cp haha
pejte
Oct 19 2009, 09:00 AM
Spune-ne si noua despre motorul noului R20. Care sunt diferentele intre el si cel de pe S3?
Cu cat sunt posturile mai detaliata, cu atat invata mai mult si n00bi ca mine
Frank SF
Oct 19 2009, 03:28 PM
as a matter of fact, dupa cum am citit din Car Magazine UK, motorul de pe Golf R este o evolutie a motorului de pe Audi S3.... neavind nimic de a face cu motorul mai nou de 211 CP de le Golf V GTI.
Masina asta este un virf al gamei Golf, care din motive de economie si noxe a migrat la 2.0T in loc de 3.2 aspirat ca inainte.
Dr.Silviu
Oct 30 2009, 04:40 PM
Da, este acelasi motor ca si pe S3 nou (TSI). Am vazut niste poze cum ca ar fi si o varianta TFSI (cea veche) dar nu e confirmat nimic...
Acuma au aparut si alte stiri cu preturi in UK.
Golf R si Scirocco R pornesc de la preturile de £28,930 si £26,945
Sursa:
PistonHeads Headlines
Alex
Oct 30 2009, 06:12 PM
in Romania mai dureaza ... o saptamana, maxim 2 si va dau preturile
Frank SF
Nov 6 2009, 07:01 PM
deci? ne dai preturile?
vazind review-urile lui Scirocco R, m-ar interesa mai in detaliu Golf R....
Alex
Nov 13 2009, 06:03 PM
29.500 cu tot cu TVA. pret de pornire golf R20 in romania. (pentru varianta in 2 usi, M6)
masina poate fi deja configurata pe site
Versiunea Lo-Fi. Pentru a vedea versiunea completa cu mai multe informatii, te rog
Apasati aici.